SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
Ja die heeft toch een verkorte loop of niet? Ik dacht nl. dat de normale glock een langere loop had en dat ie een broertje met een kortere loop had en met een kleiner handvat waar dus ook 2 kogels minder in het magazijn konden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
kleinere versie ?
tuurlijk schiet een Airsoft wapen niet zo accuraat
@ Evil_Jur
leuk heh die n00bs die denken dat ze wat weten
Dat heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja die heeft toch een verkorte loop of niet? Ik dacht nl. dat de normale glock een langere loop had en dat ie een broertje met een kortere loop had en met een kleiner handvat waar dus ook 2 kogels minder in het magazijn konden.
En dan is gelijk je duim uit z'n gewricht en hebben ze de kogels naar jouw wapen getraceerd aangezien je de enige in Nederland bent geweest die .50 kogels wilde kopen en oooooveral hebt rondgevraagd waar je aan dat wapen en die kogels komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:34 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[afbeelding]
.50 magnum revolver
ik zou er niet door geraakt willen worden![]()
[afbeelding]
![]()
geil
Als fiscalist heb je zeker geen strafprocesrecht gehad of wel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Meineed is ook strafbaar hoor. Dat weet ik zelfs als fiscalist
Ik wel, op de schietbaan en van een meisje dat in 't leger heeft gezeten...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Glock een vrouwenwapen? Die heb ik nog niet gehoord...
snap het isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:12 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja die heeft toch een verkorte loop of niet? Ik dacht nl. dat de normale glock een langere loop had en dat ie een broertje met een kortere loop had en met een kleiner handvat waar dus ook 2 kogels minder in het magazijn konden.
glock 17 word in het leger gebruikt jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik wel, op de schietbaan en van een meisje dat in 't leger heeft gezeten...
ok, maar als het een echte was geweest, ik doelde op het verschil tussen ik geloof glock 19 en glock 17 of zo... zo uit m'n hoofd, want te lui om op te zoeken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
snap het is
glock is een fabrikant
en nee dat is geen "kleinere" variant, maar een Airsoft wapen
Cserquote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef LSS het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Deze 2 natuurlijk. Je moet het een beetje low-profile houden vind ik. Geen overbodig groot kaliber handkanon of sluipschuttersgeweer met allemaal frutsels eraan, dat kan alleen maar kapot gaan en kost veel geld. Die onderste maakt wel veel herrie, maar is wel lekker goedkoop voor de hitman met een klein budget.![]()
Wederom een bb-pistool. Jullie begrijpen dat je dan wel 300 keer op iemand kan schieten voor ie uberhaupt een blauwe plek heeft?quote:
Waar zie je dat aan dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |