abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47673732
0-1

Sar,
Boula, Heitinga, Mathijsen, Bouma,
Afellay, De Zeeuw, Sneijder, Robben
Kuijt, Van der Vaart
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_47673792
Ik eis toch eigenlijk wel 4-5 doelpunten
pi_47673942
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij heeft uiteraard wel gelijk, Roemenie is best een aardig ploegje en je kunt er tegen gelijk spelen, maar doe het dan met 2-2 of zo.
Ook 0-0 kan wel maar dan wel na een boeiende/spannende wedstrijd. Op deze manier is het namelijk wel een schande dat je 0-0 speelt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 26 maart 2007 @ 15:28:09 #104
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_47674307
Waarom zou je het spannend gaan maken, en zo nodig leuk voetbal moeten spelen. Uiteindelijk moet je nummer 1 of 2 worden. Dat betekent: in ieder geval niet verliezen tegen Roemenië of Bulgarije en winnen van de rest. Dan wordt je altijd 1e of 2e. Totnogtoe gaat alles goed.

Van Basten
  maandag 26 maart 2007 @ 16:32:39 #105
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_47676958
quote:
Van Basten ziet zijn selectie uitdunnen

KATWIJK - Bondscoach Marco van Basten van het Nederlands elftal kon maandag tijdens de eerste training voor het EK-kwalificatieduel met Slovenië niet over Arjen Robben en Wesley Sneijder beschikken.

Robben verscheen niet op het hoofdveld van Quick Boys vanwege een knieblessure. Sneijder had te veel last van een kneuzing in zijn onderbeen.

Ook Joris Mathijsen is niet ongeschonden uit het duel van afgelopen zaterdag met Roemenië (0-0) gekomen. De verdediger oefende apart van de spelersgroep. Mathijsen klaagde over zijn bovenbeen.

Van der Vaart

Middenvelder Rafael van der Vaart en derde doelman Henk Timmer reizen dinsdag niet mee met Oranje voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Slovenië, woensdag in Celje. Van der Vaart ondervindt te veel last van een kuitblessure, die hij zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Roemenië (0-0) opliep.

Timmer blijft thuis, omdat eerste doelman Edwin van der Sar weer fit is. De recordinternational ontbrak zaterdag in De Kuip doordat hij nog niet helemaal was hersteld van een kuitblessure.

Zowel Van der Vaart als Timmer hebben het trainingskamp van Oranje in Noordwijk maandagmiddag verlaten. Bondscoach Marco van Basten roept voor Van der Vaart geen vervanger op. Hij vertrekt daardoor dinsdagochtend met achtttien man in zijn uitgedunde selectie naar Slovenië.

Fitte selectie

Van Basten heeft, ondanks de lichte blessures,goede hoop dat hij woensdag tijdens de uitwedstrijd tegen Slovenië over een fitte selectie beschikt.

"Maar de verwachting is dat ze allemaal kunnen spelen", verklaarde de bondscoach, die zijn selectie inmiddels tot achttien man heeft zien inkrimpen. Naast Timmer en Van der Vaart maken ook De Cler, Jaliens en Landzaat niet langer deel uit van de selectie.

Strijdwijze

De bondscoach verklaarde dat hij nog steeds achter zijn strijdwijze van zaterdag staat. "Ik heb de videoband van de wedstrijd nog een keer helemaal bekeken. Ik sta nog steeds achter mijn beslissingen. Ik vind het niet raar dat ik in de slotfase geen andere aanvaller heb gebracht. De drie spitsen die speelden, kunnen namelijk allemaal een doelpunt maken."

Van Basten: "We moeten niet vergeten dat Roemenië een sterke tegenstander is. We hebben niet goed gevoetbald maar het is geen schande dat je gelijk speelt tegen Roemenië. Dat kan best gebeuren."

Goede vervangers

Van Basten benadrukte dat hij Denny Landzaat en Kew Jaliens niet verantwoordelijk houdt voor de slechte teamprestatie tegen Roemenië (0-0). Beide spelers maakten zaterdag nog deel uit van de basisformatie van Oranje voor het duel in De Kuip.

Van Basten besloot zondag dat hij het duo net als Tim de Cler niet meer nodig heeft voor de uitwedstrijd van woensdag tegen Slovenië. "We winnen en verliezen met z'n allen", verklaarde Van Basten.

"We hebben Landzaat en Jaliens laten afvallen omdat we denken dat we ze tegen Slovenië niet nodig hebben. We denken dat we goede vervangers voor die spelers hebben. Dat wil niet zeggen dat andere spelers ook niet slecht hebben gespeeld. Maar voor die voetballers hebben we misschien wel geen goede vervangers."

Kuyt

Alsof er zaterdag helemaal niets was gebeurd, liep Dirk Kuyt maandag weer voorop bij de training van het Nederlands elftal in Katwijk. De spits van Liverpool trainde scherp en bezorgde zijn ploeg met enkele doelpunten de overwinning tijdens het partijspelletje.

"Ik geef niet zo snel op", verklaarde de aanvaller nadat hem was gevraagd of hij had overwogen om zich net als Ruud van Nistelrooij niet meer voor het Nederlands elftal beschikbaar te stellen. "Ik ga gewoon weer mijn best doen voor het duel van woensdag tegen de Slovenen. Hopelijk mag ik dan beginnen. En als ik dan weer niet speel? Dan mag je best spreken van een teleurstellende week."
http://www.nu.nl/news/102(...)ectie_uitdunnen.html
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_47677845
Ik ben benieuwd wat het woensdag wordt. Hopelijk speelt Marco woensdag eindelijk eens een keer 4-4-2. Mijn opstelling mits iedereen fit is:

Van der Sar
Heitinga - Boulahrouz - Mathijsen - Gio
Seedorf - De Zeeuw - Robben
Sneijder
Kuijt - Huntelaar
pi_47678244
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
Waarom zou je het spannend gaan maken, en zo nodig leuk voetbal moeten spelen. Uiteindelijk moet je nummer 1 of 2 worden. Dat betekent: in ieder geval niet verliezen tegen Roemenië of Bulgarije en winnen van de rest. Dan wordt je altijd 1e of 2e. Totnogtoe gaat alles goed.

Van Basten
Je moet geen genoegen nemen met slechte wedstrijden en magere overwinningen tegen B-landen als Roemenie, Slovenie, Luxenburg etc. Als ze zich kwalificeren vallen ze op het EK, net als we in 2006 met WK zagen, toch wel weer door de mand.

Van Basten
Цой жив
pi_47678639
Voor als dadelijk Nederland, Roemenie en Bulgarije gelijk eindigen, telt dan het onderling resultaat of het doelsaldo eerst?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 26 maart 2007 @ 17:23:02 #109
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47678668
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef mcyodogg het volgende:
Voor als dadelijk Nederland, Roemenie en Bulgarije gelijk eindigen, telt dan het onderling resultaat of het doelsaldo eerst?
Onderling resultaat eerst.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_47679055
Geen Denny Landzaat

Verder heb ik er wel een hard hoofd in, omdat Marco ten alle tijden en in alle situaties blijft vasthouden aan zijn niet-werkende 4-3-3 met de punt naar achteren.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 26 maart 2007 @ 17:38:20 #111
167723 sanni
Acima de seu
pi_47679156
Ik hoop heel erg dat het Nederlands elftal zich revancheert voor afgelopen zaterdag in de Kuip
en daar met minstens 0-1 wegkomt. Alles wat minder is,is nog meer munitie om 'Bassie' eruit te
gooien. Hij is trouwens op zondag 7 april 2007 te gast bij Jack v.Gelder en Hugo Borst en Youri Mulder.
pi_47685593
Wees nou gewoon blij dat Nederland kans maakt om op het eindtoernooi actief te zijn Slovenië uit belooft ook weer een knap resultaat.
pi_47685916
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:38 schreef sanni het volgende:
Ik hoop heel erg dat het Nederlands elftal zich revancheert voor afgelopen zaterdag in de Kuip
en daar met minstens 0-1 wegkomt. Alles wat minder is,is nog meer munitie om 'Bassie' eruit te
gooien. Hij is trouwens op zondag 7 april 2007 te gast bij Jack v.Gelder en Hugo Borst en Youri Mulder.
Aanpakken!
pi_47686785
quote:
**De Spaanse arbiter Eduardo Iturralde
González,die het EK-kwalificatieduel
van Nederland met Slovenië van woensdag
zou leiden,moet vanwege ziekte verstek
laten gaan.Hij wordt vervangen door
zijn landgenoot Manuel Enrique Mejuto
Gonzalez.

Mejuto Gonzalez floot Oranje één keer
eerder.Hij leidde tijdens Euro 2004 het
met 2-3 verloren duel met Tsjechië.John
Heitinga werd toen door Mejuto Gonzalez
na twee gele kaarten weggestuurd.
Lekker...
pi_47687804
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:32 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Aanpakken!
Doen ze niet, want dan komt ie nooit meer terug. Doh
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47688080
Mejuto Gonzalez, wat een kutscheids is dat
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2007 @ 21:24:05 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47688473
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mejuto Gonzalez, wat een kutscheids is dat
zeker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_47688601
Ik ben opzeker voor Slovenië. Yugo's gaan Van Basten afbreken.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:50:12 #119
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_47692887
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd wat het woensdag wordt. Hopelijk speelt Marco woensdag eindelijk eens een keer 4-4-2. Mijn opstelling mits iedereen fit is:

Van der Sar
Heitinga - Boulahrouz - Mathijsen - Gio
Seedorf - De Zeeuw - Robben
Sneijder
Kuijt - Huntelaar
dat is natuurlijke in de praktijk een 4-3-3...of denk je dat Robben echt gaat middenvelden? Heeft hij dat wel eens eerder gedaan? Ik kan me niet voorstellen dat hij die discipline heeft.

je ziet zo wel op papier dat we Davids en Bommel missen op het middenveld zeg, dat zou echt veel beter 'passen'. Dan zou Sneijder, VdV of van Persie relaxed als 10 kunnen spelen in een vrije rol en eindelijk eens die verbinding naar de spitsen kunnen bewerkstelligen
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_47693414
ik denk een verassende 0-0 uitslag
Nothing to see here, carry on
pi_47693763
Van der Sar
Heitinga-Boulahrouz-Mathijsen
Seedorf-De Zeeuw-Sneijder-Emanuelson
Kuyt-Huntelaar-Robben

Met een ruit op het middenveld. Eventueel zakt Emanuelson een linie terug en speel je 433 met de punt naar achter.

Mathijsen, Robben, Sneijder en VDV zijn op dit moment niet helemaal fit. Voor Sneijder/VDV kan Afellay spelen, voor Mathijsen Bouma en voor Robben zal Babel moeten spelen.
pi_47700506
met een ruit spelen is zoooo Advocaat
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_47700561
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:50 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]

dat is natuurlijke in de praktijk een 4-3-3...of denk je dat Robben echt gaat middenvelden? Heeft hij dat wel eens eerder gedaan? Ik kan me niet voorstellen dat hij die discipline heeft.

je ziet zo wel op papier dat we Davids en Bommel missen op het middenveld zeg, dat zou echt veel beter 'passen'. Dan zou Sneijder, VdV of van Persie relaxed als 10 kunnen spelen in een vrije rol en eindelijk eens die verbinding naar de spitsen kunnen bewerkstelligen
Je hebt gelijk. Daarom baal ik er ook van dat we Van Bommel/Davids niet opgeroepen hebben en dat Rafael geblesseerd is. Anders had je een veel beter team op kunnen stellen. Ik had trouwens helemaal niet aan Emanuelsson gedacht. Zet hem dus maar op de plek van Robben neer.
pi_47701460
quote:
Frustratie, irritatie, boosheid
Door PETER VAN DUYL

Met Edwin van der Sar, maar zonder Rafael van der Vaart vliegt de selectie van het Nederlands elftal vanmorgen naar Slovenië. In Celje wil Oranje revanche nemen voor de schamele vertoning van zaterdag tegen Roemenië. Winst is noodzakelijk om de kansen op het EK volledig in eigen hand te houden.

Terwijl de selectie van het Nederlands elftal zich gisteren op het veld van Quick Boys in het zweet werkte, galmde de wanvertoning tegen de Roemenen nog na. Daarbij werd één ding duidelijk: als Oranje alle irritatie, boosheid en teleurstelling van zaterdagavond kan omzetten in positieve energie, dan mogen we morgen in Slovenië nog wat verwachten.

Meer dan ooit gingen gisteren de vorige en de volgende interland hand in hand. Spelers en bondscoach werd nog eens massaal gevraagd naar de achtergronden van de tegenvaller tegen Roemenië. ,,Een gezamenlijke verantwoordelijkheid,’’ oordeelde bondscoach Marco van Basten. ,,Dat moeten we onszelf aanrekenen. Zowel de spelers als de technische staf.’’

Het was niet direct de bedoeling, maar met zijn keuzes van zaterdag heeft Van Basten een aantal spelers op scherp gezet. Zo was Khalid Boulahrouz gisteren nog chagrijnig van zijn plek op de tribune. ,,Ik was geïrriteerd en boos,’’ zei de verdediger. ,,En ik denk dat ik ook het recht heb om me zo te voelen. Niemand kan blij zijn met een plek op de tribune.’’

En Dirk Kuyt voegde daaraan toe. ,,Als je de training hebt gezien, dan zie je dat ik scherp ben. Dat is ook de enige manier om iets te laten zien. Als ik tegen Slovenië moet spelen, ben ik er klaar voor.’’

Waar de Katwijker er zaterdag nog opzichtig het zwijgen toe deed, nam hij gisteren wel de tijd om zijn gemoedstoestand toe te lichten. ,,Op de foto’s in de kranten zag ik een heel teleurgestelde blik,’’ analyseerde Kuyt zichzelf. ,,En dat klopte ook volkomen. Boos? Teleurstelling en boosheid lopen in elkaar over.’’

Kuyt zei eerlijk dat hij had gedacht te spelen tegen Roemenië, uiteindelijk kreeg hij zelfs niet één minuut. De aanvaller zegt geen seconde overwogen te hebben het verder voor gezien te houden bij Oranje. ,,Ik ben niet blij met deze rol, dat is toch logisch? Maar ik zal nooit zomaar weglopen, zal altijd proberen terug te knokken. Hopelijk krijg ik de kans tegen Slovenië.’’

Met welke opstelling Van Basten morgen in Celje op de proppen komt, is nog volstrekt onduidelijk. Zeker is dat Kew Jaliens en Denny Landzaat hun basisplek kwijt zijn, zij blijven zelfs thuis. ,,Het was duidelijk dat we met een kleinere groep naar Slovenië zouden gaan,’’ verklaarde de bondstrainer. ,,We kunnen niet tevreden zijn over hetgeen we zaterdag hebben laten zien. Je maakt keuzes en zij zijn afgevallen. That’s all in the game.’’

Edwin van der Sar gaat wel mee naar Slovenië. Hij is hersteld van een kuitblessure, waardoor ook Henk Timmer tot afvaller werd gedegradeerd. Daar staat tegenover dat Rafael van der Vaart de interland tegen Slovenië mist. De speler van HSV heeft last van een kuit, probeerde het gisteren nog wel even, maar moest zich uiteindelijk toch afmelden bij de bondscoach. Het is de vijfde keer sinds het WK dat Van der Vaart door een blessure een interland moet laten schieten. In Duitsland kwam hij door fysiek ongemak ook al nauwelijks in actie.

Naast Van der Vaart trainde gisteren ook Joris Mathijsen (hamstrings) apart. Arjen Robben (knie) en Wesley Sneijder (onderbeen) verschenen zelfs niet op het trainingsveld, maar stappen vanmorgen wel in het vliegtuig naar Slovenië. Duidelijk is dat Oranje morgen vooral moet proberen sneller te voetballen. Ook de Slovenen zullen graag en massaal achterover leunen. Het is een speelwijze die het Nederlands elftal al jaren problemen bezorgt.

De internationals vinden niet dat ze morgen veel anders moeten doen, wel dat het veel beter moet. ,,Het ligt niet aan het systeem,’’ zei Boulahrouz. ,,De spelers moeten het gewoon beter invullen.’’
pi_47705857
Nu Babel nog een blessure en van Basten kan niets anders meer dan een fatsoenlijk elftal op de been brengen
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:44:34 #126
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47705883
Wat zal de opstelling zijn ongeveer
pi_47706064
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Oke dus deze twee krijgen nu (in van bastens ogen) vedette trekjes? Dan zullen ze voortaan niet meer geselecteerd worden. Komt Hoogendorp, of welke andere D spits, echt in beeld.
pi_47706209
quote:
Kuyt zei eerlijk dat hij had gedacht te spelen tegen Roemenië, uiteindelijk kreeg hij zelfs niet één minuut. De aanvaller zegt geen seconde overwogen te hebben het verder voor gezien te houden bij Oranje.
Waarom komt dit uberhaupt ter sprake? Verwachten we nu van iedere bankzitter dat ze gaan bedanken ofzo? Wat een onzin.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:53:23 #129
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_47706235
Van Basten kennende, want wie kent hem beter dan ik:

Van der Sar
Heijtinga - Boulahrouz - Mathijsen/Bouma - Emmanuelson
Seedorf - de Zeeuw - Sneijder
Kuijt - Huntelaar - Robben
pi_47706331
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:52 schreef koningdavid het volgende:
Waarom komt dit uberhaupt ter sprake? Verwachten we nu van iedere bankzitter dat ze gaan bedanken ofzo? Wat een onzin.
Bankzitter is 1 ding maar als v Basten een slechte lopende aanvalslinie laat staan terwijl er een topspits op de bank zit dan is een vergelijking met Mark & Ruud snel gemaakt. Vandaar de vraag van de journalist denk ik. Kuyt is natuurlijk niet een bankzitter zoals een Koevermans.
pi_47706508
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef FJD het volgende:

[..]

Bankzitter is 1 ding maar als v Basten een slechte lopende aanvalslinie laat staan terwijl er een topspits op de bank zit dan is een vergelijking met Mark & Ruud snel gemaakt. Vandaar de vraag van de journalist denk ik. Kuyt is natuurlijk niet een bankzitter zoals een Koevermans.
Kuyt is ook weer geen Pele ofzo.. Een degelijke spits, maar niet verheven boven de rest van de selectie. Als Kuyt gepasseerd wordt voor Huntelaar vind ik dat niet zo heel erg vreemd hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47706982
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
We gaan weer makkelijk naar het EK, en worden europees kampioen.
Tering hey, jij hebt goeie doop gescoord, wat een wereldtrip.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_47707134
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef koningdavid het volgende:
Kuyt is ook weer geen Pele ofzo.. Een degelijke spits, maar niet verheven boven de rest van de selectie. Als Kuyt gepasseerd wordt voor Huntelaar vind ik dat niet zo heel erg vreemd hoor.
Geen Pele nee maar dat zeg ik ook niet. Kuyt is een ander type spits dan Huntelaar. Als je dan ziet dat het geheel Babel-Robben-Huntelaar niet in staat is om op een of andere manier gevaar te creeren dan zul je het op een andere manier moeten proberen. Babel opofferen voor Kuyt om daarmee een betere aanvoer naar de aanval te krijgen lijkt me dan een hele reële optie.
pi_47707167
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Inderdaad. Kuijt heeft nog nooit goed gespeeld als centrumspits in Oranje en het probleem lag ook helemaal niet bij Huntelaar.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:20:13 #135
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_47707210
voor het WK wist Slovenie volgens mij nog te winnen van Duitsland; dus 4-5 goals zullen het van onze kant niet worden...
pi_47707429
Slovenie is inderdaad geen Malta ofzo. Deden in 2000 nog mee aan het EK en in 2002 aan het WK (itt onszelf) als ik het me goed herinner. Wonnen weliswaar geen wedstrijd en haalden in die 6 wedstrijden maar 2 punten.
pi_47707508
En versloegen Italie thuis met 1-0 in de kwalificatie voor het WK 2006.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47707776
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:28 schreef mcyodogg het volgende:
En versloegen Italie thuis met 1-0 in de kwalificatie voor het WK 2006.
Toen zat ik in Florence, 10 oktober 2004 ongeveer, wat een grap was dat zeg.
pi_47707800
Zoveel goede voetballers hebben ze anders niet meer. Zahovic was tof .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:36:29 #140
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47707805
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van Basten kennende, want wie kent hem beter dan ik:

Van der Sar
Heijtinga - Boulahrouz - Mathijsen/Bouma - Emmanuelson
Seedorf - de Zeeuw - Sneijder
Kuijt - Huntelaar - Robben
Van Hanegem gelezen zeker
pi_47707824
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef Fides het volgende:

[..]

Toen zat ik in Florence, 10 oktober 2004 ongeveer, wat een grap was dat zeg.
Uiteindelijk lachte Italië het hardst in 2006!
pi_47707844
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zoveel goede voetballers hebben ze anders niet meer. Zahovic was tof .
Nederland ook niet, toch staan we er goed voor.
pi_47707856
0-5 of 0-6 wordt het niet, maar we moeten Slovenië ook weer niet overschatten. Ik denk een 0-2 overwinning. En dat is een keurig resultaat.
pi_47707876
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Grimm het volgende:

[..]

Lijkt mij het meest logisch na het afvallen van Vdv, Landzaat en Jaliens.
pi_47707882
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Grimm het volgende:

[..]

Heeft Van Hanegem Gio uit de basis?
pi_47707975
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
0-5 of 0-6 wordt het niet, maar we moeten Slovenië ook weer niet overschatten. Ik denk een 0-2 overwinning. En dat is een keurig resultaat.
Uitslagen van 0-5 worden er tegenwoordig niet meer gemaakt. Kijk naar afgelopen weekend, allemaal krappe overwinninkjes van de 'grote' landen tegen de 'kleintjes'. 0-1 mag Nederland blij mee zijn, zeker na zaterdag . Of ze gaan geflatteerd met 0-3 winnen ofzo, zal wel weer zo'n van Basten streek worden .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:57:45 #147
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_47708528
Ik wil gewoon een keer weer eens goed voetbal zien !!! Of ze er dan 1 of 12 maken maakt me even niets....

Op voorhand zeggen, dat 0-2 een goed resultaat is, daar doe ik niet aan mee...
pi_47708973
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:37 schreef Longmen het volgende:

[..]

Uiteindelijk lachte Italië het hardst in 2006!
En Nederland speelde toen volgens mij ook gelijk tegen Macedonie geloof ik, dus zoveel te lachen was er niet:P Maar toch.
pi_47709964
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef Fides het volgende:

[..]

En Nederland speelde toen volgens mij ook gelijk tegen Macedonie geloof ik, dus zoveel te lachen was er niet:P Maar toch.
Oh ja die 0-0 in de Arena afschuwelijke wedstrijd ook.
En van Basten teste toen voor t laatst Davids, alsof die wedstrijd zo'n goed beeld gaf.
pi_47710064
0-0? Volgens mij speelden we toen 2-2 uit tegen Macedonië.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')