abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 11:16:59 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47665711
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6
Deel 7: Marco van Basten moet ontslagen worden! #7
Deel 8: Marco van Basten moet ontslagen worden! #8
Deel 9: Marco van Basten moet ontslagen worden! #9
Deel 10: Marco van Basten moet ontslagen worden! #10
Deel 11: Marco van Basten moet ontslagen worden! #11
Deel 12: Marco van Basten moet ontslagen worden! #12
Deel 13: Marco van Basten moet ontslagen worden! #13

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballer was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen met een defensieve middenvelder, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Iedereen ziet toch dat Oranje beter zal presteren in een 4-4-2-systeem? Marco van Basten pretendeert bij het samenstellen van zijn selectie puur een alleen naar de voetbalkwaliteiten van een speler te kijken, maar dat geloof toch niemand meer? Maar waarom worden/werden Ruud van Nistelrooij, Edgar Davids, Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Roy Makaay dan steevast gepasseerd?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 26 maart 2007 @ 11:22:10 #2
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_47665873
zou bijna van Gaal weer terug willen.
wat?
pi_47666373
433 is nog steeds goed mogelijk. Maar stel dan wel de juiste spelers op!! Aanval met Robben-Huntelaar-Babel kan best.......maar dan moeten ze wel juist aangespeeld worden en moet er enig snelheid in het spel zitten. Nu kregen robben en babel wat rolletjes aangespeeld en hadden ze gelijk 2 of 3 man in hun nek waardoor ze niks konden beginnen.

Eigenlijk zou de 433 343 moeten worden tegen tegenstanders als Roemenie die ook geen seconde probeerden er ook maar een beetje een wedstrijd van te maken.

MvB ontslaan kan maar vraag me alleen af wie het dan zou moeten zijn? Denk dat het weinig uitmaakt.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 26 maart 2007 @ 11:38:45 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47666434
San Marco laat Oranje zó beroerd spelen, dat zelfs het Feyenoord van Erwin Koeman ze kan verslaan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 26 maart 2007 @ 11:39:16 #6
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47666457
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
San Marco laat Oranje zó beroerd spelen, dat zelfs het Feyenoord van Erwin Koeman ze kan verslaan.
Dat is wel een behoorlijke statement. Pijnlijk dat het klopt.
Zyggie.
  maandag 26 maart 2007 @ 11:41:38 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47666553
Zoals iemand eerder hier al eens opmerkte: Marco van Basten komt óveral als laatste achter, nu ook weer met Denny Landzaat. Ben benieuwd wanneer hij erachter komt dat 4-3-3 niet het juiste systeem is, zal dat al voor het EK van 2008 zijn?
pi_47666634
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
Sterker nog, Feyenoord voetbalt ook nog beter.

Het was zaterdag echt gewoon een drama. Nou had ik al mijn twijfels over Van Basten, maar nu ben ik ook echt definitief om. Weg met die man.
pi_47666945
Ik vind de persoon Van Basten zeer fascinerend en ben hem gruwelijk dankbaar dat ie zo goed kon voetballen, maar omdat hij altijd de man was is ie een beetje contactgestoord geworden vrees ik. Daar heeft ie nu aardig nadeel van. Hij behandelt spelers als robotten en heeft geen inlevingsvermogen en daardoor is hij nu 2 van zijn beste spelers kwijt en er zitten er een paar te koken. Het wordt trouwens ook wel tijd voor een nummer 10, zodat die spits niet steeds alleen staat. Hij flikkert Ruud er wel uit, maar het ligt aan het systeem. KJ kan het ook niet als ie geen ballen krijgt. En Kuyt is geen dodelijke afmaker. Zo krijg je dus een pitsenprobleem, maar het is gewoon een tactisch probleem want juist de in de aanval lopen we over van kwaliteit.
pi_47667137
Als ik het zo hoor is heel Nederland een betere coach dan Van Basten
#winning
pi_47667220
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:59 schreef Tware het volgende:
Nou.....zou het best graag eens willen proberen
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 26 maart 2007 @ 12:07:11 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47667361
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:59 schreef Tware het volgende:
Dat durf ik ook weer niet te beweren, persoonlijk denk ik dat ikzelf al een stuk geloofwaardiger en succesvoller zal zijn dan Marco van Basten. Maar goed, aangezien ik geen topvoetballer ben (geweest), zal ik geen kans krijgen.
  maandag 26 maart 2007 @ 12:07:25 #13
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47667367
"Dirk Kuijt was zaterdag in zijn eigen Kuip de onomstreden man van de wedstrijd"
Nijnatten
Algemeen Dagblad
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 maart 2007 @ 12:08:30 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47667402
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')