abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47745986
de idioot die Bosz heeft aangenomen zouden ze moeten wegsturen, kunnen ze wel tof praten van dat Bosz geen ervaring heeft maar ze hebben hem zelf in dienst genomen
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:10:41 #52
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47746047
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
Waar heb je dat bericht eigenlijk gevonden?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:11:30 #53
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47746090
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
Waar haal je dat vandaan?

Niet dat ik zo'n fan van die man ben, maar ik vind het zeer kwalijk dat iemand die eens de waarheid zegt wat betreft het ontbreken van een topsport-klimaat bij Feyenoord meteen de mond gesnoerd wordt
Als Bosz vertrekt, zal er wel zo'n 'realistische' ja-knikker ala Koeman in de plaats komen, dan ben je helemaal ver van huis.
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:12:31 #54
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47746136
Wednesday, March 28, 2007

Hasselbaink overweegt overstap naar Feyenoord.

Charlton Spits Jimmy Floyd Hasselbaink, overweegt om deze zomer de overstap te maken naar Feyenoord. "Het zou een eer zijn om voor een club als Feyenoord te spelen" meldde de spits tegenover de Engelse krant "The Guardian".

Hasselbaink sloeg al eerder aanbiedingen van FC Twente en PSV af. "Ik hou van Rotterdam en wil daar zeker weten spelen."

De geruchten deden al een tijdje de ronde maar lijken nu bevestigd te gaan worden.

bron:Feyenoord.insider

Hasselbaink, Gio, Bruins en Slory uit de heli Zou eindelijk eens een goed seizoen zijn qua aankopen.
pi_47746200
Hasselbaink
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:14:06 #56
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47746201
Engelse media
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:15:24 #57
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47746264
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Hasselbaink
2 klasses beter dan die Kolkka en Huysegems en bovendien 10 keer zoveel ervaring op hoog niveau.
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:15:35 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47746268
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]
Niet dat ik zo'n fan van die man ben, maar ik vind het zeer kwalijk dat iemand die eens de waarheid zegt wat betreft het ontbreken van een topsport-klimaat bij Feyenoord meteen de mond gesnoerd wordt
Als Bosz vertrekt, zal er wel zo'n 'realistische' ja-knikker ala Koeman in de plaats komen, dan ben je helemaal ver van huis.
Hahahahahahaha, hou toch op. Bosz zegt alleen maar wat iedereen allang weet, Bosz is een jankmuil. De rest ook overigens, die moeten net zo goed optyfen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:18:12 #59
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47746365
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Hahahahahahaha, hou toch op. Bosz zegt alleen maar wat iedereen allang weet,
Ik heb niet het idee dat Koeman dat allemaal doorheeft eigenlijk.
quote:
Bosz is een jankmuil. De rest ook overigens, die moeten net zo goed optyfen.
Ik ben het met je eens dat Bosz moet optyfen (net als de rest) maar de reden waarom ie van Feyenoord weg zou moeten kan ik niet uitstaan.
pi_47746487
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Malibu-06 het volgende:

Ik ben het met je eens dat Bosz moet optyfen (net als de rest) maar de reden waarom ie van Feyenoord weg zou moeten kan ik niet uitstaan.
Bosz trap alleen maar open deuren in.... En dat na 8 maanden bedenktijd. Die dingen die hij in het beleidsplan heeft gezet ik in een middagje hier op FOK! ook nog wel kunnen bedenken.
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:21:59 #61
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47746499
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]
Ik wel, hij zegt dingen die hij niet in het openbaar moet zeggen, of hij daarover nou gelijk heeft of niet. Daarbij blijkt uit niks, dat hij van toegevoegde waarde kan zijn/is. Daar zijn veel betere mensen te krijgen.
Elite
Tegen TTIP
pi_47746608
En Hasselbaink moet helemaal niet komen. Hij is niet eens vaste waarde bij Charlton.
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:24:55 #63
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47746621
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Bosz trap alleen maar open deuren in.... En dat na 8 maanden bedenktijd. Die dingen die hij in het beleidsplan heeft gezet ik in een middagje hier op FOK! ook nog wel kunnen bedenken.
Duh, maar Bosz durft die deuren tenminste nog in te trappen.

De rest is intussen feest aan het vieren dat we de 5e plek misschien wel gaan halen, want dat is echt een stunt natuurlijk
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:25:52 #64
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47746652
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:24 schreef Vakkie_W het volgende:
En Hasselbaink moet helemaal niet komen. Hij is niet eens vaste waarde bij Charlton.
Jij kunt ook alleen maar zeiken he?
pi_47746770
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

We zouden toch alleen maar spelers halen die beter zijn als Engelaar?
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:30:29 #66
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47746830
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

We zouden toch alleen maar spelers halen die beter zijn als Engelaar?
Wie had je in gedachten?
pi_47746864
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:30 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Wie had je in gedachten?
Geen idee. Bosz komt met die uitspraak, dus ik neem aan dat hij wel spelers in gedachte heeft.
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:35:04 #68
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47747012
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:30 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Wie had je in gedachten?
Ah, nu het om Hasselbaink gaat is het niet erg?

Een speler bij een Engelse degradatiekandidaat wegplukken is niet erg? Maar Engelaar bij Twente wel?
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:36:14 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47747071
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef Malibu-06 het volgende:
Wednesday, March 28, 2007

Hasselbaink overweegt overstap naar Feyenoord.

Charlton Spits Jimmy Floyd Hasselbaink, overweegt om deze zomer de overstap te maken naar Feyenoord. "Het zou een eer zijn om voor een club als Feyenoord te spelen" meldde de spits tegenover de Engelse krant "The Guardian".

Hasselbaink sloeg al eerder aanbiedingen van FC Twente en PSV af. "Ik hou van Rotterdam en wil daar zeker weten spelen."

De geruchten deden al een tijdje de ronde maar lijken nu bevestigd te gaan worden.

bron:Feyenoord.insider

Hasselbaink, Gio, Bruins en Slory uit de heli Zou eindelijk eens een goed seizoen zijn qua aankopen.
Waarom geloof je dit eigenlijk gelijk? Fokking gelul als je het mij vraagt. Is ook niks over te vinden op The Guardian-site zelf.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:40:17 #70
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47747243
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom geloof je dit eigenlijk gelijk? Fokking gelul als je het mij vraagt. Is ook niks over te vinden op The Guardian-site zelf.
klopt kut verzinsels
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:42:48 #71
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47747367
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah, nu het om Hasselbaink gaat is het niet erg?

Een speler bij een Engelse degradatiekandidaat wegplukken is niet erg? Maar Engelaar bij Twente wel?
Hasselbaink en Engelaar mogen van mij allebei komen, samen met Gio. Dan heb je een mooie kern van ervaren en toch geen slechte spelers. We moeten een tussenstap gaan zetten van een kut-team naar een redelijk team, en niet denken dat volgend jaar opeens de top-spelers in de rij staan.
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:43:16 #72
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47747388
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Geloof het zelf ook niet echt eigenlijk maar het zou wel mooi zijn
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:44:11 #73
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47747427
quote:
Rangers volgt Balaban

Bosko Balaban zal deze zomer mogelijk vertrekken bij Club Brugge. De aanvaller staat naar verluidt in de belangstelling van Glasgow Rangers, dat twee miljoen euro voor hem zal moeten neertellen. Balaban zou eerder naar verluidt zijn aangeboden bij PSV.
Bij de Schotten moet de Kroaat volgens Het Laatste Nieuws zijn landgenoot Dado Prso opvolgen. Hij kampt namelijk met een zware knieblessure. Balaban heeft in België nog een contract tot medio 2008.

Overigens werd ook Danny Koevermans onlangs nog in verband gebracht met de Schotten. De spits is aan een goed seizoen bezig bij AZ. Daarvoor werd hij zelfs al beloond met een uitnodiging voor het Nederlands elftal, dat vanavond in de EK-kwalificatie tegen Slovenië speelt.
Koop dan gewoon balaban
pi_47747446
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:42 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Hasselbaink en Engelaar mogen van mij allebei komen, samen met Gio. Dan heb je een mooie kern van ervaren en toch geen slechte spelers. We moeten een tussenstap gaan zetten van een kut-team naar een redelijk team, en niet denken dat volgend jaar opeens de top-spelers in de rij staan.
Ja en Pi-air en Kolkka ook houden want die hebben ook een schat van ervaring
pi_47747490
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:44 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ja en Pi-air en Kolkka ook houden want die hebben ook een schat van ervaring
En ik vergeet Scheuder en Leonard nog
pi_47747590
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Koop dan gewoon balaban
Charisteas is al beter.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47747708
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Kom op man die gast is zwaar op z'n retour!
pi_47747865
quote:
Gouden seizoenkaart eind deze week te koop

De verkoop van de Gouden Seizoenkaart start over enkele dagen. Tegelijkertijd met het versturen van de jubileumbrochure naar alle seizoen- en clubkaarthouders wordt ook de verkoop gestart van de verschillende soorten seizoenkaarten. De introductie van de Gouden Seizoenkaart heeft alles te maken met het honderdjarig jubileum in 2008. Dit zal op grootschalige wijze worden gevierd. Meer daarover valt te lezen in de jubileumbrochure die eind deze week bij alle geregistreerde Feyenoord-supporters op de deurmat valt.
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:55:46 #79
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47747904
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:42 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Niemand denkt (dat hoop ik tenminste) dat we volgend jaar allerlei topspelers binnen zullen halen. Hasselbaink is echter iemand die allang op zijn retour is en voor geen goud moet komen, heb je echt helemaal niks aan. Kan je nog beter Nelisse als pinchhitter.
Elite
Tegen TTIP
pi_47747922
quote:
VAN HANEGEM VERMAAKT BUSINESS CLUB

Willem van Hanegem heeft dinsdag de leden van de Feyenoord Businessclub een vermakelijke avond bezorgd. Het clubicoon kreeg in zijn rol als gastspreker de lachers op zijn hand. De oud-speler en trainer zorgde ook nog eens voor een recordopkomst. Liefst honderdtachtig businessclubleden waren op het Maasgebouw afgekomen om het onderhoudende interview tussen presentator Emiel Schelvis en Van Hanegem te aanschouwen.

De businessclub-avonden die op regelmatige basis worden georganiseerd, staan altijd garant voor een goede opkomst. De avond dat toenmalig trainer Ruud Gullit de zakenleden toesprak, was tot dinsdagavond het drukst bezocht. Van Hanegem trok nog meer zakelijke supporters naar De Kuip. Zij werden niet teleurgesteld, want de voetbalanalist was op dreef. ‘Een golfvriend van me is voor Ajax. Hij heeft nu medelijden met Feyenoord. Dat vind ik eigenlijk nog het ergste.’ In zijn tijd als Feyenoord-trainer raakte Van Hanegem niet onder de indruk van de scouting, zo lichtte hij toe. ‘Het enige waar ze na een bezoek aan het buitenland mee terugkwamen, waren onkostenformulieren.’

De spreker vermaakte zijn gezelschap, maar was ook serieus. Op de vraag waarom hij altijd zo kritisch is op Feyenoord, kon hij kort zijn. ‘Omdat Feyenoord zo’n geweldige club is waar ik zo van hou. Als ik dat niet had, zou het me een rotzorg zijn. Maar nu moet ik wel kritisch zijn.’ Het huidige Feyenoord moet beter kunnen presteren dan momenteel het geval is, zei hij. ‘Er zitten genoeg aardige spelers bij. Het moet beter kunnen. Het ligt niet aan Koeman, ik vind hem een goede trainer.’

Tal van onderwerpen passeerden de revue. Het trainerschap blijft het mooiste, zei Van Hanegem, die op de hem zo karakteristieke wijze nog toelichtte waarom hij had overwogen om in China te gaan trainen. ‘Daar is de afhaalchinees goedkoper dan op de hoek’. De geslaagde avond eindigde met een uitgebreid diner.

woensdag 28 maart 2007 @ 13:57:06 #81
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47747952
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:54 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
Woei, ik ben een geregistreerd Feijenoordsupporter. En toch zwaar los gaan in Nancy, hoe ken dat. Ze kende bij Feijenoord toch niemand van de relschoppers.
Elite
Tegen TTIP
pi_47747955
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Niemand denkt (dat hoop ik tenminste) dat we volgend jaar allerlei topspelers binnen zullen halen. Hasselbaink is echter iemand die allang op zijn retour is en voor geen goud moet komen, heb je echt helemaal niks aan. Kan je nog beter Nelisse als pinchhitter.
Of gewoon Kolkka houden
pi_47748049
Wat is zijn de extra's van zo'n goude seizoenskaart?
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:11:41 #84
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47748453
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Of gewoon Kolkka houden
pi_47749317
Hoe kunnen ze nou die Steef hoofdscout maken als ze nog geen een speler op zijn advies hebben aangetrokken.En hoe zit dat dan met dat scoutingsbedrijfje van Bosz' vriendje?
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:38:35 #86
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47749435
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat is zijn de extra's van zo'n goude seizoenskaart?
Eerder kennen kopen.

EDIT:
Je had het over iets anders, lezen..
pi_47750264
Vakkie_W, waar haal je dat bericht vandaan dat Bosz denkt aan opstappen?
pi_47750296
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:35 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe kunnen ze nou die Steef hoofdscout maken als ze nog geen een speler op zijn advies hebben aangetrokken.En hoe zit dat dan met dat scoutingsbedrijfje van Bosz' vriendje?
Wotte is de deur uit en Steef is via Arie Haan binnen gekomen. Mocht je vragen hebben: sap@feyenoord.nl is nog steeds z'n e-mailadres.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47750524
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wotte is de deur uit en Steef is via Arie Haan binnen gekomen. Mocht je vragen hebben: sap@feyenoord.nl is nog steeds z'n e-mailadres.
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag. Waarom hebben ze zo veel vertrouwen in die gast, als ze zo weinig ervaring met hem en zn bedrijfje hebben? Zat ie ten tijde van Haan ( ) niet op de middelbare school ofzo? Mooie tijden waren dat met die Zuid-Amerikanen toen...
pi_47750645
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:06 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag. Waarom hebben ze zo veel vertrouwen in die gast, als ze zo weinig ervaring met hem en zn bedrijfje hebben? Zat ie ten tijde van Haan ( ) niet op de middelbare school ofzo? Mooie tijden waren dat met die Zuid-Amerikanen toen...
Ze hebben genoeg ervaring met hem hoor. Hij heeft veel databases tot z'n beschikking, werkt keihard (zo'n 18 uur per dag) en hij heeft genoeg succesvolle spelers bij andere clubs dan Feyenoord aangebracht. Het zou me niks verbazen als er deze zomer een Braziliaanse controleur naar Feyenoord komt; Daar is ie nogal wild over en die schijnt relatief onbekend te zijn.
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:11:57 #91
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47750724
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:06 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag. Waarom hebben ze zo veel vertrouwen in die gast, als ze zo weinig ervaring met hem en zn bedrijfje hebben?
Referenties? CV?
pi_47750999
Mja, ik weet niet precies hoe het in dat wereldje werkt, maar om een buitenstaander meteen zon belangrijke functie te geven vind ik wel een opvallende stap. Maar ja, slechter dan nu kan het niet gaan en het zal wel een echte Feyenoorder zijn, ondanks zn joodse arrogantie.
pi_47751235
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef Erasmusch het volgende:
Mja, ik weet niet precies hoe het in dat wereldje werkt, maar om een buitenstaander meteen zon belangrijke functie te geven vind ik wel een opvallende stap. Maar ja, slechter dan nu kan het niet gaan en het zal wel een echte Feyenoorder zijn, ondanks zn joodse arrogantie.
Hij is geen buitenstaander hoor. Vorig jaar januari nam ie nog ontslag . Nu is ie echter terug als hoofdscout, al zal hij niet veel in het Maasgebouw te vinden zijn.
pi_47752414
Bosz eruit is een goeie stap maar woerts en co er dan ook uit (die haalde immers die dwaas binnen)

Willem President-Directeur maken en verder alleen nog spelers halen die niet duur zijn en wel waarde hebben en de kansloze lozen...................simpeler kan niet.

En owja de supporters aan de macht
pi_47753863
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ze hebben genoeg ervaring met hem hoor. Hij heeft veel databases tot z'n beschikking, werkt keihard (zo'n 18 uur per dag) en hij heeft genoeg succesvolle spelers bij andere clubs dan Feyenoord aangebracht. Het zou me niks verbazen als er deze zomer een Braziliaanse controleur naar Feyenoord komt; Daar is ie nogal wild over en die schijnt relatief onbekend te zijn.
Hoe oud is die Steef? En kun je namen noemen van spelers die hij naar andere clubs heeft gehaald?
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:22:14 #96
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47753911
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef TJDoornbos het volgende:
En owja de supporters aan de macht
Wil je dat Feyenoord hoofdklasse gaat spelen ofzo?
pi_47754040
-doe ff normaal-

[ Bericht 46% gewijzigd door rubbereend op 28-03-2007 17:23:46 ]
enge ziektes sucks :'(
pi_47754167
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef plae het volgende:
Wat doet dat ajax logo hier????

[ Bericht 23% gewijzigd door rubbereend op 28-03-2007 17:24:55 (quote weggehaald.) ]
pi_47754351
Is het gevoel voor humor in vbl helemaal verdwenen?
enge ziektes sucks :'(
pi_47756351
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:21 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Hoe oud is die Steef? En kun je namen noemen van spelers die hij naar andere clubs heeft gehaald?
28 als ik me niet vergis. Bovio en volgens mij ook Biglia. Frutos vond hij te slecht voor Feyenoord. 1 ding is zeker: Prutsers zullen door hem niet aanbevolen worden: De spelers die hij tot nu toe opnoemde als potentiële versterkingen bleken ook allemaal versterkingen te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')