Waar heb je die icons vandaan? Als in: precieze linkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef TwyLight het volgende:
Mijn desktop pwnd [afbeelding]
[[url=http://www.puregfx.net/desktop/23-03-2007/desktop.windows.th.png]afbeelding][/url]
Parallels?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand een snelle manier hoe ik onder OSX mijn Windows XP partitie via Bootcamp kan benaderen..?
Het is een gecombineerde analoge mini-jack en optische uitgang. Als je een optisch kabeltje haalt met aan de ene kant een normale toslink-plug voor in je versterker en aan de andere kant een optische mini-jack, wordt de digitale audio uitgang van je Mac automatisch gebruikt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:35 schreef JoeBlack2k het volgende:
[..]
ik heb geen SPDIF glasvezel gevonden :x alleen 2 jacks (mic en speakers)
Inderdaad, werkt ook prima met de Airport Express. En je hoeft niet perse zo'n duur uitziende kabel te halen ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is een gecombineerde analoge mini-jack en optische uitgang. Als je een optisch kabeltje haalt met aan de ene kant een normale toslink-plug voor in je versterker en aan de andere kant een optische mini-jack, wordt de digitale audio uitgang van je Mac automatisch gebruikt.
[afbeelding]
Nee, ik kwam die foto's ook tegen op een Mac-site ergens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
En bovenal, was dat wel je eigen machine ?
Dat kan voor zover ik het zie alleen als de partitie FAT32 is...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, maar dat is niet echt snel. Ik wil eigenlijk gewoon vanuit OSX in mijn Finder 'drag-and-drop' op mijn Bootcamp XP partitie....
Bummerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat kan voor zover ik het zie alleen als de partitie FAT32 is...
On March 27, 2007, at 3:30 p.m. Eastern time, Adobe Systems will host a webcast of the official launch of Adobe® Creative Suite® 3, live from New York City.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
Is CS3 'al' uit?
Ik, maar het was niet mijn macbookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, wie was dat ook alweer die een paar weken met die halfverbrande MacBook aan kwam zetten ? Hoe is dat afgelopen ? En bovenal, was dat wel je eigen machine ?
Waar wil je het voor gaan gebruiken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jarno het volgende:
Is Toast de moeite waard? Ik krijg eigenlijk een beetje een bloatware-gevoel bij de specs, maar er zitten wel veel dingen in die ik graag zou willen...
Mjah, kreeg er ook een beetje enge gevoelens bij. Het is van Roxio, net als dat bloatware van een Easy CD Creator, waar toen ik destijds uiteindelijk op Nero was overgestapt.. Heb het nog niet durven te installerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jarno het volgende:
Is Toast de moeite waard? Ik krijg eigenlijk een beetje een bloatware-gevoel bij de specs, maar er zitten wel veel dingen in die ik graag zou willen...
Ik vind Toast wel relaxed. Het is minder bloated dan bv Nero in Windows.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Jarno het volgende:
En hij heeft een tof icoontje. Ook als ie klaar is. Tof.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind Toast wel relaxed. Het is minder bloated dan bv Nero in Windows.
En hij *pingt* als 'ie klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |