Helaas wel ja. Gelukkig kunnen we de OS nog winnen met Van Bommel, Van Nistelrooy en Makaayquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach morgen winnen we weer en is alles goed![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals iemand eerder hier al eens opmerkte: Marco van Basten komt óveral als laatste achter, nu ook weer met Denny Landzaat. Ben benieuwd wanneer hij erachter komt dat 4-3-3 niet het juiste systeem is, zal dat al voor het EK van 2008 zijn? Ik ben bang van niet.
quote:De internationals vinden niet dat ze morgen veel anders moeten doen, wel dat het veel beter moet. ,,Het ligt niet aan het systeem,’’ zei Boulahrouz. ,,De spelers moeten het gewoon beter invullen.’’
En seedorfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Gelukkig kunnen we de OS nog winnen met Van Bommel, Van Nistelrooy en Makaay.
Ach je wint heb je vrienden.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vooral de Ajacieden ja... De rest had direct al (terecht) kritiek.
Khalid Boulahrouz zit qua tactiek dus op één lijn met San Marco? Dan zullen ze wel gelijk hebben!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Khalid Boulahrouz zit qua tactiek dus op één lijn met San Marco? Dan zullen ze wel gelijk hebben!![]()
Slotje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Khalid Boulahrouz zit qua tactiek dus op één lijn met San Marco? Dan zullen ze wel gelijk hebben!![]()
Je mag maar drie man boven de 23 selecteren, helaas maar een aanval van Makaay en Ruud lijkt me wel leuk op de OSquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Zou wel lachen zijn als hij voor een 4-4-2-formatie had gekozen!
Ik ben wel onder de indruk van van Basten als voetballer!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:29 schreef cultheld het volgende:
Moeten we nu zwaar onder de indruk van Bassie zijn of zo? De KNVB blijft een trieste organisatie.
Dat is dan ook de enige reden dat hij bij sommigen überhaupt nog krediet heeft als trainer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik ben wel onder de indruk van van Basten als voetballer!![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik dat in het begin ook liet meewegen, dan zag ik al acties weer voor me. Maar nu ben ik hem als coach spuugzat. Redenen zijn al zat genoemd in de "moet ontslagen worden" reeks.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden dat hij bij sommigen überhaupt nog krediet heeft als trainer.
De consequentie is gewoon ver te zoeken.. het team heeft nooit geen vaste basis omdat er volgens san marco " steeds andere spelers in vorm zijn" .. Tsja.. hoe wil je zo ooit een voetballend team creeëren?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef Fukjoeman het volgende:
Het voetbal van Oranje is gewoon al een paar jaar lang ontzettend kut. Ik kan me een eerste helft tegen Duitsland herinneren en een wedstrijd tegen Ierland, die waren alleraardigst. Maar de volgende keer spelen ze gewoon weer ontzettend belabberd. Er zit gewoon totaal geen vastigheid in. Om nog maar te zwijgen over de spelers die worden opgesteld en opgeroepen.
Eerst is Seedorf 2 jaar lang niet goed genoeg, en mocht hij het nooit proberen, nu zittie er weer standaard bij. En een coach die het zover krijgt dat 2 van Nederlands beste voetballers op dit moment gewoon niet meer willen spelen voor Oranje maakt het wel heel bont.
Alles in Nederland is aanwezig, maar toch 'presteren' we het om te degraderen naar europese subtop, want veel meer is et niet..
voetbal? waarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:37 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik leg het probleem ook bij de coach he. Maar Nederland interesseert me sinds het WK gewoon steeds minder. Van Basten kraamt alleen nog maar onzin uit, de beste spelers zitten op de bank of zijn niet geselecteerd en het voetbal peinigt de ogen.
Nigel de Jongquote:Op vier plaatsen gewijzigd Oranje tegen Slovenië
Oranje-bondscoach Marco van Basten beschikt woensdag tegen Slovenië over een fitte selectie. In de basis worden nu Clarence Seedorf, Nigel de Jong, John Heitinga en Edwin van der Sar verwacht.
Tijdens de laatste training op Sloveense bodem vervingen Clarence Seedorf en Nigel de Jong de afwezigen Rafael van der Vaart en Denny Landzaat. In de achterhoede werd Kew Jaliens vervangen door John Heitinga. Nu ook Edwin van der Sar weer fit is, speelt Oranje zeer waarschijnlijk met een op vier plaatsen veranderd basisteam tegen Slovenië.
Joris Mathijsen, Arjen Robben en Wesley Sneijder hadden de wedstrijd tegen Roemenië niet goed verteerd. Maandag waren ze niet van de partij bij de groepstraining van het Nederlands elftal. Maar waar Rafael van der Vaart geblesseerd aan zijn kuit afhaakte, is het drietal in Slovenië waarschijnlijk inzetbaar. Mathijsen (foto, hamstring), Robben (knie) en Sneijder (onderbeen) verwachten op tijd hersteld te zijn voor het EK-kwalificatieduel in Celje.
Is tenminste een balafpakker. Al is hij nog niet bepaald Oranje-niveau. Ik had liever Demy de Zeeuw gezien.quote:
Nou idd, krijgen we Landzaat type 2 d'r in gvd.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou idd, krijgen we Landzaat type 2 d'r in gvd.
Wat is het toch een fucking eigenwijze klootzak die mvb
De Jong speelt idd niet de laatste wedstrijden bij HSV. Het was toch een maatstaaf dat je moest spelen bij je eigen club?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:47 schreef LuukBes het volgende:
Nigel de Jong. Sneue trieste kutspeler die zelden in de basis staat bij HSV, altijd domme gele en rode kaarten pakt, en qua karakter gewoon een heel domme instabiele voetballer is. Totaal niet geschikt voor topvoetbal op het hoogste niveau. Enige wat hij gepresteerd heeft is nichterige dansjes bij de cornervlag bedenken samen met Pienaar.
Waar de gemiddelde Feyenoorder moeite heeft met de spelling van het woord consequent, weet San Marco de betekenis van het woord niet eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De Jong speeld idd niet de laatste wedstrijden bij HSV. Het was toch een maatstaaf dat je moest spelen bij je eigen club?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar de gemiddelde Feyenoorder moeite heeft met de spelling van het woord consequent, weet San Marco de betekenis van het woord niet eens.
quote:KNVB haalt spandoek weg
door onze speciale verslaggever
VENLO - De KNVB heeft bij de wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Ierland een spandoek laten verwijderen. Supporters maakten met de tekst '200% anti Van Basten' hun onvrede over de bondscoach duidelijk, maar dat signaal werd door de voetbalbond niet op prijs gesteld. "We laten beledigende en discriminerende teksten altijd weghalen, maar ook doeken die niet in de smaak vallen. Dat is algemeen beleid," zei een KNVB-woordvoerster.
Dat is wel heel treurig......quote:
Klopt, heel treurig dat KNVB. Hoop dat de kritiek nog veel massaler wordt, zodat San Marco in zijn trots gekrenkt wordt en zelf besluit op te stappen. Oprotten met die kerel, hij had nooit meer moeten terugkeren in de voetballerij, maar lekker moeten blijven golfen!quote:
Nah ja ik vrees een uitstekend spelend oranje vanavond met een 0-4 ofzo. Is ineens alle kritiek weer verstomt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe meer kritiek en (negatieve) aandacht, hoe beter!![]()
![]()
Uitstekend spelend Oranje? Onder San Marco? Zal wel meevallen, vrees ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nah ja ik vrees een uitstekend spelend oranje vanavond met een 0-4 ofzo. Is ineens alle kritiek weer verstomt.
Daar is Slovenie ook helemaal het team naar, om met dergelijke cijfers te verliezen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nah ja ik vrees een uitstekend spelend oranje vanavond met een 0-4 ofzo. Is ineens alle kritiek weer verstomt.
Begrijp het niet weet je want zo wakker je het aan zie Feyenoord met Fräser-spandoeken.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, heel treurig dat KNVB. Hoop dat de kritiek nog veel massaler wordt, zodat San Marco in zijn trots gekrenkt wordt en zelf besluit op te stappen. Oprotten met die kerel, hij had nooit meer moeten terugkeren in de voetballerij, maar lekker moeten blijven golfen!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar is Slovenie ook helemaal het team naar, om met dergelijke cijfers te verliezen.
T was dan ook de overdrijvende trap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uitstekend spelend Oranje? Onder San Marco? Zal wel meevallen, vrees ik.
Daar steekt de KNVB vast een stokje voor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:06 schreef Solstice het volgende:
Ik heb gehoord dat ze vanavond in de rust Idioot van Mooi Wark, Everybody's fool van Evanescence, vuile huichelaar van Renee de Haan en Busje komt zo van Hollenboer draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |