quote:You!
I wanna take you to a gay bar,
I wanna take you to a gay bar,
I wanna take you to a gay bar, gay bar, gay bar.
Let's start a war, start a,
At the gay bar, gay bar, gay bar.
Wow! (Shout out loud)
At the gay bar.
Now tell me do ya, a do ya have any money?
I wanna spend all your money,
[Pause]
I've got something to put in you,
Wow! (Shout out loud)
You're a superstar, at the gay bar.
Yeah! you're a superstar, at the gay bar.
Superstar.
Super, super, superstar
Uzumaki +1quote:Op maandag 26 maart 2007 11:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nuclear War?
yup, my point exactlyquote:Op maandag 26 maart 2007 12:31 schreef ranja het volgende:
Volgens mij wel, zo lang je een goede audio-versterker hebt en geen video-surround-ding.
Die versterker is meer bepalend dan de speler, dwz een goede kwaliteit dvd speler zal net zo'n goed geluid geven als een goede kwaliteit cd-speler.
Nee, zonder surround en dat soort ellende, hij gaat gewoon op m'n versterker. En dat klinkt gewoon goed dus?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:28 schreef Knoei het volgende:
bedoel je een dvd speler met suround en alles erbij?
Dat geeft best aardig geluid, als je een dvd speler zonder dolby hebt en die op een versterker aansluit zou dat precies hetzelfde moeten zijn als je oude cd speler (zo niet beter)
Werkt bij mij niet...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
je hoort hier een (stukje) van een cover in het japans,van een volgens mij wel bekend nummer
Ik zou nooit een surround-versterker gebruiken als audio versterker. Daar zijn ze niet voor bedoeld en de kwaliteit is dan ook niet vergelijkbaar. Als je veel films met schieten en achtervolgingen kijkt is zo'n surround-versterker wel aardig maar als je vooral veel muziek draait is een audio-versterker toch wel aan te raden.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Wel of geen Dolby Surround maakt niets uit. Als de bron dat type geluid niet bevat, wordt het ook niet weergegeven.
Ik heb dan ook een versterker waarbij je de Surround aan en uit kunt zetten...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zou nooit een surround-versterker gebruiken als audio versterker. Daar zijn ze niet voor bedoeld en de kwaliteit is dan ook niet vergelijkbaar. Als je veel films met schieten en achtervolgingen kijkt is zo'n surround-versterker wel aardig maar als je vooral veel muziek draait is een audio-versterker toch wel aan te raden.
Dank voor de moeite, maar mijn werkgever heeft sinds afgelopen weekend een nieuw beleid v.w.b. MP3's:quote:
quote:Access Denied (policy_denied)
Your system policy has denied access to the requested URL.
die ken ik niet eensquote:Op maandag 26 maart 2007 13:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
het origineel was I Love You van The Zombies
kan er geen chocola van makenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dan maar wat anders....het origineel was I Love You van The Zombies
poging 2:welk nummer(weer een cover)
http://media.putfile.com/poging2
engelse bandquote:Op maandag 26 maart 2007 14:17 schreef Grobbel het volgende:
Focus - Hocus Pocus?
dat is toch geen progquote:
Grobbel +1quote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef Grobbel het volgende:
King Crimson in elk geval... 21st Century Schizoid Man dan maar? Zoveel nummers ken ik niet van ze.
Zegt me nog niet veel... Zie dat die hit uit 1986 komt, toen was ik 5 jaar oud - verklaart wel het een en ander.quote:
iggy_in_the_house +1quote:Op maandag 26 maart 2007 15:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
sweetbox?
quote:was een dance-project uit de begin van de jaren '90 van de 20e eeuw. Met hun nummer
scoorden ze in 1992 een nummer 1-hit in Nederland.
Tegelijkertijd met het nummerstond
met hetzelfde nummer in de Top 10. Beide platen waren een bewerking van de
van
. Omdat de erfgenamen van
geen toestemming hadden gegeven voor de house-bewerking van het klassieke stuk, moesten de platen uit de handel genomen worden, en mag de plaat niet meer op radio en televisie worden gedraaid en vertoond. Hierdoor is het een zeer zeldzame plaat, en zijn verzamelaars en liefhebbers bereid er veel geld voor neer te leggen.
Welke band gaat het bovenstaande stukje over?quote:is a Canadian collective (or musical band) from Montreal, Quebec with a techno-infused sound. It was founded by the DJ James Di Salvio, collaborating on a number of songs with Stephane Moraille, Sara Johnston, Jayne Hill, Québécois rock star Jean Leloup and other musicians.
die heb ik op 7"quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef MadMaster het volgende:
O Fortuna van Apotheosis
Denk meer in de richting van pop. Ze hebben ook een paar hits gehad.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:05 schreef ranja het volgende:
Canadees collectief dan denk ik meteen aan Godspeed...
Een vlugge blik op ebay neigt me cynisch op te merken "iets meer dan de aankoopprijs", maar de 12" picturedisc schijnt weer wel een hoop waard te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef Z het volgende:
7" is de single toch? Die heb ik ook. Wat is hij waard?
Heb onlangs de 1e 12 inch release van 'Take On Me' van A-Ha verkocht voor 130 Euro, schijnt echt zeldzaam te zijn. Ik heb die ooit 'per ongeluk' gekocht, terwijl ik op zoek was naar de alom bekende versie van dat nummer en ik deze dus in mijn handen gedrukt kreeg. Die eerste release klonk voor geen meter overigens...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een vlugge blik op ebay neigt me cynisch op te merken "iets meer dan de aankoopprijs", maar de 12" picturedisc schijnt weer wel een hoop waard te zijn.
Here today, gone tomorrow. Nieuw binnen dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:13 schreef ranja het volgende:
is het een 'nieuw binnen op 1'?
Matt Lucas?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:31 schreef bartrid het volgende:
yeah but no but yeah but no. I want that one.
In ieder geval de heren van Little Britain (Lou en Andy)quote:
En wie kopt het nummer in?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:35 schreef cafca het volgende:
Schotse broers? The Proclaimers?
quote:was an American post-punk movement of the mid-'80s that marked a return to the chiming guitars and pop melodies of the '60s. Sparked by the arrival of R.E.M.,
also had some folk-rock overtones, but it was essentially a pop-based format.
wasn't mainstream music — the bands' lyrics were often deliberately cryptic and their sound was raw and amateurish, bearing all the signs of do-it-yourself productions.
was a major force between 1984 and 1987 — not only were there Southern-pop bands like R.E.M. and Let's Active, there were the Paisley Underground bands on the West Coast who were more psychedelic, and there were numerous bands scattered throughout the Midwest. In the late '80s, the sound fell out of favor, mainly because there were so many bands that sounded similar and were indistinguishable from each other. Though R.E.M. managed to cross over into the mainstream — in fact, the band became one of the most popular rock bands in the world — many of the groups (including Uncle Green and Miracle Legion) simply ran out of steam by the early '90s and disbanded.
quote:
I will roll 500 milesquote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef bartrid het volgende:
nou vooruit, het waren er 500.
cafca +1
Trouwens niet met Lou maar wel met Peter Kay:
http://www.youtube.com/watch?v=mR3RMOzFg3c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |