Q2.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Bier bedriegt niet. Bier is eerlijk, Bier........
Bedankt voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Dhr_JJ het volgende:
Hoe dan ook, je kan uit beide (single en relatie) je voordelen halen
Precies. Einde topicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef martijn_AR het volgende:
Om er weer maar eens een dooddoener in te gooien:
Alles heeft zijn voors en zijn tegens
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
De kans alleen dat dat gebeurt is uiteraard nihil. Ik ben al jaren geen vrouw meer tegengekomen die mij ook maar minimaal interesseerde. Ik zie het ook niet gebeuren dat dat gaat veranderen de komende jaren.
Ook. De ervaring leert dan ook dat dat meer dan noodzakelijk is. Maar ik heb ook dingen meegemaakt waardoor het me allemaal niet meer interesseert eigenlijk....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?
Ik ben ook niet snel in een gozer geïnteresseerd hoor. De laatste die ik leuk vond waren allebei zwaar christelijk, één van die twee zag en ziet me niet eens staan, ik ben als lucht voor hem. Het schiet niet echt op zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?
Mmja, ik als Turkse viel regelmatig op Oerhollandse jongens, dat wil ook niet altijd even goed werkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook niet snel in een gozer geïnteresseerd hoor. De laatste die ik leuk vond waren allebei zwaar christelijk, één van die twee zag en ziet me niet eens staan, ik ben als lucht voor hem. Het schiet niet echt op zo.
en dat ze het niet menenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef liefie_ het volgende:
dus ik denk dat als mensen zeggen van ja het zit er gewoon allemaal niet meer in en zo dat dat is vanwege een vervelende relatie in t verleden of andere ervaring of zo...
nou ja ik denk dat veel mensen het misschien ook wel oprecht denkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
en dat ze het niet menen
Ik geloof er niets van dat zovelen hier werkelijk nooit meer iets willen en werkelijk geloven dat het er niet in zit en dat op zo jonge leeftijd al. Ik geloof eerder dat wij in dit topic nogal dol zijn op drama. Ik hou daar ook wel van, maar over mijn liefdestoekomst lukt het me maar niet om te doemdenken.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja ik denk dat veel mensen het misschien ook wel oprecht denken
maar ik denk alleen dat het voor zon 90% van de mensen hier allemaal wel mee valt en wel "op zn pootjes terecht komt"
eenschquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik denk alleen dat het voor zon 90% van de mensen hier allemaal wel mee valt en wel "op zn pootjes terecht komt"
Ik denk dat door die instelling mensen vaak minder goed doen op relatie gebied dan ze eigenlijk zouden kunnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja soms heb je gewoon tijd nodig om jezelf wel zeg maar klaar te voelen voor een relatie en die manier van denken te doen veranderenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik denk dat door die instelling mensen vaak minder goed doen op relatie gebied dan ze eigenlijk zouden kunnen.
Dat heb ik nou nooit. Daar zou je uit kunnen concluderen dat ik dan misschien onbewust toch nog niet wil, maar daar geloof ik niet in. Soms kom ik nl ineens iemand tegen waardoor ik er ineens helemaal klaar voor benquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef liefie_ het volgende:
terwijl ik nu zoiets heb van ja misschien is het zo gek nog niet en opeens zie ik overal interresante mensen
ik zeg ook niet dat ze er eerst niet waren of dat ze allemaal opeens leuker zijn gewordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit. Daar zou je uit kunnen concluderen dat ik dan misschien onbewust toch nog niet wil, maar daar geloof ik niet in. Soms kom ik nl ineens iemand tegen waardoor ik er ineens helemaal klaar voor benMaar omgekeerd werkt het zo bij mij niet: dat ik er klaar voor ben en dan ineens allemaal leuke mannen tegenkom.
Het zou met vacatures trouwens ook wel zo mogen werken, want ik wil best eens een andere baan
Dan is het handig om te weten dat je zonder emoties (de incompentie in het herkennen en tonen daarvan, dat is) je veel meer irrationele keuzes maakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan gevoelens, been there, didn't like it. Een leven zonder emotie, dat is voor mij het hoogst haalbare in het leven.
Ik denk dat al dat gebeuren en de stres je wel laat voelen dat je leeft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:04 schreef Friek_ het volgende:
Toch verheerlijk ik dat 'bezette' leven helemaal niet, het vreet namelijk vrije tijd, geld maar vooral vrijheid. Je krijgt er ineens een stel verantwoordelijkheden ten opzichte van iemand anders erbij. Niet alleen in seksuele zin (mits je een monogame relatie hebt), maar ook in emotionele zin. Je kan niet zomaar alles doen, je moet rekening houden met diegene waarmee je leeft op dat moment.
Dat ligt niet aan het feit of je single of bezet bent, maar hoe je je leven inricht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik denk dat al dat gebeuren en de stres je wel laat voelen dat je leeft.
Als single zijnde gebeurt er mischien geen reet in je leven.
' k doe zelf veel meer wanneer er om mij heen meer gebeurt. Mijn leven nu is gewoon saai.
(ook geen goeie reklame voor mezelf)
Dat heeft niets met goed aanpakken te maken. Als je je niet vrij kan voelen in een relatie, maak het dan maar uit. Siamese tweeling gedragquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Die vrijheid kun je ook krijgen binnen een relatie als je dat goed aanpakt denk ik
Mensen met een gebrek aan hobby's/eigen bezigheden dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft niets met goed aanpakken te maken. Als je je niet vrij kan voelen in een relatie, maak het dan maar uit. Siamese tweeling gedrag
En ik dacht dat ik saai wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mensen met een gebrek aan hobby's/eigen bezigheden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |