quote:Under cover brother is good but, karate and all the rest of that but Brother Cant Drive!
Das wel waar, mooi verschil is dat waneer ik mn auto kapot zou rijden zou ik denk wel KUNNEN janken! (zelfs al heb ik een casco+ verzekering)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Barcaconia het volgende:
OMG die reactie van hemAch, als je zoveel geld hebt, waarom zou je er dan nog om geven
Maar geen een met zoon mooie Nonchalante reactie neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:20 schreef PeuRac het volgende:
die wagen is waarschijnlijk niet eens verzekerd, plus er over elke gecrashted Enzo zo ondertussen al een topic is
quote:De Ferrari Enzo is één van de snelste auto's ter wereld. Aan de auto hangt een prijskaartje van zo'n 652.000 dollar. Om hem te leasen ben je al snel 7.500 dollar per maand kwijt.
omdat je geen nieuwe kunt bestellen. Enzo is een special edition. Je kunt niet naar ferrari gaan en er een kopen, ferrari komt naar jou toe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Barcaconia het volgende:
OMG die reactie van hemAch, als je zoveel geld hebt, waarom zou je er dan nog om geven
In Nederland heb je ook nog iets wat BPM heet, daardoor kost hij hier ongeveer een miljoen,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:58 schreef Pascal86 het volgende:
ik las ergens anders dat de auto bijna 7 ton koste en geen miljoen.
[..]
Als hij zo met zijn auto's omgaat geeft hij niks om een Enzo in het bijzonder. Als hij een nieuwe supersport wil koopt hij wel weer een McLaren, Koenigsegg of een Zonda ofzo. Dat idee krijg ik tenminste bij het zien van het filmpje, ik ken hem verder niet ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:21 schreef Justice_Strike het volgende:
[..]
omdat je geen nieuwe kunt bestellen. Enzo is een special edition. Je kunt niet naar ferrari gaan en er een kopen, ferrari komt naar jou toe.
Die auto is niet van hem. Dit was voor het maken van een film. Een geleend Enzo dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als hij zo met zijn auto's omgaat geeft hij niks om een Enzo in het bijzonder. Als hij een nieuwe supersport wil koopt hij wel weer een McLaren, Koenigsegg of een Zonda ofzo. Dat idee krijg ik tenminste bij het zien van het filmpje, ik ken hem verder niet ofzo
¤909.770. (volgens autoweek dan toch) Maargoed dat hij hem niet hier gekocht heeft, dan was het nog een duurder grapje geweestquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:11 schreef Chrismo het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook nog iets wat BPM heet, daardoor kost hij hier ongeveer een miljoen,
¤990.000,- volgens mij bij introductie.
total los..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef kreischer2000 het volgende:
Deze is wel te fixen denk ik...
Ik dacht dat die Enzo's niet zo snel totall loss zijn omdat de waarde hoog genoeg is om weer te laten maken. Gezien zeldzaamheid etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:56 schreef alsem het volgende:
[..]
total los..
ze kunnen hooguit het wrak verkopen voor onderdelen![]()
Hij bleef zijn voorwielen blokkeren en dan reageert de auto niet meer op sturen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:35 schreef lj_lightning het volgende:
Maarehm wat deet ie nu fout? zn snelheid was te hoog, dat zoiezo maar het leek wel of zn achterkant niet mee wou sturen/uitbreken... hij schuifde gewoon voorruit ondanks dat die stuurde
Ah okaj, maar hoe is de remverdeling dan? je kan toch niet alleen je voorremmen blokkeren? had ie voor de bocht moeten terugschaken, koppeling in moeten trappen en insturen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij bleef zijn voorwielen blokkeren en dan reageert de auto niet meer op sturen.
Dat denk ik dus ook, de motor is onbeschadigd alleen de voorkant moet gefixt worden. Dat wordt dus gewoon een nieuwe laag carbonfiber en nieuwe wielophanging en dat ding rijdt weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef Jimmeh het volgende:
En totall loss is ie sowieso niet, tonnetje of 2 zal t wel mee te repareren zijn bij de jongens in Maranello.
hij is ook al weer een poosje uit produktie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:21 schreef Justice_Strike het volgende:
[..]
omdat je geen nieuwe kunt bestellen. Enzo is een special edition. Je kunt niet naar ferrari gaan en er een kopen, ferrari komt naar jou toe.
Zonde dat niet iedereen Peu skills heeft om Enzo's uit de muur te houdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:50 schreef PeuRac het volgende:
1 flinke stoot op het gas en er was niks aan de hand geweest(achterwielen breken uit, voorwielen krijgen weer grip doordat er niet meer tegen aan geduwt wordt, auto draait om, boort zich niet in de muur).
Daarom zegt de beste knul toch ook: "Brother can't drive".quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:26 schreef Jimmeh het volgende:als je een dot gas geeft grijpt de traction control gewoon in. Wat terugsturen was waarschijnlijk wel genoeg geweest om van de onderstuur af te komen, maar het makkelijkst was gewoon even dat rem pedaal in te drukken.
inderdaad grappig die zeelui aan wal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:12 schreef Jimmeh het volgende:
En als er duidelijk te zien is dat het onderstuur is (door te ver doorsturen), dan is de oplossing toch simpel, hoef je geen ervaring met een Enzo voor te hebben
Redline, in die film schrijven ze ook nog eens een Carrera GT afquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die auto is niet van hem. Dit was voor het maken van een film. Een geleend Enzo dus.
Ik vind het ook een beetje nep hoor en het is helemaal nep om een Ferrari Enzo te crashen voor een beetje erg publiciteit. Waarschijnlijk hadden ze deze publiciteit wel nodig om te zorgen dat de film niet rechtstreek naar de budget DVD bak zou gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef Mex_ het volgende:
Enzo Crash, Gefaked of echt?
Heb je deze complottheorie omtrent 9/11 'De Crash' zelf geschreven?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef Mex_ het volgende:
Enzo Crash, Gefaked of echt?
Er gaan geruchten dat de crash van de enzo gefaked is. Dit vanwege het publiceren van de nieuwe film die opgenomen werd. Doemdenkerij of realiteit?
Na lang zoeken is het niet gelukt een filmmaatschappij te vinden die de film wil publiceren. Nu zal Eddie Griffin zelf de film gaan publiceren. En al de kosten hiervoor zullen uit Eddie's eigen zak moeten komen. En hoe kan je makkelijk publiciteit vinden? Juist door een supercar te crashen.
Op de video is te zien dat wanneer de Enzo de muur raakt er niemand in paniek raakt. Terwijl wanneer dit niet geplanned zou zijn er mensen in paniek zouden raken. De mensen die je in de video naar de auto ziet lopen vragen rustig of het goed met Eddie gaat. Om als voorbeeld te nemen. Er gaat een video van Nicole Kidman op het internet rond waar ze in een auto op een truck zit. De truck verliest controle en slaat met de zijkant een lantaarnpaal. Vervolgens zie je iedereen in paniek erop af rennen.
- En wanneer je weet dat de bestuurder geen professional is in het rijden van supercars, waarom dan wel een bocht maken 10 centimeter van een muur?
- Waarom wordt er niet geremd wanneer hij op de muur afgaat. De gierende banden die je hoort zijn van het onderstuur. Met de remmen die onder de Enzo hangen sta je binnen de ruimte die hij had wel stil.
- Waarom rijdt Griffen nog een rondje? Iedereen zal na een crash meteen op de rem trappen om erger te voorkomen.
- Aangezien het filmopnamen waren, waarom dan maar 1 feed? Bij een normale opname zijn er minsten 5. En waarom wordt het filmpje gestopt na het uitstappen? Een echte cameraman laat de camera rollen, wat er ook gebeurt!
Laat ik nou precies het zelfde denken toen ik dit lasquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Heb je deze complottheorie omtrent 9/11 'De Crash' zelf geschreven?
Staat op www.autogespot.nl .quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:21 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Heb je deze complottheorie omtrent 9/11 'De Crash' zelf geschreven?
Het waren geen officiele filmopnamen, hij was bezig met een proefrondje voor een of andere charity-dag ofzoquote:Aangezien het filmopnamen waren, waarom dan maar 1 feed? Bij een normale opname zijn er minsten 5. En waarom wordt het filmpje gestopt na het uitstappen? Een echte cameraman laat de camera rollen, wat er ook gebeurt!
Beeld door een camera vertekend enorm (zelf al meerdere keren ervaren) waardoor je dus laat kunt reageren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Staat op www.autogespot.nl .
al is het wel vreemd dat die kerel achter het muurtje gewoon blijft staan. Ik zou dus zeker wel ff rennen.
Klopt, zoals eerder gezegd heeft dat te maken met de BPM ik meen dat de duurste auto in Nederland de Bugatti Veyron is met een mooie 2e plaats voor de nieuwste Spyker C12 Zagato.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:58 schreef Pascal86 het volgende:
ik las ergens anders dat de auto bijna 7 ton koste en geen miljoen.
[..]
Hoe kun je nou een crash faken =_= Computer Graphics?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef Mex_ het volgende:
Enzo Crash, Gefaked of echt?
Er gaan geruchten dat de crash van de enzo gefaked is. Dit vanwege het publiceren van de nieuwe film die opgenomen werd. Doemdenkerij of realiteit?
Na lang zoeken is het niet gelukt een filmmaatschappij te vinden die de film wil publiceren. Nu zal Eddie Griffin zelf de film gaan publiceren. En al de kosten hiervoor zullen uit Eddie's eigen zak moeten komen. En hoe kan je makkelijk publiciteit vinden? Juist door een supercar te crashen.
Op de video is te zien dat wanneer de Enzo de muur raakt er niemand in paniek raakt. Terwijl wanneer dit niet geplanned zou zijn er mensen in paniek zouden raken. De mensen die je in de video naar de auto ziet lopen vragen rustig of het goed met Eddie gaat. Om als voorbeeld te nemen. Er gaat een video van Nicole Kidman op het internet rond waar ze in een auto op een truck zit. De truck verliest controle en slaat met de zijkant een lantaarnpaal. Vervolgens zie je iedereen in paniek erop af rennen.
- En wanneer je weet dat de bestuurder geen professional is in het rijden van supercars, waarom dan wel een bocht maken 10 centimeter van een muur?
- Waarom wordt er niet geremd wanneer hij op de muur afgaat. De gierende banden die je hoort zijn van het onderstuur. Met de remmen die onder de Enzo hangen sta je binnen de ruimte die hij had wel stil.
- Waarom rijdt Griffen nog een rondje? Iedereen zal na een crash meteen op de rem trappen om erger te voorkomen.
- Aangezien het filmopnamen waren, waarom dan maar 1 feed? Bij een normale opname zijn er minsten 5. En waarom wordt het filmpje gestopt na het uitstappen? Een echte cameraman laat de camera rollen, wat er ook gebeurt!
Het was stiekem gewoon een Nissan 100NX met een hippe bodykitquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een crash faken =_= Computer Graphics?
Echte crash. Echte Enzo ... en ik denk ook niet in scene gezet
Ferrari zou er lucht van krijgen zeg!!! Effe een Enzo ter promotie tegen een muurtje knallen ... niet eens een muurtje van goud!
Wauw, scherpe analyse hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef Mex_ het volgende:
Enzo Crash, Gefaked of echt?
Er gaan geruchten dat de crash van de enzo gefaked is. Dit vanwege het publiceren van de nieuwe film die opgenomen werd. Doemdenkerij of realiteit?
Na lang zoeken is het niet gelukt een filmmaatschappij te vinden die de film wil publiceren. Nu zal Eddie Griffin zelf de film gaan publiceren. En al de kosten hiervoor zullen uit Eddie's eigen zak moeten komen. En hoe kan je makkelijk publiciteit vinden? Juist door een supercar te crashen.
Op de video is te zien dat wanneer de Enzo de muur raakt er niemand in paniek raakt. Terwijl wanneer dit niet geplanned zou zijn er mensen in paniek zouden raken. De mensen die je in de video naar de auto ziet lopen vragen rustig of het goed met Eddie gaat. Om als voorbeeld te nemen. Er gaat een video van Nicole Kidman op het internet rond waar ze in een auto op een truck zit. De truck verliest controle en slaat met de zijkant een lantaarnpaal. Vervolgens zie je iedereen in paniek erop af rennen.
- En wanneer je weet dat de bestuurder geen professional is in het rijden van supercars, waarom dan wel een bocht maken 10 centimeter van een muur?
- Waarom wordt er niet geremd wanneer hij op de muur afgaat. De gierende banden die je hoort zijn van het onderstuur. Met de remmen die onder de Enzo hangen sta je binnen de ruimte die hij had wel stil.
- Waarom rijdt Griffen nog een rondje? Iedereen zal na een crash meteen op de rem trappen om erger te voorkomen.
- Aangezien het filmopnamen waren, waarom dan maar 1 feed? Bij een normale opname zijn er minsten 5. En waarom wordt het filmpje gestopt na het uitstappen? Een echte cameraman laat de camera rollen, wat er ook gebeurt!
Nogmaals, het stukje is niet door mijzelf geschreven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:17 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Wauw, scherpe analyse hoorik ben overtuigd.
Dan maar een proffessioneel weerwoordquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nogmaals, het stukje is niet door mijzelf geschreven.
http://www.autogespot.com/index.php?id=133
10CM van een muur? hij neemt de bocht gewoon met een te hoge snelheid, de situatie niet goed ingeschatquote:En wanneer je weet dat de bestuurder geen professional is in het rijden van supercars, waarom dan wel een bocht maken 10 centimeter van een muur?
waarschijnlijk omdat hij dacht dat als hij het gas loslaat de auto wel weer goed zou komen. ik bedoel een ongetrainde kerel met grote praatjes denken dat ie alles weet.quote:- Waarom wordt er niet geremd wanneer hij op de muur afgaat. De gierende banden die je hoort zijn van het onderstuur. Met de remmen die onder de Enzo hangen sta je binnen de ruimte die hij had wel stil.
euh welleens een ongeluk meegemaakt? Een botsing met 50km/h is hetzelfde als een sprong van 10meter in een leeg zwembad. dan kun je welleens last hebben van een kleine blackout want de crash was niet zacht.quote:- Waarom rijdt Griffen nog een rondje? Iedereen zal na een crash meteen op de rem trappen om erger te voorkomen.
Het is toch ook maar van 1 nieuwszender. en mischien is het filmpje nog bewerkt door degene die het op joetoep zetten omdat het alles bijmekaar mischien een half uur duurt.quote:- Aangezien het filmopnamen waren, waarom dan maar 1 feed? Bij een normale opname zijn er minsten 5. En waarom wordt het filmpje gestopt na het uitstappen? Een echte cameraman laat de camera rollen, wat er ook gebeurt!
En ik ben het volledig met deze reactie eens..quote:raakt er niemand in paniek raakt[quote]
we hebben na de crash niet verder gezien mischien waren ze al onderweg
die shit is echt geloof het nou maar er zijn ook genoeg theorieen over 11september, en 2pac
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |