Hij is ook een stuk goedkoper met onderdelen. Hij gebruikt namelijk geen officiele volvo onderdelen. Het klinkt een stuk erger dan het is, wij hebben tot noch toe nooit problemen gehad. Mocht er bijv een onderdeel zijn wat niet door een third party gemaakt word dan kan je altijd vragen of hij een 2e hands eronder wil zetten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:26 schreef Dragoljub het volgende:
bluebit: Graag!
ArcticBlizzard: Hmm ja, Driebergen is zo'n drie kwartier rijden, best te doen doen, tenzij je echt panne hebt.Verder heb ik ook nog wel 2 connecties in de buurt waarvan 1 bij een officiele Volvo dealer, maar het gaat mij dan ook meer om de prijs van de onderdelen. Simpele klusjes gaat mijzelf/mijzelf met behulp van de connecties ook nog wel lukken, maar als een interieurlampje 80 euro kost terwijl dat bij een andere auto 5 euro is ofzo, dan ga ik twijfelen aan een Volvo als eerste auto.
De radiateur van mijn 940 net laten vervangen door een nieuwe (uit de doos dus) + koelvloeistof + arbeid totaal 200 euro.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef Dragoljub het volgende:
Oei, heb net even op dat volvo850 forum gekeken. Stonden een aantal verhalen waarvan 1 met een kapotte radiateur, 1000 euro.
Dat kan ik niet echt gebruiken voor een eerste auto.
Jij rijdt even langs Wim en je auto komt weer als nieuw teurg zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:33 schreef r8ality het volgende:
Daarom zit er ontluchting bij mij in m'n reservoir. Niet slecht voor een auto uit '74.
En qua prijzen van onderdelen ben ik te bevooroordeeld om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen...
Neequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij rijdt even langs Wim en je auto komt weer als nieuw teurg zeker?![]()
Mooi, maar zorg alsjeblieft voor een afneembare trekhaakquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:12 schreef mithrandirrr het volgende:
Er is ook weer een nieuwe (voor ons dan) volvo in ons gezin! Pa kreeg wat problemen met zijn oude V70 (2000). 2 weken geleden stond hij stil doordat de steun van de dynamo riem was afgebroken, en begin van deze week kreeg hij een melding en het bleek om kortsluiting in het motorgedeelte te gaan (electronica). toevallig was die morgen een V70 binnen gekomen die eigenlijk precies op pa's eisen aansloot. Na het zien was hij snel verkocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het werkelijk een schitterende wagen en hij rijd zalig!
het is een V70 D5 van april 2003 met 108.000km op de teller. De wat getinte ramen vind ik er super op staan.
* mithrandirrr is happy!![]()
Die was inderdaad uebergeil!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef mithrandirrr het volgende:
ziet er cool uit! heb je nog meer foto's van die zwarte S40 op de een na laatste foto?
naja hoeft nog niet zo slecht te zijn, het gaat met ford helemaal niet goed, financieel dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:06 schreef matthendriks het volgende:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6580
![]()
dat was ook het eerste dat ik zei. laat die trekhaak weg halen. gaat nog gebeurenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Mooi, maar zorg alsjeblieft voor een afneembare trekhaak
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef Gambolputty het volgende:
Mag ik u voorstellen: Moby Dick
[afbeelding]
Lijkt me juist onwijs tof, zo´n CC als leenauto. Zie je volgens mij niet vaakquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:55 schreef bluebit het volgende:
mijn v40 staat bij de schade hersteller......ik heb als leenauto een 307 CC.....heel fijn zo'n cabrio maar welke mongool zet in een auto van 1600 kg een 1.6 benzinemotor???
ik mis mijn zweedse tractor
ja, het dak kan er af, da's best leuk.....maar een 1.6 motor met 110 pk en een koppel van 120 nm (of zo) op een auto met ledig gewicht van 1595 kg.......quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Lijkt me juist onwijs tof, zo´n CC als leenauto. Zie je volgens mij niet vaak
Dankquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef bluebit het volgende:
[..], mooie tank, ziet er nog goed uit (of het ligt aan de foto), hij lijkt nog redelijk goed in de lak te zitten!
Jesses, die CC weegt 140 kg meer dan die 940 van mij... wedstrijdje?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef bluebit het volgende:
[..]
ja, het dak kan er af, da's best leuk.....maar een 1.6 motor met 110 pk en een koppel van 120 nm (of zo) op een auto met ledig gewicht van 1595 kg.......
uiterlijk van de CC : 10
Spass am fahren : 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |