abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:32:19 #251
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47730449
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

Bier bedriegt niet. Bier is eerlijk, Bier........
Q2.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_47730853
Hoe dan ook, je kan uit beide (single en relatie) je voordelen halen
Vergeet niet dat je ook nog een leven hebt.
pi_47730972
Om er weer maar eens een dooddoener in te gooien:
Alles heeft zijn voors en zijn tegens
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:44:08 #254
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47731062
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Dhr_JJ het volgende:
Hoe dan ook, je kan uit beide (single en relatie) je voordelen halen
Bedankt voor de samenvatting.

Slotje.
pi_47731108
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef martijn_AR het volgende:
Om er weer maar eens een dooddoener in te gooien:
Alles heeft zijn voors en zijn tegens
Precies. Einde topic
Vergeet niet dat je ook nog een leven hebt.
pi_47731116
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef Q. het volgende:

[..]

De kans alleen dat dat gebeurt is uiteraard nihil. Ik ben al jaren geen vrouw meer tegengekomen die mij ook maar minimaal interesseerde. Ik zie het ook niet gebeuren dat dat gaat veranderen de komende jaren.
Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?
pi_47731240
Zo werk ik iig .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:48:09 #258
141482 Q.
JurassiQ
pi_47731246
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon zelfbescherming? Dat je je interesse bij voorbaat al wegstopt omdat het hopeloos lijkt?
Ook. De ervaring leert dan ook dat dat meer dan noodzakelijk is. Maar ik heb ook dingen meegemaakt waardoor het me allemaal niet meer interesseert eigenlijk....
For great justice!
pi_47731270
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben ook niet snel in een gozer geïnteresseerd hoor. De laatste die ik leuk vond waren allebei zwaar christelijk, één van die twee zag en ziet me niet eens staan, ik ben als lucht voor hem. Het schiet niet echt op zo.
Tap tap tap
pi_47732094
ik denk ook wel eens van pfff ik blijf wel alleen (al is dat nogal snel om te besluiten op mn 21 maja ) maar ergens denk ik (en dat is vast heel erg jaren 50 maar toch) dat mensen gemaakt zijn om (tot op zekere hoogte) toch wel samen te zijn met iemand...

dus ik denk dat als mensen zeggen van ja het zit er gewoon allemaal niet meer in en zo dat dat is vanwege een vervelende relatie in t verleden of andere ervaring of zo...
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47732348
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben ook niet snel in een gozer geïnteresseerd hoor. De laatste die ik leuk vond waren allebei zwaar christelijk, één van die twee zag en ziet me niet eens staan, ik ben als lucht voor hem. Het schiet niet echt op zo.
Mmja, ik als Turkse viel regelmatig op Oerhollandse jongens, dat wil ook niet altijd even goed werken . Ik heb dus nog *nooit* mijn gevoelens voor iemand laten blijken, zomaar, uit het niet.

Tot iemand net zo lang in m'n gezicht wapperde en neonborden om zich heen hing met 'ik vind je leuheuk, snap het nouhou' durfde ik niet eens te geloven dat het zou kunnen.
pi_47732667
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef liefie_ het volgende:
dus ik denk dat als mensen zeggen van ja het zit er gewoon allemaal niet meer in en zo dat dat is vanwege een vervelende relatie in t verleden of andere ervaring of zo...
en dat ze het niet menen
Ik geloof er niets van dat zovelen hier werkelijk nooit meer iets willen en werkelijk geloven dat het er niet in zit en dat op zo jonge leeftijd al. Ik geloof eerder dat wij in dit topic nogal dol zijn op drama. Ik hou daar ook wel van, maar over mijn liefdestoekomst lukt het me maar niet om te doemdenken.
pi_47732720
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:19 schreef thaleia het volgende:

[..]

en dat ze het niet menen
Ik geloof er niets van dat zovelen hier werkelijk nooit meer iets willen en werkelijk geloven dat het er niet in zit en dat op zo jonge leeftijd al. Ik geloof eerder dat wij in dit topic nogal dol zijn op drama. Ik hou daar ook wel van, maar over mijn liefdestoekomst lukt het me maar niet om te doemdenken.
nou ja ik denk dat veel mensen het misschien ook wel oprecht denken
maar ik denk alleen dat het voor zon 90% van de mensen hier allemaal wel mee valt en wel "op zn pootjes terecht komt"
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:23:52 #264
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47732868
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef liefie_ het volgende:

[..]

maar ik denk alleen dat het voor zon 90% van de mensen hier allemaal wel mee valt en wel "op zn pootjes terecht komt"
Uiteraard!
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47733272
quote:

[..]

eensch
pi_47733857
quote:

[..]

Ik denk dat door die instelling mensen vaak minder goed doen op relatie gebied dan ze eigenlijk zouden kunnen.
pi_47733937
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik denk dat door die instelling mensen vaak minder goed doen op relatie gebied dan ze eigenlijk zouden kunnen.
nou ja soms heb je gewoon tijd nodig om jezelf wel zeg maar klaar te voelen voor een relatie en die manier van denken te doen veranderen
maar het heeft natuurlijk wel invloed denk ik ja
het laatste jaar kon ik t er niet bepaald bij hebben dus ben ik ook niemand tegen gekomen die in aanmerking kom terwijl ik nu zoiets heb van ja misschien is het zo gek nog niet en opeens zie ik overal interresante mensen
pi_47734315
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef liefie_ het volgende:
terwijl ik nu zoiets heb van ja misschien is het zo gek nog niet en opeens zie ik overal interresante mensen
Dat heb ik nou nooit. Daar zou je uit kunnen concluderen dat ik dan misschien onbewust toch nog niet wil, maar daar geloof ik niet in. Soms kom ik nl ineens iemand tegen waardoor ik er ineens helemaal klaar voor ben Maar omgekeerd werkt het zo bij mij niet: dat ik er klaar voor ben en dan ineens allemaal leuke mannen tegenkom.

Het zou met vacatures trouwens ook wel zo mogen werken, want ik wil best eens een andere baan
pi_47734411
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat heb ik nou nooit. Daar zou je uit kunnen concluderen dat ik dan misschien onbewust toch nog niet wil, maar daar geloof ik niet in. Soms kom ik nl ineens iemand tegen waardoor ik er ineens helemaal klaar voor ben Maar omgekeerd werkt het zo bij mij niet: dat ik er klaar voor ben en dan ineens allemaal leuke mannen tegenkom.

Het zou met vacatures trouwens ook wel zo mogen werken, want ik wil best eens een andere baan
ik zeg ook niet dat ze er eerst niet waren of dat ze allemaal opeens leuker zijn geworden
alleen ze vielen me eerst gewoon echt niet op en als ik al dacht ow die is wel aardig dan zag ik daar verder geen mogelijkheid achter of zo hooguit een vriendschap of een leuke koppelactie met een van mn vriendinnen
pi_47735757
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik doe niet meer aan gevoelens, been there, didn't like it. Een leven zonder emotie, dat is voor mij het hoogst haalbare in het leven.
Dan is het handig om te weten dat je zonder emoties (de incompentie in het herkennen en tonen daarvan, dat is) je veel meer irrationele keuzes maakt.

In ieder geval, twee jaar geleden had deze jongeman voor het laatst een serieuze relatie. Dat was m'n eerste en was tegelijkertijd ook de grootste wake up call die ik ooit gehad heb. De vriendin in kwestie was 2,5 jaar ouder dan en overwegend dominant binnen de relatie. Tegenwoordig zou ik haar binnen een week al zo'n harde schop voor d'r reet verkocht hebben dat ze buiten de deur zou belanden. Assertiviteit is immens belangrijk heb ik wel gemerkt.

Eenzaamheid slaat soms wel in als je single bent. Dat is misschien wel de grootste pijn eraan, dat gemis aan intimiteit en aan iemand die als een rots in de branding er voor je is.

Toch verheerlijk ik dat 'bezette' leven helemaal niet, het vreet namelijk vrije tijd, geld maar vooral vrijheid. Je krijgt er ineens een stel verantwoordelijkheden ten opzichte van iemand anders erbij. Niet alleen in seksuele zin (mits je een monogame relatie hebt), maar ook in emotionele zin. Je kan niet zomaar alles doen, je moet rekening houden met diegene waarmee je leeft op dat moment.
pi_47736105
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 01:04 schreef Friek_ het volgende:
Toch verheerlijk ik dat 'bezette' leven helemaal niet, het vreet namelijk vrije tijd, geld maar vooral vrijheid. Je krijgt er ineens een stel verantwoordelijkheden ten opzichte van iemand anders erbij. Niet alleen in seksuele zin (mits je een monogame relatie hebt), maar ook in emotionele zin. Je kan niet zomaar alles doen, je moet rekening houden met diegene waarmee je leeft op dat moment.
Ik denk dat al dat gebeuren en de stres je wel laat voelen dat je leeft.
Als single zijnde gebeurt er mischien geen reet in je leven.
' k doe zelf veel meer wanneer er om mij heen meer gebeurt. Mijn leven nu is gewoon saai.
(ook geen goeie reklame voor mezelf )
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47736235
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Ik denk dat al dat gebeuren en de stres je wel laat voelen dat je leeft.
Als single zijnde gebeurt er mischien geen reet in je leven.
' k doe zelf veel meer wanneer er om mij heen meer gebeurt. Mijn leven nu is gewoon saai.
(ook geen goeie reklame voor mezelf )
Dat ligt niet aan het feit of je single of bezet bent, maar hoe je je leven inricht.
pi_47737431
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Die vrijheid kun je ook krijgen binnen een relatie als je dat goed aanpakt denk ik
Dat heeft niets met goed aanpakken te maken. Als je je niet vrij kan voelen in een relatie, maak het dan maar uit. Siamese tweeling gedrag
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 28 maart 2007 @ 08:55:04 #274
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47738037
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 07:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat heeft niets met goed aanpakken te maken. Als je je niet vrij kan voelen in een relatie, maak het dan maar uit. Siamese tweeling gedrag
Mensen met een gebrek aan hobby's/eigen bezigheden dus.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_47738053
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 08:55 schreef Frezer het volgende:

[..]

Mensen met een gebrek aan hobby's/eigen bezigheden dus.
En ik dacht dat ik saai was
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')