Nee want dan verteerd het langzamerquote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap nu eindelijk een keer gaan zitten terwijl hij eet?
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen gooien.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef havefun het volgende:
Verbaast het jullie trouwens ook niet dat er nooit een golfbal door de tuin vliegt, de Gouden Kooi is namelijk omgeven door golf banen. Ten minste als ik het via google earth bekijk.
Ja, het verbaast me enorm, vooral als je het formaat van de tuin bekijkt, en de enorme hoeveelheid camara`s die er zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef havefun het volgende:
Verbaast het jullie trouwens ook niet dat er nooit een golfbal door de tuin vliegt, de Gouden Kooi is namelijk omgeven door golf banen. Ten minste als ik het via google earth bekijk.
Maakt dat wat uit dan??quote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap nu eindelijk een keer gaan zitten terwijl hij eet?
Die groep mensen die van de week in de tuin was (was dat afgelopen week, ik ben mijn tijdsgevoel wat kwijt), waren misschien wel golfbalhooligans.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen gooien.
Bijkomend voordeel: Je weet niet meer dat je wat gegeten hebtquote:
Ik zou juist als ik daar golfde me uiterste best doen om die Golfbal door die fitness ruimte raggen.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen gooien.
14.00quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me enorm, vooral als je het formaat van de tuin bekijkt, en de enorme hoeveelheid camara`s die er zijn.
Ik las in het weekprogrammatopic (goed topic) dat Lieke vanmiddag "komt".
Als het goed is over 10 minuten.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me enorm, vooral als je het formaat van de tuin bekijkt, en de enorme hoeveelheid camara`s die er zijn.
Ik las in het weekprogrammatopic (goed topic) dat Lieke vanmiddag "komt".
Ik moet nog ff 2 topic doorlezen (waar Eric Huub pijpt oidquote:
Dat zegt ze alleen om Huub niet te willen storen in zijn doen en laten. Dat zal toch wel bekelemmend werken voor Huub als ie weet dat die Lieke de hele dag mee kijkt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Suikeroom het volgende:
het is maar goed voor Huub dat Lieke geen internet heeft![]()
Zal wel niet erg, gisteren heeft ze de bedden opgemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff 2 topic doorlezen (waar Eric Huub pijpt oid), en dan eens kijken hoe zwaar Lieke gewond is (ze is met haar brommer gecrashed, las ik ergens, maar ik weet niet meer waar).
Lieke was er gisteravond ook even een half uurtje, was niks aan haar te zien iig.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff 2 topic doorlezen (waar Eric Huub pijpt oid), en dan eens kijken hoe zwaar Lieke gewond is (ze is met haar brommer gecrashed, las ik ergens, maar ik weet niet meer waar).
Ik zie de humor hier niet van in !!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
Maar 'zijn Lieke' heeft vervelend nieuws: “Ik ben gecrashed met mijn motor.” “Erg?!”, roept Huub verschrikt. “Ik ben wel blauw en mijn hoofd en rug doen zeer. Dus ik moet langs de dokter”, laat de schoonmaakster nuchter weten. Lieke heeft veel geluk gehad, de motor schoof gelukkig de andere kant op en belandde niet bovenop haar. “Hij blokkeerde ineens tweehonderd meter voor mijn huis en voor ik het wist lag ik.” “Dus de motor is helemaal in de t**ing”, zegt Huub meelevend.
![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Ik welquote:Op zondag 25 maart 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie de humor hier niet van in !!!!!
Als ze Huub niet zou willen belemmeren was ze niet op bezoek gekomen en had ze achteraf pas contact gezocht.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:56 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen om Huub niet te willen storen in zijn doen en laten. Dat zal toch wel bekelemmend werken voor Huub als ie weet dat die Lieke de hele dag mee kijkt.
Ook leuk dat ze door die sterretjes heel erg de nadruk op het woord 'tering' leggen trouwens. Die acties zal ik nooit begrijpen. Ook als woorden als 'fuck' worden weggepiept op tv. Dan ga je juist nadenken wat er kan zijn gezegd.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
.” “Dus de motor is helemaal in de t**ing”, zegt Huub meelevend. [/i]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Syl is bij paarden,Huub onder zonnebank en Eric nog in bed.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:07 schreef Kinga het volgende:
Waar is SHE? Nog in bed?
Het humoristische aspect zit hem in het woordje meelevend.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie de humor hier niet van in !!!!!
Misschien is het nu een trio geworden iddquote:Op zondag 25 maart 2007 14:07 schreef Kinga het volgende:
Waar is SHE? Nog in bed?
Ik was al bang dat je het nog ging uitleggen ookquote:Op zondag 25 maart 2007 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het humoristische aspect zit hem in het woordje meelevend.
Dat het stukje suggereert dat Huub wel met de motor meeleeft, en niet met Lieke.
Vlak bij haar huis!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
En toch denk ik als ik het filmpje heb bekeken dat Huub echt in coma lag. En dat hij vanochtend doelde op de massage en niet op de rest. Ik hoop dat dat nog duidelijk gaat worden.
Peter weet ondertussen al dat ik niet blont ben!!! Maar trapt er steeds weer in.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je het nog ging uitleggen ook
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
En toch denk ik als ik het filmpje heb bekeken dat Huub echt in coma lag. En dat hij vanochtend doelde op de massage en niet op de rest. Ik hoop dat dat nog duidelijk gaat worden.
Niet walgelijker dan Brian, die deed precies hetzelfde bij amandaquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Mensen die golven willen niet met DGK geasocieert worden dus die kijken wel uit waar ze hun ballen heen slaan
Dat roze worden is een normale reactie wanneer een man voor de eerste keer is gepijpt door een man.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter weet ondertussen al dat ik niet blont ben!!! Maar trapt er steeds weer in.
Trouwens Huub is soort van roze als hij in het water springt.
denk dat eric in de popi-poll naar beneden duikeltquote:Op zondag 25 maart 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet walgelijker dan Brian, die deed precies hetzelfde bij amanda
Volgens mij ligt het in het geval Errrrric en Huub toch even iets andersquote:Op zondag 25 maart 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef Suikeroom het volgende:
dit ga je dus de hele dag zien als het zomer is
Dat wordt snel genoeg duidelijk, Lieke zal hier minimaal 1 SMSje over hebben gehad en zij komt vandaag al langs...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Als je een niet-seksuele massage bedoelt, dan lijkt het me sterk dat Huub dan de volgende morgen zegt dat zijn voorkeur toch blijft uitgaan naar een platonische relatie.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Lieke volgt het programma nietquote:Op zondag 25 maart 2007 14:22 schreef Missy_1974 het volgende:
lieke komt idd zo, dus ik ben benieuwd of ze het gaat vermelden, ik zou daar als "vriendin" niet vrolijk van worden
Ik heb zo'n vermoeden dat Lieke allang weet wat er is gebeurd hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Ze vraagt is er nog wat spannends gebeurt, Huub zegt ik ben bang van wel. Wat dan vraagt Lieke, Huub zegt moet je maar op Youtube kijken ben ik bang. Ik heb geen internet he. Huub zegt houden zo.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Lieke allang weet wat er is gebeurd hoor.
Hoef jij je OP niet aan te passen?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef F04 het volgende:
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/-135409.png]afbeelding][/url]
Gelukkig nu weer droog.
Moet je even op YouTube kijkenquote:
Precies.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ... en wat zullen dan haar intenties zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 14:27 schreef Peter6000 het volgende:
Niet echt een goede houding voor iemand die een functioneringsgesprek heeft.
http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEwquote:Op zondag 25 maart 2007 14:28 schreef havefun het volgende:
[..]
ja daar staat zoveel overde Gouden kooi, maar ik kijk wel even op de tien site.
Errrrric zou op staande voet dat huis uit gesodemieterd moeten worden nav vannacht.quote:
De titel van dat filmpje zegt me al genoeg dat ga ik niet 30 minuten kijken.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=f3qIw53zuEw
En Brainless niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:30 schreef Borga het volgende:
Errrrric zou op staande voet dat huis uit gesodemieterd moeten worden nav vannacht.
Het is echt waar. Huub lag in een comaquote:Op zondag 25 maart 2007 14:32 schreef havefun het volgende:
[..]
De titel van dat filmpje zegt me al genoeg dat ga ik niet 30 minuten kijken.
Maar is dit echt waar? Huub laat dat toch niet vrijwllig doen?
Ik ook, zou verboden moeten worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:25 schreef Juuud het volgende:
Ik vind het raar dat die Hlieke zomaar langs kan komen, ook als ze niet werkt....
Ik zeg ik hou d'r niet vanquote:Op zondag 25 maart 2007 14:34 schreef demins het volgende:
Ik seg: indrukwekkende dijen!
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/ScreenShot034.jpg]afbeelding][/url]
Jullie zijn allemaal net struisvogels.quote:
Ja en Lekker Belangrijk als hij bi is.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal net struisvogels.
Het is godsonmogelijk om daar doorheen te slapen, tenzij je onder narcose ligt.
Huub is gewoon bi.
Punt! Uit!
Eerst heeft ze moeite met Huub's omgang met vrouwen en nu zou ze dit gewoon pikken.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:35 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft (tot nu toe) nog niet gezeurd, en komt spontaan over.
Dat valt ook weer mee.
maar gaat het wel gebruiken, vergeet ze nietquote:Op zondag 25 maart 2007 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Lieke vindt het dus geen probleem. Klasse van Lieke.
Tuurlijk niet, hij was gewoon nuchter, en in tegenstelling tot Sylvia is hij een lichte slaper. Alsof hij niets gemerkt heeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:35 schreef Dlocks het volgende:
Huub was echt niet in een coma.
Helemaal niet belangrijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en Lekker Belangrijk als hij bi is.
jaaaaa, hahaquote:Op zondag 25 maart 2007 14:37 schreef havefun het volgende:
Eric beweegt met zijn arm maar wie weet heeft hij wel een bepaalde tik ofzo.
Inderdaad, beetje vaagquote:Op zondag 25 maart 2007 14:39 schreef Yollie het volgende:
Lieke is bang dat als hun relatie verder gaat ze niet meer mag komen. Ze wil meer afstand (voor de andere) zodat ze langer kan blijven komen. Ik heb er geen goed gevoel bij.....
homo's doen daar niet moeilijk over die neuken met iedereen, daarom hebben ze ook allemaal aidsquote:Op zondag 25 maart 2007 14:38 schreef noekje het volgende:
Zal Bart ook wel leuk vinden om Eric zo te zien.
Welnee, dit was gewoon een actie van twee volwassen mannen.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
dus Huub heeft vannochtend eerst achter het filmpje gezien en heeft daarna Eric duidelijk gemaakt dat ie er niet gediend van is?
Lieke speelt het grootste spel, en vindt het belangrijk om in beeld te blijven, het gaat niet om Huub.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Het is net alsof Lieke Huub nog leuker is gaan vinden, na het gebeuren van vannacht.
Misschien vond ze zijn reactie klasse ofzo.
precies, het is zo doorzichtig.......quote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef Missy_1974 het volgende:
het feit dat lieke zo zeurt over dat ze het rustig aan wil doen omdat de andere bewoners haar dan de toegang ontzeggen, duid mij toch een beetje op dat mediageile gezeik, en niet om puur gevoel voor huub
Knap dat je er naar kan luisteren.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:46 schreef Mika25 het volgende:
Jaap: "Sylvia werkt in feite gewoon helemaal niet mee aan het programma."
![]()
![]()
![]()
Als er 1 persoon overbodig is voor DGK is het Jaap wel...
Een Rrrrrrel nichtquote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef havefun het volgende:
Ranzige gast die Eric
De redactie had er een spotlight op moeten zetten en de dekens weg moeten trekken.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:41 schreef havefun het volgende:
Ik ben nu die eerste 10 minuten aan het kijken maar ik vind het er allemaal maar vaag uitzien
Af en toe durf ik het aan, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het hetzelfde gesprek als de vorige 10.000 keren is...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:46 schreef petraa het volgende:
Knap dat je er naar kan luisteren.
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:47 schreef APK het volgende:
[..]
De redactie had er een spotlight op moeten zetten en de dekens weg moeten trekken.![]()
Nee, dat wormvormige aanhangsel van Huub is leuk en spannend.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:46 schreef Mika25 het volgende:
Jaap: "Sylvia werkt in feite gewoon helemaal niet mee aan het programma."
![]()
![]()
![]()
Als er 1 persoon overbodig is voor DGK is het Jaap wel...
ditoquote:Op zondag 25 maart 2007 14:48 schreef demins het volgende:
Los ervan dat ik de motieven van Lieke niet vertrouw, zou ik wel eens willen weten wat Huub eigenlijk in haar ziet???![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens .......quote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Lieke speelt het grootste spel, en vindt het belangrijk om in beeld te blijven, het gaat niet om Huub.
Misschien omdat Bart en Lesley niet mediageil waren en het prive probeerden te houden En Huub is dat zeker wel, en Lieke tsja....quote:Op zondag 25 maart 2007 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het een heel leuk stel samen. Veel opener dan Lesley en Bart ooit waren. Maar Huub is ook totaal anders dan Bart... en Lesley is totaal anders dan Lieke. Voor op de streams zijn Lieke/Huub veel leuker
Bart en Lesley hadden altijd een codetaal. was nooit een touw aan vast te knopen.. dus datquote:Op zondag 25 maart 2007 14:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien omdat Bart en Lesley niet mediageil waren en het prive probeerden te houden En Huub is dat zeker wel, en Lieke tsja....
Lieke ook hoor ....quote:Op zondag 25 maart 2007 14:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien omdat Bart en Lesley niet mediageil waren en het prive probeerden te houden En Huub is dat zeker wel, en Lieke tsja....
Gokje: Nagelstudio om d'r haar te doen?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:54 schreef a_leeuwtje het volgende:
Waar is Amanda eigenlijk?
Dat zeuren komt nog wel. Geloof er niks van dat ze het allemaal wel best vindt.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:35 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft (tot nu toe) nog niet gezeurd, en komt spontaan over.
Dat valt ook weer mee.
Lieke valt op gespierde jongens ( Kabouter Huub mag dus wel een beetje gaan trainenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Lieke mag Brian?
Als je echt gek op Huub bent dan KAN je Brian NIET leuk vinden.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens .......
Als ze in eerste instantie zich niet kan vereenzelvigen met zijn omgang met vrouwen accepteert ze de gebeurtenissen van vannacht blindelings, omdat ze zo ruimdenkend is. Nou daar geloof ik dus helemaal niets van.
Ook het feit dat ze nu zelf begint over het spel spelen om zo vaak mogelijk langs te kunnen komen spreekt voor haar eigen motieven ... zo lang mogelijk in de schijnwerpers te blijven staan.
Zo zijn er nog wel meer dingen ....
Ik hoop gewoon dat Huub deze uiteindelijk ook zal zien, want dit wordt wel zijn ondergang zo, want ze is echt goed bezig zo.
Het boeit Lieke namelijk niet hoe hij tegen anderen doet, zolang hij aardig is tegen haar vindt ze hem leuk.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Lieke mag Brian?
Ze heeft ook meer oog voor het huis en de anderen dan voor Huub.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:58 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als je echt gek op Huub bent dan KAN je Brian NIET leuk vinden.
Mijn idee!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:59 schreef petraa het volgende:
Lieke wil eigenlijk brian hebben, maar neemt genoegen met huub.
Als het tussen Sylvia, Huub en Eric gaat dan zullen Sylvia en Eric Huub er snel uitstemmen. Want Sylvia en Eric zullen wel slim genoeg zijn om te beseffen dat er maar 1 manier is om te winnen, en dat is het Expeditie-Robinson system waarbij de kijker uiteindelijk gaat beslissen. En met 45% achter Huub wil je die dan zo snel mogelijk weghebben...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen die grootheidsfantasie over die finale tussen Eric, Sylvia en Huub, en dat het dan uiteindelijk tussen Huub en Eric gaat, slaat natuurlijk nergens op.
Nog wel!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:59 schreef petraa het volgende:
Lieke wil eigenlijk brian hebben, maar neemt genoegen met huub.
Ik geloof nog steeds dat het eenzijdig is.quote:
Ja ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat het eenzijdig is.
sil wel, Brian houdt het niet lang meer vol.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:05 schreef havefun het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Sylvia gaat winnen.
Of Brian.
Ik geloof wel dat Huub Lieke leuk vindt, maar ik geloof Lieke steeds minder. Ze doet het volgens mij alleen maar voor de aandacht, want ze zegt gewoon te vaak negatieve dingen over Huub, en als je iemand echt leuk vindt doe je dat gewoon niet.quote:
Preciesquote:Op zondag 25 maart 2007 15:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Huub Lieke leuk vindt, maar ik geloof Lieke steeds minder. Ze doet het volgens mij alleen maar voor de aandacht, want ze zegt gewoon te vaak negatieve dingen over Huub, en als je iemand echt leuk vindt doe je dat gewoon niet.
maar als ze het voor de aandacht zou doen , dan lijkt me Huub niet helemaal de juiste keuze. Huub heeft het al met hoeren gedaan, is gepijpt door Eric. Dat lijkt me niet echt een gast waarmee je gezien wil worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Huub Lieke leuk vindt, maar ik geloof Lieke steeds minder. Ze doet het volgens mij alleen maar voor de aandacht, want ze zegt gewoon te vaak negatieve dingen over Huub, en als je iemand echt leuk vindt doe je dat gewoon niet.
Aan alles is te merken dat Lieke stapelgek is op Huub. Ze neemt alle ellende erbij op de koop toe. Maar of Huub echt gek is op Lieke vraag ik me af.quote:
Ik ben al overgeschakeld naar de saunaquote:Op zondag 25 maart 2007 15:08 schreef Clank het volgende:
Dat Lieke laatst die avond bij Huub was had ik er een heel goed gevoel over, nu krijg ik toch wel een beetje de kriebels van Lieke.
Huub is met afstand de populairste bewoner van de villa, dus tuurlijk wil je met hem gezien worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:09 schreef havefun het volgende:
maar als ze het voor de aandacht zou doen , dan lijkt me Huub niet helemaal de juiste keuze. Huub heeft het al met hoeren gedaan, is gepijpt door Eric. Dat lijkt me niet echt een gast waarmee je gezien wil worden.
Ik denk dat ze gewoon een betaalde actrice is.
Tja, grappig, ik heb dat dus net andersom. Alhoewel ik het met je eens ben dat ze alle ellende op de koop toeneemt, inclusief Huub. Alles voor wat stream- zendtijd.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan alles is te merken dat Lieke stapelgek is op Huub. Ze neemt alle ellende erbij op de koop toe. Maar of Huub echt gek is op Lieke vraag ik me af.
Lesley had ik al niet hoog maar is met afstand leuker dan Liekequote:Op zondag 25 maart 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Lieke nog leuker dan de eerste keer trouwens. Ze liet nu duidelijk merken dat de reacties van anderen haar een zorg zijn en dat ze haar eigen gevoel gewoon volgt. Lesley was al heel leuk, maar Lieke nog wat leuker
Daar ben ik het niet mee eens....quote:Op zondag 25 maart 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Lieke nog leuker dan de eerste keer trouwens. Ze liet nu duidelijk merken dat de reacties van anderen haar een zorg zijn en dat ze haar eigen gevoel gewoon volgt. Lesley was al heel leuk, maar Lieke nog wat leuker
Ik blijf erbij ze is of mega media geil, een golddigger, een ingehuurde actrice, of niet helemaal 100%.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub is met afstand de populairste bewoner van de villa, dus tuurlijk wil je met hem gezien worden.
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik blijf erbij ze is of mega media geil, een golddigger, een ingehuurde actrice, of niet helemaal 100%.
lieke is zelf ook zo'n gespierde fitnessfreak.. kijk voor de flauwekul eens op haar hyves..quote:Op zondag 25 maart 2007 14:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Lieke valt op gespierde jongens ( Kabouter Huub mag dus wel een beetje gaan trainen)
Haar eigen gevoel voor mediageilheid, niet uit verliefdheid op Huub. Deze dam eheeft overduidelijk een dubbele agenda. Ze had zelfs liever Brian willen hebben, let maar op.....quote:Op zondag 25 maart 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Eens, ik geloof ook niet dat het haar om Huub gaat.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik blijf erbij ze is of mega media geil, een golddigger, een ingehuurde actrice, of niet helemaal 100%.
Ik zie een verhaallijn in de toekomst. Huub helemaal gek op Lieke en Brian die haar gaat bewerkstelligen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:15 schreef Yollie het volgende:
[..]
Haar eigen gevoel voor mediageilheid, niet uit verliefdheid op Huub. Deze dam eheeft overduidelijk een dubbele agenda. Ze had zelfs liever Brian willen hebben, let maar op.....
Ik ben een hele brutale tante maar al sik verliefd ben dan ben ik toch echt iets anders in gedrag, meer verlegen etc.....quote:Op zondag 25 maart 2007 15:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens, ik geloof ook niet dat het haar om Huub gaat.
Ik ook ... zeker als ik in het begin zo twijfel en niet weet hoe ik met de omgeving (lees camera's) om moet gaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:18 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben een hele brutale tante maar al sik verliefd ben dan ben ik toch echt iets anders in gedrag, meer verlegen etc.....
Inderdaad, ze heeft nog net niet het YT filmpje van het laatste half uur dat ze daar was op haar hyvesquote:Op zondag 25 maart 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
http://sporty-lieke.hyves.nl/#
En dan zeggen dat ze geen internet heeft. De foto's van van de week staan er bij.
Yep.. ik vind haar ook helemaal niet verliefd gedragen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:18 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben een hele brutale tante maar al sik verliefd ben dan ben ik toch echt iets anders in gedrag, meer verlegen etc.....
Tja .... ik geloof haar steeds minder en minder.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:19 schreef Marrije het volgende:
Huub wil niet verder vertellen over zijn exen: eerst jij
Lieke: ik??? ... 2 jaar samengewoond, ging eigenlijk altijd goed maar op een gegeven moment een beetje een sleur dus op een gegeven moment was ik het zat dat het allemaal van mijn kant kwam, maar toen zei ik ik gooi het niet zomaar stuk allemaal, laat maar zien, maar er kwam niets. Toen kreeg ik een nieuwe baan en werd ik verliefd en heb ik eerlijk verteld. Een weekje naar mijn ouders gegaan. Verder niks gebeurd met die jongen hoor. Maar het klopte gewoon niet. Het was het niet. Sindsdien ben ik altijd alleen geweest.
Oh, we zullen er bar weinig van merken denk ik...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Zometeen de ballonnenactie van NOw Live
...om met een mitrailleur die ballonen kapot te schieten.quote:
Zo verliefd is ze nouquote:Op zondag 25 maart 2007 15:22 schreef Clank het volgende:
Ze ontwijkt Huub met zoenen. Gisteravond ook al.. vreemd.
Het zou ook kunne ziin dat een vriendin ofzo van haar dat onderhoudt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft nog net niet het YT filmpje van het laatste half uur dat ze daar was op haar hyves
Hartstikke leuk!!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef akveor het volgende:
Dit is SUPERTOF.... leuke actie zeg... en ook geweldig dat de readctie dit toelaat...
Me too...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens....
Ze heeft in het begin zo getwijfeld en vertrouwde ze Huub helemaal niet dat ik deze totale ommezwaai echt niet "koop" zeg maar.
rose=amoebe, onee.. brainlessquote:Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef Mika25 het volgende:
Oranje : zwarte heks
Blauw: Huub
Rood: Brainless
???: Amanda
Groen: Sylvia
Geel: Eric (waarom geen roze?)
Paars: Jaap
SHE hebben de grootste tros zo te zien...
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef Mika25 het volgende:
Oranje : zwarte heks
Blauw: Huub
Rood: Brainless
???: Amanda
Groen: Sylvia
Geel: Eric (waarom geen roze?)
Paars: Jaap
Roze voor Brian.
SHE hebben de grootste tros zo te zien...
Rose? Ik zie donker "wijn rood"quote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef BBW het volgende:
rose=amoebe, onee.. brainless
Echt wel...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
Toch lijkt me het stiekem ook wel gaaf, de bewoners in het echt zien.![]()
Lijkt paleis Soestdijk wel. Waar blijft de krentenmik?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
Toch lijkt me het stiekem ook wel gaaf, de bewoners in het echt zien.![]()
???quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef akveor het volgende:
Ik heb er gewoon kippenvel van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |