hehe.. antwoord aub.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat ik me afvraag he... zijn de screens op dit topic nou van de Xbox of van de PC?
De eerste drie niet, maar dat zijn ook show-foto's. Op zich ziet het er bij mij redelijk uit zoals op de onderste foto's. Vergeet ook niet dat ze redelijk klein zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij mij ziet het spel er eerlijk gezegd een stuk minder mooi uit dan op de screenies uit de OP.
Dat is wel erg vreemd want bij mijn Logitech Dual Action pakt hij wel allebei de analoge sticks. Ik gebruik hem voor het motorracen (links gas rechts sturen). Ik moest wel een paar keer achter elkaar de control invoeren ("druk de toets in" en dan een paar keer de pook bewegen) voordat hij hem pakte maar het werkt nu helemaal goed.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben dan juist weer op zoek naar een fatsoenlijke gamepad voor deze game, aangezien het spel niet overweg kan met 1 van de 2 analoge sticks op mijn Logitech Dual Action.
Wat ik dus ook weer dikke minpunten vind...
Hmm, gebruik jij nog bepaalde software van logitech voor het configureren van dat ding oid? De laatste keer dat ik "hulpsoftware" van ze installeerde schoot de CPU belasting naar 100% en kon ik het nog maar met zeer veel moeite eraf krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd want bij mijn Logitech Dual Action pakt hij wel allebei de analoge sticks. Ik gebruik hem voor het motorracen (links gas rechts sturen). Ik moest wel een paar keer achter elkaar de control invoeren ("druk de toets in" en dan een paar keer de pook bewegen) voordat hij hem pakte maar het werkt nu helemaal goed.
Nog eens zitten kloten en hij doet het, al herkent hij nog steeds de 2e stick niet zoals het moet. Als ik met stick 2 vooruit duw registreert hij dat als "backwards" en achteruit als "forward". Eerst registreerde hij ze allebei als backwards en gaf hij dus een conflict of hij registreerde helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
wordt het ding wel volledig herkend als je naar configuratiescherm->spelbesturingen gaat?
Volgens mij heb ik voor m'n momo-stuur wel even de software moeten installeren, maar ik heb niet continue zo'n hulpprogramma draaien.
Nee, het is bagger...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:01 schreef MosPos het volgende:
Hijs klaar met instaleren, es kijken of het wat is
Dat doet hij nou dus ook maar eerst registreerde hij ze allebei als backwards wat dus begrijpelijk problemen opleverde. Nou ja, ik kijk wel hoe lang het goed gaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:13 schreef Jordy-B het volgende:
Maar herkent 'ie alles wel in spelbesturingen?
Kan je eventueel meerdere assen aangeven, of worden er assen gecombineerd?
Dat het programma vooruit als "backwards" registreert, maakt op zich niet uit. Als de tegenovergestelde richting maar wèl "foward" is.
Maar bij de minimale systeem eisen zag ik dat hij wel zou moeten draaien op mijn PC. Kan ik op een of andere manier dan echt niet fatsoenlijk spelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:38 schreef vosss het volgende:
Een GF 5600 is een baggerkaart eerste klas.
Ram er eens een fatsoenlijke kaart in.
Bovendien is 512MB echt niet meer van deze tijd.
Dit spel lust makkelijk 2GB
Gebruik je alleen de joypad, of gebruik je ook een stuur?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doet hij nou dus ook maar eerst registreerde hij ze allebei als backwards wat dus begrijpelijk problemen opleverde. Nou ja, ik kijk wel hoe lang het goed gaat.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef MosPos het volgende:
[..]
Maar bij de minimale systeem eisen zag ik dat hij wel zou moeten draaien op mijn PC. Kan ik op een of andere manier dan echt niet fatsoenlijk spelen?![]()
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij is een 6600 sneller dan een 5600quote:Operating System : Windows 2000/XP/Vista
CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+.
GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM.
Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended.
SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card.
System Memory : 512 MB, 1 GB recommended
Hard Disk free space: 8 GB
DVD drive: 8x minimum
DirectX 9.0C (included)
Niet om je pc af te zeiken maar toch even wat kleine puntjes van kritiek:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee, het is bagger...
Ik heb een best goede PC (hij kan DTM3 bijna op zn mooist soepel afspelen). Ik heb nu alles op zn lelijkst en nog is hij enorm traag. Dit is mijn PC
Pentium 4 CPU, 2,80 GHz
Kloksnelheid: 2,80 GHz 512 MB
Plug And Play Monitor op NVIDEA GeForce FX 5600...
Moet toch kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |