Ik heb het ook gisteren gekocht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:06 schreef MrD het volgende:
Sinds gister ben ik ook eigenaar van tduMaar.. na dat ik een auto heb gekocht ( helemaal in het begin) moet ik meteen verschijnen aan een race. Alleen daar gaat het mis. Ik kan kiezen tussen singel en multiplayer, maar bij beide gebeurt er niks.. ik krijg mijn auto niet te zien, en ik ga nooit van start. Bij de multiplayer, vind ie geen enkele game. Iemand een idee hoe idt verholpen kan worden?
![]()
Kan je wat info geven over je systeem? (CPU, moederbord, werkgeheugen, videokaart, geluidskaart, joystick/stuur, besturingssysteem)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:24 schreef MrD het volgende:
Ja, ik kan wel naar de race toe rijden.. maar zodra ik op start druk, om de race te gaan beginnen gebeurt er niks, dan blijf de camera rond draaien, ( je ziet mijn auto niet and thats it...
Nee, geen rare artifacts.. gebeurt niks, buiten dat ik alleen de weg zie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan je wat info geven over je systeem? (CPU, moederbord, werkgeheugen, videokaart, geluidskaart, joystick/stuur, besturingssysteem)
En krijg je verder geen rare artifacts?
Die classic van je ligt als een dweil op de weg!quote:
idd, die E-Type had ik ook.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Die classic van je ligt als een dweil op de weg!
Maar idd, de photomode is leuk!
idd.. Het is alleen jammer dat die huizen zo duur zijn... Waarom kan je niet gewoon een parkeergarage kopen? Ben je in één klap van 't gezeur af...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik rij er ook nooit mee, hoor: ik vond 'm wel mooi voor een plaatje.En ik verkoop nooit auto's: ik raak gehecht aan m'n aankopen...
Ik heb even gezocht op Atari's TDU-forum, maar ik heb niemand gezien die dergelijke problemen had, eigenlijk... Doorgaans bestaan de problemen uit slechte performance en veel artifacts. Ik heb wel iemand gezien met een 7900GT met andere problemen, maar bij hem crasht het spel al bij het verlaten van het huis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef MrD het volgende:
[..]
Nee, geen rare artifacts.. gebeurt niks, buiten dat ik alleen de weg zie.
eh, Windows xp pro
mobo: asus P5B-VM s775
2gb werkgeheugen
XFX 7900GT pci-e video kaart..
Geen joystick of stuur...
Aller eerst, thnx voor je hulpquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht op Atari's TDU-forum, maar ik heb niemand gezien die dergelijke problemen had, eigenlijk... Doorgaans bestaan de problemen uit slechte performance en veel artifacts. Ik heb wel iemand gezien met een 7900GT met andere problemen, maar bij hem crasht het spel al bij het verlaten van het huis.
Controleer of je de nieuwste drivers hebt of probeer het spel even opnieuw te installeren... maar laat eerst even een screenshotje zien.
das maf... hij zou hem zat moeten draaien...quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:34 schreef ForumGek het volgende:
Bij mij crasht ie wanneer ik uit het huis ga en de straat op wil gaan. het save data scherm blijft hangen en hij doet helemaal niks. (pc doet ook niks). Alleen de reset knop wil dit probleem oplossen. HEb een her-installatie gedaan maar blijf hetzelfde probleem houden.
specs:
Asus m2n4
AMD x2 4200+
2 * 512mb pc5400 corsair XMS2
Ati EAX1950 PRO
Lage FPS bedoel je? Want dat valt mij namelijk ook wel een beetje tegen, bij Half-Life 2 kan ik met alle opties aan nog steeds 60 FPS halen bij een resolutie van 1680*1050 en bij Unreal Tournament 2004 haal ik op 1680*1050 nog 105 FPS. Bij TDU maar 25 FPS bij 1280*1024.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:54 schreef FJD het volgende:
Hopen dat de patch veel gaat verhelpen want het spel presteert op dit moment echt belabberd
Het is nogal typisch dat er in het linkerscherm drie dezelfde tijden worden gegeven voor brons, goud en zilver.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:39 schreef MrD het volgende:
[..]
Aller eerst, thnx voor je hulp![]()
screenies:
http://www.played.nl/temp/tdu.JPG
http://www.played.nl/temp/tdu2.JPG
Zodra ik dus op start druk, gebeurt er niks, mag niet beginnen, mag niet terug, moet esc -> new game doen..
Ik zag net op Atari's forum (ik kom daar best vaak, eigenlijk... op zoek naar workarounds voor bugs) dat iemand opmerkte dat de AA-instelling lijkt te zijn omgedraaid (dus 4×AA als je "none" hebt ingesteld en geen AA als je hem op 4× hebt). Mij viel gister eigenlijk ook zoiets op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:33 schreef FJD het volgende:
Ik heb AA uitgezet en ik heb het nu al een tijd niet meer gezien. De gekke dingen blijven wel, zoals spontaan exploderende auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |