abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47708290
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef vosss het volgende:
Een 9800pro was daarintegen wél een topkaart toen ie net uit was
Die heb ik vorig jaar pas vervangen voor een X1900XT met 512MB

Meet die 9800pro speelde ik zelfs HL2 nog op 1280x1024 met alles vol open
Ik koop meestal zelf ook kaarten uit het topsegment, wel de onderkant van het topsegment, daar is vaak de prijs/prestatie verhouding het beste. Zelf zit ik momenteel met een X800 pro 256MB. Doet het nog steeds aardig, hij mist wel wat features en kan natuurlijk niet op tegen de krachtpatsers van vandaag maar zolang je de resolutie niet boven 1024*768 uit tilt kan hij doorgaans nog wel meekomen. Ik heb eerder het gevoel dat mijn CPU steeds vaker die limiterende factor is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47708819
Dat issie bij mij nu ook. Ik heb momenteel een AMD XP64 3200+ en 1 gieg intern.
Vanochtend heb ik 1 gieg extra besteld en dan over een paar weekjes ga ik kijken naar een snellere processor.

Kloterij is alleen dat ik een Socket 939 moederbord heb en volgens mij alles boven de 4000+ niet of heel slecht te verkrijgen is
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47711175
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef vosss het volgende:
Same here Al is ie bij mij 100 mhz hoger geklokt dan standaard. Was in het verleden hoger maar blijkbaar slijt de boel sneller als je 24/7 net onder het randje van het overklokplafond zit .
quote:
Vanochtend heb ik 1 gieg extra besteld en dan over een paar weekjes ga ik kijken naar een snellere processor.

Kloterij is alleen dat ik een Socket 939 moederbord heb en volgens mij alles boven de 4000+ niet of heel slecht te verkrijgen is
Ik stel het nog ff uit, heb geen zin meer om in een AGP kaart en socket 939 mobo te investeren. Sowieso is het aan te raden om voor dual core te gaan met het oog op de komende generatie spellen (ga anders eens met mensen praten die Supreme Commander spelen als je het niet gelooft ) en die zijn voor socket 939 gewoon schandalig duur vergeleken met AM2 gebaseerde procs. Ik wacht fijn totdat de nieuwe generatie AMD er is en ga dan eens kijken waar ik mijn zuurverdiende geld het best aan uit kan geven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47711390
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef vosss het volgende:

'k heb een AMD Athlon XP 3000+ (op 3200+ kloksnelheid), werkt prima... De grootste snelheidswinst komt van een snellere videokaart, dus ik heb m'n Geforce 6800GS even wat overgeklokt. Van CPU/Mem op 350/1000MHz naar 425/1200MHz en dat geeft een behoorlijk verschil in performance. Ook wel meer warmte-ontwikkeling, maar nog ruimschoots in het veilige gebied. (hij klokt standaard pas terug vanaf 125°C)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_47711508
En op watvoor settings speel jij Jordy? Ik draai hem nu op 1280x1024 op high detail en full dynamic lightning.

Op zich draait ie best lekker alleen af en toe als ik naar de map of de pda wil dan staat ie soms een paar seconden stil.
Dit heb ik trouwens ook als ik gewoon rondloop.

Vandaar dat ik dacht dat 1GB extra misschien wel zou helpen, want mn videokaart is nou niet bepaald een traag beestej te noemen
vosss is de naam,
pi_47711560
ow wacht even.....we zitten in het Test Drive topic

Ik dacht even dat we in het stalkertopic zaten

Test Drive draait perfect hier op full detail op 1280x1024
vosss is de naam,
pi_47712016
momenteel draai ik op 1280×1024, high detail, maar zonder HDR of FSAA. Bij motormissies wil ik nog wel eens het detail op medium zetten, omdat ik bij motoren meestal een achteraanzicht gebruik en da's wat zwaarder voor de videokaart. Bij de auto's gebruik ik altijd motorkap of bumperaanzicht.

Het grootste probleem ligt bij de grafische driver of een bug van het spel icm die driver, volgens mij... Vaak heb ik last van artifacts bij het opstarten... zeg maar als je van het hoofdmenu in het huis terecht komt. Maar dit probleem geldt voor véél Geforce-gebruikers, als je het TDU-support forum doorleest... Verder doet 'ie het prima. Ik heb geen last van de lag die de spelervaring van Geforce 8800-gebruikers plaagt, bijvoorbeeld.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:06:12 #59
40312 MrD
Played.nl
pi_47713202
Sinds gister ben ik ook eigenaar van tdu Maar.. na dat ik een auto heb gekocht ( helemaal in het begin) moet ik meteen verschijnen aan een race. Alleen daar gaat het mis. Ik kan kiezen tussen singel en multiplayer, maar bij beide gebeurt er niks.. ik krijg mijn auto niet te zien, en ik ga nooit van start. Bij de multiplayer, vind ie geen enkele game. Iemand een idee hoe idt verholpen kan worden?
" toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "
pi_47713405
PC-versie?

Volgens mij moest ik eerst een auto kopen (alfa gekozen) en vervolgens een race op de kaart kiezen. Als je eerst filtert op singleplayer (of gewoon op unsuccessful), kan je vervolgens een race kiezen.

Maar bij jou laadt 'ie de race gewoon niet?
pi_47713427
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:06 schreef MrD het volgende:

Sinds gister ben ik ook eigenaar van tdu Maar.. na dat ik een auto heb gekocht ( helemaal in het begin) moet ik meteen verschijnen aan een race. Alleen daar gaat het mis. Ik kan kiezen tussen singel en multiplayer, maar bij beide gebeurt er niks.. ik krijg mijn auto niet te zien, en ik ga nooit van start. Bij de multiplayer, vind ie geen enkele game. Iemand een idee hoe idt verholpen kan worden?
Ik heb het ook gisteren gekocht. Maar je kunt toch gewoon naar een race toe rijden? Ik heb gewoon eerst een auto gekocht en ben naar de dichtstbijzijnde race gereden. En als je al een beetje rondgereden hebt kun je ze gewoon aanklikken op de map.

Irritant is trouwens die kopieer beveiliging, m'n DVD-unit raakt er regelmatig helemaal door van slag (telkens opspinnen) waarna ik de PC moet herstarten om er weer gebruik van te kunnen maken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bolkesteijn op 27-03-2007 15:17:30 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:24:39 #62
40312 MrD
Played.nl
pi_47713842
Ja, ik kan wel naar de race toe rijden.. maar zodra ik op start druk, om de race te gaan beginnen gebeurt er niks, dan blijf de camera rond draaien, ( je ziet mijn auto niet and thats it...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:56:55 #63
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47721154
Wat een heerlijke game zeg. Heb zojuist een Mercedes gekocht (cabrio)
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47724856
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:24 schreef MrD het volgende:
Ja, ik kan wel naar de race toe rijden.. maar zodra ik op start druk, om de race te gaan beginnen gebeurt er niks, dan blijf de camera rond draaien, ( je ziet mijn auto niet and thats it...
Kan je wat info geven over je systeem? (CPU, moederbord, werkgeheugen, videokaart, geluidskaart, joystick/stuur, besturingssysteem)

En krijg je verder geen rare artifacts?
pi_47726153
Kan je eigenlijk ook upgrades voor je auto's kopen of is dat te "NFS" ?
pi_47727308
Je kan volgens mij geen specifieke onderdelen kopen, maar je kan je auto's en motoren wèl laten tunen... Dit tunen gebeurt in drie gradaties, waarbij stage 3 de hoogste (en duurste) is.

Bij sommige auto's (Ford Mustang) heb je keuze uit verschillende tuning-fabrikanten (in dit geval Ford en Saleen), maar meestal kan je alleen een tuningpakket van de originele fabrikant toepassen.

Het tunen laat je doen bij de tuning shops. Je kan op de papieren kaart zien waar deze zitten. Op de ingame-kaart kan je zien welke auto/motorfabrikanten door een bepaalde tuner ondersteund worden.
pi_47727928
tvp
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:21:12 #68
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47732739

Mijn eerste auto bij mijn nieuwe huis
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:57:49 #69
40312 MrD
Played.nl
pi_47734192
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Kan je wat info geven over je systeem? (CPU, moederbord, werkgeheugen, videokaart, geluidskaart, joystick/stuur, besturingssysteem)

En krijg je verder geen rare artifacts?
Nee, geen rare artifacts.. gebeurt niks, buiten dat ik alleen de weg zie.

eh, Windows xp pro
mobo: asus P5B-VM s775
2gb werkgeheugen
XFX 7900GT pci-e video kaart..

Geen joystick of stuur...
  woensdag 28 maart 2007 @ 00:05:45 #70
40312 MrD
Played.nl
pi_47734485
/ Onboard geluidskaart, en duo core 2.13 ghz cpu.

ik maak morgen wel ff screenshotjes.. kan je t zien. erg vreemd allemaal.
anders wil vast iemand zijn save game wel ff sharen
pi_47743386
Even wat zelf gemaakte plaatjes:

Die Photomode is best leuk!
pi_47744010
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef hello_goodbye het volgende:

[afbeelding]
Die classic van je ligt als een dweil op de weg!
Maar idd, de photomode is leuk!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_47747115
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:18 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Die classic van je ligt als een dweil op de weg!
Maar idd, de photomode is leuk!
idd, die E-Type had ik ook.
Meteen weer weg gedaan.
Bagger auto.
pi_47748764
Ik rij er ook nooit mee, hoor: ik vond 'm wel mooi voor een plaatje. En ik verkoop nooit auto's: ik raak gehecht aan m'n aankopen...
pi_47748795
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik rij er ook nooit mee, hoor: ik vond 'm wel mooi voor een plaatje. En ik verkoop nooit auto's: ik raak gehecht aan m'n aankopen...
idd.. Het is alleen jammer dat die huizen zo duur zijn... Waarom kan je niet gewoon een parkeergarage kopen? Ben je in één klap van 't gezeur af...
pi_47757448
achterlijk klote spel.
ben nu die lotus races aan het rijden.
fucking hell wat een lags.
scheit spel.
atari mag wel verdomd snel komen met een patch.
ben nu echt in staat om mijn stuur uit het raam te smijten.
gloeiende gloeiende 5 seconden voorsprong, en een lag, lig ineens 6de.

aaaaaaaaaaaaaaaaah
pi_47759635
na vorige week de Millionairs Challange gedaan te hebben in 46'51"50 nu maar weer eens geprobeerd...
Zie hier mijn nieuwe mooie tijd:

bijna 39,5 sec er weer afgesnoept
(kan nog sneller, aantal keer bijna minuut voorgestaan, daarna weer paar keer flikkeren, daarna weer opbouwen naar 50/55 sec en weer paar keer botsen en politie achter je aan krijgen)
>> www.tighthead.nl << Hardcore mixjes te downloaden
pi_47760076
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef MrD het volgende:

[..]

Nee, geen rare artifacts.. gebeurt niks, buiten dat ik alleen de weg zie.

eh, Windows xp pro
mobo: asus P5B-VM s775
2gb werkgeheugen
XFX 7900GT pci-e video kaart..

Geen joystick of stuur...
Ik heb even gezocht op Atari's TDU-forum, maar ik heb niemand gezien die dergelijke problemen had, eigenlijk... Doorgaans bestaan de problemen uit slechte performance en veel artifacts. Ik heb wel iemand gezien met een 7900GT met andere problemen, maar bij hem crasht het spel al bij het verlaten van het huis.

Controleer of je de nieuwste drivers hebt of probeer het spel even opnieuw te installeren... maar laat eerst even een screenshotje zien.
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:39:06 #79
40312 MrD
Played.nl
pi_47761046
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb even gezocht op Atari's TDU-forum, maar ik heb niemand gezien die dergelijke problemen had, eigenlijk... Doorgaans bestaan de problemen uit slechte performance en veel artifacts. Ik heb wel iemand gezien met een 7900GT met andere problemen, maar bij hem crasht het spel al bij het verlaten van het huis.

Controleer of je de nieuwste drivers hebt of probeer het spel even opnieuw te installeren... maar laat eerst even een screenshotje zien.
Aller eerst, thnx voor je hulp

screenies:
http://www.played.nl/temp/tdu.JPG
http://www.played.nl/temp/tdu2.JPG

Zodra ik dus op start druk, gebeurt er niks, mag niet beginnen, mag niet terug, moet esc -> new game doen..
pi_47777042
Bij mij crasht ie wanneer ik uit het huis ga en de straat op wil gaan. het save data scherm blijft hangen en hij doet helemaal niks. (pc doet ook niks). Alleen de reset knop wil dit probleem oplossen. HEb een her-installatie gedaan maar blijf hetzelfde probleem houden.

specs:
Asus m2n4
AMD x2 4200+
2 * 512mb pc5400 corsair XMS2
Ati EAX1950 PRO
Fingerspitzgefühl
pi_47777935
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 01:34 schreef ForumGek het volgende:
Bij mij crasht ie wanneer ik uit het huis ga en de straat op wil gaan. het save data scherm blijft hangen en hij doet helemaal niks. (pc doet ook niks). Alleen de reset knop wil dit probleem oplossen. HEb een her-installatie gedaan maar blijf hetzelfde probleem houden.

specs:
Asus m2n4
AMD x2 4200+
2 * 512mb pc5400 corsair XMS2
Ati EAX1950 PRO
das maf... hij zou hem zat moeten draaien...
heb je alle drivers up to date?
pi_47787251
Hopen dat de patch veel gaat verhelpen want het spel presteert op dit moment echt belabberd Net zelfs een BSOD gekregen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47787531
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
Hopen dat de patch veel gaat verhelpen want het spel presteert op dit moment echt belabberd
Lage FPS bedoel je? Want dat valt mij namelijk ook wel een beetje tegen, bij Half-Life 2 kan ik met alle opties aan nog steeds 60 FPS halen bij een resolutie van 1680*1050 en bij Unreal Tournament 2004 haal ik op 1680*1050 nog 105 FPS. Bij TDU maar 25 FPS bij 1280*1024.
pi_47788026
FPS kijk ik nooit zo naar, ik heb ook een zuigende VGA kaart dus ach. Gaat mij meer om dat ik opeens een grijze muur voor me op zie duiken of dat er opeens over het halve scherm een grijs vlak loopt. Fouten in de textures oid dus. Ach verder wel een vermakelijk spel, denk dat als ik een wat beter beeld van het online gebeuren krijg dat ik het spel dan wel koop over een paar maanden.
pi_47791340
Ja, ik vraag mij dus eigenlijk ook af wat de voordelen van het online spelen zijn. Wat voegt dat allemaal toe?

Ik speel het spel nu offline dus en vind het eerlijk gezegd wel aardig maar niet echt een must have waar ik 50 euro voor neer wil leggen. Iets wat ik misschien wel zou doen als het online gedeelte de moeite waard is. Misschien zit ik ook nog gewoon niet diep genoeg in het spel en ga ik het alsnog echt tof vinden.
pi_47793101
Is het spel soms uitgegeven door EA Ik kom aan rijden, gaat de plantenbak ineens stuiteren. Ik sta langs de weg te wachten gaat er een auto staan bouncen midden op de weg Bij de vorige race die 1,500 op zou moeten leveren kreeg ik opeens 15,000. Ik vind het erg leuk maar de vele bugs en glitches laten toch wel zien dat het haast werk was en niet zo zuinig ook

Nu lastige keuze; een Lotus Sport Exige 240R of een TVR Tuscan S. De TVR is sneller maar de Lotus is veel mooier
pi_47796114
Ik zou in FJD's geval even kijken of je het kan verhelpen met alt-tab... Of anders even in de video-opties de refreshrate aanpassen (hierdoor wordt de grafische engine opnieuw gestart en heb je kans dat de problemen verholpen zijn)
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef MrD het volgende:

[..]

Aller eerst, thnx voor je hulp

screenies:
http://www.played.nl/temp/tdu.JPG
http://www.played.nl/temp/tdu2.JPG

Zodra ik dus op start druk, gebeurt er niks, mag niet beginnen, mag niet terug, moet esc -> new game doen..
Het is nogal typisch dat er in het linkerscherm drie dezelfde tijden worden gegeven voor brons, goud en zilver.

Ik denk dat er een paar corrupte bestanden zijn... Kijk even of het helpt als je een ander profiel aanmaakt. Als dat niet werkt, zou ik het spel even opnieuw installeren.
pi_47796547
Ik heb AA uitgezet en ik heb het nu al een tijd niet meer gezien. De gekke dingen blijven wel, zoals spontaan exploderende auto's
pi_47797314
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:33 schreef FJD het volgende:
Ik heb AA uitgezet en ik heb het nu al een tijd niet meer gezien. De gekke dingen blijven wel, zoals spontaan exploderende auto's
Ik zag net op Atari's forum (ik kom daar best vaak, eigenlijk... op zoek naar workarounds voor bugs) dat iemand opmerkte dat de AA-instelling lijkt te zijn omgedraaid (dus 4×AA als je "none" hebt ingesteld en geen AA als je hem op 4× hebt). Mij viel gister eigenlijk ook zoiets op.

Ik had voor een race in een bossige omgeving de resolutie wat teruggeschroefd, want m'n videokaart trok het niet helemaal lekker... Normaal draai ik 1280×1024, de native resolutie van m'n scherm... Ik had hem teruggeschroefd naar 1024×768.
Maar het beeld was niet kartelig, zoals dat normaal wèl is in een lagere resolutie. Ik had er eigenlijk nooit aan gedacht dat dat wel eens aan de AA-instellingen zou kunnen liggen, want die stonden gewoon op "none"...
pi_47798472
Hoe kom ik van de politie af

Ik heb maar gewoon de boete betaald. Kwam ook ergens vast te zitten Ja dat was een ongebruikelijke plaats maar dat neemt niet weg dat ik daar wel echt vast zit. Is er geen reset knopje?
pi_47798620
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef FJD het volgende:
Hoe kom ik van de politie af
harder rijden, minder verkeer raken.

Het schijnt dat je de politie ook kan uitschakelen door in de config-bestanden (ofzo) te editten, maar da's gewoon cheaten... Je schijnt op die manier ook het verkeer te kunnen uitschakelen.
pi_47798726
Owke maar dan gaat ook je wanted level naar beneden? Dacht dat ik ze wel kwijt zou raken door in het bos te gaan staan maar dat viel tegen Ik terug naar de weg rijden kon ik de weg niet op omdat er een rand stond, ik langs de rand oprijden en uiteindelijk kwam ik tussen de weg in Toen kon ik niets meer.
pi_47800261
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 02:31 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

das maf... hij zou hem zat moeten draaien...
heb je alle drivers up to date?
Ja, ik draai Catalyst 07.02. En hij deed het ook goed voordat ik op wintersport was gegaan. Ben ik terug, werkt ie niet meer. Zou het komen omdat ik hem niet gekocht heb? Ik denk er wel overna om hem te kopen maar als ik dan hetzelfde krijg dan zit ik met de gebakken peren.
Fingerspitzgefühl
pi_47800687
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:25 schreef FJD het volgende:
Owke maar dan gaat ook je wanted level naar beneden? Dacht dat ik ze wel kwijt zou raken door in het bos te gaan staan maar dat viel tegen Ik terug naar de weg rijden kon ik de weg niet op omdat er een rand stond, ik langs de rand oprijden en uiteindelijk kwam ik tussen de weg in Toen kon ik niets meer.
Je wanted level gaat vanzelf omlaag als je rijdt. (op de weg, that is)... Het wordt lastig als ze blokkades neerzetten, maar daar kan je doorgaans wel omheen rijden (wel zorgen dat je ze niet raakt, want da's niet goed voor je wanted level).

langere races kan je dan ook beter op de motor doen, omdat je daar veel minder verkeer mee raakt. (maar als je een agent raakt en je valt, ga je ook gelijk op de bon, dus moet je geen agenten raken)
pi_47801997
Ah ok Net een lange Vehicle Transport aan t doen, nog 0.3 mi word ik frontaal geramd Opnieuw dan maar weer.

Wat is trouwens in je HUD dat poppetje met het getalletje linksonderin?
pi_47802132
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

harder rijden, minder verkeer raken.

Het schijnt dat je de politie ook kan uitschakelen door in de config-bestanden (ofzo) te editten, maar da's gewoon cheaten... Je schijnt op die manier ook het verkeer te kunnen uitschakelen.
Enig idee waar ik dat kan vinden?

Ik vind dat wouten gedoe namelijk bar slecht uitgewerkt, het is vooral irritant als je gewoon wat aan het rondrijden bent en het kost bakken met geld. Helemaal kut wordt het als er iemand tegen MIJ op rijdt en dan de wouten mij de slechterik vinden .
pi_47803371
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef FJD het volgende:
Ah ok Net een lange Vehicle Transport aan t doen, nog 0.3 mi word ik frontaal geramd Opnieuw dan maar weer.

Wat is trouwens in je HUD dat poppetje met het getalletje linksonderin?
aantal racers bij je in de buurt...
pi_47804310
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:46 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

aantal racers bij je in de buurt...
Incl jezelf
>> www.tighthead.nl << Hardcore mixjes te downloaden
pi_47805762
Maareh, zou iemand hier nog iets over kunnen zeggen?
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, ik vraag mij dus eigenlijk ook af wat de voordelen van het online spelen zijn. Wat voegt dat allemaal toe?
pi_47806416
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Enig idee waar ik dat kan vinden?

Ik vind dat wouten gedoe namelijk bar slecht uitgewerkt, het is vooral irritant als je gewoon wat aan het rondrijden bent en het kost bakken met geld. Helemaal kut wordt het als er iemand tegen MIJ op rijdt en dan de wouten mij de slechterik vinden .
http://www.gamespot.com/pc/driving/testdriveunlimited/show_msgs.php?topic_id=m-1-34030437&pid=932277

Maar zoals een van de reacties daar al zegt: It's pretty lame.
pi_47808515
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

http://www.gamespot.com/pc/driving/testdriveunlimited/show_msgs.php?topic_id=m-1-34030437&pid=932277

Maar zoals een van de reacties daar al zegt: It's pretty lame.
iemand de rename van die map al geprobeerd?
pi_47811119
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maareh, zou iemand hier nog iets over kunnen zeggen?
[..]
online kan je je in ieder geval meten tegen andere echte mensen, desnoods tegen 4 tegelijkertijd. je kan lekker rondcruisen in groepen (wat ik zelf altijd erg tof vind) en dan natuurlijk niet met 50 over de weg sukkelen.. als je dat met z'n 3en doet is dat echt super tof. gewoon om al het verkeer heen slingeren, alsof je de gumball aan het rijden bent verder heb je natuurlijk de trade, waar je voor weinig af en toe een auto erbij kan kopen (en dan weer voor meer verkopen, of em zelf gaan gebruiken) ik vind het iig zeker wat toevoegen!
2825cc Single Turbo Beast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')