quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Adelante het volgende:
over besluitvorming gesproken...
waar mijn vriendin vandaag mee thuis kwam en echt helemaal enthousiast en hyper om het lege pleke op het dakterras aan te kleden:
[afbeelding]
ik denk dat ik wat plantenbakken ga verplaatsen, onder het mom van een intiem hoekje creëeren, maar ondertussen probeer ik dit gedrocht wel uit het gezichtsveld te onttrekken.
vrouwen
Waar komt toch die drang vandaan om elke lege plek op te vullen?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Adelante het volgende:
[...] lege pleke op het dakterras [...]
Ik ben dan wel een vrouw. Maar ik vindt dit spuuglelijk. Nou ik wens je veel succes toequote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Adelante het volgende:
over besluitvorming gesproken...
waar mijn vriendin vandaag mee thuis kwam en echt helemaal enthousiast en hyper om het lege pleke op het dakterras aan te kleden:
[afbeelding]
ik denk dat ik wat plantenbakken ga verplaatsen, onder het mom van een intiem hoekje creëeren, maar ondertussen probeer ik dit gedrocht wel uit het gezichtsveld te onttrekken.
vrouwen
Die zijn leukquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:50 schreef theemuts1982 het volgende:
[..]
Die zijn leuk![]()
Waar gekocht en hoe duur waren ze?
mmm.... toch iets boven me budgetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:50 schreef CollinDH het volgende:
Stoel heet Kilta en wordt gemaakt door het Finse bedrijf Martela. Ontwerp uit de jaren 1955 van Olli Mannermaa.
http://www.planatoffice.nl/ kon ze vorig jaar leveren voor ik meen iets van 600 euro per stuk. Hangt ook van de uitvoering af ...
Ik heb zelf (nog) niet. Mocht iemand er een paar te koop (eventueel 2e hands) weten voor een leuke prijs houd ik mij aanbevolen !
[..]
Oi .quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef SuperRembo het volgende:
Ik snap niet wat iedereen toch zo geweldig vindt aan die stoelen van Gispen. Lompe ouwe troep is 't als je 't mij vraagt, met van die vieze plakken zwart plasic op chromen pijpen
Wel in Culemborg; tegenover de pont.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op Gispen stoelen en het liefst koop ik ze tweedehands (101/201/en dat andere typenr.ben ik vergeten ;0 ). Weet iemand nog leuke 2e hands winkels in (de buurt van) Den Haag waar ze deze mogelijk hebben per 4 / 6 stuks tegelijk?
Hear hear, mooi op tijd voor het Kerst diner !quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:
We hebben stoelen [afbeelding]
(Besteld)
(O ja, we hebben er geen foto van)
(En ze komen begin december)
[afbeelding]
whoaa , roflquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
En Annex, het begint met een G van GeenIdeeWelkMerkHetIs,MaarHetZijnGeenGispens!
Ze hebben wel iets van Gispen (zoals zoveel stoelen weer, tegenwoordig. Maar de bekleding is handgeschuurd donkerbruin leer met grove stiksels. Ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen)
Nu nog een tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |