De FAQ is toch ook alleen maar een topic waar modjes regels uit kunnen kopieren als ze een topic sluiten of een post editen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog een probleem: de FAQ wordt bijna niet gelezen, althans 2027 views over een jaar vind ik niet echt een teken dat mensen echt in de FAQ kijken
Eigenlijk zou iedereen die hier post de inhoud moeten kennen van de GAM FAQ en de algemene FAQ, maar dat gaat niet gebeuren. Tis ook meer een topic waar de algemene richtlijnen instaan waar iedereen zich aan zou moeten houden ipv het als regel kopieer topic te gebruikenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
De FAQ is toch ook alleen maar een topic waar modjes regels uit kunnen kopieren als ze een topic sluiten of een post editen.
En in die FAQ kan dan weer een link naar het linkjes topic.
Ik denk dat de meeste mensen ook wel op de hoogte zijn van de inhoud.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen die hier post de inhoud moeten kennen van de GAM FAQ en de algemene FAQ, maar dat gaat niet gebeuren. Tis ook meer een topic waar de algemene richtlijnen instaan waar iedereen zich aan zou moeten houden ipv het als regel kopieer topic te gebruiken
Je kan vrijwel alles kwijt als het maar niet over warez gaat.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef peristilius het volgende:
Zoveel regels zijn er ook niet in GAM, als je hier af en toe post weet je echt wel wat wel en wat niet mag. Users die hier nooit komen en dan iets doen wat niet mag zal je ook altijd houden, daarom hebben we mods. De huisregels zullen nooit veel gelezen worden, mods kunnen wel strakker modden.
Achja hoevaak lees je zelf de licence agreement bij het installeren van bepaalde software, of de policy als je je registreert bij een bepaalde webservice?, verwachten dat users uit automatisme een FAQ gaan lezen hoef je idd dan ook niet te doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen die hier post de inhoud moeten kennen van de GAM FAQ en de algemene FAQ, maar dat gaat niet gebeuren. Tis ook meer een topic waar de algemene richtlijnen instaan waar iedereen zich aan zou moeten houden ipv het als regel kopieer topic te gebruiken
Dan ben jij 1 van de weinige brave FOK!kers.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:04 schreef Heintje het volgende:
Gek genoeg heb ik veel van de faq's op fok wel doorgelezen voordat ik een topic geopend heb in een subforum waar ik nog niet vaak geweest was.
Die andere dingen die jij opnoemt lees ik trouwens ook nooit.
Ik kom van GoT af en daar leer je wel uitkijken topics te openen op een plaats waar die niet hoordtquote:Op donderdag 5 april 2007 13:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan ben jij 1 van de weinige brave FOK!kers.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kom van GoT af en daar leer je wel uitkijken topics te openen op een plaats waar die niet hoordt
Dat kun je beter hier vragen denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 20:04 schreef SlimShady het volgende:
over het nieuws op Games.Fok...
welke website is jullie meest-gebruikte bron?.
ik wil niks missen namelijk.
die zocht ik. thx.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je beter hier vragen denk ik:
Het grote FOK!games complimenten en klachten topic #6
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat een tyfus baggeraars in het vorige Slow chat topic, Net wanneer de SC de goede kant op ging krijg je van dat soort triangle josties
Waarom werd er niet tegen gemod?
Ok, thanks for teh_infoquote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
Rayman ging net weg, ik ging net lunchen. Toen ik terug kwam was het topic al vol en aangezien ik weet dat de Koffie SC maar één topic van een reeks volbaggert heb ik het laten zitten.
Ze kwamen ook in de BoF-reeks, daar heb ik ze wel weggejaagd.
Nah, ze gaan maar mooi terug naar hun eigen reeksquote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef Heintje het volgende:
Ik vond het ook vreemd maar uiteindelijk wel grappig.
Maar ijsmeis. Die BoF reeks is niks anders dan offtopic SC. Daar paste ze mooi bij.
Ik vind alles best.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Vind je het echt erg als ik het gewoon per week doe? Dan is er genoeg tijd om in te reageren. En zo kan ik/jullie/jij wat langer nadenken over een volgend onderwerp (wat eventueel dan ook meteen actueel kan zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |