abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 21:56:35 #101
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47690138
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Zeg Walter

Stel ik heb in Finder de map "/Volumes/Verbatim" open staan, en ik wil de inhoud copieren naar de nog niet bestaande map "/Users/Geqxon/Desktop/Backup 26-03/" , kan zoiets nou met Quicksilver?

In Windows gebruikte ik altijd het heerstende Total Commander, dat mis ik hier een beetje
Was jij nou ook niet degene die zo graag XFolders (Total commander voor Apple) predikte?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 26 maart 2007 @ 21:58:48 #102
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47690252
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:50 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Tuurlijk snap je punt best, maar denk je dat zo'n fucking verkopertje uit zo'n winkel je kan helpen? Door er maar op te gaan schelden? Hij verzint dat voorraadsysteem niet en kan alleen maar sorry en amen zeggen, hoogstens even je klacht noteren en doorgeven
Nee, in dit geval niet nee. Maar op andere momenten verbaasd het me nog altijd. Mijn vader had een nieuwe iiyama 22" tft gekocht bij de paradigit, met een groene hotpixel midden op het scherm.
Toen wilden ze hem eerst niet omruilen. Toen heb ik de beste man uiterst vriendelijk, maar wel met klem uitgelegd dat dit geen manier van zaken doen was en ik me niet door hun een probleem laat aannaaien doordat zij een willekeurige doos uit het schap trekken waar ik het dan maar mee moet doen.
Resultaat: een nieuw scherm, terwijl de beste man dit eerst beslist niet wilde doen, "regeltjes dit, bla bla zus en zo. Op cursus hebben ze gezegd dat" Maar kennelijk na een kwartiertje gezeik van mijn kant, kon het opeens allemaal wel. Bizar toch.
quote:
Is dat iBook geheugen nog hetzelfde als voor een Macbook en Macbook Pro?
Nee, MBP is PC5300 en iBook is PC2700.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_47690476
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Misschien die manual maar eens doorlezen. Ik doe het nu elke ochtend handmatig, maar als het dan ietsjes sneller kan is dat mooi meegenomen.
Het zou moeten staan onder Quicksilver-Preferences-Actions. Daar heb ik wel de action Make New... aangevinkt, maar die doet het vooralsnog niet.
Calmer than you are
pi_47690672
Bingo.

• Quicksilver
  • ~
  • TAB
  • New f
  • TAB
  • Backup 26-03-2007

• Quicksilver
  • ~
  • *browsen waar je heen wilt*
  • TAB
  • Copy T
  • Backup 26-03-2007

• pi_47690752
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Was jij nou ook niet degene die zo graag XFolders (Total commander voor Apple) predikte?
    Total Commander is superieur aan XFolders. Maar voor simpele dingetjes waar je het overzicht erbij wilt hebben is XFolder wel handig.
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 22:08:48 #106
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47690771
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Nee, in dit geval niet nee. Maar op andere momenten verbaasd het me nog altijd. Mijn vader had een nieuwe iiyama 22" tft gekocht bij de paradigit, met een groene hotpixel midden op het scherm.
    Toen wilden ze hem eerst niet omruilen. Toen heb ik de beste man uiterst vriendelijk, maar wel met klem uitgelegd dat dit geen manier van zaken doen was en ik me niet door hun een probleem laat aannaaien doordat zij een willekeurige doos uit het schap trekken waar ik het dan maar mee moet doen.
    Resultaat: een nieuw scherm, terwijl de beste man dit eerst beslist niet wilde doen, "regeltjes dit, bla bla zus en zo. Op cursus hebben ze gezegd dat" Maar kennelijk na een kwartiertje gezeik van mijn kant, kon het opeens allemaal wel. Bizar toch.
    [..]

Nee, MBP is PC5300 en iBook is PC2700.
    Je kan iemand wel enigzins ertoe bewegen om dingen voor je te doen, maar niet dwingen. En dat in alle redelijkheid, ook als je boos bent. Als je iemand als een lul gaat behandelen, kun je hetzelfde terug verwachten. Oftewel op de man spelen is niet altijd even gewenst. Schoppen tegen het beleid, is dan wel wat anders. Maar goed dat is een heel ander onderwerp.

Ondertussen bericht via mail gekregen dat m'n geheugen af te halen is
    pi_47690831
    Ja, ok: die had ik al door. Maar ik dacht dat jij tijdens het moven de nieuwe map wilde aanmaken.

Dus: Quicksilver-FileName-Tab->Move To....en dan dus de nieuwe map aanmaken. Dat zou het nog mooier maken..
    Calmer than you are
    pi_47690900
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
    Ja, ok: die had ik al door. Maar ik dacht dat jij tijdens het moven de nieuwe map wilde aanmaken.

Dus: Quicksilver-FileName-Tab->Move To....en dan dus de nieuwe map aanmaken. Dat zou het nog mooier maken..
    Dat zou wel erg nice zijn. Misschien eens wat met Automator doen, al wil ik het backup wel semi-handmatig maken. Dus niet zoals deze ochtend, toen ik een half-complete USB stick over ging kopieren
      maandag 26 maart 2007 @ 22:14:17 #109
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_47691009
    Ik ben altijd heel aardig. Maar ik stuur het gesprek wel. Ik ga niet staan flippen of schelden, maar aan de andere kant als er naast de balie een plakaat hangt met ' Beste Computerketen van 2006' ben ik niet te beroerd om ze daar even naar te vragen en op te wijzen.

* Sjoewe heeft een aantal jaar met redelijk succes op competatief niveau gedebatteerd.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_47691058
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef Sjoewe het volgende:
    Ik sta volgensmij op een of andere zwarte lijst voor mensen die winkelpersoneel tot jankens toe vervelen

Ik trek die lui echt slecht over het algemeen.
    Ik zei het net al: ik had waarschijnlijk mijn schouders opgetrokken en gezegd: "Ach, tja, jammer, 4 april." Ik lijk nog teveel op mijn moeder die van de generatie is dat internetwinkelen net zoiets is als commerciele exploitatie van omringende planeten. . Sjoewe is een beetje een pitbull met winkelmensen, ik meer een soort voodoopriester. Achter hun rug ze een beetje ziektes toewensen is meer mijn strategie. Ik ben niet zo handig. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_47691091
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
    * Sjoewe heeft een aantal jaar met redelijk succes op competatief niveau gedebatteerd.
    . Gaan we weer. .
    pi_47691133
    Ik heb toen ik mijn iMac besteld had, en niet zeker wist wanneer die kwam (veranderde elke dag )
    3 dagen vrij genomen !
    pi_47691349
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef TwyLight het volgende:
    Ik heb toen ik mijn iMac besteld had, en niet zeker wist wanneer die kwam (veranderde elke dag )
    3 dagen vrij genomen !
    Dat is wat anders. Ik zou ook niet willen dat ze mijn Mac bij de buren afleverden. (Mijn buren zijn immers mongolen. Vandaar.) Maar wat ik dus zei, ik zou 'm waarschijnlijk sowieso niet op internet bestellen want ik ben onhandig, en mijn leven is veel te turbulent voor het wachten op postbodes.

Ik had ook een keer dat ik een spijkerbroek had besteld in een winkel dat ik gebeld zou worden als ie er was. Belt die jongen me op zaterdagmiddag om een uur of half 4. Ik had gewerkt de vorige dag en ik lag nog te slapen. Ik neem op: "GMBHLLLMM." Winkeljongen: "Ehm, spreek ik met Au3 ?" Ik: "Ja. * zucht *." Die jongen dacht toen echt dat ie een of andere katerige idioot aan de lijn had. Blabla, broek klaar. Ik om kwart voor vijf toch daar in die winkel die broek ophalen. Toen heb ik 'm toch maar even uitgelegd dat ik niet een of ander grafwijf met een kater was, maar dat ik hard gewerkt had, en dat mijn slaap op zaterdagmiddag om half 4 welverdiend was.
    pi_47691378
    Ik werk vaak thuis
    Calmer than you are
    pi_47691431
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Ik zou ook niet willen dat ze mijn Mac bij de buren afleverden. (Mijn buren zijn immers mongolen. Vandaar.) Maar wat ik dus zei, ik zou 'm waarschijnlijk sowieso niet op internet bestellen want ik ben onhandig, en mijn leven is veel te turbulent voor het wachten op postbodes.

Ik had ook een keer dat ik een spijkerbroek had besteld in een winkel dat ik gebeld zou worden als ie er was. Belt die jongen me op zaterdagmiddag om een uur of half 4. Ik had gewerkt de vorige dag en ik lag nog te slapen. Ik neem op: "GMBHLLLMM." Winkeljongen: "Ehm, spreek ik met Au3 ?" Ik: "Ja. * zucht *." Blabla, broek klaar. Ik om kwart voor vijf toch daar in die winkel die broek ophalen. Toen heb ik 'm toch maar even uitgelegd dat ik niet een of ander grafwijf met een kater was, maar dat ik hard gewerkt had, en dat mijn slaap op zaterdagmiddag om half 4 welverdiend was.
    Toen ik hem bestelde woonde ik nog in Zutphen en die heeft geen apple store ( ) en ik heb geen standaard configuratie
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 22:25:49 #116
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47691614
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik zei het net al: ik had waarschijnlijk mijn schouders opgetrokken en gezegd: "Ach, tja, jammer, 4 april." Ik lijk nog teveel op mijn moeder die van de generatie is dat internetwinkelen net zoiets is als commerciele exploitatie van omringende planeten. . Sjoewe is een beetje een pitbull met winkelmensen, ik meer een soort voodoopriester. Achter hun rug ze een beetje ziektes toewensen is meer mijn strategie. Ik ben niet zo handig. .
    Je moet eens een boek over communicatie lezen en dat met name persuasieve communicatie(persuasive) technieken. Enigzins toch wel leerzaam voor me geweest. Mensen leren "lezen", je zelf aanpassen/instellen aan/op hun gedrag en daar soms je voordeel mee halen

Allemaal beetje gedragswetenschappelijke techniekjes

Vind het wel een leuke hobby-studie voor d'r bij

Ondertussen, ben ik behoorlijk al afgestompt en enigzins ongevoelig geworden voor kritiek van mensen, dus ik weet me er vaak wel omheen te werken en als het gewoon botlomp wordt. Kan ik ook gerust zeggen, bok maar een end op ga eerst drie rondjes om te kerk lopen en een hek intrappen, kom dan maar eens terug en probeer het nog een keer
    pi_47691633
    Ik zeg toch, ik ben een ouderwets geval ? Plus, ik heb een CC met een heel ingewikkelde constructie van billing adress en alles ofzo, waardoor ik 'm bijvoorbeeld bij Amazon niet kan gebruiken. Maar, don't get me started. Alsof je 'n emmer leeggooit. Om over PayPal nog maar te zwijgen.
      maandag 26 maart 2007 @ 22:27:42 #118
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_47691714
    Ik loop voorals nog tegen het probleem aan dat sommige JPG bestanden compleet vernacheld weer worden gegeven. Met een soort groene of oranje zweem eroverheen. Iemand een idee hoe dat zo?
    pi_47691763
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Je moet eens een boek over communicatie lezen en dat met name persuasieve communicatie(persuasive) technieken. Enigzins toch wel leerzaam voor me geweest. Mensen leren "lezen", je zelf aanpassen/instellen aan/op hun gedrag en daar soms je voordeel mee halen

Allemaal beetje gedragswetenschappelijke techniekjes

Vind het wel een leuke hobby-studie voor d'r bij
    Vriend van me traint managers enzo, en die zegt ook altijd tegen me hoe interessant het is hoeveel je mensen kan beiinvloeden met communicatietechnieken.

Ik persoonlijk kan daar werkelijk nul aandacht voor opbrengen. Het heeft echt niet mijn interesse. Maar, ik heb ook al met Sjoe afgesproken: hij doet later de inkopen en de kinderen, mocht ik er perongeluk eentje uitpoepen, dan verdien ik wel het geld.
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 22:39:46 #120
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47692349
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Vriend van me traint managers enzo, en die zegt ook altijd tegen me hoe interessant het is hoeveel je mensen kan beiinvloeden met communicatietechnieken.

Ik persoonlijk kan daar werkelijk nul aandacht voor opbrengen. Het heeft echt niet mijn interesse. Maar, ik heb ook al met Sjoe afgesproken: hij doet later de inkopen en de kinderen, mocht ik er perongeluk eentje uitpoepen, dan verdien ik wel het geld.
    Door te Fok!ken op de bank!

Ma goed, ik heb ondertussen mooi dat Quicksilver laten crashen, door te proberen om een bestand van de ene locatie naar de andere locatie te verplaatsen Misschien doe ik wat verkeerd, geen idee..

Verder ik word een beetje moe van dat handmatig verplaatsen van downloads. Waarom kan Safari niet gewoon vragen naar de locatie waar ik een bestand wil opslaan? Zodat ik de map kan selecteren en daar automagisch in verdwijnt...
    pi_47692445
    Ik vind het ook irritant dat als je een plaatje op wil slaan je alleen maar in de download map kan
    (via rechtermuisknop dan)
    Er moet gewoon een menu komen met verschillende mappen die je zelf in kan voeren.
    pi_47692885
    Ik vind dat niet zo boeiend, maar ik zou het wel leuk vinden als ik in een willekeurig "Save" of "Save As" venster kom, dat ik dan ook echt daadwerkelijk de map kan kiezen waar het inkomt. Kan dat niet?
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 22:54:07 #123
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47693094
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
    Ik vind dat niet zo boeiend, maar ik zou het wel leuk vinden als ik in een willekeurig "Save" of "Save As" venster kom, dat ik dan ook echt daadwerkelijk de map kan kiezen waar het inkomt. Kan dat niet?
    Enige wat Safari zegt is, "download linked file". En dat is strontvervelend als je iets 4 mappen diep wil opslaan. De locatie veranderd nogal naarmate de toepassing die je wil gebruiken.
    pi_47693350
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Door te Fok!ken op de bank!
    Gaan we daar weer over beginnen. . Jongen, wie weet zit ik tijdens het fokken wel met een headsetje op geile ouwe mannetjes klaar te praten. Of werk ik als nachtportier. Of verkoop ik mijn nieren. Of studeer ik tussen het fokken door voor hartschirurg. Weet jij veel hoe ik mijn geld verdien. Bemoei je d'r niet mee. Ofzo. .

Hap.
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 23:05:08 #125
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47693632
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:59 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Gaan we daar weer over beginnen. . Jongen, wie weet zit ik tijdens het fokken wel met een headsetje op geile ouwe mannetjes klaar te praten. Of werk ik als nachtportier. Of verkoop ik mijn nieren. Of studeer ik tussen het fokken door voor hartschirurg. Weet jij veel hoe ik mijn geld verdien. Bemoei je d'r niet mee. Ofzo. .

Hap.
    Ik kan niet blijven lief doen tegen vrouwen, zit gewoon niet in m'n aard
    pi_47693659
    Mij lukt het meestal wel tot we hebben geneukt
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 23:07:27 #127
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47693745
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:05 schreef TwyLight het volgende:
    Mij lukt het meestal wel tot we hebben geneukt [afbeelding]
    Uiteraard, na de daad moet je d'r gewoon uit bed trappen. In de trend van: "respect my privacy" ofzo..
    pi_47693807
    Ze denken dan altijd gelijk dat ze je vriendin is en dat het verantwoord is 5 keer per dag te bellen. .
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 23:10:09 #129
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47693899
    Oke, ik zal weer lief doen
    pi_47693926
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:08 schreef TwyLight het volgende:
    Ze denken dan altijd gelijk dat ze je vriendin is en dat het verantwoord is 5 keer per dag te bellen. .
    Jongen, van mijn complete gebrek aan bindingsdrang zou je spontaan een stijve piemel krijgen. .
    pi_47693968
    Klinkt interessant, je hebt PM!
    pi_47694353
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef TwyLight het volgende:
    Klinkt interessant, je hebt PM!
    Nou, waar blijft die PM dan ?
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 23:21:08 #133
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47694463
    Bij nader inzien wil je ook helemaal geen iPhone, die optie tot beeldbellen wil je helemaal niet. Elke keer dat zo'n labiel meisje die je aan het stalken is om te vragen wat je op dat moment aan het doen bent en vervolgens ook ziet waar je bent... brrr Ik snap dat elke dag bellen nog steeds niet...

"Wat ben je aan het doen?"
    "Ik ben aan het bellen!"

vind ik wel genoeg...
    pi_47694764
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef TwyLight het volgende:
    Ik vind het ook irritant dat als je een plaatje op wil slaan je alleen maar in de download map kan
    (via rechtermuisknop dan)
    Er moet gewoon een menu komen met verschillende mappen die je zelf in kan voeren.
    Vanuit je browser? Je kunt gewoon slepen (plaatje pakken, begin te slepen, [appel]-[tab] naar finder, folderstructuur in springloaden en voila). Best handig.
    pi_47695026
    Hallo iedereeen

Vraagje hoe doe je die fullscreen coverflow
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
    pi_47695056
    Mijn PM's zijn op
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:27 schreef Zpottr het volgende:
    Vanuit je browser? Je kunt gewoon slepen (plaatje pakken, begin te slepen, [appel]-[tab] naar finder, folderstructuur in springloaden en voila). Best handig.
    Ja dat weet ik ook wel maar ik wil geen finder openen
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 23:33:08 #137
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47695090
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
    Hallo iedereeen

Appeltje <F> Troela, net zoals in Quicktime, VLC, whatever...
    pi_47695158
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
    Hallo iedereeen

rechts onder dat knopje
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 23:36:55 #139
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47695283
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[afbeelding]

rechts onder dat knopje [afbeelding]
    Zie ik dat nou goed? Heb je die Relnicht van een Gerard Joling in je verzameling staan?
    pi_47695628
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Zie ik dat nou goed? Heb je die Relnicht van een Gerard Joling in je verzameling staan?
    Neuj

pi_47695687
    Bedankt TL

En met welk programma kan ik de grote van mijn mappen bekijken
    pi_47695777
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
    Bedankt TL

In finder: rechtermuisknop -> Toon Weergave opties -> Bereken alle grootten
    (in list view)
      Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 23:47:43 #143
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47695829
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Neuj

[afbeelding]
    Hij lijkt er wel op anders
    pi_47695881
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Hij lijkt er wel op anders
    Vind ik ook
    pi_47695960
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
    Bedankt TL

DiskInvertoryX als je het overzicht van je complete HDD wilt zien. Appeltje+I voor een enkele Map.
    pi_47696485
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef Geqxon het volgende:

[..]

DiskInvertoryX als je het overzicht van je complete HDD wilt zien. Appeltje+I voor een enkele Map.
    Dank je Gex
    pi_47696605
    En voor als het googlen niet lukt: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22694
      dinsdag 27 maart 2007 @ 00:09:34 #148
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_47696754
    Hoe zit dat met die albumillustraties ophalen in iTunes? Heb net een account aangemaakt. Maar als ik nu een nummer of album selecteer blijft de optie "Haal albumillustraties op" grijs.
    pi_47696843
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Hoe zit dat met die albumillustraties ophalen in iTunes? Heb net een account aangemaakt. Maar als ik nu een nummer of album selecteer blijft de optie "Haal albumillustraties op" grijs.
    Wat heb je als betalingsmiddel gevuld?
      Redactie Games dinsdag 27 maart 2007 @ 00:12:47 #150
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47696898
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
    Afsluiten en opnieuw opstarten? Even opnieuw inloggen..
      dinsdag 27 maart 2007 @ 00:13:23 #151
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_47696923
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Wat heb je als betalingsmiddel gevuld?
    Creditcard. Verder ook gegevens ingevuld waarom gevraagd werd e.d.
    pi_47696966
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef TwyLight het volgende:
    Mijn PM's zijn op [afbeelding]
    [..]

Ja dat weet ik ook wel maar ik wil geen finder openen
    Wat ben jij moeilijk.

Gebruik je Firefox? https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/614
    pi_47696987
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Creditcard. Verder ook gegevens ingevuld waarom gevraagd werd e.d.
    Heel misschien is dat wel omdat je daar je gegevens in moet vullen
      dinsdag 27 maart 2007 @ 00:15:45 #154
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_47697014
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Afsluiten en opnieuw opstarten? Even opnieuw inloggen..
    Als ik iTunes afsluit en opstart is de optie inderdaad zichtbaar. Klik ik er echter op, dan gebeurt er (naar mijn weten) niets, en is de optie niet meer klikbaar.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 00:16:27 #155
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_47697040
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Heel misschien is dat wel omdat je daar je gegevens in moet vullen
    Lees je m'n post nou verkeerd of snap ik je niet?
      Redactie Games dinsdag 27 maart 2007 @ 00:17:21 #156
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47697070
    Zegt ie ook niet iets van Accessing iTunes Store?
    pi_47697095
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:16 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Lees je m'n post nou verkeerd of snap ik je niet?
    Even je CC gegevens invullen dus
    pi_47697096
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Wat ben jij moeilijk.

Gebruik je Firefox? https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/614
    neuj
    pi_47697118
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Even je CC gegevens invullen dus
    heeft die gedaan...

ik weet dan het probleem ook niet, vroeg het idd om te kijken of je wel wat hebt ingevuld
    pi_47697127
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef TwyLight het volgende:

[..]

neuj
    Hopeloos.
      Redactie Games dinsdag 27 maart 2007 @ 00:20:48 #161
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47697184
    Misschien heeft gewoon wel muziek die niet in de iTunes music store staat?
      dinsdag 27 maart 2007 @ 00:21:00 #162
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_47697189
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef TwyLight het volgende:

[..]

heeft die gedaan...

ik weet dan het probleem ook niet, vroeg het idd om te kijken of je wel wat hebt ingevuld
    iTunes nog maar eens opnieuw opgestart en nu werkt het.
    pi_47697194
    Maar dan gebruik je Safari dus? Druk es op [option] als je dat context-menu open hebt
    pi_47697294
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef Zpottr het volgende:
    Maar dan gebruik je Safari dus? Druk es op [option] als je dat context-menu open hebt
    OMG!

pi_47697332
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:24 schreef TwyLight het volgende:

[..]

OMG!

Was niet echt lastig te vinden overigens
      dinsdag 27 maart 2007 @ 00:25:57 #166
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_47697353
    quote:

Held!
    pi_47697404
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef broer het volgende:

[..]

Held!
    Er is hier maar één held
      Redactie Games dinsdag 27 maart 2007 @ 00:28:21 #168
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_47697412
    quote:
    OMG, dit werkt ook voor normale bestanden...jeetje.. HOE HANDIG!!!
    Kan nu eindelijk m'n eigen doel opgeven...

Maar waarom moet dat zo moeilijk en staat het er niet standaard bij
      dinsdag 27 maart 2007 @ 00:28:57 #169
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_47697432
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 00:28 schreef Zpottr het volgende:
    Er is hier maar één held
    O, pardon. Je hebt gelijk. Ik was dwalende.

Hail Steve.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 01:27:57 #170
    6751 JoeBlack2k
    Kirsten Dunst is een religie
    pi_47698741
    ik ben me aan het afvragen of mijn imac 17'' digitaal aangesloten kan worden pc loopt met een tulp digitale aansluiting naar mijn versterker hmm...
    je moet niet dronken dat ik denken ben
    pi_47698835
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 01:27 schreef JoeBlack2k het volgende:
    ik ben me aan het afvragen of mijn imac 17'' digitaal aangesloten kan worden pc loopt met een tulp digitale aansluiting naar mijn versterker hmm...
    Optisch kan dat wel ja.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 01:35:19 #172
    6751 JoeBlack2k
    Kirsten Dunst is een religie
    pi_47698864
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 01:33 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Optisch kan dat wel ja.
    ik heb geen SPDIF glasvezel gevonden :x alleen 2 jacks (mic en speakers)
    je moet niet dronken dat ik denken ben
    pi_47699000
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 01:35 schreef JoeBlack2k het volgende:

[..]

ik heb geen SPDIF glasvezel gevonden :x alleen 2 jacks (mic en speakers)
    De hoofdtelefoonuitgang doet (met het juiste plugje) ook dienst als optisch uit, dacht ik. Kijk het even na in de specs van je machine.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 02:01:00 #174
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_47699263
    Zpottr props voor je Bansky icoon
    pi_47699492
    Ik heb deze kabel om mijn iMac op mijn reciever aan te sluiten.
    http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=6C04E0F6&nplm=TF331
      dinsdag 27 maart 2007 @ 02:21:27 #176
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_47699548
    quote:
    Waar heb je die icons vandaan? Als in: precieze link
    pi_47699995
    Welke icons? als in: precies aangeven welke
    pi_47702777
    Iemand een snelle manier hoe ik onder OSX mijn Windows XP partitie via Bootcamp kan benaderen..?
    Calmer than you are
    pi_47703129
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 10:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
    Iemand een snelle manier hoe ik onder OSX mijn Windows XP partitie via Bootcamp kan benaderen..?
    Parallels?
      dinsdag 27 maart 2007 @ 10:33:32 #180
    12221 Tijn