doorgestuurdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal even kijken...![]()
Kan jij die mail die je naar Philips hebt gestuurd eens hier neerzetten.. of mailen??![]()
Type# werk: HD 7810quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
OA, kan jij voor mij 't typenummer en serienummer even opzoeken van de senseo @ je werk?
Dat hebben ze nodig lees ik op de site...
Ik vraag me ook af waar ze dat serienumer voor nodig hebben...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Type# werk: HD 7810
Serie# werk: ???
Onder het type# staat
/62
/B
....![]()
Type# thuis: HD 7812
Serie# thuis: .............![]()
o ja, ik dacht er een duidelijke foto met m'n telefoon van te maken...![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Aha, weet wat geleerd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar ze dat serienumer voor nodig hebben...
Type HD 7812 zijn nog 4 verschillende van, daarvoor is dat /62 ook
Dat geeft het exacte type aan
quote:1. Er zijn gebruiksproblemen met de Senseo®.
Wij hebben een aantal tips voor u waardoor het probleem mogelijk verdwijnt. Plaats altijd de pad met de bolle zijde naar beneden in de padhouder. Controleer ook of de koffie gelijkmatig is verdeeld wanneer u een pad in de padhouder plaatst en druk de pad goed aan. Let op dat u een pad niet twee keer gebruikt. Het tweede kopje zal dan heel slap zijn. NB: Let ook goed op dat het deksel goed dicht zit en zorg ervoor, wanneer u 1 kopje wilt zetten, dat u niet per ongeluk op het knopje voor twee kopjes drukt.
2. De pad is waarschijnlijk niet goed in de padhouder geplaatst.
Waarschijnlijk heeft u de pad niet goed geplaatst. Zorg ervoor dat u de pad met zorg in de padhouder plaatst. Let op dat u niet per ongeluk twee keer dezelfde pad gebruikt.
3. Waarschijnlijk is de verkeerde padhouder of de verkeerde hoeveelheid pads gebruikt.
Controleer of de koffie goed is wanneer u de juiste padhouder met de juiste hoeveelheid pads gebruikt.
4. Dark Roast wordt als te slap ervaren.
Voor sterkere variant koffie adviseren wij een ander apparaat, bijvoorbeeld een espressoapparaat. Espresso is sterker van smaak.
5. U heeft een milde smaak gekozen.
Wij adviseren u om Dark Roast koffiepads te kopen. Deze variant koffie is sterker van smaak.
nee, erg is andersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Was geen straf om ff met de hond te lopen denk?!
het zou dus wel ergens moeten staan, maar waar...quote:Zorg dat u de volgende gegevens bij de hand heeft wanneer u contact opneemt met Philips:
- Het exacte modelnummer
- De datum van aankoop
- Het serienummer van het product
Exaxte aankoopdatum: 08-03-2007quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
hier, dit staat trouwens op die site:
[..]
het zou dus wel ergens moeten staan, maar waar...
Exacte aankoopdatum van de machine @ je werk OA, is wanneer, vorige week donderdag ofzo?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
Philips claimt dat het niet mogelijk is om het zelf aan te passen @ jouw apparaat.
Deze versie is trouwens ook de enige variant waarbij dat niet kan, alle versies daarvoor kan dat wel, en de nieuwste versie, met de display erop, kan het ook wel
Echt alléén bij deze niet dus
whehe, in mijn allerlaatste post bedoel je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Exaxte aankoopdatum: 08-03-2007
En die oplossingen uit je voorgaande post....![]()
Dat zijn toch geen oplossingen... zouden er echt mensen zijn die hiermee geholpen zijn....![]()
whehe, jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Pleurisbedrijf....![]()
Precies mijn Senseo apparaat tijdelijk zo wijzigen hè.....![]()
Het zijn wel tips van het niveau "Mijn auto loopt niet goed meer". "Controleert u eens of u benzine of diesel heeft getankt?"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef OA het volgende:
En die oplossingen uit je voorgaande post....![]()
Dat zijn toch geen oplossingen... zouden er echt mensen zijn die hiermee geholpen zijn....![]()
Idd, die tekstuele oplossingen van hun Supportsite...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, in mijn allerlaatste post bedoel je?
Ik vind het ook bullshit, waarom zouden ze precies op dit model dat niet gedaan hebben...
't slaat nergens op.
Enige oplossing is dan imo om de bodem eraf te slopen en het op die kaart te regelen.
Er moet op dat apparaat wel iest zijn wat de hoeveelheid water regelt, hoe weet ie anders wanneer ie moet stopppen
oh, je bedoelt die textuele oplossingen van die site
whehe, iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zijn wel tips van het niveau "Mijn auto loopt niet goed meer". "Controleert u eens of u benzine of diesel heeft getankt?"
maar die softwarematige regelbaarheid, moet ooit eens ingesteld zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, die tekstuele oplossingen van hun Supportsite...![]()
Die bodem eraf slopen.... ik ben niet bepaald handig met zelf technisch klussen...![]()
Nou ja, dan maar hopen dat de huidige senseo snel de geest geeft en dan kan ik een nieuwe (modificeerbare) versie aanschaffen...![]()
![]()
Dat op tijd stoppen zal wel softwarematig geregeld zijn...
en dat zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:19 schreef OA het volgende:
Maar goed...
1 probleem is dus "de wereld uit"...![]()
![]()
Nu dient het volgende probleem zich weer wat duidelijker aan... de BSOD's....![]()
Ik was net aan het zeggen dat ik het zo mooi vind hoe gigantisch druk jullie het op werk hebbenquote:
dat heet een perfecte planning en werkbeheersing!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was net aan het zeggen dat ik het zo mooi vind hoe gigantisch druk jullie het op werk hebben
Stop ze alle 180 in één grote envelop, dat scheelt alweer tijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Zucht... Geen zin meer endezulks. Tijd om 180 briefjes in te pakken.
Of je vraagt papierversnipperaar even 14.gifquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Stop ze alle 180 in één grote envelop, dat scheelt alweer tijd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Zucht... Geen zin meer endezulks. Tijd om 180 briefjes in te pakken.
Dan zal ik die eens komen verstoren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
wat een intense rust in dit topic.
betoog...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:06 schreef crossover het volgende:
Ik mag niet klagen!
Moet nog ff een betoog voorbereiden voor morgenHeb ik niet zo veel zin in momenteel.
Ik had ook gehoopt er vanaf te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
betoog...![]()
![]()
ben blij dat ik daar vanaf ben zeg...![]()
pfff, ik had dat zo'n beetje bij elk vak...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb daar geen last meer van, voor wiskunde enzo krijg je dat niet
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
pfff, ik had dat zo'n beetje bij elk vak...![]()
VOOR EEN MANager in de dop is het van het grootste bela.....![]()
Ik heb allang genoeg gehad voor vandaagquote:
Bahquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb allang genoeg gehad voor vandaag. Over een kwartiertje maar weer fijn richting station
.
Dat is ook best fijn, maar ik heb ook wel eens zoiets van: had ik maar een fatsoenlijke hoeveelheid geld, dan kon ik alles tenminste nog enigzins normaal betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
School.. ben blij dat ik daar vanaf ben. Hoewel ik op dagen als dit wel eens heb "kon ik nog maar lessen skippen en op het terras gaan zitten". Maar goed.
Oja dat heb ik nu ook hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook best fijn, maar ik heb ook wel eens zoiets van: had ik maar een fatsoenlijke hoeveelheid geld, dan kon ik alles tenminste nog enigzins normaal betalen.
zo leuk is dat werken dus ook nietquote:
Maar brengt wel de nodige liquide middelen in het laatje!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo leuk is dat werken dus ook niet
Neemt alleen een hoop vrije tijd in als het ik goed begrijp
dat valt als ik kuuk d'r post moet geloven dus ook nog wel meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar brengt wel de nodige liquide middelen in het laatje!
Het geeft je de liquide middelen, zoals hierboven genoemd, en het neemt wel veel tijd in beslag als je 40 uur werkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo leuk is dat werken dus ook niet
Neemt alleen een hoop vrije tijd in als het ik goed begrijp
Maar te beroerd om een mes te pakken??quote:
't is ook niet snel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het geeft je de liquide middelen, zoals hierboven genoemd, en het neemt wel veel tijd in beslag als je 40 uur werkt.
Dat heb ik anderhalf jaar gedaan, tot ik op zoek ging naar iets anders. Nu werk ik 31 uur, dat merk ik wel in de vrije tijd. (En dan nog miepen over te weinig vrije tijd
).
zie sig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar te beroerd om een mes te pakken??
het lijkt alsof je met je toastjes die meuk uit het bakje schraapt;)
Ja, met je vinger kan het toch ookquote:
Nee, maar dit is wel te doen hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is ook niet snel goed
Vrije tijd is best leuk, maar ik heb er teveel van :p
ja, vind ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, met je vinger kan het toch ook
Stuur alle bestanden maar op, ik kan die groene dan gewoon vervangen door die blauwe die er nu staat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, vind ik ook
He, heb jij toevallig nog ergens dat geanimeerde gifje van mijn avatar?
Ik zou graag die vent met die blauwe achtergrond erin willen houden, maar dan moet groene achtergrond.
De achtergrond heb ik al groen gegradient', maar ik heb geen dinges.
Hoe heet het ook alweer...
Geen probleem 14.gifquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
ik heb alleen die vent met die groene hier.
Dat DE logo en dieheb ik niet als plaatje hier..
Is dat lastig?
Zou je die andere plaatjes niet ook wat meer kleur willen geven?quote:
wat meer lente-achtige-kleurenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zou je die andere plaatjes niet ook wat meer kleur willen geven?![]()
DE blijft blanco, nouquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat meer lente-achtige-kleuren
Ik wil '' wel een achtergrondcouleurtje geven, maar welke weet ik nog niet.
De met dat DE logo hou ik gaarne zo
misschien moet die dan gewoon blauw
Die mag inderdaad ook een kleurtje..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
DE blijft blanco, nouvooruit. Maak de
dan mauve of zo.
![]()
Wat hengel jij binnen dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
godver, ik zit hier een bestand van 1 gig binnen te sukkelen met 6kbps
Klote internet.
Ik kan er geen touw aan vastknopen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Wat hengel jij binnen dan?![]()
iets dat in kpd hoort zeker....![]()
haha, nee, komt niet uit 128.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Wat hengel jij binnen dan?![]()
iets dat in kpd hoort zeker....![]()
ach, die kwaliteit...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
De kwaliteit gaat wel een beetje achteruit zie ik..
er klopt trouwens iets niet, wacht.
[afbeelding]
iets voor 30 dus...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, komt niet uit 128.
Ik ben *stiekem* 16 cd's van Bob M binnen aan het halen.
Hoi JJquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
WOOOOOOOOOWWWWW.......wil ik journaal kijken, dus ff op de bank liggen....
...word ik inneens wakker dat het bijna 17:00 is.....
![]()
![]()
..en daarbij doet mijn linker schouder/arm ontiegelijk pijn...
![]()
!!!!
eerst maar ff een bakkie zetten om wakker te worden....![]()
Ik weet het nog niet, vanmiddag zijn er wat tests gedaan geloof ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik....goedemiddag...![]()
![]()
...hoe is het met je zus....?
Hell Yeah it's me!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
v-f.......OMG.....ben jij het echt.....![]()
![]()
![]()
.....
![]()
![]()
en de cliniclows zijn zooooo leuk....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, vanmiddag zijn er wat tests gedaan geloof ik.
Ze vond het alleen wel echt arelaxed dat ze op de kinder afdeling lag
Ze zit nogal in de pubertijd, en had een tyfushekel aan de cliniclowns
doedoei OA....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:04 schreef OA het volgende:
@ eer-ik: vervelend voor je zus...en van die cliniclowns...
![]()
@ iedereen: ik ga weer op huis aan...![]()
Vanavond koffiën@ ouders... mn vader verjaart..
![]()
dus ws tot morgen!![]()
idd behoorlijk vervelendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:04 schreef OA het volgende:
@ eer-ik: vervelend voor je zus...en van die cliniclowns...
![]()
@ iedereen: ik ga weer op huis aan...![]()
Vanavond koffiën@ ouders... mn vader verjaart..
![]()
dus ws tot morgen!![]()
geen idee nog, zo snel mogelijk hoop ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en de cliniclows zijn zooooo leuk.......
...maar wanneer krijgen jullie iets te horen....?
![]()
Ik zuipen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doedoei OA....![]()
![]()
.tot morgen dan maar...en niet te veel zuipen he....
![]()
je vader was toch net jarig gweest........of ben ik dus echt nog niet wakker....
???
zal vast nog wel vanavond worden dat ik hier weer ben...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd behoorlijk vervelend
netschot @ cliniclowns
Gefeliciteerd met je pa btw, spreek je morgen wel
Op zich kun jij daar toch ook gewoon naar toe gaan, als je pa of ma een keer alleen gaat. Dan maakt het toch niet uit wie er mee is? Meestal doen ze er niet zo moeilijk over!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen idee nog, zo snel mogelijk hoop ik.
Vrij irritant ook, mijn ouders mogen er de hele dag door komen, en ik alleen tussen 17:00 - 18:00, of tussen 19:00 en 20:00.
Vrij zuur, want ik moet naar school om die tijd
lekker weer.
Maar goed, ik skip wel een keer, wil d'r toch wel een keer buurten.
Dankbaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef Kuukske het volgende:
Staat je tof dat groen eer-ik.
belachelijk....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen idee nog, zo snel mogelijk hoop ik.
Vrij irritant ook, mijn ouders mogen er de hele dag door komen, en ik alleen tussen 17:00 - 18:00, of tussen 19:00 en 20:00.
Vrij zuur, want ik moet naar school om die tijd
lekker weer.
Maar goed, ik skip wel een keer, wil d'r toch wel een keer buurten.
Ja. Sehr puick.quote:
Ik denk dat ik morgenavond na school gewoon even langsga, als het echt niet mag, ga ik wel weer weg ofzo... Merk het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op zich kun jij daar toch ook gewoon naar toe gaan, als je pa of ma een keer alleen gaat. Dan maakt het toch niet uit wie er mee is? Meestal doen ze er niet zo moeilijk over!
En terecht! Wat een onzin idd! Familie moet eigenlijk gewoon altijd kunnen als het mij vraagt! Niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
belachelijk.......kunnen je ouders je niet naar binnen smokkelen dan....????
...toen mij zoontje, 9 jaar geleden op de IC lag, mocht mijn dochter er eigenlijk niet eens komen.....
...toen heeft het Radbout kennis gemaaktmet JJ.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |