abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 21:45:20 #31
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_47689538
wat voor stuurjte is hie hoed mee? ik heb eeb M<S sidewinder force feedback maar ik kan deze niet aansluiten dm het missen van ee geluidkaart en kapotte versterker.
ding is al ERG oud, jaar of 10 oid maar ik wilde hem gebruiken en blijkt dat ik geen gameport heb.
pi_47689675
Ik ben dan juist weer op zoek naar een fatsoenlijke gamepad voor deze game, aangezien het spel niet overweg kan met 1 van de 2 analoge sticks op mijn Logitech Dual Action.

Wat ik dus ook weer dikke minpunten vind...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 26 maart 2007 @ 22:10:27 #33
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_47690854
ik wilde vragen wat de easy money races zijn.

ik ben nu maar auto;s aan het wegbrengen maar ik betaal e scheel aan boetes af en toe.

mot zeggen dat dit ook lekker verdient maar ik ben op zoek naar wat geld en dan geen 30000 meer toch wel rond de 80 die ik vaker dan 1 keer kan doen.
pi_47695269
Je kan in korte tijd veel verdienen bij de speed-challenges waarbij je enkel een bepaalde maximumsnelheid moet halen...

Het is dan even een kwestie van 290 rijden en je hebt er $75.000 bij.
Vaak begin je bij zo'n race aan het einde van een recht stuk, dus het is een kwestie van even over de startlijn rijden, omkeren en vol gas de weg afscheuren. Heb je in 15-20 seconden de topsnelheid behaald.

Reken ruim een halve minuut per race (omdat het even duurt voordat je op "retry" kan drukken). Je kan dan dus 1,0-1,5 miljoen verdienen in tien minuutjes.

Da's toch wel wat beter dan de millionaire's challenge.

Eerlijk is eerlijk, ik speel zelf liever verschillende races en doe een uur over een miljoen, dan dat ik tigtig keer hetzelfde stukje moet rijden en wèl snel het geld bij elkaar heb. Maar ik heb ook wel gehad dat ik een bepaalde auto nodig had, en dat al m'n garages vol zaten... Dus ik had even een flinke schep geld nodig en dan is het wel handig dat je in korte tijd een redelijk bedrag bij elkaar kan krijgen... (en dat was dan met races van $40.000)

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 26-03-2007 23:41:53 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:04:10 #35
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47701211
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben dan juist weer op zoek naar een fatsoenlijke gamepad voor deze game, aangezien het spel niet overweg kan met 1 van de 2 analoge sticks op mijn Logitech Dual Action.

Wat ik dus ook weer dikke minpunten vind...
Dat is wel erg vreemd want bij mijn Logitech Dual Action pakt hij wel allebei de analoge sticks. Ik gebruik hem voor het motorracen (links gas rechts sturen). Ik moest wel een paar keer achter elkaar de control invoeren ("druk de toets in" en dan een paar keer de pook bewegen) voordat hij hem pakte maar het werkt nu helemaal goed.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_47702361
Sinds ik terug ben van vakantie krijg ik hem niet meer goed gespeeld. Wanneer hij gewoon gestart is en ik in mijn apartement ben loopt ie goed. Maar zodra ik in de garage een auto heb uitgezocht om mee te rijden blijft ie in het loading scherm hangen. Erg vreemd...:o !
Fingerspitzgefühl
pi_47704315
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:04 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat is wel erg vreemd want bij mijn Logitech Dual Action pakt hij wel allebei de analoge sticks. Ik gebruik hem voor het motorracen (links gas rechts sturen). Ik moest wel een paar keer achter elkaar de control invoeren ("druk de toets in" en dan een paar keer de pook bewegen) voordat hij hem pakte maar het werkt nu helemaal goed.
Hmm, gebruik jij nog bepaalde software van logitech voor het configureren van dat ding oid? De laatste keer dat ik "hulpsoftware" van ze installeerde schoot de CPU belasting naar 100% en kon ik het nog maar met zeer veel moeite eraf krijgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47705730
wordt het ding wel volledig herkend als je naar configuratiescherm->spelbesturingen gaat?

Volgens mij heb ik voor m'n momo-stuur wel even de software moeten installeren, maar ik heb niet continue zo'n hulpprogramma draaien.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:01:39 #39
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_47706543
Hijs klaar met instaleren, es kijken of het wat is
pi_47706815
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
wordt het ding wel volledig herkend als je naar configuratiescherm->spelbesturingen gaat?

Volgens mij heb ik voor m'n momo-stuur wel even de software moeten installeren, maar ik heb niet continue zo'n hulpprogramma draaien.
Nog eens zitten kloten en hij doet het, al herkent hij nog steeds de 2e stick niet zoals het moet. Als ik met stick 2 vooruit duw registreert hij dat als "backwards" en achteruit als "forward". Eerst registreerde hij ze allebei als backwards en gaf hij dus een conflict of hij registreerde helemaal niks.

Iets zegt me dat dit nog wel enig gezeik op gaat leveren in de nabije toekomst.
pi_47706968
Maar herkent 'ie alles wel in spelbesturingen?

Kan je eventueel meerdere assen aangeven, of worden er assen gecombineerd?

Dat het programma vooruit als "backwards" registreert, maakt op zich niet uit. Als de tegenovergestelde richting maar wèl "foward" is.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:34:18 #42
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_47707735
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:01 schreef MosPos het volgende:
Hijs klaar met instaleren, es kijken of het wat is
Nee, het is bagger...
Ik heb een best goede PC (hij kan DTM3 bijna op zn mooist soepel afspelen). Ik heb nu alles op zn lelijkst en nog is hij enorm traag. Dit is mijn PC
Pentium 4 CPU, 2,80 GHz
Kloksnelheid: 2,80 GHz 512 MB

Plug And Play Monitor op NVIDEA GeForce FX 5600...

Moet toch kunnen...
pi_47707860
Een GF 5600 is een baggerkaart eerste klas.
Ram er eens een fatsoenlijke kaart in.

Bovendien is 512MB echt niet meer van deze tijd.
Dit spel lust makkelijk 2GB
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47707895
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:13 schreef Jordy-B het volgende:
Maar herkent 'ie alles wel in spelbesturingen?

Kan je eventueel meerdere assen aangeven, of worden er assen gecombineerd?

Dat het programma vooruit als "backwards" registreert, maakt op zich niet uit. Als de tegenovergestelde richting maar wèl "foward" is.
Dat doet hij nou dus ook maar eerst registreerde hij ze allebei als backwards wat dus begrijpelijk problemen opleverde. Nou ja, ik kijk wel hoe lang het goed gaat.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:39:57 #45
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_47707913
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:38 schreef vosss het volgende:
Een GF 5600 is een baggerkaart eerste klas.
Ram er eens een fatsoenlijke kaart in.

Bovendien is 512MB echt niet meer van deze tijd.
Dit spel lust makkelijk 2GB
Maar bij de minimale systeem eisen zag ik dat hij wel zou moeten draaien op mijn PC. Kan ik op een of andere manier dan echt niet fatsoenlijk spelen?
pi_47707969
Waarom denk je dat ze de minimale systeemeisen zo noemen?

Met de minimale systeemeisen ben je net in staat om het spel in de laagste resolutie, laagste details en zonder FSAA, redelijk vloeiend te spelen.
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat doet hij nou dus ook maar eerst registreerde hij ze allebei als backwards wat dus begrijpelijk problemen opleverde. Nou ja, ik kijk wel hoe lang het goed gaat.
Gebruik je alleen de joypad, of gebruik je ook een stuur?

Ik gebruik zelf een stuur voor zowel het autorijden als het motorrijden. Voor het motorrijden hoef je eigenlijk alleen naar voren te kunnen hangen om snel te kunnen accelereren en een hoge topsnelheid te halen (de topsnelheid ligt al gauw twintig-dertig km/h hoger als je naar voren hangt). Wellicht dat je iets sneller kan remmen als je naar achteren hangt, maar dat verschil heb ik niet echt gemerkt.
Ik heb dus gewoon een van de zes knopjes op m'n stuur ingesteld om naar voren te hangen. Wil prima, zo.
Alleen naar voren hangen bij het optrekken (bij voorkeur op het rechte stuk). Niet vergeten om het knopje los te laten bij het remmen en bij een bochtencombinatie gebruik ik het niet (wat goed uitkomt, want bij snel stuurwerk kan ik dat knopje niet ingedrukt houden)

[ Bericht 74% gewijzigd door Jordy-B op 27-03-2007 12:48:30 ]
pi_47708040
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef MosPos het volgende:

[..]

Maar bij de minimale systeem eisen zag ik dat hij wel zou moeten draaien op mijn PC. Kan ik op een of andere manier dan echt niet fatsoenlijk spelen?
quote:
Operating System : Windows 2000/XP/Vista
CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+.
GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM.
Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended.
SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card.
System Memory : 512 MB, 1 GB recommended
Hard Disk free space: 8 GB
DVD drive: 8x minimum
DirectX 9.0C (included)
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij is een 6600 sneller dan een 5600
vosss is de naam,
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:44:01 #48
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_47708051
het ligt dus alleen aan mn graphische kaart?
Nouja, dan maar wachte tot mijn papa een nieuwe PC koopt...
Ik leg TDU weer terug in de kast en ga maar weer verder met DTM3

pi_47708083
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef MosPos het volgende:

[..]

Nee, het is bagger...
Ik heb een best goede PC (hij kan DTM3 bijna op zn mooist soepel afspelen). Ik heb nu alles op zn lelijkst en nog is hij enorm traag. Dit is mijn PC
Pentium 4 CPU, 2,80 GHz
Kloksnelheid: 2,80 GHz 512 MB

Plug And Play Monitor op NVIDEA GeForce FX 5600...

Moet toch kunnen...
Niet om je pc af te zeiken maar toch even wat kleine puntjes van kritiek:

P4 op 2,8 ghz is niet meer van deze tijd, dat is gewoon een langzame cpu die door elk budgetsysteem wat je nu koopt wordt verslagen.
512 MB is gewoon te weinig voor veel spellen. Voor win xp systemen raad ik sowieso 1GB aan, voor behoorlijk wat nieuwe spellen is zelfs 2 gb al noodzakelijk als je het echt lekker wil hebben lopen.
FX 5600: Gewoon geen goede kaart. Oud en zelfs toen hij uitkwam een "mid-range" product.

Maw: van deze bak kan je echt niet meer zeggen dat je "best een goede pc" hebt, misschien toen je hem kocht maar zelfs toen zal het op z'n best "mid-range" geweest zijn.
pi_47708150
Een 9800pro was daarintegen wél een topkaart toen ie net uit was
Die heb ik vorig jaar pas vervangen voor een X1900XT met 512MB

Meet die 9800pro speelde ik zelfs HL2 nog op 1280x1024 met alles vol open
vosss is de naam,
pi_47708182
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef MosPos het volgende:
het ligt dus alleen aan mn graphische kaart?
Nouja, dan maar wachte tot mijn papa een nieuwe PC koopt...
Ik leg TDU weer terug in de kast en ga maar weer verder met DTM3

Minimale eisen moet je dan ook pakweg altijd met 1,5 vermenigvuldigen .

Hoe ze die dingen berekenen verbaast me ook altijd weer. Misschien met een volledig gestripte win XP waar alleen het betreffende spel op staat geïnstalleerd en verder niks. Dan laten ze een halfblinde bejaarde het spel testen die zelfs bij een dia-show nog klaagt dat de actie wel heel intens is. Tenminste, zoiets vermoed ik .
pi_47708290
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef vosss het volgende:
Een 9800pro was daarintegen wél een topkaart toen ie net uit was
Die heb ik vorig jaar pas vervangen voor een X1900XT met 512MB

Meet die 9800pro speelde ik zelfs HL2 nog op 1280x1024 met alles vol open
Ik koop meestal zelf ook kaarten uit het topsegment, wel de onderkant van het topsegment, daar is vaak de prijs/prestatie verhouding het beste. Zelf zit ik momenteel met een X800 pro 256MB. Doet het nog steeds aardig, hij mist wel wat features en kan natuurlijk niet op tegen de krachtpatsers van vandaag maar zolang je de resolutie niet boven 1024*768 uit tilt kan hij doorgaans nog wel meekomen. Ik heb eerder het gevoel dat mijn CPU steeds vaker die limiterende factor is.
pi_47708819
Dat issie bij mij nu ook. Ik heb momenteel een AMD XP64 3200+ en 1 gieg intern.
Vanochtend heb ik 1 gieg extra besteld en dan over een paar weekjes ga ik kijken naar een snellere processor.

Kloterij is alleen dat ik een Socket 939 moederbord heb en volgens mij alles boven de 4000+ niet of heel slecht te verkrijgen is
vosss is de naam,
pi_47711175
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef vosss het volgende:
Same here Al is ie bij mij 100 mhz hoger geklokt dan standaard. Was in het verleden hoger maar blijkbaar slijt de boel sneller als je 24/7 net onder het randje van het overklokplafond zit .
quote:
Vanochtend heb ik 1 gieg extra besteld en dan over een paar weekjes ga ik kijken naar een snellere processor.

Kloterij is alleen dat ik een Socket 939 moederbord heb en volgens mij alles boven de 4000+ niet of heel slecht te verkrijgen is
Ik stel het nog ff uit, heb geen zin meer om in een AGP kaart en socket 939 mobo te investeren. Sowieso is het aan te raden om voor dual core te gaan met het oog op de komende generatie spellen (ga anders eens met mensen praten die Supreme Commander spelen als je het niet gelooft ) en die zijn voor socket 939 gewoon schandalig duur vergeleken met AM2 gebaseerde procs. Ik wacht fijn totdat de nieuwe generatie AMD er is en ga dan eens kijken waar ik mijn zuurverdiende geld het best aan uit kan geven.
pi_47711390
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef vosss het volgende:

'k heb een AMD Athlon XP 3000+ (op 3200+ kloksnelheid), werkt prima... De grootste snelheidswinst komt van een snellere videokaart, dus ik heb m'n Geforce 6800GS even wat overgeklokt. Van CPU/Mem op 350/1000MHz naar 425/1200MHz en dat geeft een behoorlijk verschil in performance. Ook wel meer warmte-ontwikkeling, maar nog ruimschoots in het veilige gebied. (hij klokt standaard pas terug vanaf 125°C)
pi_47711508
En op watvoor settings speel jij Jordy? Ik draai hem nu op 1280x1024 op high detail en full dynamic lightning.

Op zich draait ie best lekker alleen af en toe als ik naar de map of de pda wil dan staat ie soms een paar seconden stil.
Dit heb ik trouwens ook als ik gewoon rondloop.

Vandaar dat ik dacht dat 1GB extra misschien wel zou helpen, want mn videokaart is nou niet bepaald een traag beestej te noemen
vosss is de naam,
pi_47711560
ow wacht even.....we zitten in het Test Drive topic

Ik dacht even dat we in het stalkertopic zaten

Test Drive draait perfect hier op full detail op 1280x1024
vosss is de naam,
pi_47712016
momenteel draai ik op 1280×1024, high detail, maar zonder HDR of FSAA. Bij motormissies wil ik nog wel eens het detail op medium zetten, omdat ik bij motoren meestal een achteraanzicht gebruik en da's wat zwaarder voor de videokaart. Bij de auto's gebruik ik altijd motorkap of bumperaanzicht.

Het grootste probleem ligt bij de grafische driver of een bug van het spel icm die driver, volgens mij... Vaak heb ik last van artifacts bij het opstarten... zeg maar als je van het hoofdmenu in het huis terecht komt. Maar dit probleem geldt voor véél Geforce-gebruikers, als je het TDU-support forum doorleest... Verder doet 'ie het prima. Ik heb geen last van de lag die de spelervaring van Geforce 8800-gebruikers plaagt, bijvoorbeeld.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:06:12 #59
40312 MrD
Played.nl
pi_47713202
Sinds gister ben ik ook eigenaar van tdu Maar.. na dat ik een auto heb gekocht ( helemaal in het begin) moet ik meteen verschijnen aan een race. Alleen daar gaat het mis. Ik kan kiezen tussen singel en multiplayer, maar bij beide gebeurt er niks.. ik krijg mijn auto niet te zien, en ik ga nooit van start. Bij de multiplayer, vind ie geen enkele game. Iemand een idee hoe idt verholpen kan worden?
" toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "
pi_47713405
PC-versie?

Volgens mij moest ik eerst een auto kopen (alfa gekozen) en vervolgens een race op de kaart kiezen. Als je eerst filtert op singleplayer (of gewoon op unsuccessful), kan je vervolgens een race kiezen.

Maar bij jou laadt 'ie de race gewoon niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')