Ja en jouw sentiment verliest.quote:
Dit is beleid.quote:Iedereen die maar op het nieuws kan komen, en/of mensen kan mobilizeren. Die mag blijven.
Wanneer wordt er nu eens een beleid (welk dan ook) uitgevoerd?
Moeder. Zij ging naar Nederland. Erg logisch als je uit Congo komt.quote:
Regels moesten toch uitgevoerd worden, volgens jou?quote:Vanwege bureaucratische regeltjes.
Oke.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:33 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja en jouw sentiment verliest.
[..]
Dit is beleid.![]()
Moeder vluchtte van Congo naar Nederland vanwege de oorlog.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:34 schreef Knarf het volgende:
[..]
Moeder. Zij ging naar Nederland. Erg logisch als je uit Congo komt.
Niet als ze zulke drama's als dit opleveren natuurlijk.quote:Regels moesten toch uitgevoerd worden, volgens jou?
Bron?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:35 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus mensen die niet in het nieuws komen, worden uitgezet
12 jaar was hij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:35 schreef buachaille het volgende:
Hoe oud was die jongen toen hij naar Nederland kwam? Volgens mij is het zo dat volgens de rechten van het kind en de nederlandse asielwetgeving dat hij hier mag blijven als hij voor zijn 15e naar nederland is gekomen. Als hij op zijn 16e of 17e hier naar toe is gekomen dan zou hij zich in principe ook moeten kunnen redden in Congo.
Hij bedoelde dus dat het vreemd is als er oorlog is in Congo dat je naar Nederland vlucht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Moeder vluchtte van Congo naar Nederland vanwege de oorlog.![]()
Och, de resultaten uit het verleden beloven weinig goeds voor de toekomst, maar dat zie jij vast heel andersquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:06 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het hier houden van Eric slecht is voor Nederland?
De resultaten van Eric beloven weinig goeds voor de toekomst? Leg uit?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och, de resultaten uit het verleden beloven weinig goeds voor de toekomst, maar dat zie jij vast heel anders
jezus zitten die hier allemaal?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef Nielsch het volgende:
Ach, hij mag blijven. Dat is het belangrijkste. Een dikke fuck you naar alle mensen die deze jongen zo graag weggerukt zien worden van zijn moeder, broers, zussen en vrienden. Stoere jongens! Fuck you.
Nou. Boehoe slecht zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:03 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat vind ik zeer onmenselijk van ons!
Ja.quote:
Kan iemand eens kappen met dat emotionele gezeur dat hij niet tegen het woord 'menselijkheid' kan.quote:Kan iemand eens kappen met dat gezeur om 'menselijkheid'. WTF?
Ze konden 13 jaar geleden ook uti elkaar, ik heb niet helemaal helder waarom ze nu dan perse bij elkaar moeten zijn en dat ook perse in Nederland moet zijn ipv Kongo. Kan iemand dat uitleggen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit belachelijk. Want ja, stel je toch een keer voor dat je menslievend zou handelen. Hoe haal je het in hemelsnaam in je hoofd om een zoon van 17 NIET te scheiden van zijn moeder. Mensen die zulke plannen bedenken zijn echte de duivel. Optiefen met dat soort lui.
Ik wil helemaal niet dat deze arme, zielige jongen weggerukt wordt van de rest van zijn familie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef Nielsch het volgende:
Ach, hij mag blijven. Dat is het belangrijkste. Een dikke fuck you naar alle mensen die deze jongen zo graag weggerukt zien worden van zijn moeder, broers, zussen en vrienden. Stoere jongens! Fuck you.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met dat sentimentele gelul. De hele asielindustrie is niets meer als wat het woord al zegt: een industrie. NL is gewoon te klein en te overbevolkt EN al te vol met sloten onopgeleid kansloos tuig om maar gezellig meer en meer toe te laten. Deze jongen hoort hier niet, had hij of zijn verzorgers hun zaakjes maar beter moeten regelen.
Sentimenteel gejank altijd met dit soort zaken: "Het zijn [insert hysterisch stemmetje]mensen hoor."
Waarom reageer je nu dan op hem?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:07 schreef Golradir het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat deze arme, zielige jongen weggerukt wordt van de rest van zijn familie!
Je bent toch vader?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou. Boehoe slecht zeg.
Kan iemand eens kappen met dat gezeur om 'menselijkheid'. WTF?
Ja. Wat voor punt wil je maken?quote:
Zielig mannetje ben jij zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef Nielsch het volgende:
Ach wat sneu, ze heeft je een dochter gebaardquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. Wat voor punt wil je maken?
Mijn dochter komt niets te kort hoor.
Wat heeft dat te maken met een asielzoeker?
Het zou mij niets verbazen dat jij dat erg zou vinden ja. Ik daar in tegen ben apetrots op dochterlief en hou zielsveel van haarquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach wat sneu, ze heeft je een dochter gebaard
Mijn dochter komt op de 1e plaats, dat is logisch. Kom aan haar en je overleeft het echt niet.quote:Je hebt weinig op met menselijkheid zeg je, lijkt me niet zo zo'n goede eigenschap voor een vader
Treurigquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Andere mensen buiten degenen die ik als geliefden/vrienden/familie beschouw interesseren me echter 0,0, niets, nakko, nada.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |