quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:[..]
Ik voelde het steeds tussen 10 en 12 's ochtends. Een soort van tintelingen of licht gekriebel aan de voorkant van mijn buik. En het voelde echt anders aan dan darmgerommel. De eerste keer hoop je het, en het kwam daarna steeds vaker terug. Dus als het bij jou ook vaker terug komt, dan zal het de kleine wel zijn die aandacht wil
![]()
Is dit eigenlijk je eerste kindje? Meestal voel je de 2e eerder dan de 1e. (Al is het bij mij ook de eerste zwangerschap)
Ja dit is de eerste
![]()
. Ik zal wel eens zien of het vaker gebeurd... en anders... nog een paar weekjes wachten dan komt het vast ook wel.
Arwen, heel vroeg als in... hoeveel weken ongeveer...? (ik ben heel nieuwsgierig
![]()
)
Loop ik tussen de middag richting werk, kom ik de buurvrouw tegen...
Goh, ik hoorde blij nieuws... *kijkt me afwachtend aan*. Geen idee of ze het over mn baan had of over mn zwangerschap, maar het was dus het tweede
![]()
. Hoe ver ik dan was en ze had het al een paar weken geleden gehoord. Ik denk dat ik inmiddels ook wel weet hoe dat kan.
Dat is vast die achterbuur geweest die me toen eens mn moeders voor moeders flessen in de tuin heeft zien zetten en toen heel enthousiast begon te zwaaien.
Ik ken het hele mens niet, maar zij kent mijn buurvrouw volgens mij wel
![]()
. Hahaha.
Het nieuws gaat snel rond hier
![]()
.