My bad... thnx voor de tip iig!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:30 schreef truttebosje het volgende:
ja hallo, stond toch bij dat het niet voor de eettafel was, maar dat ik m wel mooi vond (en is maar 799euro hoor) haha
Deze vind ik wel mooi! Wel erg wit..quote:die wij hebben zitten perfect
en ze kunnen rollen
Meastro meubels in hoogeveen, schrik niet van de prijsquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef Celeste123 het volgende:
[..]
Deze vind ik wel mooi! Wel erg wit..
Waar heb je ze vandaan?
Helemaal goed en mooi bekleed seg!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef peer_boy het volgende:
die wij hebben zitten perfect![]()
en ze kunnen rollen![]()
(let niet op de slechte kwaliteit foto)
[afbeelding]
Wat voor bekleding is dat? Ik vind ze wel erg mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:28 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Wij hebben deze. Zitten echt supergoed, zijn ook flink aan de prijs. Zelfs met mijn toen meer dan 150 kilo bleven ze goed van model en zaten ze goed. Mijn vriend heeft last van uitstekende rugwervels en kan desondanks toch prima op deze stoelen zitten. Het is overigens de Jeanne van Bert Plantagie. Ze zijn er ook met houten poten, dan heet de stoel Jeannette.
Prijs vanaf 245 euro per stoel.
Volgens mij is dat leer - heb zelf nl ook de Jeanne van Plantagie maar dan in het zwart (en die zijn dus van leerquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat voor bekleding is dat? Ik vind ze wel erg mooi
Leer inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:36 schreef pbjs het volgende:
[..]
Volgens mij is dat leer - heb zelf nl ook de Jeanne van Plantagie maar dan in het zwart (en die zijn dus van leer).
Is wel een mooie soepele kwaliteit leer trouwens. Ik ben ook erg over het zitcomfort te spreken - de stoelen zitten heerlijk
Geen geweldige kwaliteit maar in het zwart zijn ze zo:
[afbeelding]
ik vind het voor eetkamerstoelen juist onhandig als er wel armleuningen aan zitten. Daarnaast ben je eigenlijk altijd wel bezig op tafel als je aan tafel zit en heb je de leuningen niet nodig. En om nou stoelen met leuningen te kopen voor die twee verjaardagen in het jaar als je ze ook zonder tafel gebruikt, neuh.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:35 schreef sanger het volgende:
Het valt me op dat heel veel mensen stoelen posten zonder armleuningen. Is dit nou echt handig?
Bij mij was de reden dat ik de tafel eerder had dan de stoelen - en onder een tafel met (te) dik blad passen geen armleuningen. Achteraf wel jammer want leuningen zijn toch wel erg prettig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:35 schreef sanger het volgende:
Het valt me op dat heel veel mensen stoelen posten zonder armleuningen. Is dit nou echt handig?
quote:
Zit voor geen meter en ze zijn te licht ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:23 schreef Marsepein het volgende:
Zitten de voorgevormde plastic kuipstoeltjes die iedereen hier plaatst echt lekker? Elke derriere is toch anders, en hard blijft hard of het nu kunststof, hout of staal is.
Beter een stoel met een actieve zithouding, goede vulling en stof, zodat je geen zweet idee krijgt, lekkere armleuningen, niet te hoog zodat de stoel niet onder tafel past, niet te laag zodat het nog comfortabel zit.
Worden het toch dezequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind de leren-compacte-dikke stoeltjes die er tot nu toe getoond zijn niet helemaal je van het (voor ons). Sowieso komen stoelen op wieltjes/rolletjes er hier niet in, dat vind ik zo ontzettend stom
Ook hoge rugleuningen komen niet langs ons deurbeleid.
Mooie, comfortabele, zachte, misschien verende stoelen met een bepaalde elegance en wat lichtvoetigheid wel. Ik heb echt absoluut niks met die rollende stoelen waarbij je geneigd bent zo'n afstandsbediening te zoeken voor de trilfunctie.
Oftewel, jij bent er al láng uit, dit topic is er alleen maar om Der Arty te overtuigen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind de leren-compacte-dikke stoeltjes die er tot nu toe getoond zijn niet helemaal je van het (voor ons). Sowieso komen stoelen op wieltjes/rolletjes er hier niet in, dat vind ik zo ontzettend stom
Ook hoge rugleuningen komen niet langs ons deurbeleid.
Mooie, comfortabele, zachte, misschien verende stoelen met een bepaalde elegance en wat lichtvoetigheid wel. Ik heb echt absoluut niks met die rollende stoelen waarbij je geneigd bent zo'n afstandsbediening te zoeken voor de trilfunctie.
Eenvoud, historie, schoonheid en comfort. Gelijk uwer Duderettequote:Set van 6 originele Gispen stoelen met bakelieten armleuningen die stapelbaar zijn. Ze zijn destijds speciaal gemaakt voor de TH in Delft in 1952/1955. Deze stoelen zijn gerestaureerd en opnieuw bekleed met een zwarte Manchester ribstof die ook op de nieuwe Gispen stoelen wordt gebruikt.
Afmetingen: 83 cm hoog, 54 cm breed, 54 cm diep, zithoogte 48 cm, hoogte van armleuningen
69 cm. 1 set van 6 op voorraad met armleuningen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:04 schreef Reese het volgende:
Nou, case closed, lijkt me
Set van 6 originele oude, gerestaureerde en herstoffeerde zwevende Tubax buisframe stoelen met bakeliten armleuningen. Tubax is de Belgische tegenhanger van het Nederlandse Gispen en de Wit. Ze zijn herstoffeerd met een zwarte Manchester ribstof die ook wordt gebruikt op de nieuwe Gispen en de Wit stoelen van Dutch originals. Setprijs: ¤ 1.545,00.
Misschien kan ElisaB wel wat korting bij elkaar PR'en, want hier te koop: http://www.decenniadesign(...)/productDetails.html
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:08 schreef Reese het volgende:
En voor de volledigheid kopieer ik deze post nog maar es. Doen we gewoon alsof er nog iets te kiezen valt!![]()
[..]
Arty gaat over de eetkamerstoelen, maar hij weet nu in elk geval welke stoelen ik niet wilquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:12 schreef Reese het volgende:
[..]Heb je ze al besteld?
PS: Kun jij anders een busje regelen voor plan B?
Ohquote:Op maandag 26 maart 2007 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ooit wilde ik de catifa graag:
[afbeelding]
Maar dat lijkt me ook wel een wooden ass-stoel eigenlijk.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:37 schreef hummus het volgende:
[..]
Oh!
Oh!!
Ik moet even gauw iemand gaan overtuigen van iets over stoelen..
Mee eensquote:Op zondag 1 april 2007 22:23 schreef gimme.shelter het volgende:
De vlinderstoelen van Arne Jacobson zijn mooi en zitten heerlijk!!
Wij hebben dus het stoeltje linksonder (8 stuks), maar dan in chroom en met armleuningen.quote:Op maandag 2 april 2007 11:38 schreef AnneX het volgende:
hé Dude - & Arty ? - word je hier niet vrolijk van ? and greedy ...
De brochure ligt hier al weer een tijdje.
Nu had ik tijd om uit te vogelen om het voorbeeld naar hier te krijgen.
[afbeelding]
Mooiquote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef 4br4x4s het volgende:
[..]
Wij hebben dus het stoeltje linksonder (8 stuks), maar dan in chroom en met armleuningen.
Nieuw ongeveer ¤ 500,- p/st.quote:Op maandag 2 april 2007 14:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
MooiDie zitten ook vast heerlijk of niet? Duur?
Oh!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef 4br4x4s het volgende:
Vooruit, wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ziet men Bluezz' haar echte smaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |