Eindelijk eens wat anders dan die eindeloze serie automatische gewerenquote:
Hardballers zijn stukken stront, zo ongeveer de minst betrouwbare 1911 klonen die er zijn. En een garrote is eigenlijk nogal bloederig. Zo'n dun touw snijdt gemakkelijk door wat halsaders heen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:05 schreef CarlitoBrigante het volgende:
[afbeelding]
AMT Hardballer
Met demper uiteraard en handschoenen. Anders een garrote als je geen bloed wil achter laten.
Je weet dat als je dat aardappelschilmesje gebruik tegen een inbreker je sowieso de bak in gaat hè? Je kunt beter een hockeystick naast je bed leggen. Dat mes is sowieso illegaal namelijk en het wordt zonder meer niet als zelfverdediging aangenomen als je iemand lek steekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Vast, maar ik ben dan ook geen professional, laat staan een huurmoordenaar.
Voor hier thuis is het ideaal. Mocht er ooit iemand 's nachts ongenodigd binnen komen hier thuis dan heb ik de nodige verdedigingsmiddelen bij de hand. Als ik het ding nodig heb dan, heb namelijk genoeg jaren op de nodige vechtsporten gezeten dus de goeie plekjes op het menselijk lichaam weet ik wel te vinden.
Da's de kleinere versie he? Die ligt fijner in je hand maar is minder accuraat op afstand dan z'n grotere broertje.quote:
Meineed is ook strafbaar hoor. Dat weet ik zelfs als fiscalistquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef Sessy het volgende:
Ook een baseball bat wordt niet geaccepteerd, zeg ik je als rechtenstudente. Of je moet op baseball zitten, maar dan nog mag je er niet mee slaan en wordt het, als je geluk hebt, noodweerexces.
Wat WEL op zou kunnen gaan is als je bij hoog en laag beweert dat je hem iets glinsterends uit z'n jas zag halen oid, in het donker, heb je niet goed gezien, maar je dacht dat het een wapen was en je dacht van, die vermoord me als ik nu niet sla/steek. Dan zou het nog wel eens wel kunnen vliegen, onder putatief noodweer(exces).
"Ik dacht dat hij wat uit z'n jas haalde" mag dan meineed zijn, het is niet te bewijzen watjij op dat moment dacht. Dus ik zou die zin altijd maar gebruiken als je weer eens een jatmoos hebt doodgemept.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Oosthoek het volgende:
Meineed is ook strafbaar hoor. Dat weet ik zelfs als fiscalist
Ik zou hem ook gebruiken hoor, maar het is niet goed voor je geloofwaardigheid als die lijer geen mes bij zich had. Gewoon proportioneel geweld gebruiken met een zaklamp of hockeystick voldoet voor mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
"Ik dacht dat hij wat uit z'n jas haalde" mag dan meineed zijn, het is niet te bewijzen watjij op dat moment dacht. Dus ik zou die zin altijd maar gebruiken als je weer eens een jatmoos hebt doodgemept.
Koolstofmonooxide is erg effectief. Als je je research gedaan hebt tenminste, en zeker weet dat er geen dure rookmelder in huis is. Is in het verleden vaker toegepast bij de hoge pieten. Ik bedenk me net dat je zelfs via de riolering het huis kunt volpompen met gas zonder dat je een gaatje hoeft te boren...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef Oosthoek het volgende:
Koolstofmonooxide loslaten als hij ligt te slapen.
En anders gewoon lucifers om de boel in de hens te zetten.
Teveel countersrike gespeeld?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:38 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
AWP
en dan snel doorswitchen naar deagle als ze nog niet dood zijn
[afbeelding]
Wat een kanon is dat hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:34 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
.50 magnum revolver
ik zou er niet door geraakt willen worden![]()
[afbeelding]
![]()
geil
awp is pro gast ga niet fokken ik pwn jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Teveel countersrike gespeeld?
AWP is vor noobs![]()
.500 s&w heet dat kaliber dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:34 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
.50 magnum revolver
ik zou er niet door geraakt willen worden![]()
[afbeelding]
![]()
geil
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Da's de kleinere versie he? Die ligt fijner in je hand maar is minder accuraat op afstand dan z'n grotere broertje.
9 mm glock heb ik ook nog geschoten idd. Glock heeft sowieso de naam een vrouwenwapen te zijn maar hij ligt gewoon superfijn in je hand en mikt accuraat, geeft geen overmaat aan terugslag, lekker licht ook, superding.
Nee, jij bent erg cool omdat je een knorrig wapen weet te benamenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Andyy het volgende:
@ Evil_Jur
leuk heh die n00bs die denken dat ze wat weten
Ik heb op de vloer gelegen van het lachen toen ik iedereen doodmepte met dat ding. Fantastisch verzonnenquote:
En wie ben jij nou weer. Natuurlijk weet ik niet precies wat dat ding schiet, maar dat boeit toch ook geen reedt ofwel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
@ Evil_Jur
leuk heh die n00bs die denken dat ze wat weten
Op t.net doen ze het continu, en goed. Toch komen ze achterlijk over. Hence the comparison.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Tsja, als je dan met termen gaat slingeren, doe het dan goed. Anders kom je een beetje achterlijk over.
Als je op routinebasis jatmozen doodmept ben ik bang dat de rechter toch een beetje gaat twijfelen aan je verhaal...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
"Ik dacht dat hij wat uit z'n jas haalde" mag dan meineed zijn, het is niet te bewijzen watjij op dat moment dacht. Dus ik zou die zin altijd maar gebruiken als je weer eens een jatmoos hebt doodgemept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |