Zegt me nog niet veel... Zie dat die hit uit 1986 komt, toen was ik 5 jaar oud - verklaart wel het een en ander.quote:
iggy_in_the_house +1quote:Op maandag 26 maart 2007 15:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
sweetbox?
quote:was een dance-project uit de begin van de jaren '90 van de 20e eeuw. Met hun nummer
scoorden ze in 1992 een nummer 1-hit in Nederland.
Tegelijkertijd met het nummerstond
met hetzelfde nummer in de Top 10. Beide platen waren een bewerking van de
van
. Omdat de erfgenamen van
geen toestemming hadden gegeven voor de house-bewerking van het klassieke stuk, moesten de platen uit de handel genomen worden, en mag de plaat niet meer op radio en televisie worden gedraaid en vertoond. Hierdoor is het een zeer zeldzame plaat, en zijn verzamelaars en liefhebbers bereid er veel geld voor neer te leggen.
Welke band gaat het bovenstaande stukje over?quote:is a Canadian collective (or musical band) from Montreal, Quebec with a techno-infused sound. It was founded by the DJ James Di Salvio, collaborating on a number of songs with Stephane Moraille, Sara Johnston, Jayne Hill, Québécois rock star Jean Leloup and other musicians.
die heb ik op 7"quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef MadMaster het volgende:
O Fortuna van Apotheosis
Denk meer in de richting van pop. Ze hebben ook een paar hits gehad.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:05 schreef ranja het volgende:
Canadees collectief dan denk ik meteen aan Godspeed...
Een vlugge blik op ebay neigt me cynisch op te merken "iets meer dan de aankoopprijs", maar de 12" picturedisc schijnt weer wel een hoop waard te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef Z het volgende:
7" is de single toch? Die heb ik ook. Wat is hij waard?
Heb onlangs de 1e 12 inch release van 'Take On Me' van A-Ha verkocht voor 130 Euro, schijnt echt zeldzaam te zijn. Ik heb die ooit 'per ongeluk' gekocht, terwijl ik op zoek was naar de alom bekende versie van dat nummer en ik deze dus in mijn handen gedrukt kreeg. Die eerste release klonk voor geen meter overigens...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een vlugge blik op ebay neigt me cynisch op te merken "iets meer dan de aankoopprijs", maar de 12" picturedisc schijnt weer wel een hoop waard te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |