Thanks! Wist ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:08 schreef pbjs het volgende:
Lord Yo van Philippe Starck
quote:Cox
Zonder hoeken en randen
Hout op een driedimensionale manier te vervormen is door veel fabrikanten geprobeerd- maar bijna nooit gelukt. Samen met ON Industriedesign is de Italiaanse producent Lapalma erin geslaagd! Het moderne 6 mm sterke gelaagde hout maakt geheel nieuwe vormen mogelijk, die de ON ontwerpers op een unieke wijze toegepast hebben: een kuipzitting met armleuningen uit één stuk! Het innovatieve productieproces zorgt voor een buitengewoon comfortabele zit en een uiterst slanke vorm. Als vergader- en bezoekersstoel, voor in restaurant of bistro of…
Bekroond met de Design Plus!
Ontwerp: ON Industriedesign Ostwald & Nolting
quote:Het belangrijkste onderdeel van Date™ is het ingebouwde verensysteem. Dit verensysteem zorgt ervoor dat je voorover kunt leunen naar de tafel, gemakkelijk rechtop kunt zitten of achteroverleunen om je uit te rekken. Het zorgt dus voor de nodige beweging terwijl men zit.
Bij die krijg ik het idee dat als ik per ongeluk iets naar links of rechts ga hangen dat ik vervolgens binnen 5 seconde op de grond ligquote:Op maandag 26 maart 2007 01:27 schreef Reese het volgende:
En wat vind je van de Stokke Date?
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, de plaatjes zijn wel kut, je hebt gelijk hoor. My badquote:Op maandag 26 maart 2007 01:30 schreef vosss het volgende:
Ik zie in die plaatjes niemand voorover veren of achterover veren.
Ik heb geen idee waar je die plaatjes vandaan haalt, maar als ik een product heb dat (in tegenstelling tot de meeste concurrente) voorover en achterover kan veren, dan laat ik dat ookj zien op plaatjes
Als die plaatjes van de site van de maker van die stoelen zijn dan heb je OF slechte voorbeelden erbij gehaald OF het is een slechte website. Zoiets zou je toch JUIST laten zien
Kijk, da's al beterquote:Op maandag 26 maart 2007 01:39 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja, de plaatjes zijn wel kut, je hebt gelijk hoor. My bad. Er staat juist een hele toffe animatie op de site (hier dus), maar ik heb geen idee hoe ik die hier kan krijgen...
Ja die vind ik ook wel gaaf!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:19 schreef Reese het volgende:
Nah, als de hele Parkstraat/weg/laan d'r al mee volstaat, wordt het meer een Lord Nostoel.
Wat dacht je van deze dan, Dude?
[..]
[afbeelding]
Ietsje andere prijscategorie, maar dat vertellen we Arty later wel.
Niet mijn smaak. Ik vind het zo... zo... knäckerbrod of zoiets.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:27 schreef Reese het volgende:
En wat vind je van de Stokke Date?
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs de Artifort niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Gispen
Arty vindt dat echter weer niks![]()
ZIt ik met moeite een gifje te maken van de flash, zegt dude ondertussen dat ze het zo knackerbrot vindt...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:39 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja, de plaatjes zijn wel kut, je hebt gelijk hoor. My bad. Er staat juist een hele toffe animatie op de site (hier dus), maar ik heb geen idee hoe ik die hier kan krijgen...
Maar Dude heeft de afgelopen jaren alle meubelwinkels wel van binnen en buiten gezien, dus als ik 'Stokke Date' roep, gaat er vast wel een belletje rinkelen.
Oh mens... * zucht *quote:Op maandag 26 maart 2007 01:49 schreef Reese het volgende:
Oh man,Gispen
, breek me de bek niet open, ik heb laatst toch iets moois gezien, had het al bijna weer verdrongen
.
Hier in het 'durrep' zit een opkoper van inboedel van kantoorpanden. Bureaus, ladesystemen, bureaustoelen, kapstokken, de hele mikmak. Heb er zelf een hele mooie Ahrend vandaan voor ¤100,-.
Maar ergens boven, in een verlaten hoekje van het pand, stond iets práchtigs, een sprookje!
Zes originele Gispen stoelen, zwart gestoffeerd, inclusief rechthoekig bureau van Gispen. Ook zwart, met een witte rand. En dat bureau zou dan prima als eettafel kunnen fungeren. Ik gok dat het wel 2,5 meter lang was ofzo en ruim een meter breed. Zo verschrikkelijk schandalig mooi.![]()
Gelukkig voor mij verkocht de eigenaar het voorlopig niet, want hij vond het zelf zo bijzonder om zoiets in huis te hebben.
Oh ja brot inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:01 schreef Marsepein het volgende:
[..]
ZIt ik met moeite een gifje te maken van de flash, zegt dude ondertussen dat ze het zo knackerbrot vindt...![]()
Toch maar plaatsen:
[afbeelding]
Ik twijfelde al ... maar ik vermoed inderdaad brot ipv brodquote:Op maandag 26 maart 2007 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ja brot inderdaad.
Spreek je ook al Scandinavianisch???![]()
Ik vind dat gifje heul mooi trouwens, dat welquote:Op maandag 26 maart 2007 02:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik twijfelde al ... maar ik vermoed inderdaad brot ipv brod![]()
Wij hebben dit oerdegelijke Gispen leunstoeltje. Maar dan met stoffen bekleding.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Al ben ik een Gispen-adept eigenlijk, en wil ik het liefst oerdegelijke leunstoeltjes
Ja mooiquote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef 4br4x4s het volgende:
[..]
Wij hebben dit oerdegelijke Gispen leunstoeltje. Maar dan met stoffen bekleding.
We hebben zelfs onze keukentafel op maat laten maken, zodat de stoeltjes onder de tafel geschoven kunnen worden.
quote:Set van 6 originele oude, gerestaureerde en herstoffeerde zwevende Tubax buisframe stoelen met bakeliten armleuningen. Tubax is de Belgische tegenhanger van het Nederlandse Gispen en de Wit. Ze zijn herstoffeerd met een zwarte Manchester ribstof die ook wordt gebruikt op de nieuwe Gispen en de Wit stoelen van Dutch originals. Setprijs: ¤ 1.545,00.
Na even zoeken ook de tafel gevonden, waaronder ze passen vanwege de armleuningen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:19 schreef AnneX het volgende:
De naam ben ik (nog) steeds kwijt.
Hier doen wij alles op, wat jij beschrijft in topic start: aan tafel met krant en bezoek en nahangen aan tafel.
Ook alweer een jaar of 15, dus toe aan herstofferen.
Note: via een insider 4 halen - 3 betalen.
http://www.gooidesign.nl/quote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef 911GT2 het volgende:
[afbeelding]
Anders zoek je effe een stoel uit van 1500 euro per stuk![]()
En echt handig aan de eetkamer tafel is het ook niet...
* 911GT2 spaart al een tijdje voor die stoel op zijn kantoor
Lijkt me een erg leuke stoel in oranje/witquote:Op maandag 26 maart 2007 19:00 schreef Krln het volgende:
[afbeelding]
deze in oranje+zwart en oranje+wit
Wij hebben deze stoelen en ik vind ze echt zaligquote:Op maandag 26 maart 2007 01:08 schreef pbjs het volgende:
Lord Yo van Philippe Starck, vind ik ook mooi, vooral bij een massief houten tafel.
En heel goed betaalbaar ook nog
He die hadden mijn ouders vroeger ook! Alleen een ander kleurtje geloof ik. Zitten best lekker!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef WaVe het volgende:
Mijn van marktplaats geplukte stoelen! (4 stuks).
*knip*
Zal binnenkort wel een foto uploaden van hoe ze in mijn nieuwe huisje staan, als ik er ook een tafel bij gekocht heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |