abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50357680
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef erkel het volgende:

[..]
en succes Zonnestraaltje
Dankjewel. We hebben gewonnen, maar vraag niet hoe.

Tegenover ons stonden twee dames huisvrouwentennis te spelen, we (dubbelpartner en ik) gingen er zelf ook spontaan als huisvrouwen van tennissen.

Uitslag :
5-7 6-0 6-1.

Laatste drie games (!) pas een beetje lekker gespeeld.
Maargoed, gauw vergeten, we zijn een ronde verder , nu lekker slapen...
pi_50365213
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef erkel het volgende:

Agassi sloeg op het einde van zijn carriere met een Head met een bladgrootte van 670 cm3. Dat is vrij groot voor een prof, maar Agassi wilde veel power waarschijnlijk en controle boeide hem wat minder .
agassie had dacht ik 690 cm2.

http://www.tennisdirectonline.com/nl/producten/flypage.php?product=4320&cat=1&subcat=997&level=2
quote:
Agassi '93 Radical Limited Edition

Specificaties:
Bladgrootte: 690 cm2
Gewicht (onbesp): 343 gr.
Balans: 325 mm
Lengte: Standaard
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:52:09 #153
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50366879
Je hebt gelijk Tubeway
Weisst
pi_50397262
Pff.. einde toernooi voor Zonnestraaltje.

In drie sets m'n single verloren, en m'n dubbelpartner laat me loeihard barsten (die is vanaf donderdag ineens niet meer beschikbaar, topwijf! )...
pi_50400832
awww jammer Maar dat is altijd zostom dat je op het laatste moment toch ineens nog verhinderingen hebt en zo???

Persoonlijk mag ik aanstaande zaterdag beginnen met mijn HE6 (Mijn doel is vooral om daar 1 ronde te winnen ) en daarna nog ergens een mix

[ Bericht 46% gewijzigd door Norrage op 13-06-2007 09:55:39 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50406740
Verhinderingen? Ik noem dit geen verhindering... ze gaat doodleuk vakantiewerk doen op een waddeneiland. Ik snap het echt niet, hoe kun je iemand zo erg in de *** laten zakken? (niet de eerste keer dat een toernooi tusen ons samen niet door kan gaan )

De wedstrijdleiding van het toernooi gaat er een melding van maken bij de knltb, omdat ze allemaal walkovers geeft nu, en ze heeft geen goede reden, er is totaal geen sprake van overmacht ofzo.
Daarna gaat de knltb háár verhaal vragen, maarja ze kan er ook niet veel anders van maken dan dit, en dan krijgt ze of een officiële waarschuwing of een boete.
En op dit moment vind ik dat helemaal niet erg, ben zooo boos!!!

Ga volgend jaar ook niet meer met haar competitie spelen, denk ik, en sowieso geen toernooien meer met der spelen. Kutkind!
Gister zei iemand van m'n club heel hartverwarmend dat ik wel een team hoger kon spelen volgend jaar met competitie (6e klasse) en dat ik anders wel bij haar in het team mocht (5e klasse) hihi .. dat was wel lief
pi_50407343
Waarom ben je in eerste instantie met haar gaan dubbelen dan? Maar vakantie lijkt mij wel een spontane verhindering..Ik snap je vraagtekens daarbij niet echt
Wel stom dat ze dat op het laatste moment nog even doet.....ik heb daar ook wel eens last van als ik zelf het tennis allemaal wat serieuzer neem en de anderen er niet bij stilstaan dat je toch voor een toernooi een hele week beschikbaar moet zijn..

Gaan jullie trouwens nog najaarscompetitie spelen? Ik in principe wel, maar ik denk dat ik wel een paar daagjes niet kan...Maar is in ieder geval top dat er nog meer competitite gespeeld kan worden

Ik hoorde trouwens geruchten dat ze de voorjaarscompetitie naar 14 weken wilden brengen, (x2, uit en thuis tegen alle teams)...Ik vind het een pluspunt: de competitie kan me niet lang genoeg duren, maar maak dan gewoon grotere poules of zo...om nou steeds tegen dezelfde teams te spelen.......
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50407714
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Norrage het volgende:
Persoonlijk mag ik aanstaande zaterdag beginnen met mijn HE6 (Mijn doel is vooral om daar 1 ronde te winnen ) en daarna nog ergens een mix
Dit weekend is het voorweekend van het toernooi? Of is jouw eerste wedstrijd (bye, walk-over, beide) pas zo laat?
Succes gewenst iig...
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:
Waarom ben je in eerste instantie met haar gaan dubbelen dan?
Ze is m'n vaste dubbelpartner, zijn lekker op elkaar ingespeeld. Vorig jaar samen toernooi gewonnen DD8, al twee seizoenen samen competitie gespeeld, en kunnen het buiten de tennisbaan ook goed met elkaar vinden. Vond ik genoeg redenen om samen te gaan dubbelen.
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Maar vakantie lijkt mij wel een spontane verhindering..Ik snap je vraagtekens daarbij niet echt
Je kunt dat niet maken tov. de toernooileiding (worden zoooveel walkovers gegeven dit jaar), tegenover je tegenstanders (er is nu één koppel dat met damesdubbel na één gespeelde wedstrijd in de finale staat ) en ook niet tegen je dubbelpartner. Mijn toernooi is nu, door haar, na twee wedstrijden afgelopen. "Had ik me hier nou zo op verheugd?"
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Wel stom dat ze dat op het laatste moment nog even doet.....ik heb daar ook wel eens last van als ik zelf het tennis allemaal wat serieuzer neem en de anderen er niet bij stilstaan dat je toch voor een toernooi een hele week beschikbaar moet zijn..
Aangezien ik al een tijdje met haar samen tennis, weet ze onderhand wel dat ik het wel serieus neem. En zij wilde er ook voor gaan... dacht ik...
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Gaan jullie trouwens nog najaarscompetitie spelen? Ik in principe wel, maar ik denk dat ik wel een paar daagjes niet kan...Maar is in ieder geval top dat er nog meer competitite gespeeld kan worden
Nee.
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Ik hoorde trouwens geruchten dat ze de voorjaarscompetitie naar 14 weken wilden brengen, (x2, uit en thuis tegen alle teams)...
Da's wel apart. Het enige wat ik voorzie, is dat er met andere opstellingen (misschien zelfs met andere spelers) gespeeld kan/gaan worden bij de tweede competitiedag tegen hetzelfde team?
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Ik vind het een pluspunt: de competitie kan me niet lang genoeg duren, maar maak dan gewoon grotere poules of zo...om nou steeds tegen dezelfde teams te spelen.......
Helemaal mee eens.
pi_50422603

tennisles van justin: zo houden we de grip vast
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:19:59 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50434549
quote:
Dat is anders niet het racket waar Agassi de laatste tijd mee gespeeld heeft... (Agassi speelde op het laatst met Head Radical Flexpoint OS)
Maar bladgrootte is wel hetzelfde

Die van mij is trouwens 630cm2 (Head LM Prestige MP)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:21:28 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50434596
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[afbeelding]

tennisles van justin: zo houden we de grip vast
Dat is een grip waarmee 80% van de recreatieve tennissers nog niet eens een bal over het net kunnen krijgen. Dus zo'n geweldige tennisles is dat nou ook weer niet...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_50460433
Gisteravond mijn allereerste echte overwinning geboekt in een erkend KNLTB-toernooi... In de HD 8 samen met mijn partner een slijtageslag van 2 uur en een kwartier uiteindelijk gewonnen met 6-4 2-6 6-4
Morgenavond de kwartfinale, maar ik ben bang dat dat een onhaalbare kaart wordt maar we zullen zien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:40:29 #163
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_50461467
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond mijn allereerste echte overwinning geboekt in een erkend KNLTB-toernooi... In de HD 8 samen met mijn partner een slijtageslag van 2 uur en een kwartier uiteindelijk gewonnen met 6-4 2-6 6-4
Morgenavond de kwartfinale, maar ik ben bang dat dat een onhaalbare kaart wordt maar we zullen zien
Gefeliciteerd
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_50463004
quote:
Gefeliciteerd! Een eerste overwinning is altijd leuk!

En als dit je eerste wedstrijd was die je gewonnen hebt, heb je in de kwartfinale toch niets te verliezen? Gewoon lekker spelen en zie maar hoe het afloopt! Zet hem op!
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:51:47 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50463929
quote:
Ach altijd ff afwachten.
Tennis is net als beleggen. In het verleden gehaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst

ik vind dit een verbazend intelligente opmerking van mijzelf
pi_50464506
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef Komakie het volgende:

[..]
ik vind dit een verbazend intelligente opmerking van mijzelf

Ik heb er nog één:
Plaatsingen geven ook geen garantie voor het verloop van het toernooi

Ben bij het toernooi over 1.5 week 2e geplaatst, lag er deze week ook in de eerste ronde uit, als vierde geplaatste.
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:55:15 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50469061
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik heb er nog één:
Plaatsingen geven ook geen garantie voor het verloop van het toernooi

Ben bij het toernooi over 1.5 week 2e geplaatst, lag er deze week ook in de eerste ronde uit, als vierde geplaatste.
Die opmerking ligt een beetje in het verlengde van die van mij

We maken een goed team zo
pi_50470620
Vorig jaar was ik bij elk toernooi waar ik aan meedeed geplaatst, maar ik ben slechts één keer tot de halve finale gekomen
pi_50472023
Vorig jaar was ik twee keer eerste geplaatst, één keer ook echt eerste geworden, één keer tweede.

Dit jaar dus één keer vierde geplaatst (lag eerste wedstrijd eruit, kwartfinale, omdat ik een bye had) en over 1.5 week dus 2e geplaatst (schema van 16 speelsters).

@ Komakie, we zijn een geweldig team samen!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 01:08:13 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50473102
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vorig jaar was ik twee keer eerste geplaatst, één keer ook echt eerste geworden, één keer tweede.

Dit jaar dus één keer vierde geplaatst (lag eerste wedstrijd eruit, kwartfinale, omdat ik een bye had) en over 1.5 week dus 2e geplaatst (schema van 16 speelsters).

@ Komakie, we zijn een geweldig team samen!
Zou ik in de 7 mee mogen doen? Kunnen we samen mixen
pi_50473349
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 01:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zou ik in de 7 mee mogen doen? Kunnen we samen mixen

Misschien ben ik volgend jaar wel een zesje, dan doen we samen mee in de vier. Of ben je vijf met dubbelen??

Slaaplekker!
pi_50481691
he komakie zet je PM eens aan
pi_50481716
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is een grip waarmee 80% van de recreatieve tennissers nog niet eens een bal over het net kunnen krijgen. Dus zo'n geweldige tennisles is dat nou ook weer niet...
ik doelde meer op de hoogte/laagte van haar hand. Haar pink zit echt tegen de richel aan.
pi_50481979
Morgen mijn eerste toernooiwedstrijd! Had wel wat meer willen spelen deze week zodat ik meer in vorm ben, maar goed

Ben in ieder geval niet geplaatst, maar das niet vreemd als je als 6.4 meedoet aan de HE6...volgende week zal ik wel geplaatst zijn (waarschijnlijk 1e) als ik meedoe aan de HE7
Daar was ik trouwens geweigerd wegens te veel inschrijvingen voor de HE6
pi_50492092
  • ik heb me teruggetrokken voor een toenrooi maar in toernooi.nl staat het toernooi er nog steeds tussen. Ik wil hem weg hebben, hoe doe ik dat?

• Waarom zijn de meeste toernooien op gravel? Ik wil op hardcore spelen!
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')