Ziet eruit als Pekingquote:Op zondag 25 maart 2007 17:32 schreef Robbiev85 het volgende:
ok.. makkelijke vraag : Waar?
[afbeelding]
nu al?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:15 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, Freetown, Sierra Leone.
Stadions zijn mijn favorieten, want daar kun je heel goed op zoeken, ook als ze niet in The Stadium Guide staan, omdat ze vaak in 1 oogopslag in een stad te vinden zijn.quote:
Damm je zou daar maar wonenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:29 schreef en_door_slecht het volgende:
De nieuwe, speciaal voor de vliegtuigspotters:
[afbeelding]
donequote:Op zondag 25 maart 2007 18:47 schreef en_door_slecht het volgende:
Oh, CoolBest Classic (whahaha) kun je je OP nog ff aanpassen? Daar staan dat dit deel 1 is...
En als ik niet te lui ben, gooi ik vanavond de punten wel ff in de Wiki
Netjes.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:27 schreef redunzl het volgende:
wow, het gaat weer snel
JF Kennedy International in La Paz, Bolivia
niet echt, ik dacht in eerste instantie aan het midden-oosten of zuid-amerika.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Netjes.
redunzl +1
Was 'ie zo makkelijk?
er zit weer vaart inquote:Op zondag 25 maart 2007 23:37 schreef _jero_ het volgende:
Kijk ik sinds begin van de middag even niet op deze pagina vanwege het ontbreken van hints, zijn we nu al weer een aantal opgaves verder
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:43 schreef _jero_ het volgende:
The Alamo in San Antonio, Texas, USA
Wat is de relatie met Ozzy trouwens? Ik vond hem na een tijdje denken want ik kwam even niet op de naam.
dat is goed!quote:Op maandag 26 maart 2007 09:43 schreef _jero_ het volgende:
Wat is de relatie met Ozzy trouwens? Ik vond hem na een tijdje denken want ik kwam even niet op de naam.
watquote:
lijkt me niet zo op het eerste gezicht, kan alleen niet zoveel tijd besteden aan zoeken op m'n werkquote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef _jero_ het volgende:
Ik denk niet dat deze al te moeilijk is, toch?
ik dacht een zwembad ofzoiets....quote:Op maandag 26 maart 2007 21:01 schreef redunzl het volgende:
ik zie oa een baseball stadion, loop al tijd in midden-amerika te zoeken maar tot nu toe niets![]()
Ik ken dat gebouw... kan alleen ff niet op de naam komen..quote:
Oh, geef me dan maar gewoon de naam van de stad, zoek ik de rest wel uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ken dat gebouw... kan alleen ff niet op de naam komen..
is helemaal goed !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef _jero_ het volgende:
The Living Mall in Taipei, Taiwan
Ik vond hem door in google te zoeken op diagonal pedestrian crossings en dan een wikipedia link met locaties. Was daarna nog wel even zoeken in Taipei.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scramble_crossing
wel goed gevonden zo, ik dacht dat ie veel te moeilijk zou zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef _jero_ het volgende:
Ik vond hem door in google te zoeken op diagonal pedestrian crossings en dan een wikipedia link met locaties. Was daarna nog wel even zoeken in Taipei.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scramble_crossing
is helemaal goed!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:47 schreef _jero_ het volgende:
Quezon Memorial in Quezon City (Manila) op de Filippijnen
Na jouw hint zat ik eerst in de USA te zoeken, maar had opeens een ingeving
nu je het zegt, als ik er zo naar kijk doet het idd aan centraal azie denkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:03 schreef _jero_ het volgende:
Dat meen je niet
Ik zat juist in alle voormalige sovjetrepublieken te zoeken zoals turkmenistan etc etc.. daarna nog wat in Afrika en zo.
Het is zeker niet texelquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:23 schreef redunzl het volgende:
het ziet er behoorlijk chaotisch uit![]()
volgende, welk eiland?
[afbeelding]
![]()
Zelfs met hint wist ik hem nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:44 schreef Nico_S. het volgende:
Tja, die hint maakte het simpel, natuurlijk.
...
eeeh, maar ik krijg dit in beeld:quote:Op zondag 1 april 2007 22:53 schreef _jero_ het volgende:
Port Louis ligt niet op Mauritius maar op Reunion dat ernaast ligt
Punt is nog steeds voor redunzl
ik ben maar wat gaan zoeken, het leek me een grote stad, dacht eerst aan nieuw-zeeland, indonesie, sri lanka etc.quote:Op maandag 2 april 2007 08:28 schreef Nico_S. het volgende:
Ja, het is Port Louis en dat ligt toch echt op Mauritius: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mauritius_%28land%29
Heel goed! Hoe heb je het gevonden?
redunzl +1
Daar had ik dus ook al lopen zoeken, behalve indonesie dan. Maar inderdaad ligt Port Louis op Mauritius, gisteren stond er echt reunion bij (of was ik zo moe dat ik het toch echt verkeerd gelezen hebquote:Op maandag 2 april 2007 09:18 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik ben maar wat gaan zoeken, het leek me een grote stad, dacht eerst aan nieuw-zeeland, indonesie, sri lanka etc.
![]()
nou, lijkt mij goed, ik heb zelf ook geen idee hoe dit paleis heetquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef _jero_ het volgende:
Kim Jong Il's Palace nabij Pyongyang in Noord-Korea, maar ik denk niet dat je dit goed rekent (wat ik kan begrijpen). Maar ik kan nog niet vinden of het paleis een andere naam heeft
dat vraag ik me ook af, in Google Earth staat er in ieder geval een tag bij dat het een van z'n paleizen isquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef _jero_ het volgende:
Oh, ik heb wel namen van andere paleizen gevonden maar deze niet kunnen vinden. Is het wel zeker dat het een paleis van hem is?
haha ok dan, deze was dan wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef redunzl het volgende:
Juancho E. Yrausquin Airport op Saba
hoefde ik niet voor te zoeken![]()
youtube landing op saba:quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:56 schreef _jero_ het volgende:
[..]
haha ok dan, deze was dan wel erg makkelijkMaar toch wel leuk om te zien, een van de kortste (of de kortste) start/landingsbaan voor commerciele doeleinden ter wereld
redunzl +1
helemaal goed!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Torso, Malmo
dacht in eerste instantie dat het om een kathedraal ging maarquote:Op woensdag 4 april 2007 20:22 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Inderdaad
redunzl +1
Ziet er trouwens wel mooi uit van binnen.
[afbeelding]
Tis een groeve aan de randen te zienquote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef _jero_ het volgende:
Ik gok op een Unesco erfgoed, maar welke...
is helemaal goedquote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef _jero_ het volgende:
Sacsayhuaman ruins bij Cuzco in Peru als ik het goed heb
Dit is helemaal goed!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Perlan
http://www.visitreykjavik.is/displayer.asp?cat_id=223
goed idee!quote:Op maandag 9 april 2007 09:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een voorstel.
Is het misschien handig om onder het gegeven punt een lijstje te zetten met de tot nu toe in dit topic behaalde punten (bv net zoals in de Algemene Kennis Quiz)? Hetzlefde kan uiteraard gedaan worden met de tot nu toe gespeelde opgaves.
Dat scheelt degene die aan het eind bijwerkt een hoop tijd
Tot nu toe:
En_door_slecht 1
Redunzl 8
_jero_ 6
Nico_S 1
Its-Jojo-4you 2
Freetown, Sierra Leone.
Palacio de los Deportes, Mexico-Stad
Central Market Phsar Thmey in Phnom Penh , Cambodja
Quezon Memorial in Quezon City (Manila) Filippijnen
Zona 4 Terminal, Guatemala
Pitcairn
Port Louis, Mauritius
Kim Jong Il's Palace nabij Pyongyang in Noord-Korea
Torso, Malmo, Zweden
Cimetiere de la Chartreuse in Bordeaux, Frankrijk
Teatro Massimo, Palermo, Italië
Sacsayhuaman ruins bij Cuzco in Peru
Perlan, Reijkjavik, Ijsland
Le Palais op Belle-Île en Mer, Frankrijk
quote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef bork het volgende:
Cardiff Roundabout http://loc.alize.us/#/geo:51.47844,-3.16092,18,k/
is helemaal goed!quote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef bork het volgende:
Cardiff Roundabout http://loc.alize.us/#/geo:51.47844,-3.16092,18,k/
Je bent op het goede spoor, het is een RK-kerk dat maakt het misschien wat moeilijker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef redunzl het volgende:
ik heb wat in de oost-europa en rusland gezocht + een heleboel foto's van orthodoxe kathedralen maar tot nu toe niets gevonden
Bijna goed, niet Minneapolis, maar Saint Paul. Wel rap btw.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:54 schreef _jero_ het volgende:
Minnesota state capitol in Minneapolis, USA
Je hebt inderdaad gelijk, maar het is in feite 1 grote stad zo te zien, zitten gewoon aan elkaar. Die state capitols lijken allemaal op elkaar dus was het alleen even zoeken welkequote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Bijna goed, niet Minneapolis, maar Saint Paul. Wel rap btw.
Minneapolis is is dus idd niet de state capitalquote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef _jero_ het volgende:
Je hebt inderdaad gelijk, maar het is in feite 1 grote stad zo te zien, zitten gewoon aan elkaar. Die state capitols lijken allemaal op elkaar dus was het alleen even zoeken welke
Okequote:Plaats later een nieuwe (rond of net na etenstijd), moet nu even weg.
Heel goed!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef en_door_slecht het volgende:
De Garrison Church in Kaunas, Litouwen.
Ik had al wel in Vilnius gekeken, maar nog niet hier.
Overigens leuk om teksten te googlen.
ahum, sorry, had gehoopt dat we aan een nieuwe pagina toe waren, ik heb inderdaad flink wat bandbreedte ter beschikking, vergeet het daarom snel.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef en_door_slecht het volgende:
Yo, Bork, jij zit wellicht achter een 100Mbit pijp, maar ik heb hier een gare Com21 met een nog gaarder abonnement. Ik zou dus graag de term MODEMKILLER! weer eens van stal willen halen
Snap ik, maar ik dacht, ik vind het vliegtuig dan ook de locatiequote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef _jero_ het volgende:
hehe, het gaat ook niet om het vliegtuig
Maar een kleine hint, het vliegtuig is bezig met een landing
Weet ikquote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef bork het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik dacht, ik vind het vliegtuig dan ook de locatie.
Dit klopt!quote:
tijd voor een hint idd.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:19 schreef en_door_slecht het volgende:
Heb je misschien een kleine hint? Ik heb bijna de gehele wereldnoordkust afgezocht, maar niets gevonden.
dat is 'mquote:
Inderdaad, je kan beter het hele amerikaanse continent maar overslaanquote:Op donderdag 12 april 2007 23:32 schreef redunzl het volgende:
dus eeh... in midden amerika hoef ik verder niet te kijken ?![]()
Dit is inderdaad nog niet goed... als je de stad weet is hij niet zo erg moeilijk te vinden via google images. Ik kan dus helaas het punt nog niet gevenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, ciao! Ik denk dat het het Dutch Museum is, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.
Hm, klopt, heb ik niet goed opgelet dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:24 schreef redunzl het volgende:
dit is in ieder geval de haven van Ceuta, de Spaanse exclave in Noord-Afrika
Er was eerder een ander gedeelte.van Ceuta geplaatst, meer maar dat lag meer naar het oosten
![]()
Dit is inderdaad correct. Hierbij dan alsnog het punt, alhoewel het nu wel erg rommelig werdquote:Op zondag 15 april 2007 11:36 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, in Colombo gaat het om het Supreme Court.
Je had geen hints hoeven geven voor mijquote:Op zondag 15 april 2007 11:09 schreef redunzl het volgende:
In GE hangt geen tag aan dat gebouw in Colombo , dat maakt het erg lastig
volgende, wat en waar:
(hint: het is een eiland)
![]()
[afbeelding]
Ik gebruik die tags alleen bij vulkanen, die zijn anders echt niet fatsoenlijk te vinden. Maar over dat puntje: ik had hem ook nog niet, dat ik hem niet kreeg was dus ook wel logisch.quote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef _jero_ het volgende:
En ik vind geen enkele opgave via GE, maar ik gebruik google maps waar meestal geen tags staan. Daarna gebruik ik meestal google images voor het juiste antwoord.
is helemaal goed!quote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Het is het Tenerife Concert Hall op de canarische eilandenHier is een foto van de binnenkant, wel indrukwekkend trouwens, maar of de acoustiek ook goed zal zijn?
Correctquote:
blijven proberenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef mikey99 het volgende:
[..]
damn, eerste poging. ik zoek verder *leuk dit
is goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zanzibar-stad
Ik heb nog geeneens kunnen zoeken. Kwam gisteravond thuis en de opgave + het antwoord stonden er alquote:
daar heeft het idd. mee te makenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet er militair achtig uit
Dankjequote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef redunzl het volgende:
hier moet het toch mee lukken
[afbeelding]
Het was het straf hof van de 2e wereld oorlog.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:31 schreef _jero_ het volgende:
Ik zou het nog steeds niet weten.. Het ziet er europees uit maar als ik de hint foto's bekijk krijg ik er geen europees gevoel bij.
Laat maar
is goed!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het was het straf hof van de 2e wereld oorlog.
Ik herkende het plaatjedus dan was het snel gevonden!
Ik zit op mijn werk, dus kan ik wederom niks uploaden..quote:Op donderdag 19 april 2007 13:56 schreef redunzl het volgende:
[..]
is goed!![]()
appelsientje +1
Proces van Neurenberg is het bekendste van de Processen van Neurenberg, dit was het proces tegen 22 kopstukken van het nazi-regime uit de Tweede Wereldoorlog. Het proces begon op 20 november 1945 en duurde tot 1 oktober 1946, toen het vonnis werd uitgesproken.
En_door_slecht 3
Redunzl 12
_jero_ 9
Nico_S 1
Its-Jojo-4you 3
bork 1
appelsientje 1
Freetown, Sierra Leone.
Pitcairn
Port Louis, Mauritius
Torso, Malmo, Zweden
Cardiff Roundabout, Engeland
St. Michael the Archangel's Church or the Garrison Church, Kaunas, Litouwen
Minnesota State Capitol, Saint Paul, USA
Great Western Forum, Los Angeles, USA
Dili op Oost-Timor
Supreme Court, Colombo, Sri Lanka
Ceuta, Spanje
Tenerife Concert Hall op de Canarische eilanden
Maschio Angioino Castle, Napels, Italië
Zanzibar, Tanzania
Novosibirsk, Rusland
Strafhof/rechtbank in Neurenberg, Duitsland
Sorryquote:Op donderdag 19 april 2007 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog steeds?
prettige vakantie alvastquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:23 schreef _jero_ het volgende:
Ik doe even een week niet mee, ben vanaf morgen namelijk een week op vakantie
Mail maar. Heb je m'n adres nog?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry
Ik ben amper thuis geweest gister.
Ik heb al wel iets
thnxquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Mail maar. Heb je m'n adres nog?
Nee sorry kan hem ff niet vinden..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Mail maar. Heb je m'n adres nog?
Dat gaat wel lukken, een week lekker bijkomen, en een week of 6 is zo voorbijquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:20 schreef redunzl het volgende:
[..]
prettige vakantie alvast![]()
(ik moet nog een week of 6 wachten)
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:04 schreef en_door_slecht het volgende:
Voor appelsientje gepost:
[afbeelding]
Ik gok dat we moeten zeggen wat en waar.
He, ook jij hebt mijn mailadres.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef _jero_ het volgende:
Ik weet het antwoord, maar ik doe niet mee
Ik heb helaas geen tijd om een nieuwe te zoeken en antwoorden te controleren. Ben na 16:45 te druk bezig met pakken en alles voorbereiden.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef _jero_ het volgende:
Ik weet het antwoord, maar ik doe niet mee
Ik heb helaas geen tijd om een nieuwe te zoeken en antwoorden te controleren. Ben na 16:45 te druk bezig met pakken en alles voorbereiden.
Niet nodig, ik kan vanaf mijn werk er wel 1 plaatsen. Maar ik heb geen tijd voor hints of evt. antwoorden te controleren.. dus zeg het maar..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
He, ook jij hebt mijn mailadres.
Precies, en dan graag via de mailquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef _jero_ het volgende:
.. dus zeg het maar..
Ahh, dat bedoel jequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Precies, en dan graag via de mail![]()
Dat ik geen nieuwe voor je hoefde te posten ging ik al vanuit.
Haha ok dan, da's wel erg snelquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef en_door_slecht het volgende:
Madison Square Garden Center, New York, USA.
Damm dat is echt snel.. herkende je het meteen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Ahh, dat bedoel je
Maar ok, het is het Dolfinarium in HarderwijkIk zal gelijk een nieuwe plaatsen.
Het stratenpatroon kwam overeen met die van Manhattan, toen was het alleen nog even de locatie vinden.quote:
Mooi, jojo voorbij!quote:En_door_slecht 4
Redunzl 12
_jero_ 9
Nico_S 1
Its-Jojo-4you 3
bork 1
appelsientje 1
een stuwmeer.. dus een waterkracht centrale ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, weer eens iets anders. Wat zien we hier? (Niet doelende op de blauwe vlakken)
[afbeelding]
Je gaf al de hint om niet ver weg te zoeken, en de kleuren kwamen overeen met Nederland. Zat alleen eerst aan de verkeerde parken te denken totdat ik aan Dolfinarium dachtquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm dat is echt snel.. herkende je het meteen?
Waarschijnlijk bedoelt hij de naam van de bergpas?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
een stuwmeer.. dus een waterkracht centrale ?
Misschien had ik iets later met mijn hint moeten komenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Je gaf al de hint om niet ver weg te zoeken, en de kleuren kwamen overeen met Nederland. Zat alleen eerst aan de verkeerde parken te denken totdat ik aan Dolfinarium dacht
Correct.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:17 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij de naam van de bergpas?
klopt ja, hij staat hier gewoon bij:quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:54 schreef en_door_slecht het volgende:
Het is een van de meest bekende passen in Zwitserland, het moest dus te doen zijn.
jaaa, is goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:01 schreef appelsientje het volgende:
Ja ik wist het wel!!
Ik keek er alleen over heen
Hier dus
Bahrain, en volgens mij is het het prive eilandje van de koning.
... de neef.. en dan zo'n eiland... wtfquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:07 schreef redunzl het volgende:
[..]
jaaa, is goed![]()
het eiland is van de neef van de koning:
http://en.wikipedia.org/wiki/Khalifah_ibn_Sulman_al-Khalifah
appelsientje +1
---
En_door_slecht 4
Redunzl 13
_jero_ 9
Nico_S 1
Its-Jojo-4you 3
bork 1
appelsientje 2
Freetown, Sierra Leone.
Pitcairn
Port Louis, Mauritius
Torso, Malmo, Zweden
Cardiff Roundabout, Engeland
St. Michael the Archangel's Church or the Garrison Church, Kaunas, Litouwen
Minnesota State Capitol, Saint Paul, USA
Great Western Forum, Los Angeles, USA
Dili op Oost-Timor
Supreme Court, Colombo, Sri Lanka
Ceuta, Spanje
Tenerife Concert Hall op de Canarische eilanden
Maschio Angioino Castle, Napels, Italië
Zanzibar, Tanzania
Novosibirsk, Rusland
Strafhof/rechtbank in Neurenberg, Duitsland
Madison Square Garden, New York, USA
Grimsel pas, Zwitserland
Jidda Island, Bahrain
Hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:05 schreef en_door_slecht het volgende:
Yep. Maar waar lag dat eiland nu dan? Ik heb Bahrein wel drie keer nagelopen, maar niets gevonden.
I knowquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar mijn inbox is gewillig hoor.
Ja daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef en_door_slecht het volgende:
Het moest een lange brug zijn, getuige de verandering van kleur rond de brug. En dan kom je al snel uit bij Japan of Denemarken.
Ja, een meer, zoals ik schreef.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een meer?
ik word hier op m'n werk net niet gek van de werkdruk, ik heb gisteren wat grote meren afgezocht maar niet heel veel tijd aan kunnen bestedenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:38 schreef en_door_slecht het volgende:
Doet niemand meer mee of is deze niet leuk/te moeilijk?
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:09 schreef redunzl het volgende:
ja, sorry voor de late reactie
vrij moeilijk om hier een hint voor te geven zonder 'm meteen weg te geven:
mensen die hier heen gaan zijn herkenbaar aan deze schelp:
[afbeelding]
![]()
is helemaal goedquote:Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef en_door_slecht het volgende:
En het goede antwoord is....
Santiago de Compostela, Spanje.
Die schelp is een pelgrimsteken.
Overigens zag ik vanmorgen die foto niet, daarom mijn opmerking. Ik dacht dat jij een fout in de link had zitten.
Nee, die brug is juist een beetje naaierig. Zoek alsof er geen brug zou kunnen liggen en dan iets land inwaarts. Overigens is het land nog niet eerder voorbij gekomen in GEWE, zag ik net.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef redunzl het volgende:
moeilijk, ik denk azië, de brug is een aanknopingspunt?
dat scheelt een hoop zoekwerkquote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef en_door_slecht het volgende:
Oh, het is ook geen eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |