abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50357680
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef erkel het volgende:

[..]
en succes Zonnestraaltje
Dankjewel. We hebben gewonnen, maar vraag niet hoe.

Tegenover ons stonden twee dames huisvrouwentennis te spelen, we (dubbelpartner en ik) gingen er zelf ook spontaan als huisvrouwen van tennissen.

Uitslag :
5-7 6-0 6-1.

Laatste drie games (!) pas een beetje lekker gespeeld.
Maargoed, gauw vergeten, we zijn een ronde verder , nu lekker slapen...
pi_50365213
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef erkel het volgende:

Agassi sloeg op het einde van zijn carriere met een Head met een bladgrootte van 670 cm3. Dat is vrij groot voor een prof, maar Agassi wilde veel power waarschijnlijk en controle boeide hem wat minder .
agassie had dacht ik 690 cm2.

http://www.tennisdirectonline.com/nl/producten/flypage.php?product=4320&cat=1&subcat=997&level=2
quote:
Agassi '93 Radical Limited Edition

Specificaties:
Bladgrootte: 690 cm2
Gewicht (onbesp): 343 gr.
Balans: 325 mm
Lengte: Standaard
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:52:09 #153
75556 erkel
back from Dagestan
pi_50366879
Je hebt gelijk Tubeway
Weisst
pi_50397262
Pff.. einde toernooi voor Zonnestraaltje.

In drie sets m'n single verloren, en m'n dubbelpartner laat me loeihard barsten (die is vanaf donderdag ineens niet meer beschikbaar, topwijf! )...
pi_50400832
awww jammer Maar dat is altijd zostom dat je op het laatste moment toch ineens nog verhinderingen hebt en zo???

Persoonlijk mag ik aanstaande zaterdag beginnen met mijn HE6 (Mijn doel is vooral om daar 1 ronde te winnen ) en daarna nog ergens een mix

[ Bericht 46% gewijzigd door Norrage op 13-06-2007 09:55:39 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50406740
Verhinderingen? Ik noem dit geen verhindering... ze gaat doodleuk vakantiewerk doen op een waddeneiland. Ik snap het echt niet, hoe kun je iemand zo erg in de *** laten zakken? (niet de eerste keer dat een toernooi tusen ons samen niet door kan gaan )

De wedstrijdleiding van het toernooi gaat er een melding van maken bij de knltb, omdat ze allemaal walkovers geeft nu, en ze heeft geen goede reden, er is totaal geen sprake van overmacht ofzo.
Daarna gaat de knltb háár verhaal vragen, maarja ze kan er ook niet veel anders van maken dan dit, en dan krijgt ze of een officiële waarschuwing of een boete.
En op dit moment vind ik dat helemaal niet erg, ben zooo boos!!!

Ga volgend jaar ook niet meer met haar competitie spelen, denk ik, en sowieso geen toernooien meer met der spelen. Kutkind!
Gister zei iemand van m'n club heel hartverwarmend dat ik wel een team hoger kon spelen volgend jaar met competitie (6e klasse) en dat ik anders wel bij haar in het team mocht (5e klasse) hihi .. dat was wel lief
pi_50407343
Waarom ben je in eerste instantie met haar gaan dubbelen dan? Maar vakantie lijkt mij wel een spontane verhindering..Ik snap je vraagtekens daarbij niet echt
Wel stom dat ze dat op het laatste moment nog even doet.....ik heb daar ook wel eens last van als ik zelf het tennis allemaal wat serieuzer neem en de anderen er niet bij stilstaan dat je toch voor een toernooi een hele week beschikbaar moet zijn..

Gaan jullie trouwens nog najaarscompetitie spelen? Ik in principe wel, maar ik denk dat ik wel een paar daagjes niet kan...Maar is in ieder geval top dat er nog meer competitite gespeeld kan worden

Ik hoorde trouwens geruchten dat ze de voorjaarscompetitie naar 14 weken wilden brengen, (x2, uit en thuis tegen alle teams)...Ik vind het een pluspunt: de competitie kan me niet lang genoeg duren, maar maak dan gewoon grotere poules of zo...om nou steeds tegen dezelfde teams te spelen.......
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50407714
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Norrage het volgende:
Persoonlijk mag ik aanstaande zaterdag beginnen met mijn HE6 (Mijn doel is vooral om daar 1 ronde te winnen ) en daarna nog ergens een mix
Dit weekend is het voorweekend van het toernooi? Of is jouw eerste wedstrijd (bye, walk-over, beide) pas zo laat?
Succes gewenst iig...
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:
Waarom ben je in eerste instantie met haar gaan dubbelen dan?
Ze is m'n vaste dubbelpartner, zijn lekker op elkaar ingespeeld. Vorig jaar samen toernooi gewonnen DD8, al twee seizoenen samen competitie gespeeld, en kunnen het buiten de tennisbaan ook goed met elkaar vinden. Vond ik genoeg redenen om samen te gaan dubbelen.
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Maar vakantie lijkt mij wel een spontane verhindering..Ik snap je vraagtekens daarbij niet echt
Je kunt dat niet maken tov. de toernooileiding (worden zoooveel walkovers gegeven dit jaar), tegenover je tegenstanders (er is nu één koppel dat met damesdubbel na één gespeelde wedstrijd in de finale staat ) en ook niet tegen je dubbelpartner. Mijn toernooi is nu, door haar, na twee wedstrijden afgelopen. "Had ik me hier nou zo op verheugd?"
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Wel stom dat ze dat op het laatste moment nog even doet.....ik heb daar ook wel eens last van als ik zelf het tennis allemaal wat serieuzer neem en de anderen er niet bij stilstaan dat je toch voor een toernooi een hele week beschikbaar moet zijn..
Aangezien ik al een tijdje met haar samen tennis, weet ze onderhand wel dat ik het wel serieus neem. En zij wilde er ook voor gaan... dacht ik...
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Gaan jullie trouwens nog najaarscompetitie spelen? Ik in principe wel, maar ik denk dat ik wel een paar daagjes niet kan...Maar is in ieder geval top dat er nog meer competitite gespeeld kan worden
Nee.
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Ik hoorde trouwens geruchten dat ze de voorjaarscompetitie naar 14 weken wilden brengen, (x2, uit en thuis tegen alle teams)...
Da's wel apart. Het enige wat ik voorzie, is dat er met andere opstellingen (misschien zelfs met andere spelers) gespeeld kan/gaan worden bij de tweede competitiedag tegen hetzelfde team?
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Norrage het volgende:Ik vind het een pluspunt: de competitie kan me niet lang genoeg duren, maar maak dan gewoon grotere poules of zo...om nou steeds tegen dezelfde teams te spelen.......
Helemaal mee eens.
pi_50422603

tennisles van justin: zo houden we de grip vast
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:19:59 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50434549
quote:
Dat is anders niet het racket waar Agassi de laatste tijd mee gespeeld heeft... (Agassi speelde op het laatst met Head Radical Flexpoint OS)
Maar bladgrootte is wel hetzelfde

Die van mij is trouwens 630cm2 (Head LM Prestige MP)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:21:28 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50434596
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[afbeelding]

tennisles van justin: zo houden we de grip vast
Dat is een grip waarmee 80% van de recreatieve tennissers nog niet eens een bal over het net kunnen krijgen. Dus zo'n geweldige tennisles is dat nou ook weer niet...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_50460433
Gisteravond mijn allereerste echte overwinning geboekt in een erkend KNLTB-toernooi... In de HD 8 samen met mijn partner een slijtageslag van 2 uur en een kwartier uiteindelijk gewonnen met 6-4 2-6 6-4
Morgenavond de kwartfinale, maar ik ben bang dat dat een onhaalbare kaart wordt maar we zullen zien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:40:29 #163
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_50461467
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond mijn allereerste echte overwinning geboekt in een erkend KNLTB-toernooi... In de HD 8 samen met mijn partner een slijtageslag van 2 uur en een kwartier uiteindelijk gewonnen met 6-4 2-6 6-4
Morgenavond de kwartfinale, maar ik ben bang dat dat een onhaalbare kaart wordt maar we zullen zien
Gefeliciteerd
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_50463004
quote:
Gefeliciteerd! Een eerste overwinning is altijd leuk!

En als dit je eerste wedstrijd was die je gewonnen hebt, heb je in de kwartfinale toch niets te verliezen? Gewoon lekker spelen en zie maar hoe het afloopt! Zet hem op!
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:51:47 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50463929
quote:
Ach altijd ff afwachten.
Tennis is net als beleggen. In het verleden gehaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst

ik vind dit een verbazend intelligente opmerking van mijzelf
pi_50464506
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef Komakie het volgende:

[..]
ik vind dit een verbazend intelligente opmerking van mijzelf

Ik heb er nog één:
Plaatsingen geven ook geen garantie voor het verloop van het toernooi

Ben bij het toernooi over 1.5 week 2e geplaatst, lag er deze week ook in de eerste ronde uit, als vierde geplaatste.
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:55:15 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50469061
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik heb er nog één:
Plaatsingen geven ook geen garantie voor het verloop van het toernooi

Ben bij het toernooi over 1.5 week 2e geplaatst, lag er deze week ook in de eerste ronde uit, als vierde geplaatste.
Die opmerking ligt een beetje in het verlengde van die van mij

We maken een goed team zo
pi_50470620
Vorig jaar was ik bij elk toernooi waar ik aan meedeed geplaatst, maar ik ben slechts één keer tot de halve finale gekomen
pi_50472023
Vorig jaar was ik twee keer eerste geplaatst, één keer ook echt eerste geworden, één keer tweede.

Dit jaar dus één keer vierde geplaatst (lag eerste wedstrijd eruit, kwartfinale, omdat ik een bye had) en over 1.5 week dus 2e geplaatst (schema van 16 speelsters).

@ Komakie, we zijn een geweldig team samen!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 01:08:13 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50473102
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vorig jaar was ik twee keer eerste geplaatst, één keer ook echt eerste geworden, één keer tweede.

Dit jaar dus één keer vierde geplaatst (lag eerste wedstrijd eruit, kwartfinale, omdat ik een bye had) en over 1.5 week dus 2e geplaatst (schema van 16 speelsters).

@ Komakie, we zijn een geweldig team samen!
Zou ik in de 7 mee mogen doen? Kunnen we samen mixen
pi_50473349
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 01:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zou ik in de 7 mee mogen doen? Kunnen we samen mixen

Misschien ben ik volgend jaar wel een zesje, dan doen we samen mee in de vier. Of ben je vijf met dubbelen??

Slaaplekker!
pi_50481691
he komakie zet je PM eens aan
pi_50481716
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is een grip waarmee 80% van de recreatieve tennissers nog niet eens een bal over het net kunnen krijgen. Dus zo'n geweldige tennisles is dat nou ook weer niet...
ik doelde meer op de hoogte/laagte van haar hand. Haar pink zit echt tegen de richel aan.
pi_50481979
Morgen mijn eerste toernooiwedstrijd! Had wel wat meer willen spelen deze week zodat ik meer in vorm ben, maar goed

Ben in ieder geval niet geplaatst, maar das niet vreemd als je als 6.4 meedoet aan de HE6...volgende week zal ik wel geplaatst zijn (waarschijnlijk 1e) als ik meedoe aan de HE7
Daar was ik trouwens geweigerd wegens te veel inschrijvingen voor de HE6
pi_50492092
  • ik heb me teruggetrokken voor een toenrooi maar in toernooi.nl staat het toernooi er nog steeds tussen. Ik wil hem weg hebben, hoe doe ik dat?

• Waarom zijn de meeste toernooien op gravel? Ik wil op hardcore spelen!
  •   vrijdag 15 juni 2007 @ 16:57:22 #176
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_50492301
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 16:50 schreef TubewayDigital het volgende:
  • ik heb me teruggetrokken voor een toenrooi maar in toernooi.nl staat het toernooi er nog steeds tussen. Ik wil hem weg hebben, hoe doe ik dat?

• Waarom zijn de meeste toernooien op gravel? Ik wil op hardcore spelen!
  • Eerste heb ik geen idee van, maar waarom wil je dat weg hebben

En wat betreft het tweede punt: Hardcore Nieuwe baansoort? Ik ken wel hardcourt en daar hebben we niet zoveel van hier in Nederland. Hier in het noorden iig niet op wat kleine clubjes na.

Maar gravel speelt toch veel fijner
    Weisst
    pi_50492581
  • maakt niet meer uit. Daaronder staat wat ik gespeelt heb en dat is het belangrijkst

• hardcourt bedoel ik ja. Vind ik fijner, trek ik beter sprintjes en duren de rallies niet eeuwig.
  • pi_50493042
    http://www.toernooi.nl/

Geweldige site is dat toch

jammer dat niet alles er op staat maar gelukkig wel veel.
    pi_50493284
    hardcourt:

de knltb site vind ik persoonlijk ook wel fijn, maar toernooi.nl mag er ook zijn...Jammergenoeg zijn de meeste toernooien waar ik aan meedoe daar niet te vinden
    pi_50493805
    Yay, vandaag keelontsteking terwijl ik morgen een dubbel op een open toernooi heb staan en m'n eerste dubbel van het park toernooi. Wordt bikkelen.
    Geen referral hier.
      vrijdag 15 juni 2007 @ 19:02:45 #181
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_50495988
    Haaaaaaaaai,
    Heb afgelopen week ontzettend veel getennist. 3 prive-lesjes, 2x vrij. Beetje too much, want heb een enorme blaar op mijn duim. Wil toch morgenochtend weer fris op de baan staan. Wat doe ik hieraan? Kan ik het intapen ofzo?
    pi_50497527
    prive les in de winter. Hoeveel zou dat kosten?
    pi_50497798
    Kost bij mij 40 e p/u p/p in de zomer, winter krijg je eventueel baankosten erbij
      vrijdag 15 juni 2007 @ 19:58:27 #184
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_50497971
    40 eu per uur ook hier (zomer), wat in praktijk bijna anderhalf uur wordt......met een knipoog van de tennisleraar. Aardig uitgeput dus....
    pi_50500361
    ik heb een walkover gekregen in de eerste ronde...laten we hopen dat dat tegen een geplaatste speler was want anders moet ik nu tegen een #1 of #2 of zo als eerste wedstrijd
    Maar de speelschemas zijn nog niet bekend.....
    Maar goed. Ik ben iig een ronde verder
    pi_50502570
    Hey Norrage

Een tijdje terug had je het over de aanschaf van een nblade.
    Ik ben wel benieuwd hoe die speelt.
    pi_50502673
    nBlade. Van djokovic toch? Hoe speelt hij? Wat heeft hij vervangen?
    pi_50502758
    Oh ik ben ik er ontzettend blij mee...Het speelt echt ontzettend gemakkelijk. Toch blij dat ik voor een lichter racket heb gekozen. Ik kan heel vrij zwaaien met mijn racket en kan zo vooral heel goed corrigeren als ik niet helemaal top voor de bal sta.

Verder speel ik er gecontroleerder mee dan ik ooit deed en lukt het me veel beter te spinnen, maar of dat aan het racket ligt of mijn verbeterde spel weet ik niet...

Ik merk wel dat het voordelig is als je een wat langere zwaai hebt. Als ik de tijd heb om aan te leggen speelt hij echt heerlijk

nblade wordt op de tour door djokovic, ivanovic, mathieu en nog wel wat meer spelers gebruikt.

Hij had bij mij een Wilson Triad 6.0 (van 8 jaar geleden of zo ) vervangen. Heeft ongeveer dezelfde specificaties (300 gram) maar voel me toch lekkerder bij dit racket.
    pi_50502854
    heeft ook mijn interrese. Swingstijl rating is 7 volgens tennis-direct. Beter dan zo'n 9 + 10
    pi_50502904
    het mooie is dat ik in eerste instantie zat te kijken naar de N-six Team en de N-six 95, maar die waren ofwel te zwaar ofwel te licht...
    En wat zeiden ze over de n-blade? Dat die er precies tussenin zit en dat als je een compromis tussen die twee N-sixen wilde vinden je de n-blade moest nemen
    Toen had ik mijn keuze snel gemaakt...
    pi_50502972
    had het zelfde probleem alleen toen was de nBlade er niet.

waar en hoeveel?
    pi_50503028
    Ik heb het via mijn tenniswinkel besteld maar via tennisdirect of zo is ie even duur...ik heb 315,- neergelegd voor twee...volgens mij was het 210,- of zo voor 1 racket...(ik kreeg de 2e voor de helft van de prijs)
    pi_50503085
    niet goedkoop maar dan heb je wel een paar fijne rackets
    pi_50503389
    een (overbekend en gebruikt) racket wat er behoorlijk op lijkt is de Head (flexpoint) radical...Persoonlijk wilde ik echter bij Wilson blijven

Maar het was zeker een goede aankoop...Inderdaad een beetje duur, maar als je 8 jaar lang met één hetzelfde stomme racket hebt gespeeld mocht wel een keer
    pi_50504369

hewitt zijn racket.

moeilijkste wat ze op dit moment op tennisdirect hebben. Swingstijl rating TIEN
    quote:
    Specificaties:
    Bladgrootte: 581 cm2
    Gewicht (onbesp): 325 gr.
    Balans: 310 mm
    Lengte: Standaard
    pi_50504459
    ik heb er eens mee gespeeld...Is zo'n kut racket inderdaad....Dat ding is zo stug als een malle en dat blad is veels te klein ...en je moet echt de perfecte techniek hebben wil je de bal goed raken...

En dan bespant Hewitt het volgens mij ook nog eens met meer dan 30 kilo
    pi_50543990
    Nog even een update over mijn dubbelkwartfinale van afgelopen vrijdag, kansloos verlies met 6-0 6-2... we staan weer met beide benen op de grond

Volgende week zaterdag begint mijn volgende toernooi in de enkel en de mix.
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_50553833
    http://www.tennis-warehou(...)electingRacquet.html
    (hoofd site: http://www.tennis-warehouse.com/LC/lcfrontpage.html )

goeie site met algemene info over racqets

vond dit wel interresant
    quote:
    An open string pattern will deflect more on impact than a denser pattern, providing greater ball rebound. Strung at the same tension (in similar racquets) an open string pattern won’t feel as “tight” as a dense string pattern. Open string patterns also allow for more spin potential, as the ball can embed itself into the strings more, due to their wider spacing. Players seeking more spin will benefit from a more open string pattern. The price one may pay for this, though, is reduced string durability. Open string patterns allow the strings to move more freely, increasing abrasion which causes string breakage.

A denser string pattern won’t deflect as much upon ball impact, resulting in less rebound energy. More closely spaced strings will also offer less spin potential but will last longer than a similar racquet featuring a more open string pattern. Players who don’t hit with much spin and are seeking enhanced control will generally prefer racquets with denser string patterns, as will hard-hitting topspin players seeking increased string durability.
    Vond al dat het zo lastig was om spin te krijgen. Snap nu dus waarom
    pi_50560837
    Dit jaar ben ik naar Belgie verhuisd. Ik heb eind vorig jaar op tijd mijn lidmaatschap moeten opzeggen bij mijn fijne tennisclub in NL. Sinds begin april ben ik lid van een Belgische tennisclub, maar tot nu toe ben ik echt teleurgesteld in Belgische tennisclub want tot nu toe heb ik maar 2x gespeeld. In NL speelde ik bijna wekelijks of 2x per week, nu in 3 maanden 2x. In NL hadden we een husselavond, daarmee leer ik veel mensen kennen en kunnen we ook eens afspreken om te tennissen. Maar in Belgie ken men husselen niet! Hierdoor kan ik moeilijk met vreemde mensen afspreken. :-( Ik mis mijn oude tennisclub echt!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')