Heb jij zo'n groot huis?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:46 schreef rood_verzet het volgende:
Eigenlijk zou de VS deze mensen moeten opnemen, maar ik verwelkom ze.
Neemt de VS uberhaubt wel Irakezen op?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:46 schreef rood_verzet het volgende:
Eigenlijk zou de VS deze mensen moeten opnemen, maar ik verwelkom ze.
Yep. Ik had laatst nog een taxi chauffeur die asielzoeker uit Irak (Basra) bleek te zijn. Uit de getallen die hier worden gegeven maak ik trouwens op dat de VS er 8000 heeft binnengehaald.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:26 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Neemt de VS uberhaubt wel Irakezen op?
OK, helder.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Yep. Ik had laatst nog een taxi chauffeur die asielzoeker uit Irak (Basra) bleek te zijn. Uit de getallen die hier worden gegeven maak ik trouwens op dat de VS er 8000 heeft binnengehaald.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Irakezen uit driehoek-soenniet
Albayrak-soenniet?
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/145939/index.htmlquote:Asielzoekers uit Midden- en Zuid-Irak mogen voorlopig in Nederland blijven. Dat heeft de ministerraad vandaag op voorstel van staatssecretaris van Justitie Nebahat Albayrak (PvdA) besloten.
Noord-Irakezen vallen niet onder dit beleid, net als oorlogsmisdadigers en criminelen.
Etikettenplakken in plaats van argumentatie is zooo 2002quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:20 schreef K-Billy het volgende:
De racisten in dit topic gun ik echter een enkeltje Bagdad, die mag hun nationaliteit worden afgenomen wat mij betreft.![]()
Zie je? Geen Koerden. Hoe verrassend.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:54 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/145939/index.html
Nou!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zie je? Geen Koerden. Hoe verrassend.
Wat bedoel je hier nou weer mee lol - de koerden leven in het meer veilige gebied..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zie je? Geen Koerden. Hoe verrassend.
Niet allemaal. Onze Turkse zou wel eens niet geheel onpartijdig t.o.v. deze groep kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:31 schreef Xith het volgende:
Wat bedoel je hier nou weer mee lol - de koerden leven in het meer veilige gebied..
Natuurlijk! Er leven ook Koerden in het midden van Irak, hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet allemaal. Onze Turkse zou wel eens niet geheel onpartijdig t.o.v. deze groep kunnen zijn.
Precies.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar wat moeten die aan de andere kant van de wereld? Regionaal opvangen heb ik altijd gezegd.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies.
Hoeveel heeft Syrië er al opgevangen, 700.000 ofzo?
Nee, ik weet niet hoe het in Syrie is, ik wilde alleen aangeven dat je op een post van ruim 3 jaar oud reageerde...quote:Op zondag 2 mei 2010 01:16 schreef Baghdaddy het volgende:
Minstens zelf, heb je enig idee hoe het in Syrie is? Mijn halve dorp woont er nu "zwart" . Die cijfers hebben alleen betrekking op legale,bekende Irakezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |