Ik ook en hem of haar 50 % van wat ik krijg betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:10 schreef Alicey het volgende:
Ik zou dan een onderaannemer zoeken.
Claymore mine.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leg eens uit wat het is en hoe het werkt?
Zeg maar Zoietsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/M18A1_Claymore_Antipersonnel_Minequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:the M18A1 Claymore delivers 700 spherical steel balls over a 60° fan-shaped pattern that is two meters high (6 ft, 8 in) and 50 meters (165 ft) wide at a range of 50 meters (165 ft). These fragments are moderately effective up to a range of 100 meters (328 ft) and can travel up to 250 meters (820 ft) forward of the weapon. The optimum effective range is 50 meters (165 ft), at which the optimal balance is achieved between lethality and area coverage.
Goededag!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:13 schreef murp het volgende:
foto
of gewoon iemand met eennotenkraker alle vingers enzo breken, daarna met een kaasschaaf laagje voor laagje huid afhalen, totdat ie langzaam doodbloedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef TheeUndCandy het volgende:
[..]
Goededag!![]()
Ik zou mijn hakschoen gebruiken, echt interessant lijkt het me om te zien hoe lang het duurt voordat het lichaam eruit zal zien als een gatenkaasje.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:10 schreef Alicey het volgende:
Ik zou dan een onderaannemer zoeken.
is geen sniper.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef Viking84 het volgende:
Als ik een huurmoordenaar was zou ik met een sniper rifle schieten vanaf een hoger gelegen locatie. Geen braaksporen, geen handschoenen nodig, geen vingerafdrukken... helemaal niets. Tadáá.
[afbeelding]
anders verpest je het even ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
is geen sniper.
is een neppe M16 airsoftreplica.
ik mag er wel mee schietenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
anders verpest je het even ofzo. Gaat om het idee.
al was ik al bang dat ik zo'n reactie kan krijgen. Wat heb je eraan om alles over wapens te weten als je er toch niet mee mag schieten![]()
Het is goedkoop ... je neemt het handwapen niet mee naar huis. Dus goedkoop is hier geen duurkoop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:39 schreef MacKniver het volgende:
Een revolver kun je geen silencer opscrhoeven! En herladen duurt ook zo lang... En kruitsporen liggen overal verdwaald. Daarentegen scheelt het weer losse hulzen oprapen -- wat veel tijdwinst oplevert.
Dan is deze informatiever.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef jslavenburg het volgende:
[afbeelding]
Filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6231151348151074497&q=metal+storm
Denk je dat je die meerdere keren gaat gebruiken ... het eerste wat je doet is je wapen dumpen. Als je dat gaat dumpen dat gaat je geld kosten.quote:
Heb je wat aan ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Zo eentje staat hier tussen m'n bureau/bed trouwens, meteen gebruiksklaar.
Ik wil je d'r wel een mep mee geven hoor, durf ik te wedden dat je 't niet meer kan navertellen hoe het voelt.quote:
De professional lacht daarom ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik wil je d'r wel een mep mee geven hoor, durf ik te wedden dat je 't niet meer kan navertellen hoe het voelt.
Maar heb je wat aan die vechtsporten wanneer de proffesional tegenover je staat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Als ik het ding nodig heb dan, heb namelijk genoeg jaren op de nodige vechtsporten gezeten dus de goeie plekjes op het menselijk lichaam weet ik wel te vinden.
Dat is niet echt proffesional is het niet ... ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:47 schreef Tuvai.net het volgende:
Wanneer iemand met een pistool voor je staat niet nee. Maar hoe vaak overkomt een gemiddeld persoon dat?Mij is het nog nooit overkomen in ieder geval.
ooo nicequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:15 schreef no1uknow het volgende:
De Goalkeeper:
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=nY6nm-6eCzM
http://www.youtube.com/watch?v=KOmWaEXMBRw
Ik heb meer het idee dat je nu een potlood laat zien?quote:
Gefixed bedanktquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat je nu een potlood laat zien?![]()
Neemt niet weg dat deze hetzelfde effect heeft![]()
Made in Hollandquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:15 schreef no1uknow het volgende:
De Goalkeeper:
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=nY6nm-6eCzM
http://www.youtube.com/watch?v=KOmWaEXMBRw
Ik vraag me serieus af hoeveel dimwits dat ding zo neerzetten dat ze zelf de volle laag krijgen.quote:
Dit wapen is inderdaad, zoals de naam zegt, bedoeld om inkomende raketten af te weren. Knappe raket die dat weet te omzeilen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
Made in Holland![]()
maar is dat niet voor inkomende rakketen/vliegtuigen ? en hoe wil je daarmee iemand omleggen ? xD
Wie komt er klagen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:39 schreef MacKniver het volgende:
Dit topic is overigens niet legaal. (*knip* gezever)
' Depleted uranium is the equivalent of banging on the wall and asking the neighbours to keep the noise down.quote:
thats the real shitquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:44 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Wie komt er klagen?![]()
[afbeelding]
Vooral de camouflage is een extra pluspunt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:04 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Een leuke Hind helicopter.
Genoeg vuurkracht, en zo weer weg![]()
Dat zal een naar litteken achterlatenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:44 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Wie komt er klagen?![]()
[afbeelding]
Dan kan je verdomd slecht mikken als je dat allemaal nodig hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:45 schreef V-Power het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit alles zou ik toepassen...
Hij wil 'm doodgooien met kogels.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dan kan je verdomd slecht mikken als je dat allemaal nodig hebt![]()
Wat doe je met losse kogels die niet in dat geweer passen trouwens?
Eindelijk eens wat anders dan die eindeloze serie automatische gewerenquote:
Hardballers zijn stukken stront, zo ongeveer de minst betrouwbare 1911 klonen die er zijn. En een garrote is eigenlijk nogal bloederig. Zo'n dun touw snijdt gemakkelijk door wat halsaders heen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef CarlitoBrigante het volgende:
[afbeelding]
AMT Hardballer
Met demper uiteraard en handschoenen. Anders een garrote als je geen bloed wil achter laten.
Je weet dat als je dat aardappelschilmesje gebruik tegen een inbreker je sowieso de bak in gaat hè? Je kunt beter een hockeystick naast je bed leggen. Dat mes is sowieso illegaal namelijk en het wordt zonder meer niet als zelfverdediging aangenomen als je iemand lek steekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Vast, maar ik ben dan ook geen professional, laat staan een huurmoordenaar.
Voor hier thuis is het ideaal. Mocht er ooit iemand 's nachts ongenodigd binnen komen hier thuis dan heb ik de nodige verdedigingsmiddelen bij de hand. Als ik het ding nodig heb dan, heb namelijk genoeg jaren op de nodige vechtsporten gezeten dus de goeie plekjes op het menselijk lichaam weet ik wel te vinden.
Da's de kleinere versie he? Die ligt fijner in je hand maar is minder accuraat op afstand dan z'n grotere broertje.quote:
Meineed is ook strafbaar hoor. Dat weet ik zelfs als fiscalistquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef Sessy het volgende:
Ook een baseball bat wordt niet geaccepteerd, zeg ik je als rechtenstudente. Of je moet op baseball zitten, maar dan nog mag je er niet mee slaan en wordt het, als je geluk hebt, noodweerexces.
Wat WEL op zou kunnen gaan is als je bij hoog en laag beweert dat je hem iets glinsterends uit z'n jas zag halen oid, in het donker, heb je niet goed gezien, maar je dacht dat het een wapen was en je dacht van, die vermoord me als ik nu niet sla/steek. Dan zou het nog wel eens wel kunnen vliegen, onder putatief noodweer(exces).
"Ik dacht dat hij wat uit z'n jas haalde" mag dan meineed zijn, het is niet te bewijzen watjij op dat moment dacht. Dus ik zou die zin altijd maar gebruiken als je weer eens een jatmoos hebt doodgemept.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Oosthoek het volgende:
Meineed is ook strafbaar hoor. Dat weet ik zelfs als fiscalist
Ik zou hem ook gebruiken hoor, maar het is niet goed voor je geloofwaardigheid als die lijer geen mes bij zich had. Gewoon proportioneel geweld gebruiken met een zaklamp of hockeystick voldoet voor mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
"Ik dacht dat hij wat uit z'n jas haalde" mag dan meineed zijn, het is niet te bewijzen watjij op dat moment dacht. Dus ik zou die zin altijd maar gebruiken als je weer eens een jatmoos hebt doodgemept.
Koolstofmonooxide is erg effectief. Als je je research gedaan hebt tenminste, en zeker weet dat er geen dure rookmelder in huis is. Is in het verleden vaker toegepast bij de hoge pieten. Ik bedenk me net dat je zelfs via de riolering het huis kunt volpompen met gas zonder dat je een gaatje hoeft te boren...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef Oosthoek het volgende:
Koolstofmonooxide loslaten als hij ligt te slapen.
En anders gewoon lucifers om de boel in de hens te zetten.
Teveel countersrike gespeeld?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:38 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
AWP
en dan snel doorswitchen naar deagle als ze nog niet dood zijn
[afbeelding]
Wat een kanon is dat hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:34 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
.50 magnum revolver
ik zou er niet door geraakt willen worden![]()
[afbeelding]
![]()
geil
awp is pro gast ga niet fokken ik pwn jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Teveel countersrike gespeeld?
AWP is vor noobs![]()
.500 s&w heet dat kaliber dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:34 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
.50 magnum revolver
[afbeelding]
![]()
geil
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Da's de kleinere versie he? Die ligt fijner in je hand maar is minder accuraat op afstand dan z'n grotere broertje.
9 mm glock heb ik ook nog geschoten idd. Glock heeft sowieso de naam een vrouwenwapen te zijn maar hij ligt gewoon superfijn in je hand en mikt accuraat, geeft geen overmaat aan terugslag, lekker licht ook, superding.
Nee, jij bent erg cool omdat je een knorrig wapen weet te benamenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Andyy het volgende:
@ Evil_Jur
leuk heh die n00bs die denken dat ze wat weten
Ik heb op de vloer gelegen van het lachen toen ik iedereen doodmepte met dat ding. Fantastisch verzonnenquote:
En wie ben jij nou weer. Natuurlijk weet ik niet precies wat dat ding schiet, maar dat boeit toch ook geen reedt ofwel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
@ Evil_Jur
Op t.net doen ze het continu, en goed. Toch komen ze achterlijk over. Hence the comparison.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, als je dan met termen gaat slingeren, doe het dan goed. Anders kom je een beetje achterlijk over.
Als je op routinebasis jatmozen doodmept ben ik bang dat de rechter toch een beetje gaat twijfelen aan je verhaal...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
"Ik dacht dat hij wat uit z'n jas haalde" mag dan meineed zijn, het is niet te bewijzen watjij op dat moment dacht. Dus ik zou die zin altijd maar gebruiken als je weer eens een jatmoos hebt doodgemept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
Ja die heeft toch een verkorte loop of niet? Ik dacht nl. dat de normale glock een langere loop had en dat ie een broertje met een kortere loop had en met een kleiner handvat waar dus ook 2 kogels minder in het magazijn konden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
kleinere versie ?
tuurlijk schiet een Airsoft wapen niet zo accuraat
@ Evil_Jur
Dat heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja die heeft toch een verkorte loop of niet? Ik dacht nl. dat de normale glock een langere loop had en dat ie een broertje met een kortere loop had en met een kleiner handvat waar dus ook 2 kogels minder in het magazijn konden.
En dan is gelijk je duim uit z'n gewricht en hebben ze de kogels naar jouw wapen getraceerd aangezien je de enige in Nederland bent geweest die .50 kogels wilde kopen en oooooveral hebt rondgevraagd waar je aan dat wapen en die kogels komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:34 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
.50 magnum revolver
[afbeelding]
![]()
geil
Als fiscalist heb je zeker geen strafprocesrecht gehad of wel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Meineed is ook strafbaar hoor. Dat weet ik zelfs als fiscalist
Ik wel, op de schietbaan en van een meisje dat in 't leger heeft gezeten...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Glock een vrouwenwapen? Die heb ik nog niet gehoord...
snap het isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja die heeft toch een verkorte loop of niet? Ik dacht nl. dat de normale glock een langere loop had en dat ie een broertje met een kortere loop had en met een kleiner handvat waar dus ook 2 kogels minder in het magazijn konden.
glock 17 word in het leger gebruikt jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik wel, op de schietbaan en van een meisje dat in 't leger heeft gezeten...
ok, maar als het een echte was geweest, ik doelde op het verschil tussen ik geloof glock 19 en glock 17 of zo... zo uit m'n hoofd, want te lui om op te zoeken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
snap het is
glock is een fabrikant
en nee dat is geen "kleinere" variant, maar een Airsoft wapen
Cserquote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef LSS het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Deze 2 natuurlijk. Je moet het een beetje low-profile houden vind ik. Geen overbodig groot kaliber handkanon of sluipschuttersgeweer met allemaal frutsels eraan, dat kan alleen maar kapot gaan en kost veel geld. Die onderste maakt wel veel herrie, maar is wel lekker goedkoop voor de hitman met een klein budget.![]()
Wederom een bb-pistool. Jullie begrijpen dat je dan wel 300 keer op iemand kan schieten voor ie uberhaupt een blauwe plek heeft?quote:
Waar zie je dat aan dan?quote:
Patroonhouder, die is duidelijk bedoeld voor 6mm balletjes, niet voor de grote magnum patronen. Daarnaast is de loopmonding een beetje vreemd, maar wel mooi gedaan. Een goede replica, daar niet van, maar als er airsoft of iets dergelijks in de link staat is het al duidelijk.quote:
Haha ik heb natuurlijk een Glock 19 en daar zijn die kogels voor, bovendien ik pleeg natuurlijk meer dan 1 moord, en voor elke moord een ander wapen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dan kan je verdomd slecht mikken als je dat allemaal nodig hebt![]()
Wat doe je met losse kogels die niet in dat geweer passen trouwens?
was zo'n Elcan vizier niet kut ?quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef LSS het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Deze 2 natuurlijk. Je moet het een beetje low-profile houden vind ik. Geen overbodig groot kaliber handkanon of sluipschuttersgeweer met allemaal frutsels eraan, dat kan alleen maar kapot gaan en kost veel geld. Die onderste maakt wel veel herrie, maar is wel lekker goedkoop voor de hitman met een klein budget.![]()
Die kogels passen dus echt niet in een Glock 19.quote:Op maandag 2 april 2007 18:32 schreef V-Power het volgende:
[..]
Haha ik heb natuurlijk een Glock 19 en daar zijn die kogels voor, bovendien ik pleeg natuurlijk meer dan 1 moord, en voor elke moord een ander wapen.![]()
En natuurlijk no_clip.quote:
eerste hit op googlequote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
hoezo post je dan een plaatje van een C7 met een Elcan ?![]()
![]()
softair.itquote:
Hangt ervan af joh. In de voormalige sovjetunie, althans, toen dat de sovjetunie ingestort was, had je hele maffiagroepperingen huurmoordenaars inhuurden om leden van rivaliserende maffiagroepperingen om te leggen. Je had ook een hele hoop mensen die nooit crimineel bezig geweest waren die opeens huurmoordenaar werden om maffiamensen om te leggen. Die deden dat ook netjes en zo, waar vrouw&kindjes niet bij warenquote:Op maandag 2 april 2007 20:24 schreef 2biergraag het volgende:
Moreel verwerpelijk maar wel een geweldige afwissellende baan lijkt me dat.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:05 schreef gronk het volgende:AWESOME.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |