Ziet eruit als Pekingquote:Op zondag 25 maart 2007 17:32 schreef Robbiev85 het volgende:
ok.. makkelijke vraag : Waar?
[afbeelding]
nu al?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:15 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, Freetown, Sierra Leone.
Stadions zijn mijn favorieten, want daar kun je heel goed op zoeken, ook als ze niet in The Stadium Guide staan, omdat ze vaak in 1 oogopslag in een stad te vinden zijn.quote:
Damm je zou daar maar wonenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:29 schreef en_door_slecht het volgende:
De nieuwe, speciaal voor de vliegtuigspotters:
[afbeelding]
donequote:Op zondag 25 maart 2007 18:47 schreef en_door_slecht het volgende:
Oh, CoolBest Classic (whahaha) kun je je OP nog ff aanpassen? Daar staan dat dit deel 1 is...
En als ik niet te lui ben, gooi ik vanavond de punten wel ff in de Wiki
Netjes.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:27 schreef redunzl het volgende:
wow, het gaat weer snel
JF Kennedy International in La Paz, Bolivia
niet echt, ik dacht in eerste instantie aan het midden-oosten of zuid-amerika.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Netjes.
redunzl +1
Was 'ie zo makkelijk?
er zit weer vaart inquote:Op zondag 25 maart 2007 23:37 schreef _jero_ het volgende:
Kijk ik sinds begin van de middag even niet op deze pagina vanwege het ontbreken van hints, zijn we nu al weer een aantal opgaves verder
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:43 schreef _jero_ het volgende:
The Alamo in San Antonio, Texas, USA
Wat is de relatie met Ozzy trouwens? Ik vond hem na een tijdje denken want ik kwam even niet op de naam.
dat is goed!quote:Op maandag 26 maart 2007 09:43 schreef _jero_ het volgende:
The Alamo in San Antonio, Texas, USA
Wat is de relatie met Ozzy trouwens? Ik vond hem na een tijdje denken want ik kwam even niet op de naam.
watquote:
lijkt me niet zo op het eerste gezicht, kan alleen niet zoveel tijd besteden aan zoeken op m'n werkquote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef _jero_ het volgende:
Ik denk niet dat deze al te moeilijk is, toch?
ik dacht een zwembad ofzoiets....quote:Op maandag 26 maart 2007 21:01 schreef redunzl het volgende:
ik zie oa een baseball stadion, loop al tijd in midden-amerika te zoeken maar tot nu toe niets![]()
Ik ken dat gebouw... kan alleen ff niet op de naam komen..quote:
Oh, geef me dan maar gewoon de naam van de stad, zoek ik de rest wel uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ken dat gebouw... kan alleen ff niet op de naam komen..
is helemaal goed !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef _jero_ het volgende:
The Living Mall in Taipei, Taiwan
Ik vond hem door in google te zoeken op diagonal pedestrian crossings en dan een wikipedia link met locaties. Was daarna nog wel even zoeken in Taipei.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scramble_crossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |