quote:shalom1980 (14 hours ago)
This is an ex minister in Holland. We are very serious about these things.
Goed, intelligentie is geen vereiste voor de tweede kamer.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:43 schreef Teije het volgende:
hoe deze debiel ooit in de kamer is beland..
In Italie worden ze zelfs premier: http://www.youtube.com/watch?v=KkDp-6t-keAquote:Op zondag 25 maart 2007 18:43 schreef Teije het volgende:
hoe deze debiel ooit in de kamer is beland..
dat filmpjequote:Op zondag 25 maart 2007 18:50 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
In Italie worden ze zelfs premier: http://www.youtube.com/watch?v=KkDp-6t-keA
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:40 schreef rood_verzet het volgende:
Jezus ik hoor nog liever de wc roggelen dan dit gezang geschreeuw:'(
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:50 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
In Italie worden ze zelfs premier: http://www.youtube.com/watch?v=KkDp-6t-keA
![]()
zat in de kamerquote:Op maandag 26 maart 2007 10:06 schreef GoodspeeD het volgende:
Heb het niet geluisterd of gekeken, maar als ik het plaatje al zie, weet ik genoeg. Mijn God zeg. En dat zit in de kamer.
dit is echt iedere schaamte voorbijquote:Op zondag 25 maart 2007 22:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik dacht dat het niet slechter kon na de X factor en Idiols![]()
Maar het kan dus toch.....![]()
![]()
Het lijkt meer op een wanhoopspoging.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:39 schreef koemleit het volgende:
Mooi toch dat niet elke persoon altijd even serieus is. Zelfs een (ex)-minister mag toch welleens los gaan?
nee ik mag hem niet
Geniaal!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hij is weer door, nu met de macarena.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
Die man moet de politiek in, hij heeft veel stemmers.
Hij pakt Nance ook nog even stevig vastquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef pberends het volgende:
Hier is de hele uitzending:
http://www.garnierstreami(...)r/uitzending3003.asf
Hilbrand komt om 1.28.45
Geweldig, dat voorstukje alleen al. Vervolgens doet ie de verleidingsdans met al die danssletjes! Dat gedans
. Zelfs z'n vrouw doet mee in het publiek
. Zelfs de regiekamer doet mee
.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8cZtczFf-3I
Hier de Macarena met Hilbrand Nawijn!
Damn wat een mongool zegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef pberends het volgende:
Hier is de hele uitzending:
http://www.garnierstreami(...)r/uitzending3003.asf
Hilbrand komt om 1.28.45
Geweldig, dat voorstukje alleen al. Vervolgens doet ie de verleidingsdans met al die danssletjes! Dat gedans
. Zelfs z'n vrouw doet mee in het publiek
. Zelfs de regiekamer doet mee
.
Valt nog mee trouwens, hij heeft duidelijk een beetje opgestoken van z'n zanglesquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:18 schreef pberends het volgende:
Youtube: Hilbrand Nawijn - It's now or never
Weer het nieuwe optreden van Nawijn!
Het zegt misschien wat over die LPF stemmers.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:09 schreef Stupiditeit het volgende:
Beschamend.
Hoe kun je als ex-minister jezelf voor zulke zaken inzetten?
Je kunt minstens een geil ambassadeursbaantje regelen. Vreemd.
Klopt, maar blijkbaar was Nawijn zo kansloos dat hij zelfs na een ministerschap op zijn c.v. niet eens een geil baantje ergens kan regelen, dat hij maar met dit soort volks achterlijk vermaak mee doet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:20 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Het zegt misschien wat over die LPF stemmers.....
quote:So you wannabe a popstar? (SBS6, 20:30)
De amusementsshow So you wannabe a popstar? dook vrijdagavond onder de grens van één miljoen kijkers. De deelnemende bekende Nederlanders lieten vrijdag hun zangkunsten horen aan een publiek van 960.000 kijkers (madl: 14.1%). Jochem van Gelder en Victor Brand staan zaterdagavond in de sing off. Politicus Hilbrand Nawijn is inmiddels nog steeds in de race voor een platencontract. Niet alleen het publiek, ook de jury was deze week meer overtuigd van Hilbrands zangtalent. “Het was niet vals, maar wel een nasaal geluid“, aldus Marc Forno. “Maar het was niet zo slecht.” Nawijns persoonlijke coach Ellen Bakker (41) vertelt: “Hilliebillie heeft een waanzinnige stem. Het ritmegevoel is nog niet helemaal aanwezig, maar hij heeft een sonore stem, die goed resoneert en hard klinkt.” Concurrent RTL 4 scoorde op vrijdagavond 511.000 kijkers met de quizshow Voor de rest van je leven, Grijpstra en De Gier werd door 962.000 kijkers bekeken.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:20 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Het zegt misschien wat over die LPF stemmers.....
quote:Nawijn wil zomerhit 2007 scoren
Oud-LPF-minister Hilbrand Nawijn is helemaal 'into showbizz'. Het voormalige Kamerlid zegt in een interview met het AD dat hij dé zomerhit van 2007 wil scoren. ''Dat gaat gebeuren, kan ik je wel vertellen.''
Nawijn is één van de deelnemers aan het SBS6-programma 'So you wannabe a Popstar'. Inmiddels staat de 58-jarige politicus, hij is nog actief in de gemeenteraad van Zoetermeer, al in de vijfde ronde van het programma. En dat ondanks zijn zeer matige, zeg maar gerust belabberde, vertolkingen. Nawijn: ''Ik wil bewijzen dat ik slim geweest ben. Dan wordt er gezegd: die Nawijn is gek, maar in werkelijkheid speel ik de gek. Het is een act. Zoals nu heb ik het publiek op mijn hand, door die authentieke X-factor. Mijn amusementswaarde.''
Met politiek Den Haag heeft Nawijn het helemaal gehad. ''Vriendschap en aardigheid zijn uitgeroeid op het Binnenhof. Ik heb aan mij Haagse periode niet één vriend of zelfs maar kennis overgehouden. Jaloezie en manipulatie regeren nog altijd. Waar het om draait in Den Haag? Om jezelf: opvallen, scoren en baantjes jagen. Ik werd als nieuwkomer binnen 24 uur minister. Dat zette kwaad bloed. Wat een afgunst. Want ik viel op. En om te overleven in de Kamer moet je in het nieuws staan, anders ben je niemand. Zo werkt dat nu eenmaal.''
Politiek Den Haag volgt hij ook niet meer: ''gezemel en gezeur. Zie de kijkcijfers van NOVA: 500.000. So you wannabe a Popstar met 1,1 miljoen spreekt veel meer mensen aan.'' Over zijn zangkunsten zegt hij: ''Ik ken geen gêne, maar doe waar ik plezier aan beleef. Zingen vind ik fantastisch. Ik geniet heel erg van dat flitsende en die creativiteit van de showwereld.'' Misschien is een carrière in de showbizz ook maar het beste voor Nawijn. Zijn Partij voor Nederland haalde met de Tweede Kamerverkiezingen van 2006 namelijk amper stemmen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:20 schreef remlof het volgende:
Schopje SHO op verzoek TS
Ja, gemeenteraad Zoetermeer.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:01 schreef RijstNatie het volgende:
Zit dit figuur nog ergens in een partij of politieke functie?
Tsja, die naam alleen al, Guillermo (??)quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef Urquhart het volgende:
Guillermo & Tropical Danny feat. Hilbrand Nawijn - Toppertje Summer 2007 Remix
Gegarandeerd een nummer 1 hit.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:01 schreef RedFever007 het volgende:
We're going to Ibiza![]()
X
WAT FUCKING SLECHT! my god
quote:Nawijn weggestemd uit Popstar-show
Oud-LPF-minister Hilbrand Nawijn is gisteren dan toch door de kijkers van het SBS6-programma 'So you wannabe a Popstar' weggestemd. Hij legde het af tegen Viktor Brand in de zogenoemde sing-off van het programma.
Het voormalig Kamerlid had het verrassend tot de vijfde ronde geschopt ondanks zijn zeer matige, zeg maar gerust belabberde, vertolkingen. De uitvoering van 'I'm going to Ibiza', van de Venga Boys, deed de 58-jarige politicus de das om. Slechts 39% van de stemmende kijkers kon zijn prestaties waarderen.
Volgens medialog Zappen.blog was de jury - en stiekem ook de presentatie - er alles aan gelegen om Hilbrand zo snel mogelijk uit de show te stemmen. Niet zo gek ook, want de kijkcijfers van So You Wannabe a Popstar hollen achteruit, zo schrijft het log. Zo keken er gisteren nog maar 750.000 mensen naar het muziekprogramma van SBS6.
Nawijn kan zich nu gaan concentreren op zijn raadslidmaatschap van Zoetermeer en het scoren van dé zomerhit van 2007. Naar eigen zeggen gaat hij namelijk een single uitbrengen die hoge ogen moet gaan gooien in de Top 40.
Gooit ie op het einde ook nog z'n meegenomen knuffel in het publiekquote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef pberends het volgende:
Gelukkig laat ie wel wat leuks achter...
HIER de video met Hilbrand Nawijn - We're Going To Ibiza![]()
![]()
zomg hoe foutquote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef pberends het volgende:
Gelukkig laat ie wel wat leuks achter...
HIER de video met Hilbrand Nawijn - We're Going To Ibiza![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef pberends het volgende:
De laatste is wel het meest genant, de andere vielen eigelijk nog mee. Ironisch genoeg heeft het niet geholpen, hij is eruit gestemd.
quote:Nawijn wil op tournee als popartiest
Door MAARTEN MOLENAAR
ZOETERMEER - Oud-minister Hilbrand Nawijn trekt de komende weken waarschijnlijk het land in als popartiest.
Hilbrand Nawijn.Hij wil ook een hit scoren met een nog op te nemen Nederlandstalige ‘meedeiner’.
De Zoetermeerse politicus wordt sinds zijn deelname aan het SBS- programma So you wanna be a popstar bestookt met aanvragen voor optredens op festivals, bedrijfsfeesten en bij voetbalclubs. ,,Ik ga morgen met een boekingskantoor om de tafel zitten. Het eerste optreden heb ik zelf al geregeld. Ik sta zaterdagavond 28 april van de partij op het Meddle- festival in Oud Ade,'' vertelt Nawijn.
Hij wil ook een single opnemen. ,,Er is al een nummer voor me geschreven. Ik krijg het maandag voor het eerst te horen. Als het bij me past, wil ik er mee aan de slag.’’
Nawijn zorgde de afgelopen weken voor grote hilariteit met zijn optredens in het televisieprogramma. De vakjury was keer op keer vernietigend over zijn zangkunsten, maar de kijker hield hem tot afgelopen zaterdag in de race. ,,Zingen is misschien niet mijn sterkste kant, maar amusementswaarde heb ik wel.’’
Hilbrand Nawijn zingt tijdens het Meddle-festival drie liedjes. Hij put daarbij uit het repertoire dat hij in So you wanna be a popstar heeft opgebouwd. Het gaat om de nummers ’Going to Ibiza’, ’Droomland’, ’Kom van dat dak af’, ’It’s now or never’ en ’Macarena’.
De Zoetermeerse politicus benadrukt dat hij geen definitieve overstap maakt naar het artiestenvak. ,,Ik vind het erg leuk dit allemaal mee te maken, maar ik ambieer geen langdurige carriere in de popmuziek.’’
Ik zat net te denken dat Hilliebillie waarschijnlijk dezelfde manager heeftquote:Op donderdag 19 april 2007 19:12 schreef Urquhart het volgende:
Misschien willen Roef & Marian een plaat met hem opnemen
[afbeelding]
quote:Hilbrand Nawijn en Idols-afvaller nemen duet op
Uitgegeven: 23 april 2007 16:03
AMSTERDAM - Hilbrand Nawijn heeft na zijn deelname aan 'So you wannabe a popstar' de smaak te pakken: hij gaat een duet opnemen met Idols-afvaller Herman Berghuis. Het wordt een echt, origineel feestnummer, zo laat het management van Berghuis weten.
Ook zou er al veel interesse zijn van discotheken om de act op het podium te halen. Zowel Nawijn als Berghuis zou een grote groep fans hebben, die maar geen genoeg kan krijgen van hun clowneske optredens.
Race
Nawijn, voormalig Minster van Vreemdelingenzaken en Integratie, haalde de afgelopen weken geregeld het nieuws. Zijn optredens in 'So you wannabe a popstar' waren zo tenenkrommend, dat ze juist daardoor veel aandacht kregen. Nawijn bleef dan ook geruime tijd in de race van het zangprogramma op SBS 6.
Safesex
Ook ontdekte hij er het genot van optreden en zo ging het balletje rollen. Via-via kwam hij in contact met Herman, die eveneens furore maakte met zijn belabberde zangkwaliteiten in Idols II en III. Hij kwam nooit verder dan de auditieronde, maar nam toch een aantal singles op. Daaronder het duet 'Safesex' met Johan Vlemmix. Ook had hij een reallifesoap op RNN 7.
Wanneer het duet van Nawijn en Herman uitkomt, is nog niet bekend. Het nummer moet nog worden geschreven en opgenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |