Hoofdscout is die niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:35 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe kunnen ze nou die Steef hoofdscout maken als ze nog geen een speler op zijn advies hebben aangetrokken.En hoe zit dat dan met dat scoutingsbedrijfje van Bosz' vriendje?
Hoofdscout Zuid-Amerika. Steinar Dietz (van Essel) postte dat en die kent Steef persoonlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoofdscout is die niet.
verantwoordelijk voor het gebied Noord/Midden/Zuid Amerika.
Ik niet , ik zal wel zwaaien naar jullie als je dat wiltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:14 schreef Happel het volgende:
Heb geen idee, waar ik zit? Hoezo, kom je een bezoekje brengen.![]()
Oke, was wat die net maildequote:Op woensdag 28 maart 2007 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoofdscout Zuid-Amerika. Steinar Dietz (van Essel) postte dat en die kent Steef persoonlijk.
Ah, kijk aan. Feyenoord heeft er in ieder geval een goede aan.quote:
hmm oke,quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, kijk aan. Feyenoord heeft er in ieder geval een goede aan.
Wat klopt er niet aan? Zigic heeft hij ook afgeraden. Steef is een perfectionist en dat komt Feyenoord alleen maar ten goede. Ook is het geen garantie als een speler het bij een andere club achteraf goed doet, omdat iedere club ander voetbal speelt en ook de competitie waarin een speler terecht komt van invloed is op het functioneren van de betreffende speler.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Uitleg over frutos van steef.
Frutos vond/vind ik op alle onderdelen net te kort komen. Net te weinig basistechniek, net te weinig explosiviteit, net te weinig voetbalintellect, etc. Aardige spits, maar wat wij uit Z Amerika halen moet top zijn. Cruz-nivo en niks minder.
![]()
Vind frutos nog een goede voor bij feyenoord in de spitsquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan? Zigic heeft hij ook afgeraden. Steef is een perfectionist en dat komt Feyenoord alleen maar ten goede. Ook is het geen garantie als een speler het bij een andere club achteraf goed doet, omdat iedere club ander voetbal speelt en ook de competitie waarin een speler terecht komt van invloed is op het functioneren van de betreffende speler.
Ik denk dat hij er iets meer kijk op heeft dan jij hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind frutos nog een goede voor bij feyenoord in de spits![]()
Wat ik me trouwens afvraag he, wordt hij ook gevraagd om een rapport uit te brengen over de huidige spelers?quote:
Toevallig heb ik hem dat ooit gevraagd en dat is niet het geval. Vrij nutteloos ook natuurlijk: Wat hebben ze aan zijn mening over bijvoorbeeld Leonard?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag he, wordt hij ook gevraagd om een rapport uit te brengen over de huidige spelers?
Vast niet, maar ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
De porsche zit daar ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
hmm oke,
# De carpoolplaats Heteren bevindt zich ter hoogte van afrit 18 (Heteren/Driel) van de A50 (distributiecentrum ‘Kruidvat’)
# Voor buscombi opstapplaats Heteren: vertrek bussen om 11:45 uur.
zal wel zelfde afslag zijn dan ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik mail morgen wel ff of zelfde afslag is
nee idd.. zolang ik maar bij de wand zitquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan weet je het zeker
![]()
trouwens wel laat dat jullie daar vertrekken dan zijn jullie tegen 12e bij het dome , en dan is iets voor de wedstrijd iedereen wel op de plek.
Het uitvak zal wel niet uitverkocht zijn.
Kan ook gewoon in het centrum, waarom bij het Gelredome?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Je kunt toch gewoon tegenover het Gelredome naar de Mac?
idd , en nu weer met die bonnetje's weken .quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan ook gewoon in het centrum, waarom bij de Gelredome?![]()
Die drukte daar altijd, houd ik niet van.
hou je hem wel tussen de lijntjes en de goede kant bovenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
ja heb die bonnen ookgaat leuk worden zondag, leuk stukje rijden
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Vincken is er zondag weer bij
veel flitspalen dan op de a50quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hou je hem wel tussen de lijntjes en de goede kant boven![]()
Ja, is dezelfde afslag. Dat Kruidvat gebouw is niet te missen. Dat is echt super groot en knal geel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hmm oke,
# De carpoolplaats Heteren bevindt zich ter hoogte van afrit 18 (Heteren/Driel) van de A50 (distributiecentrum ‘Kruidvat’)
# Voor buscombi opstapplaats Heteren: vertrek bussen om 11:45 uur.
zal wel zelfde afslag zijn dan ?
En jij denkt dat dat zomaar kan met de combi regeling?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef cultheld het volgende:
Je kunt toch gewoon tegenover het Gelredome naar de Mac?
Zal vast wel , anders moet je het maar ff googlenquote:
Dit keer staat er een hek om de bussenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat zomaar kan met de combi regeling?
Daar had ik niet aan gedacht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat zomaar kan met de combi regeling?
Hekken zijn er om omver geduwd te worden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit keer staat er een hek om de bussen, dan moet je er overheen klimmen
, of een orhacard kopen en iets halen wat al uren op jullie ligt te wachten
![]()
En de MEquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hekken zijn er om omver geduwd te worden.
Ter paardquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef Vakkie_W het volgende:
ME niet! Er zit een bekende van mij bij de ME en die moet Zondag ook bij werken.
Lekker blond wijfie van een jaar of 26![]()
Dan zal ze er wel tussen staanquote:
Klopt! Tegen ADO was ze er ook vertelde ze. Mooi vrouwtje hequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan zal ze er wel tussen staan![]()
![]()
Tegen Ado zag ik in iedergeval een blonde te paard, Tussen de supporters.
iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:47 schreef Vakkie_W het volgende:
Klopt! Tegen ADO was ze er ook vertelde ze. Mooi vrouwtje he![]()
En dan heb je ze nog niet eens gezien zonder helm![]()
|quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
was in het verkeerde topic , maar ik edit hem maar ff :
[afbeelding]
Dit is ze toch![]()
Als de foto weg moet van je moet je het maar ff zeggen dan haal ik hem weg.
Maar zo weten de andere ook waar we het over hebben![]()
Vuile hoer is het.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef Vakkie_W het volgende:
ME niet! Er zit een bekende van mij bij de ME en die moet Zondag ook bij werken.
Lekker blond wijfie van een jaar of 26![]()
ACABquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |