waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mijn 4 cilinder met fohn schopt jouw V6's kont
Die snerp erin is erg gaafquote:Op zondag 25 maart 2007 16:21 schreef M5 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=85NcsOgAx0A
toch maar eens wat aan m'n uitlaat laten doen
jij bent zeker 't schitzofrene broertje van Tostijosti?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:29 schreef BolleSmurf het volgende:
Niet te zuinig hoe lelijk...Een passat wagon met geluid![]()
ja dagquote:Op zondag 25 maart 2007 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Verre van eigenlijk.
Het ding houdt volgens mij de M5 bij![]()
.
Dat wel...gelukkig hoef ikzelf nooit met het voortreffelijk geregeld openbaar vervoer in Nederland. Neeee, ik pak mijn eigen bak. Zonder geluid overigensquote:Op zondag 25 maart 2007 16:31 schreef M5 het volgende:
[..]
jij bent zeker 't schitzofrene broertje van Tostijosti?
iig alles beter dan je dagelijks met het OV moeten verplaatsen
Cupra. Maar hij is gechipt en heeft een nieuwe uitlaat van voor tot achter.quote:
Rofl. Ik bedoel dus deze M5:quote:Op zondag 25 maart 2007 16:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
true........ dat ga je niet halen tegen een V10 M5
In wat voor bak smurf jij?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:35 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Dat wel...gelukkig hoef ikzelf nooit met het voortreffelijk geregeld openbaar vervoer in Nederland. Neeee, ik pak mijn eigen bak. Zonder geluid overigens![]()
Houdt hij daarmee M5 of een M5 bij?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Cupra. Maar hij is gechipt en heeft een nieuwe uitlaat van voor tot achter.
Hij zei dat ie 235 PK heeft. Dyno-uitdraai komt er nog aan.
das flauwquote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rofl. Ik bedoel dus deze M5:
[afbeelding]
Ook nietquote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
235 is wel veel imo voor dat blokje. (niet dat ie dat niet zou kunnen halen..) maar hij ziet er wel leuk uitquote:Op zondag 25 maart 2007 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Cupra. Maar hij is gechipt en heeft een nieuwe uitlaat van voor tot achter.
Hij zei dat ie 235 PK heeft. Dyno-uitdraai komt er nog aan.
Ik smurf in een Honda Accord uut '98 (ik weet et) 2.0i S Jewel om et ff af te maken. Kweet et, niet zo prachtig as die passat wagon met geluidquote:
Het is richboy!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:35 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Dat wel...gelukkig hoef ikzelf nooit met het voortreffelijk geregeld openbaar vervoer in Nederland. Neeee, ik pak mijn eigen bak. Zonder geluid overigens![]()
Bij zo'n kleine auto moet je bij 200 km/h alle zeilen bij zetten om hem op de weg te houden en krab je in een M5 nog eens rustig aan je zakquote:
Damn...toch nog goed voor dikke pk'squote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
als die cupra goed afgesteld is met 235 pk houd hem wel bij in rechte lijn. de eerste 150 km/h of zo. daarna echt niet meer, en inhalen kun je ook wel vergetenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bij zo'n kleine auto moet je bij 200 km/h alle zeilen bij zetten om hem op de weg te houden en krab je in een M5 nog eens rustig aan je zak
arme voorbandjesquote:Op zondag 25 maart 2007 16:44 schreef M5 het volgende:
[..]
als die cupra goed afgesteld is met 235 pk houd hem wel bij in rechte lijn. de eerste 150 km/h of zo. daarna echt niet meer, en inhalen kun je ook wel vergeten
Je bedoelt dat je de helf van je rubber bij't stoplicht achterlaat op't moment dat je goed optrekt?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:44 schreef M5 het volgende:
[..]
als die cupra goed afgesteld is met 235 pk houd hem wel bij in rechte lijn. de eerste 150 km/h of zo. daarna echt niet meer, en inhalen kun je ook wel vergeten
Zo'n 235 pk FWD gebakje moet je idd regelmatig van nieuw rubber voor zien. En koppelingsplaatjes als je daar niet netjes mee om gaat.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de helf van je rubber bij't stoplicht achterlaat op't moment dat je goed optrekt?
Ik meen dat de leon cupra daar nogal last van had, het nadeel van FWD met veel PK
quote:
maar wel FWDquote:Op zondag 25 maart 2007 16:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]het is geen V6+ en geen alfa, wat wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |