Ik geloof niet dat er hier veel originele turbo's rondrijdenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:50 schreef Volvoman het volgende:
We hebben nu een S60 2.4 en hebben hiervoor een 940 polar gehad, daarvoor een 760 station.
En ook nog een 340 en een katterug
Later wil ik als eerste auto een 740 turbo kopen en die dan motorisch aanpassen. In sweden rijden er genoeg aangepaste.
[afbeelding]
Met "hier" bedoelt r8ality hoogstwaarschijnlijk "hier in Zweden"quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:01 schreef RPowa het volgende:
Waarom rijden er hier niet veel originele 740 Turbo's rond dan?![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er hier veel originele turbo's rondrijden.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met "hier" bedoelt r8ality hoogstwaarschijnlijk "hier in Zweden"
want daar is hij al een paar maanden![]()
Maar wel veel opgevoerde uiteraardquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er hier veel originele turbo's rondrijden.
Vierkante ouwe bakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:26 schreef ASroma het volgende:
in zweden zie je teveel volvos gewoon, van die hele ouwe gepimpte bakken, verlaagd met geblindeerde ramen, en sommige zien er echt niet uit![]()
de volvos van tegenwoordig zijn mooie autos maar die ouwe vierkante bakken![]()
Als je de oude Volvo's niet mooi vindt dan heb je ook niet het recht om nieuwe Volvo's mooi te vindenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:26 schreef ASroma het volgende:
in zweden zie je teveel volvos gewoon, van die hele ouwe gepimpte bakken, verlaagd met geblindeerde ramen, en sommige zien er echt niet uit![]()
de volvos van tegenwoordig zijn mooie autos maar die ouwe vierkante bakken![]()
Die 245quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:24 schreef ASroma het volgende:
dit dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan op zaterdagavond niet uit he, maar rondjes rijden in deze pimpy dingen door de stad![]()
uhm,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Zit je na een maand alweer over een andere na te denken? Dat is geen goed teken
Beetje jammer van de popu-taal en niet incorrecte gegevens. Maar goed, het zal de beoogde doelgroep aanspreken en daar gaat het om zullen we maar denken.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En voor degene die de oude oude V70 mooi vinden maar toch te langzaam
http://www.autoblog.nl/ar(...)v70-t5-ipd-stage-iii
Ik heb wel een 850, maar nog geen onderhoud gehad aangezien ik er net 7 weken in rij ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:46 schreef Dragoljub het volgende:
Geen 850 rijders?
Ik zou gaarne wat informatie willen verzamelen over de kosten van het onderhoud van een 850, alvorens ik overga tot aankoop.
Wat een onzinquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef Dragoljub het volgende:
Oei, heb net even op dat volvo850 forum gekeken. Stonden een aantal verhalen waarvan 1 met een kapotte radiateur, 1000 euro.
Dat kan ik niet echt gebruiken voor een eerste auto.
valt best mee, volgens een overzicht van mijn dealer, kost mijn V40 pakweg 50 euro meer per beurt (gemiddeld) dan de opel corsa 1.7D die ik eerst reed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef Dragoljub het volgende:
Ja maar, ja maar, over het algemeen zijn Volvo's toch sowieso duur in onderhoud?
Ik wil namelijk geen 80 euro voor een interieurlampje kwijt zijn ofzo.
Opzich zou mijn keuze uitgaan naar de 850 2.0, vind 'em gewoon bloedmooi, lekker groot, lekker luxe, goede stereo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |