Dankjewel. We hebben gewonnen, maar vraag niet hoe.quote:
agassie had dacht ik 690 cm2.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef erkel het volgende:
Agassi sloeg op het einde van zijn carriere met een Head met een bladgrootte van 670 cm3. Dat is vrij groot voor een prof, maar Agassi wilde veel power waarschijnlijk en controle boeide hem wat minder.
quote:Agassi '93 Radical Limited Edition
Specificaties:
Bladgrootte: 690 cm2
Gewicht (onbesp): 343 gr.
Balans: 325 mm
Lengte: Standaard
Dit weekend is het voorweekend van het toernooi? Of is jouw eerste wedstrijd (bye, walk-over, beide) pas zo laat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Norrage het volgende:
Persoonlijk mag ik aanstaande zaterdag beginnen met mijn HE6 (Mijn doel is vooral om daar 1 ronde te winnen) en daarna nog ergens een mix
Ze is m'n vaste dubbelpartner, zijn lekker op elkaar ingespeeld. Vorig jaar samen toernooi gewonnen DD8, al twee seizoenen samen competitie gespeeld, en kunnen het buiten de tennisbaan ook goed met elkaar vinden. Vond ik genoeg redenen om samen te gaan dubbelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:
Waarom ben je in eerste instantie met haar gaan dubbelen dan?![]()
Je kunt dat niet maken tov. de toernooileiding (worden zoooveel walkovers gegeven dit jaar), tegenover je tegenstanders (er is nu één koppel dat met damesdubbel na één gespeelde wedstrijd in de finale staatquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Maar vakantie lijkt mij wel een spontane verhindering..Ik snap je vraagtekens daarbij niet echt
Aangezien ik al een tijdje met haar samen tennis, weet ze onderhand wel dat ik het wel serieus neem. En zij wilde er ook voor gaan... dacht ik...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Wel stom dat ze dat op het laatste moment nog even doet.....ik heb daar ook wel eens last van als ik zelf het tennis allemaal wat serieuzer neem en de anderen er niet bij stilstaan dat je toch voor een toernooi een hele week beschikbaar moet zijn..
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Gaan jullie trouwens nog najaarscompetitie spelen? Ik in principe wel, maar ik denk dat ik wel een paar daagjes niet kan...Maar is in ieder geval top dat er nog meer competitite gespeeld kan worden
Da's wel apart. Het enige wat ik voorzie, is dat er met andere opstellingen (misschien zelfs met andere spelers) gespeeld kan/gaan worden bij de tweede competitiedag tegen hetzelfde team?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Ik hoorde trouwens geruchten dat ze de voorjaarscompetitie naar 14 weken wilden brengen, (x2, uit en thuis tegen alle teams)...
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Ik vind het een pluspunt: de competitie kan me niet lang genoeg duren, maar maak dan gewoon grotere poules of zo...om nou steeds tegen dezelfde teams te spelen.......
Dat is anders niet het racket waar Agassi de laatste tijd mee gespeeld heeft... (Agassi speelde op het laatst met Head Radical Flexpoint OS)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
agassie had dacht ik 690 cm2.
http://www.tennisdirectonline.com/nl/producten/flypage.php?product=4320&cat=1&subcat=997&level=2
[..]
Dat is een grip waarmee 80% van de recreatieve tennissers nog niet eens een bal over het net kunnen krijgen. Dus zo'n geweldige tennisles is dat nou ook weer niet...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[afbeelding]
tennisles van justin: zo houden we de grip vast
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond mijn allereerste echte overwinning geboekt in een erkend KNLTB-toernooi...In de HD 8 samen met mijn partner een slijtageslag van 2 uur en een kwartier uiteindelijk gewonnen met 6-4 2-6 6-4
Morgenavond de kwartfinale, maar ik ben bang dat dat een onhaalbare kaart wordt maar we zullen zien
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond mijn allereerste echte overwinning geboekt in een erkend KNLTB-toernooi...In de HD 8 samen met mijn partner een slijtageslag van 2 uur en een kwartier uiteindelijk gewonnen met 6-4 2-6 6-4
Morgenavond de kwartfinale, maar ik ben bang dat dat een onhaalbare kaart wordt maar we zullen zien
Ach altijd ff afwachten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik vind dit een verbazend intelligente opmerking van mijzelf
Die opmerking ligt een beetje in het verlengde van die van mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik heb er nog één:
Plaatsingen geven ook geen garantie voor het verloop van het toernooi
Ben bij het toernooi over 1.5 week 2e geplaatst, lag er deze week ook in de eerste ronde uit, als vierde geplaatste.![]()
Zou ik in de 7 mee mogen doen? Kunnen we samen mixenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vorig jaar was ik twee keer eerste geplaatst, één keer ook echt eerste geworden, één keer tweede.
Dit jaar dus één keer vierde geplaatst (lag eerste wedstrijd eruit, kwartfinale, omdat ik een bye had) en over 1.5 week dus 2e geplaatst (schema van 16 speelsters).
@ Komakie, we zijn een geweldig team samen!![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou ik in de 7 mee mogen doen? Kunnen we samen mixen
ik doelde meer op de hoogte/laagte van haar hand. Haar pink zit echt tegen de richel aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is een grip waarmee 80% van de recreatieve tennissers nog niet eens een bal over het net kunnen krijgen. Dus zo'n geweldige tennisles is dat nou ook weer niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |