Ik koop meestal zelf ook kaarten uit het topsegment, wel de onderkant van het topsegment, daar is vaak de prijs/prestatie verhouding het beste. Zelf zit ik momenteel met een X800 pro 256MB. Doet het nog steeds aardig, hij mist wel wat features en kan natuurlijk niet op tegen de krachtpatsers van vandaag maar zolang je de resolutie niet boven 1024*768 uit tilt kan hij doorgaans nog wel meekomen. Ik heb eerder het gevoel dat mijn CPU steeds vaker die limiterende factor is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef vosss het volgende:
Een 9800pro was daarintegen wél een topkaart toen ie net uit was
Die heb ik vorig jaar pas vervangen voor een X1900XT met 512MB
Meet die 9800pro speelde ik zelfs HL2 nog op 1280x1024 met alles vol open
Same herequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef vosss het volgende:
Dat issie bij mij nu ook. Ik heb momenteel een AMD XP64 3200+ en 1 gieg intern.
Ik stel het nog ff uit, heb geen zin meer om in een AGP kaart en socket 939 mobo te investeren. Sowieso is het aan te raden om voor dual core te gaan met het oog op de komende generatie spellen (ga anders eens met mensen praten die Supreme Commander spelen als je het niet gelooftquote:Vanochtend heb ik 1 gieg extra besteld en dan over een paar weekjes ga ik kijken naar een snellere processor.
Kloterij is alleen dat ik een Socket 939 moederbord heb en volgens mij alles boven de 4000+ niet of heel slecht te verkrijgen is
'k heb een AMD Athlon XP 3000+ (op 3200+ kloksnelheid), werkt prima... De grootste snelheidswinst komt van een snellere videokaart, dus ik heb m'n Geforce 6800GS even wat overgeklokt. Van CPU/Mem op 350/1000MHz naar 425/1200MHz en dat geeft een behoorlijk verschil in performance. Ook wel meer warmte-ontwikkeling, maar nog ruimschoots in het veilige gebied. (hij klokt standaard pas terug vanaf 125°C)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef vosss het volgende:
Dat issie bij mij nu ook. Ik heb momenteel een AMD XP64 3200+ en 1 gieg intern.
Vanochtend heb ik 1 gieg extra besteld en dan over een paar weekjes ga ik kijken naar een snellere processor.
Kloterij is alleen dat ik een Socket 939 moederbord heb en volgens mij alles boven de 4000+ niet of heel slecht te verkrijgen is
Ik heb het ook gisteren gekocht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:06 schreef MrD het volgende:
Sinds gister ben ik ook eigenaar van tduMaar.. na dat ik een auto heb gekocht ( helemaal in het begin) moet ik meteen verschijnen aan een race. Alleen daar gaat het mis. Ik kan kiezen tussen singel en multiplayer, maar bij beide gebeurt er niks.. ik krijg mijn auto niet te zien, en ik ga nooit van start. Bij de multiplayer, vind ie geen enkele game. Iemand een idee hoe idt verholpen kan worden?
![]()
Kan je wat info geven over je systeem? (CPU, moederbord, werkgeheugen, videokaart, geluidskaart, joystick/stuur, besturingssysteem)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:24 schreef MrD het volgende:
Ja, ik kan wel naar de race toe rijden.. maar zodra ik op start druk, om de race te gaan beginnen gebeurt er niks, dan blijf de camera rond draaien, ( je ziet mijn auto niet and thats it...
Nee, geen rare artifacts.. gebeurt niks, buiten dat ik alleen de weg zie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan je wat info geven over je systeem? (CPU, moederbord, werkgeheugen, videokaart, geluidskaart, joystick/stuur, besturingssysteem)
En krijg je verder geen rare artifacts?
Die classic van je ligt als een dweil op de weg!quote:
idd, die E-Type had ik ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Die classic van je ligt als een dweil op de weg!
Maar idd, de photomode is leuk!
idd.. Het is alleen jammer dat die huizen zo duur zijn... Waarom kan je niet gewoon een parkeergarage kopen? Ben je in één klap van 't gezeur af...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik rij er ook nooit mee, hoor: ik vond 'm wel mooi voor een plaatje.En ik verkoop nooit auto's: ik raak gehecht aan m'n aankopen...
Ik heb even gezocht op Atari's TDU-forum, maar ik heb niemand gezien die dergelijke problemen had, eigenlijk... Doorgaans bestaan de problemen uit slechte performance en veel artifacts. Ik heb wel iemand gezien met een 7900GT met andere problemen, maar bij hem crasht het spel al bij het verlaten van het huis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef MrD het volgende:
[..]
Nee, geen rare artifacts.. gebeurt niks, buiten dat ik alleen de weg zie.
eh, Windows xp pro
mobo: asus P5B-VM s775
2gb werkgeheugen
XFX 7900GT pci-e video kaart..
Geen joystick of stuur...
Aller eerst, thnx voor je hulpquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht op Atari's TDU-forum, maar ik heb niemand gezien die dergelijke problemen had, eigenlijk... Doorgaans bestaan de problemen uit slechte performance en veel artifacts. Ik heb wel iemand gezien met een 7900GT met andere problemen, maar bij hem crasht het spel al bij het verlaten van het huis.
Controleer of je de nieuwste drivers hebt of probeer het spel even opnieuw te installeren... maar laat eerst even een screenshotje zien.
das maf... hij zou hem zat moeten draaien...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:34 schreef ForumGek het volgende:
Bij mij crasht ie wanneer ik uit het huis ga en de straat op wil gaan. het save data scherm blijft hangen en hij doet helemaal niks. (pc doet ook niks). Alleen de reset knop wil dit probleem oplossen. HEb een her-installatie gedaan maar blijf hetzelfde probleem houden.
specs:
Asus m2n4
AMD x2 4200+
2 * 512mb pc5400 corsair XMS2
Ati EAX1950 PRO
Lage FPS bedoel je? Want dat valt mij namelijk ook wel een beetje tegen, bij Half-Life 2 kan ik met alle opties aan nog steeds 60 FPS halen bij een resolutie van 1680*1050 en bij Unreal Tournament 2004 haal ik op 1680*1050 nog 105 FPS. Bij TDU maar 25 FPS bij 1280*1024.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
Hopen dat de patch veel gaat verhelpen want het spel presteert op dit moment echt belabberd
Het is nogal typisch dat er in het linkerscherm drie dezelfde tijden worden gegeven voor brons, goud en zilver.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef MrD het volgende:
[..]
Aller eerst, thnx voor je hulp![]()
screenies:
http://www.played.nl/temp/tdu.JPG
http://www.played.nl/temp/tdu2.JPG
Zodra ik dus op start druk, gebeurt er niks, mag niet beginnen, mag niet terug, moet esc -> new game doen..
Ik zag net op Atari's forum (ik kom daar best vaak, eigenlijk... op zoek naar workarounds voor bugs) dat iemand opmerkte dat de AA-instelling lijkt te zijn omgedraaid (dus 4×AA als je "none" hebt ingesteld en geen AA als je hem op 4× hebt). Mij viel gister eigenlijk ook zoiets op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:33 schreef FJD het volgende:
Ik heb AA uitgezet en ik heb het nu al een tijd niet meer gezien. De gekke dingen blijven wel, zoals spontaan exploderende auto's
harder rijden, minder verkeer raken.quote:
Ja, ik draai Catalyst 07.02. En hij deed het ook goed voordat ik op wintersport was gegaan. Ben ik terug, werkt ie niet meer. Zou het komen omdat ik hem niet gekocht heb? Ik denk er wel overna om hem te kopen maar als ik dan hetzelfde krijg dan zit ik met de gebakken peren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
das maf... hij zou hem zat moeten draaien...
heb je alle drivers up to date?
Je wanted level gaat vanzelf omlaag als je rijdt. (op de weg, that is)... Het wordt lastig als ze blokkades neerzetten, maar daar kan je doorgaans wel omheen rijden (wel zorgen dat je ze niet raakt, want da's niet goed voor je wanted level).quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:25 schreef FJD het volgende:
Owke maar dan gaat ook je wanted level naar beneden? Dacht dat ik ze wel kwijt zou raken door in het bos te gaan staan maar dat viel tegenIk terug naar de weg rijden kon ik de weg niet op omdat er een rand stond, ik langs de rand oprijden en uiteindelijk kwam ik tussen de weg in
Toen kon ik niets meer.
Enig idee waar ik dat kan vinden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
harder rijden, minder verkeer raken.
Het schijnt dat je de politie ook kan uitschakelen door in de config-bestanden (ofzo) te editten, maar da's gewoon cheaten... Je schijnt op die manier ook het verkeer te kunnen uitschakelen.
aantal racers bij je in de buurt...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef FJD het volgende:
Ah okNet een lange Vehicle Transport aan t doen, nog 0.3 mi word ik frontaal geramd
Opnieuw dan maar weer.
Wat is trouwens in je HUD dat poppetje met het getalletje linksonderin?
Incl jezelfquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
aantal racers bij je in de buurt...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, ik vraag mij dus eigenlijk ook af wat de voordelen van het online spelen zijn. Wat voegt dat allemaal toe?
http://www.gamespot.com/pc/driving/testdriveunlimited/show_msgs.php?topic_id=m-1-34030437&pid=932277quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Enig idee waar ik dat kan vinden?![]()
Ik vind dat wouten gedoe namelijk bar slecht uitgewerkt, het is vooral irritant als je gewoon wat aan het rondrijden bent en het kost bakken met geld. Helemaal kut wordt het als er iemand tegen MIJ op rijdt en dan de wouten mij de slechterik vinden.
iemand de rename van die map al geprobeerd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/pc/driving/testdriveunlimited/show_msgs.php?topic_id=m-1-34030437&pid=932277
Maar zoals een van de reacties daar al zegt: It's pretty lame.
online kan je je in ieder geval meten tegen andere echte mensen, desnoods tegen 4 tegelijkertijd. je kan lekker rondcruisen in groepen (wat ik zelf altijd erg tof vind) en dan natuurlijk niet met 50 over de weg sukkelen.. als je dat met z'n 3en doet is dat echt super tof. gewoon om al het verkeer heen slingeren, alsof je de gumball aan het rijden bentquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maareh, zou iemand hier nog iets over kunnen zeggen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |