blijven proberenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:24 schreef mikey99 het volgende:
[..]
damn, eerste poging. ik zoek verder *leuk dit
is goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zanzibar-stad
Ik heb nog geeneens kunnen zoeken. Kwam gisteravond thuis en de opgave + het antwoord stonden er alquote:
daar heeft het idd. mee te makenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet er militair achtig uit
Dankjequote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef redunzl het volgende:
hier moet het toch mee lukken
[afbeelding]
Het was het straf hof van de 2e wereld oorlog.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:31 schreef _jero_ het volgende:
Ik zou het nog steeds niet weten.. Het ziet er europees uit maar als ik de hint foto's bekijk krijg ik er geen europees gevoel bij.
Laat maar
is goed!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het was het straf hof van de 2e wereld oorlog.
Ik herkende het plaatjedus dan was het snel gevonden!
Ik zit op mijn werk, dus kan ik wederom niks uploaden..quote:Op donderdag 19 april 2007 13:56 schreef redunzl het volgende:
[..]
is goed!![]()
appelsientje +1
Proces van Neurenberg is het bekendste van de Processen van Neurenberg, dit was het proces tegen 22 kopstukken van het nazi-regime uit de Tweede Wereldoorlog. Het proces begon op 20 november 1945 en duurde tot 1 oktober 1946, toen het vonnis werd uitgesproken.
En_door_slecht 3
Redunzl 12
_jero_ 9
Nico_S 1
Its-Jojo-4you 3
bork 1
appelsientje 1
Freetown, Sierra Leone.
JF Kennedy International in La Paz, Bolivia
The Alamo in San Antonio, Texas, USA
Palacio de los Deportes, Mexico-Stad
The Living Mall in Taipei, Taiwan
Central Market Phsar Thmey in Phnom Penh , Cambodja
Quezon Memorial in Quezon City (Manila) Filippijnen
Zona 4 Terminal, Guatemala
Pitcairn
Port Louis, Mauritius
Kim Jong Il's Palace nabij Pyongyang in Noord-Korea
Juancho E. Yrausquin Airport op Saba
Torso, Malmo, Zweden
Cimetiere de la Chartreuse in Bordeaux, Frankrijk
Teatro Massimo, Palermo, Italië
Sacsayhuaman ruins bij Cuzco in Peru
Perlan, Reijkjavik, Ijsland
Le Palais op Belle-Île en Mer, Frankrijk
Cardiff Roundabout, Engeland
St. Michael the Archangel's Church or the Garrison Church, Kaunas, Litouwen
Minnesota State Capitol, Saint Paul, USA
Great Western Forum, Los Angeles, USA
Dili op Oost-Timor
Supreme Court, Colombo, Sri Lanka
Ceuta, Spanje
Tenerife Concert Hall op de Canarische eilanden
Maschio Angioino Castle, Napels, Italië
Zanzibar, Tanzania
Novosibirsk, Rusland
Strafhof/rechtbank in Neurenberg, Duitsland
Sorryquote:Op donderdag 19 april 2007 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog steeds?
prettige vakantie alvastquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:23 schreef _jero_ het volgende:
Ik doe even een week niet mee, ben vanaf morgen namelijk een week op vakantie
Mail maar. Heb je m'n adres nog?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry
Ik ben amper thuis geweest gister.
Ik heb al wel iets
thnxquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Mail maar. Heb je m'n adres nog?
Nee sorry kan hem ff niet vinden..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Mail maar. Heb je m'n adres nog?
Dat gaat wel lukken, een week lekker bijkomen, en een week of 6 is zo voorbijquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:20 schreef redunzl het volgende:
[..]
prettige vakantie alvast![]()
(ik moet nog een week of 6 wachten)
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:04 schreef en_door_slecht het volgende:
Voor appelsientje gepost:
[afbeelding]
Ik gok dat we moeten zeggen wat en waar.
He, ook jij hebt mijn mailadres.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef _jero_ het volgende:
Ik weet het antwoord, maar ik doe niet mee
Ik heb helaas geen tijd om een nieuwe te zoeken en antwoorden te controleren. Ben na 16:45 te druk bezig met pakken en alles voorbereiden.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef _jero_ het volgende:
Ik weet het antwoord, maar ik doe niet mee
Ik heb helaas geen tijd om een nieuwe te zoeken en antwoorden te controleren. Ben na 16:45 te druk bezig met pakken en alles voorbereiden.
Niet nodig, ik kan vanaf mijn werk er wel 1 plaatsen. Maar ik heb geen tijd voor hints of evt. antwoorden te controleren.. dus zeg het maar..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
He, ook jij hebt mijn mailadres.
Precies, en dan graag via de mailquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef _jero_ het volgende:
.. dus zeg het maar..
Ahh, dat bedoel jequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Precies, en dan graag via de mail![]()
Dat ik geen nieuwe voor je hoefde te posten ging ik al vanuit.
Haha ok dan, da's wel erg snelquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef en_door_slecht het volgende:
Madison Square Garden Center, New York, USA.
Damm dat is echt snel.. herkende je het meteen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Ahh, dat bedoel je
Maar ok, het is het Dolfinarium in HarderwijkIk zal gelijk een nieuwe plaatsen.
Het stratenpatroon kwam overeen met die van Manhattan, toen was het alleen nog even de locatie vinden.quote:
Mooi, jojo voorbij!quote:En_door_slecht 4
Redunzl 12
_jero_ 9
Nico_S 1
Its-Jojo-4you 3
bork 1
appelsientje 1
een stuwmeer.. dus een waterkracht centrale ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, weer eens iets anders. Wat zien we hier? (Niet doelende op de blauwe vlakken)
[afbeelding]
Je gaf al de hint om niet ver weg te zoeken, en de kleuren kwamen overeen met Nederland. Zat alleen eerst aan de verkeerde parken te denken totdat ik aan Dolfinarium dachtquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm dat is echt snel.. herkende je het meteen?
Waarschijnlijk bedoelt hij de naam van de bergpas?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
een stuwmeer.. dus een waterkracht centrale ?
Misschien had ik iets later met mijn hint moeten komenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Je gaf al de hint om niet ver weg te zoeken, en de kleuren kwamen overeen met Nederland. Zat alleen eerst aan de verkeerde parken te denken totdat ik aan Dolfinarium dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |