Dat is wel erg vreemd want bij mijn Logitech Dual Action pakt hij wel allebei de analoge sticks. Ik gebruik hem voor het motorracen (links gas rechts sturen). Ik moest wel een paar keer achter elkaar de control invoeren ("druk de toets in" en dan een paar keer de pook bewegen) voordat hij hem pakte maar het werkt nu helemaal goed.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben dan juist weer op zoek naar een fatsoenlijke gamepad voor deze game, aangezien het spel niet overweg kan met 1 van de 2 analoge sticks op mijn Logitech Dual Action.
Wat ik dus ook weer dikke minpunten vind...
Hmm, gebruik jij nog bepaalde software van logitech voor het configureren van dat ding oid? De laatste keer dat ik "hulpsoftware" van ze installeerde schoot de CPU belasting naar 100% en kon ik het nog maar met zeer veel moeite eraf krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd want bij mijn Logitech Dual Action pakt hij wel allebei de analoge sticks. Ik gebruik hem voor het motorracen (links gas rechts sturen). Ik moest wel een paar keer achter elkaar de control invoeren ("druk de toets in" en dan een paar keer de pook bewegen) voordat hij hem pakte maar het werkt nu helemaal goed.
Nog eens zitten kloten en hij doet het, al herkent hij nog steeds de 2e stick niet zoals het moet. Als ik met stick 2 vooruit duw registreert hij dat als "backwards" en achteruit als "forward". Eerst registreerde hij ze allebei als backwards en gaf hij dus een conflict of hij registreerde helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
wordt het ding wel volledig herkend als je naar configuratiescherm->spelbesturingen gaat?
Volgens mij heb ik voor m'n momo-stuur wel even de software moeten installeren, maar ik heb niet continue zo'n hulpprogramma draaien.
Nee, het is bagger...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:01 schreef MosPos het volgende:
Hijs klaar met instaleren, es kijken of het wat is
Dat doet hij nou dus ook maar eerst registreerde hij ze allebei als backwards wat dus begrijpelijk problemen opleverde. Nou ja, ik kijk wel hoe lang het goed gaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:13 schreef Jordy-B het volgende:
Maar herkent 'ie alles wel in spelbesturingen?
Kan je eventueel meerdere assen aangeven, of worden er assen gecombineerd?
Dat het programma vooruit als "backwards" registreert, maakt op zich niet uit. Als de tegenovergestelde richting maar wèl "foward" is.
Maar bij de minimale systeem eisen zag ik dat hij wel zou moeten draaien op mijn PC. Kan ik op een of andere manier dan echt niet fatsoenlijk spelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:38 schreef vosss het volgende:
Een GF 5600 is een baggerkaart eerste klas.
Ram er eens een fatsoenlijke kaart in.
Bovendien is 512MB echt niet meer van deze tijd.
Dit spel lust makkelijk 2GB
Gebruik je alleen de joypad, of gebruik je ook een stuur?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doet hij nou dus ook maar eerst registreerde hij ze allebei als backwards wat dus begrijpelijk problemen opleverde. Nou ja, ik kijk wel hoe lang het goed gaat.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef MosPos het volgende:
[..]
Maar bij de minimale systeem eisen zag ik dat hij wel zou moeten draaien op mijn PC. Kan ik op een of andere manier dan echt niet fatsoenlijk spelen?![]()
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij is een 6600 sneller dan een 5600quote:Operating System : Windows 2000/XP/Vista
CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+.
GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM.
Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended.
SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card.
System Memory : 512 MB, 1 GB recommended
Hard Disk free space: 8 GB
DVD drive: 8x minimum
DirectX 9.0C (included)
Niet om je pc af te zeiken maar toch even wat kleine puntjes van kritiek:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee, het is bagger...
Ik heb een best goede PC (hij kan DTM3 bijna op zn mooist soepel afspelen). Ik heb nu alles op zn lelijkst en nog is hij enorm traag. Dit is mijn PC
Pentium 4 CPU, 2,80 GHz
Kloksnelheid: 2,80 GHz 512 MB
Plug And Play Monitor op NVIDEA GeForce FX 5600...
Moet toch kunnen...
Minimale eisen moet je dan ook pakweg altijd met 1,5 vermenigvuldigenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef MosPos het volgende:
het ligt dus alleen aan mn graphische kaart?
Nouja, dan maar wachte tot mijn papa een nieuwe PC koopt...![]()
Ik leg TDU weer terug in de kast en ga maar weer verder met DTM3
![]()
Ik koop meestal zelf ook kaarten uit het topsegment, wel de onderkant van het topsegment, daar is vaak de prijs/prestatie verhouding het beste. Zelf zit ik momenteel met een X800 pro 256MB. Doet het nog steeds aardig, hij mist wel wat features en kan natuurlijk niet op tegen de krachtpatsers van vandaag maar zolang je de resolutie niet boven 1024*768 uit tilt kan hij doorgaans nog wel meekomen. Ik heb eerder het gevoel dat mijn CPU steeds vaker die limiterende factor is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef vosss het volgende:
Een 9800pro was daarintegen wél een topkaart toen ie net uit was
Die heb ik vorig jaar pas vervangen voor een X1900XT met 512MB
Meet die 9800pro speelde ik zelfs HL2 nog op 1280x1024 met alles vol open
Same herequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef vosss het volgende:
Dat issie bij mij nu ook. Ik heb momenteel een AMD XP64 3200+ en 1 gieg intern.
Ik stel het nog ff uit, heb geen zin meer om in een AGP kaart en socket 939 mobo te investeren. Sowieso is het aan te raden om voor dual core te gaan met het oog op de komende generatie spellen (ga anders eens met mensen praten die Supreme Commander spelen als je het niet gelooftquote:Vanochtend heb ik 1 gieg extra besteld en dan over een paar weekjes ga ik kijken naar een snellere processor.
Kloterij is alleen dat ik een Socket 939 moederbord heb en volgens mij alles boven de 4000+ niet of heel slecht te verkrijgen is
'k heb een AMD Athlon XP 3000+ (op 3200+ kloksnelheid), werkt prima... De grootste snelheidswinst komt van een snellere videokaart, dus ik heb m'n Geforce 6800GS even wat overgeklokt. Van CPU/Mem op 350/1000MHz naar 425/1200MHz en dat geeft een behoorlijk verschil in performance. Ook wel meer warmte-ontwikkeling, maar nog ruimschoots in het veilige gebied. (hij klokt standaard pas terug vanaf 125°C)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef vosss het volgende:
Dat issie bij mij nu ook. Ik heb momenteel een AMD XP64 3200+ en 1 gieg intern.
Vanochtend heb ik 1 gieg extra besteld en dan over een paar weekjes ga ik kijken naar een snellere processor.
Kloterij is alleen dat ik een Socket 939 moederbord heb en volgens mij alles boven de 4000+ niet of heel slecht te verkrijgen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |