dacht in eerste instantie dat het om een kathedraal ging maarquote:Op woensdag 4 april 2007 20:22 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Inderdaad
redunzl +1
Ziet er trouwens wel mooi uit van binnen.
[afbeelding]
Tis een groeve aan de randen te zienquote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef _jero_ het volgende:
Ik gok op een Unesco erfgoed, maar welke...
is helemaal goedquote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef _jero_ het volgende:
Sacsayhuaman ruins bij Cuzco in Peru als ik het goed heb
Dit is helemaal goed!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Perlan
http://www.visitreykjavik.is/displayer.asp?cat_id=223
goed idee!quote:Op maandag 9 april 2007 09:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een voorstel.
Is het misschien handig om onder het gegeven punt een lijstje te zetten met de tot nu toe in dit topic behaalde punten (bv net zoals in de Algemene Kennis Quiz)? Hetzlefde kan uiteraard gedaan worden met de tot nu toe gespeelde opgaves.
Dat scheelt degene die aan het eind bijwerkt een hoop tijd
Tot nu toe:
En_door_slecht 1
Redunzl 8
_jero_ 6
Nico_S 1
Its-Jojo-4you 2
Freetown, Sierra Leone.
JF Kennedy International in La Paz, Bolivia
The Alamo in San Antonio, Texas, USA
Palacio de los Deportes, Mexico-Stad
The Living Mall in Taipei, Taiwan
Central Market Phsar Thmey in Phnom Penh , Cambodja
Quezon Memorial in Quezon City (Manila) Filippijnen
Zona 4 Terminal, Guatemala
Pitcairn
Port Louis, Mauritius
Kim Jong Il's Palace nabij Pyongyang in Noord-Korea
Juancho E. Yrausquin Airport op Saba
Torso, Malmo, Zweden
Cimetiere de la Chartreuse in Bordeaux, Frankrijk
Teatro Massimo, Palermo, Italië
Sacsayhuaman ruins bij Cuzco in Peru
Perlan, Reijkjavik, Ijsland
Le Palais op Belle-Île en Mer, Frankrijk
quote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef bork het volgende:
Cardiff Roundabout http://loc.alize.us/#/geo:51.47844,-3.16092,18,k/
is helemaal goed!quote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef bork het volgende:
Cardiff Roundabout http://loc.alize.us/#/geo:51.47844,-3.16092,18,k/
Je bent op het goede spoor, het is een RK-kerk dat maakt het misschien wat moeilijker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef redunzl het volgende:
ik heb wat in de oost-europa en rusland gezocht + een heleboel foto's van orthodoxe kathedralen maar tot nu toe niets gevonden
Bijna goed, niet Minneapolis, maar Saint Paul. Wel rap btw.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:54 schreef _jero_ het volgende:
Minnesota state capitol in Minneapolis, USA
Je hebt inderdaad gelijk, maar het is in feite 1 grote stad zo te zien, zitten gewoon aan elkaar. Die state capitols lijken allemaal op elkaar dus was het alleen even zoeken welkequote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Bijna goed, niet Minneapolis, maar Saint Paul. Wel rap btw.
Minneapolis is is dus idd niet de state capitalquote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef _jero_ het volgende:
Je hebt inderdaad gelijk, maar het is in feite 1 grote stad zo te zien, zitten gewoon aan elkaar. Die state capitols lijken allemaal op elkaar dus was het alleen even zoeken welke
Okequote:Plaats later een nieuwe (rond of net na etenstijd), moet nu even weg.
Heel goed!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef en_door_slecht het volgende:
De Garrison Church in Kaunas, Litouwen.
Ik had al wel in Vilnius gekeken, maar nog niet hier.
Overigens leuk om teksten te googlen.
ahum, sorry, had gehoopt dat we aan een nieuwe pagina toe waren, ik heb inderdaad flink wat bandbreedte ter beschikking, vergeet het daarom snel.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef en_door_slecht het volgende:
Yo, Bork, jij zit wellicht achter een 100Mbit pijp, maar ik heb hier een gare Com21 met een nog gaarder abonnement. Ik zou dus graag de term MODEMKILLER! weer eens van stal willen halen
Snap ik, maar ik dacht, ik vind het vliegtuig dan ook de locatiequote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef _jero_ het volgende:
hehe, het gaat ook niet om het vliegtuig
Maar een kleine hint, het vliegtuig is bezig met een landing
Weet ikquote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef bork het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik dacht, ik vind het vliegtuig dan ook de locatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |