doorgestuurdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal even kijken...![]()
Kan jij die mail die je naar Philips hebt gestuurd eens hier neerzetten.. of mailen??![]()
Type# werk: HD 7810quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
OA, kan jij voor mij 't typenummer en serienummer even opzoeken van de senseo @ je werk?
Dat hebben ze nodig lees ik op de site...
Ik vraag me ook af waar ze dat serienumer voor nodig hebben...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Type# werk: HD 7810
Serie# werk: ???
Onder het type# staat
/62
/B
....![]()
Type# thuis: HD 7812
Serie# thuis: .............![]()
o ja, ik dacht er een duidelijke foto met m'n telefoon van te maken...![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Aha, weet wat geleerd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar ze dat serienumer voor nodig hebben...
Type HD 7812 zijn nog 4 verschillende van, daarvoor is dat /62 ook
Dat geeft het exacte type aan
quote:1. Er zijn gebruiksproblemen met de Senseo®.
Wij hebben een aantal tips voor u waardoor het probleem mogelijk verdwijnt. Plaats altijd de pad met de bolle zijde naar beneden in de padhouder. Controleer ook of de koffie gelijkmatig is verdeeld wanneer u een pad in de padhouder plaatst en druk de pad goed aan. Let op dat u een pad niet twee keer gebruikt. Het tweede kopje zal dan heel slap zijn. NB: Let ook goed op dat het deksel goed dicht zit en zorg ervoor, wanneer u 1 kopje wilt zetten, dat u niet per ongeluk op het knopje voor twee kopjes drukt.
2. De pad is waarschijnlijk niet goed in de padhouder geplaatst.
Waarschijnlijk heeft u de pad niet goed geplaatst. Zorg ervoor dat u de pad met zorg in de padhouder plaatst. Let op dat u niet per ongeluk twee keer dezelfde pad gebruikt.
3. Waarschijnlijk is de verkeerde padhouder of de verkeerde hoeveelheid pads gebruikt.
Controleer of de koffie goed is wanneer u de juiste padhouder met de juiste hoeveelheid pads gebruikt.
4. Dark Roast wordt als te slap ervaren.
Voor sterkere variant koffie adviseren wij een ander apparaat, bijvoorbeeld een espressoapparaat. Espresso is sterker van smaak.
5. U heeft een milde smaak gekozen.
Wij adviseren u om Dark Roast koffiepads te kopen. Deze variant koffie is sterker van smaak.
nee, erg is andersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Was geen straf om ff met de hond te lopen denk?!
het zou dus wel ergens moeten staan, maar waar...quote:Zorg dat u de volgende gegevens bij de hand heeft wanneer u contact opneemt met Philips:
- Het exacte modelnummer
- De datum van aankoop
- Het serienummer van het product
Exaxte aankoopdatum: 08-03-2007quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
hier, dit staat trouwens op die site:
[..]
het zou dus wel ergens moeten staan, maar waar...
Exacte aankoopdatum van de machine @ je werk OA, is wanneer, vorige week donderdag ofzo?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
Philips claimt dat het niet mogelijk is om het zelf aan te passen @ jouw apparaat.
Deze versie is trouwens ook de enige variant waarbij dat niet kan, alle versies daarvoor kan dat wel, en de nieuwste versie, met de display erop, kan het ook wel
Echt alléén bij deze niet dus
whehe, in mijn allerlaatste post bedoel je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Exaxte aankoopdatum: 08-03-2007
En die oplossingen uit je voorgaande post....![]()
Dat zijn toch geen oplossingen... zouden er echt mensen zijn die hiermee geholpen zijn....![]()
whehe, jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Pleurisbedrijf....![]()
Precies mijn Senseo apparaat tijdelijk zo wijzigen hè.....![]()
Het zijn wel tips van het niveau "Mijn auto loopt niet goed meer". "Controleert u eens of u benzine of diesel heeft getankt?"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef OA het volgende:
En die oplossingen uit je voorgaande post....![]()
Dat zijn toch geen oplossingen... zouden er echt mensen zijn die hiermee geholpen zijn....![]()
Idd, die tekstuele oplossingen van hun Supportsite...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, in mijn allerlaatste post bedoel je?
Ik vind het ook bullshit, waarom zouden ze precies op dit model dat niet gedaan hebben...
't slaat nergens op.
Enige oplossing is dan imo om de bodem eraf te slopen en het op die kaart te regelen.
Er moet op dat apparaat wel iest zijn wat de hoeveelheid water regelt, hoe weet ie anders wanneer ie moet stopppen
oh, je bedoelt die textuele oplossingen van die site
whehe, iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zijn wel tips van het niveau "Mijn auto loopt niet goed meer". "Controleert u eens of u benzine of diesel heeft getankt?"
maar die softwarematige regelbaarheid, moet ooit eens ingesteld zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, die tekstuele oplossingen van hun Supportsite...![]()
Die bodem eraf slopen.... ik ben niet bepaald handig met zelf technisch klussen...![]()
Nou ja, dan maar hopen dat de huidige senseo snel de geest geeft en dan kan ik een nieuwe (modificeerbare) versie aanschaffen...![]()
![]()
Dat op tijd stoppen zal wel softwarematig geregeld zijn...
en dat zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:19 schreef OA het volgende:
Maar goed...
1 probleem is dus "de wereld uit"...![]()
![]()
Nu dient het volgende probleem zich weer wat duidelijker aan... de BSOD's....![]()
Ik was net aan het zeggen dat ik het zo mooi vind hoe gigantisch druk jullie het op werk hebbenquote:
dat heet een perfecte planning en werkbeheersing!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was net aan het zeggen dat ik het zo mooi vind hoe gigantisch druk jullie het op werk hebben
Stop ze alle 180 in één grote envelop, dat scheelt alweer tijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Zucht... Geen zin meer endezulks. Tijd om 180 briefjes in te pakken.
Of je vraagt papierversnipperaar even 14.gifquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Stop ze alle 180 in één grote envelop, dat scheelt alweer tijd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Zucht... Geen zin meer endezulks. Tijd om 180 briefjes in te pakken.
Dan zal ik die eens komen verstoren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
wat een intense rust in dit topic.
betoog...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:06 schreef crossover het volgende:
Ik mag niet klagen!
Moet nog ff een betoog voorbereiden voor morgenHeb ik niet zo veel zin in momenteel.
Ik had ook gehoopt er vanaf te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
betoog...![]()
![]()
ben blij dat ik daar vanaf ben zeg...![]()
pfff, ik had dat zo'n beetje bij elk vak...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb daar geen last meer van, voor wiskunde enzo krijg je dat niet
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
pfff, ik had dat zo'n beetje bij elk vak...![]()
VOOR EEN MANager in de dop is het van het grootste bela.....![]()
Ik heb allang genoeg gehad voor vandaagquote:
Bahquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb allang genoeg gehad voor vandaag. Over een kwartiertje maar weer fijn richting station
.
Dat is ook best fijn, maar ik heb ook wel eens zoiets van: had ik maar een fatsoenlijke hoeveelheid geld, dan kon ik alles tenminste nog enigzins normaal betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
School.. ben blij dat ik daar vanaf ben. Hoewel ik op dagen als dit wel eens heb "kon ik nog maar lessen skippen en op het terras gaan zitten". Maar goed.
Oja dat heb ik nu ook hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook best fijn, maar ik heb ook wel eens zoiets van: had ik maar een fatsoenlijke hoeveelheid geld, dan kon ik alles tenminste nog enigzins normaal betalen.
zo leuk is dat werken dus ook nietquote:
Maar brengt wel de nodige liquide middelen in het laatje!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo leuk is dat werken dus ook niet
Neemt alleen een hoop vrije tijd in als het ik goed begrijp
dat valt als ik kuuk d'r post moet geloven dus ook nog wel meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar brengt wel de nodige liquide middelen in het laatje!
Het geeft je de liquide middelen, zoals hierboven genoemd, en het neemt wel veel tijd in beslag als je 40 uur werkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo leuk is dat werken dus ook niet
Neemt alleen een hoop vrije tijd in als het ik goed begrijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |