Creditcard. Verder ook gegevens ingevuld waarom gevraagd werd e.d.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat heb je als betalingsmiddel gevuld?
Wat ben jij moeilijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef TwyLight het volgende:
Mijn PM's zijn op[afbeelding]
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar ik wil geen finder openen
Heel misschien is dat wel omdat je daar je gegevens in moet vullenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Creditcard. Verder ook gegevens ingevuld waarom gevraagd werd e.d.
Als ik iTunes afsluit en opstart is de optie inderdaad zichtbaar. Klik ik er echter op, dan gebeurt er (naar mijn weten) niets, en is de optie niet meer klikbaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Afsluiten en opnieuw opstarten? Even opnieuw inloggen..
Lees je m'n post nou verkeerd of snap ik je niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heel misschien is dat wel omdat je daar je gegevens in moet vullen
Even je CC gegevens invullen dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lees je m'n post nou verkeerd of snap ik je niet?
neujquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wat ben jij moeilijk.
Gebruik je Firefox? https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/614
heeft die gedaan...quote:
iTunes nog maar eens opnieuw opgestart en nu werkt het.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heeft die gedaan...
ik weet dan het probleem ook niet, vroeg het idd om te kijken of je wel wat hebt ingevuld
OMG!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef Zpottr het volgende:
Maar dan gebruik je Safari dus? Druk es op [option] als je dat context-menu open hebt![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef Zpottr het volgende:
Maar dan gebruik je Safari dus? Druk es op [option] als je dat context-menu open hebt![]()
OMG, dit werkt ook voor normale bestanden...jeetje.. HOE HANDIG!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef Zpottr het volgende:
Optisch kan dat wel ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:27 schreef JoeBlack2k het volgende:
ik ben me aan het afvragen of mijn imac 17'' digitaal aangesloten kan worden pc loopt met een tulp digitale aansluiting naar mijn versterker hmm...
ik heb geen SPDIF glasvezel gevonden :x alleen 2 jacks (mic en speakers)quote:
De hoofdtelefoonuitgang doet (met het juiste plugje) ook dienst als optisch uit, dacht ik. Kijk het even na in de specs van je machine.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:35 schreef JoeBlack2k het volgende:
[..]
ik heb geen SPDIF glasvezel gevonden :x alleen 2 jacks (mic en speakers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |