Wie zwijgt stemt toe, is het toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn man hiero geeft dus geen sjoegge op dit topic hè?![]()
Oh ZO heten die prachtige stoelen dus die ik bij de SILO zag staan (Eijerkamp). NIet mijn prijsklasse maar wat zitten die lekker zeg, super! (en heeeel erg mooi natuurlijk)quote:Op zaterdag 7 april 2007 07:50 schreef Hyperdude het volgende:
Arco Frame zag ik gisteren ergens.
Mooi strak
http://www.arcomeubel.nl/nederlands/producten/frame.html
Zijn iets van 500-600 dacht ik. afhankelijk van bekledingquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef pbjs het volgende:
[..]
Oh ZO heten die prachtige stoelen dus die ik bij de SILO zag staan (Eijerkamp). NIet mijn prijsklasse maar wat zitten die lekker zeg, super! (en heeeel erg mooi natuurlijk)
Dit is een plaatjestopic, hequote:Op woensdag 11 april 2007 17:19 schreef da_theus het volgende:
heb zelf stoelen van meubelfabriek Avanti op het oog. Mijn ouders gaan voor het model Amigo
Zelf ben ik enorm gecharmeerd van de Punta Arm. Modern uiterlijk, robuuste poten, dikke prima!
wellicht een tip voor je....
, dan opent er een venstertje en daar kun je gelijk de URL in plakken.
Meer info? Waar vond je deze?quote:
Deze zijn echt super mooi! Waar heb jij ze gezien? Ik enkel nog bij Leski in Zoeterwoude voor 159 per stukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:57 schreef Mr_Moon het volgende:
Deze komen bij ons (nog even sparen)...
[afbeelding]
Yep voor die prijs heb ik ze ook gezien hier in Brussel.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:06 schreef Jasper het volgende:
Deze zijn echt super mooi! Waar heb jij ze gezien? Ik enkel nog bij Leski in Zoeterwoude voor 159 per stuk
skrik niet.....deze zijn nog duurder.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:06 schreef Jasper het volgende:
[..]
Meer info? Waar vond je deze?
[..]
Deze zijn echt super mooi! Waar heb jij ze gezien? Ik enkel nog bij Leski in Zoeterwoude voor 159 per stuk
Ja hier!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Zijn er ook mensen met eetkamerstoelen, die rond de 100 euro p/s kosten?
Dan kan ik ook inspiratie opdoen voor mijn budget.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Klinkt goed. Geen digicam in de buurt dan?
Thanks.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef Mr_Moon het volgende:
Yep voor die prijs heb ik ze ook gezien hier in Brussel.
[..]
De stoel "Jam" van Calligaris
Ouch!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef truttebosje het volgende:
skrik niet.....deze zijn nog duurder.
Ook mooi idd. Wij hebben naar deze gekeken (in notenhout), maar uiteindelijk toch voor Gispen gekozen, omdat we anders wel erg veel 'hout' in ons interieur kregen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 07:50 schreef Hyperdude het volgende:
Arco Frame zag ik gisteren ergens.
Mooi strak
http://www.arcomeubel.nl/nederlands/producten/frame.html
http://www.arcomeubel.nl/(...)howroom_utrecht.html
(foto rechts, maar dan met "normale" rugleuning natuurlijk.)
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:58 schreef Tamaartje het volgende:
ik vind deze ook erg leuk :
[afbeelding]
En ze zitten nog lekker ook [vind ik]
Ik vind het ook handig dat er een handvat aanzit aan de achterkant
Als wij ze kopen nemen we ze wel in het zwart
ze zijn 129 euro
ja ze hebben er zeker weten wel leuke dingetjes voor een mooie prijsquote:Op zaterdag 14 april 2007 06:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik ookerg mooi!
![]()
Heb net even op de site profijtmeubel.nl gekeken, staan erg mooie stoelen op allemaal!Ga ik zeker even kijken als ik op kooptocht ga.. (in de zomer ergens, denk ik
)
Die starrcks wil ik ooit voor in de tuin, samen met het bijbehorende bankjequote:Op donderdag 12 april 2007 23:57 schreef pbjs het volgende:
Stoelen van Starck zijn heel goed te betalen.
de Toy zit rond de 100 euro (gezien in de aanbieding voor 85 euro):
[afbeelding]
de Lord Yo met wat zoeken voor +/- 140 euro
(in dit topic staat hij ook 1 of 2x met een foto)
[afbeelding]
Dat vind ik juist erg fijn als je nog even lekker wilt na tafelen met een kopje koffiequote:Op zaterdag 14 april 2007 14:59 schreef SuperRembo het volgende:
Waarom komen er zoveel mensen aanzetten met stoelen met armleuning. Dat is toch vre-se-lijk onhandig als eetkamerstoel?
Die stoel ziet er idd mooi strak uit! Top!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:14 schreef foksuk1981 het volgende:
[afbeelding]
Omdat deze zo lekker zitten heb ik deze gekocht
de Valencia eetkamerstoel, gekocht bij Haco.
Zekers, ik heb daar een tijdje geleden deze besteld, maar dan in antraciet en stof, niet in leer:quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja ze hebben er zeker weten wel leuke dingetjes voor een mooie prijs![]()
succes![]()
Wat een draak van een dingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:12 schreef naar het volgende:
[..]
Zekers, ik heb daar een tijdje geleden deze besteld, maar dan in antraciet en stof, niet in leer:
[afbeelding]
ik ehm....ben dr ook niet echt kapot vanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:11 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Wat een draak van een ding
Helaas staat 90% van de meubelwinkels vol met dit soort gedrochten.
Ik vermoed dat ze nog gewoon niks heeft gezien wat haar ech bevalt, dat is het proces toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Marsepein het volgende:
Dude, is er al iets te melden met betrekking tot de besluitvorming![]()
Nee, nee, nee, jullie begrijpen het verkeerd. Arty gaat over de stoelen. Zodat ik niet overal over zou gaan. Want dat moet je niet willenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Marsepein het volgende:
Dude, is er al iets te melden met betrekking tot de besluitvorming![]()
Mag je zoiets niet veto-en?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Adelante het volgende:
over besluitvorming gesproken...
waar mijn vriendin vandaag mee thuis kwam en echt helemaal enthousiast en hyper om het lege pleke op het dakterras aan te kleden:
[afbeelding]
ik denk dat ik wat plantenbakken ga verplaatsen, onder het mom van een intiem hoekje creëeren, maar ondertussen probeer ik dit gedrocht wel uit het gezichtsveld te onttrekken.
vrouwen
Ik vind het wel schattigquote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Adelante het volgende:
waar mijn vriendin vandaag mee thuis kwam en echt helemaal enthousiast en hyper om het lege pleke op het dakterras aan te kleden:
[afbeelding]
ik denk dat ik wat plantenbakken ga verplaatsen, onder het mom van een intiem hoekje creëeren, maar ondertussen probeer ik dit gedrocht wel uit het gezichtsveld te onttrekken.
vrouwen
Ahhquote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef Adelante het volgende:
tsjah, als het er al staat en met 'n vriendin die intens voldaan is? we hadden het er al wel eens over gehad om daar een extra zithoekje te maken, maar ik ben meer van de philipe starck...
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
vrouwen
Waar komt toch die drang vandaan om elke lege plek op te vullen?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Adelante het volgende:
[...] lege pleke op het dakterras [...]
Ik ben dan wel een vrouw. Maar ik vindt dit spuuglelijk. Nou ik wens je veel succes toequote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
vrouwen
Die zijn leukquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:50 schreef theemuts1982 het volgende:
[..]
Die zijn leuk![]()
Waar gekocht en hoe duur waren ze?
mmm.... toch iets boven me budgetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:50 schreef CollinDH het volgende:
Stoel heet Kilta en wordt gemaakt door het Finse bedrijf Martela. Ontwerp uit de jaren 1955 van Olli Mannermaa.
http://www.planatoffice.nl/ kon ze vorig jaar leveren voor ik meen iets van 600 euro per stuk. Hangt ook van de uitvoering af ...
Ik heb zelf (nog) niet. Mocht iemand er een paar te koop (eventueel 2e hands) weten voor een leuke prijs houd ik mij aanbevolen !
[..]
Oi .quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef SuperRembo het volgende:
Ik snap niet wat iedereen toch zo geweldig vindt aan die stoelen van Gispen. Lompe ouwe troep is 't als je 't mij vraagt, met van die vieze plakken zwart plasic op chromen pijpen
Wel in Culemborg; tegenover de pont.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op Gispen stoelen en het liefst koop ik ze tweedehands (101/201/en dat andere typenr.ben ik vergeten ;0 ). Weet iemand nog leuke 2e hands winkels in (de buurt van) Den Haag waar ze deze mogelijk hebben per 4 / 6 stuks tegelijk?
Hear hear, mooi op tijd voor het Kerst diner !quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:
We hebben stoelen [afbeelding]
(Besteld)
(O ja, we hebben er geen foto van)
(En ze komen begin december)
[afbeelding]
whoaa , roflquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
En Annex, het begint met een G van GeenIdeeWelkMerkHetIs,MaarHetZijnGeenGispens!
Ze hebben wel iets van Gispen (zoals zoveel stoelen weer, tegenwoordig. Maar de bekleding is handgeschuurd donkerbruin leer met grove stiksels. Ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen)
Nu nog een tafel
Werkelijk onbegrijpelijk dat mensen dit mooi vinden. Echt een onbeschijfelijke hoeveelheid lelijke stoelen bij Avanti en Bert Plantagie.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:30 schreef da_theus het volgende:
Hebben veel stoelen gezien, onder andere de Jones van Bert Plantagie, maar uiteindelijk is het deze geworden:
[...]
De Strato van Avanti....maar dan in het antraciet....
Ik ben het persoonlijk helemaal met je eens, maar gelukkig staat het een ieder vrij zijn smaak te hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Werkelijk onbegrijpelijk dat mensen dit mooi vinden. Echt een onbeschijfelijke hoeveelheid lelijke stoelen bij Avanti en Bert Plantagie.Zo lelijk dat het bijna grappig is, alleen jammer dat half Nederland vol staat met die meuk. Vergeleken hierbij is Gispen heilig.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef SuperRembo het volgende:
Ik snap niet wat iedereen toch zo geweldig vindt aan die stoelen van Gispen. Lompe ouwe troep is 't als je 't mij vraagt, met van die vieze plakken zwart plasic op chromen pijpen
Tja, sorry hoor, maar het gaat mij niet alleen om hoe het eruit ziet, maar ook hoe het zit. En aangezien mijn man een uitstekende punt heeft op zijn ruggegraat is het een hele klus om een goed zittende stoel te vinden, laat staan eentje naar je smaak en die er nog een beetje uitziet.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Werkelijk onbegrijpelijk dat mensen dit mooi vinden. Echt een onbeschijfelijke hoeveelheid lelijke stoelen bij Avanti en Bert Plantagie.Zo lelijk dat het bijna grappig is, alleen jammer dat half Nederland vol staat met die meuk. Vergeleken hierbij is Gispen heilig.
Ik vind ze nog steeds fantastisch (Gispens), maar zitten ze ook echt lekker? Zijn ze niet vrij kort als je lange benen hebt? Daar ben ik wel benieuwd naar... Binnenkort maar weer zelf even testen, dat zitcomfort heb ik nooit echt bewust onderzocht, omdat als ik ze zie alleen maar kan denken 'mooi!'quote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef 4br4x4s het volgende:
Vooruit, wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie iddquote:Op woensdag 26 september 2007 23:38 schreef SuperRembo het volgende:...
Een lekker minimalistisch carbon stoeltje (Light Light Chair, aleberto Meda)
[afbeelding]...
Ik vind ze goed zitten, ook als je er langer op zit. Ik gebruik er een als bureaustoel en dan zit ik er regelmatig uren op zonder problemen. Of ze kort zijn weet ik niet; Zelf ben ik 1.80m, dus gemiddeld, en dan is 't zeker geen probleem.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik vind ze nog steeds fantastisch (Gispens), maar zitten ze ook echt lekker? Zijn ze niet vrij kort als je lange benen hebt? Daar ben ik wel benieuwd naar...
Zoals ik in mijn vorige post al zeg, gebruik ik nu een eetkamerstoel als bureaustoel. Maar dit is misschien ook wel wat. Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:01 schreef Aplus het volgende:
[..]
mooie idd
Deze Gispen is ook mooi
Fritz Hansen > Ice:
Ah, daar was ik zaterdag. Mooie winkel, goede prijzen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef pinkladie007 het volgende:
deze vindt ik mooi:
http://www.designsales.nl(...)ciet_.html#onderkant
Groeten
Hoe duur is dat verrassend lekker zittende stoeltje dan? (die Pi stoel van Desombre?)quote:Op woensdag 26 september 2007 23:38 schreef SuperRembo het volgende:
En wat ik dan wel mooi vind...?
Simpele houten stoel (Pi, Thibault Désombre)
[ afbeelding ]
Niet perfect maar zit wel verassend lekker.
Dat weet ik niet precies meer. Zou best eens rond de 500 euro kunnen liggen. een hoop geld, maar die draken van stoelen van Bert Plantagie liggen ook rond die prijs.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hoe duur is dat verrassend lekker zittende stoeltje dan? (die Pi stoel van Desombre?)
Zeker verrassend duur ook?
Ik zoek zoiets, maar dan in stoel vorm. Dus met 4 poten. Maar wel in van dat doorzichte (zwartachtige) kunstof en niet te duur. Iemand een idee waar ik die kan vinden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |