wel goed gevonden zo, ik dacht dat ie veel te moeilijk zou zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef _jero_ het volgende:
The Living Mall in Taipei, Taiwan
Ik vond hem door in google te zoeken op diagonal pedestrian crossings en dan een wikipedia link met locaties. Was daarna nog wel even zoeken in Taipei.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scramble_crossing
is helemaal goed!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:47 schreef _jero_ het volgende:
Quezon Memorial in Quezon City (Manila) op de Filippijnen
Na jouw hint zat ik eerst in de USA te zoeken, maar had opeens een ingeving
nu je het zegt, als ik er zo naar kijk doet het idd aan centraal azie denkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:03 schreef _jero_ het volgende:
Dat meen je niet
Ik zat juist in alle voormalige sovjetrepublieken te zoeken zoals turkmenistan etc etc.. daarna nog wat in Afrika en zo.
Het is zeker niet texelquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:23 schreef redunzl het volgende:
het ziet er behoorlijk chaotisch uit![]()
volgende, welk eiland?
[afbeelding]
![]()
Zelfs met hint wist ik hem nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:44 schreef Nico_S. het volgende:
Tja, die hint maakte het simpel, natuurlijk.
...
eeeh, maar ik krijg dit in beeld:quote:Op zondag 1 april 2007 22:53 schreef _jero_ het volgende:
Port Louis ligt niet op Mauritius maar op Reunion dat ernaast ligt
Punt is nog steeds voor redunzl
ik ben maar wat gaan zoeken, het leek me een grote stad, dacht eerst aan nieuw-zeeland, indonesie, sri lanka etc.quote:Op maandag 2 april 2007 08:28 schreef Nico_S. het volgende:
Ja, het is Port Louis en dat ligt toch echt op Mauritius: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mauritius_%28land%29
Heel goed! Hoe heb je het gevonden?
redunzl +1
Daar had ik dus ook al lopen zoeken, behalve indonesie dan. Maar inderdaad ligt Port Louis op Mauritius, gisteren stond er echt reunion bij (of was ik zo moe dat ik het toch echt verkeerd gelezen hebquote:Op maandag 2 april 2007 09:18 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik ben maar wat gaan zoeken, het leek me een grote stad, dacht eerst aan nieuw-zeeland, indonesie, sri lanka etc.
![]()
nou, lijkt mij goed, ik heb zelf ook geen idee hoe dit paleis heetquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef _jero_ het volgende:
Kim Jong Il's Palace nabij Pyongyang in Noord-Korea, maar ik denk niet dat je dit goed rekent (wat ik kan begrijpen). Maar ik kan nog niet vinden of het paleis een andere naam heeft
dat vraag ik me ook af, in Google Earth staat er in ieder geval een tag bij dat het een van z'n paleizen isquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef _jero_ het volgende:
Oh, ik heb wel namen van andere paleizen gevonden maar deze niet kunnen vinden. Is het wel zeker dat het een paleis van hem is?
haha ok dan, deze was dan wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef redunzl het volgende:
Juancho E. Yrausquin Airport op Saba
hoefde ik niet voor te zoeken![]()
youtube landing op saba:quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:56 schreef _jero_ het volgende:
[..]
haha ok dan, deze was dan wel erg makkelijkMaar toch wel leuk om te zien, een van de kortste (of de kortste) start/landingsbaan voor commerciele doeleinden ter wereld
redunzl +1
helemaal goed!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Torso, Malmo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |