abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47663539
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een jankerds hier... Geef mij maar puur resultaatvoetbal. Deze bondscoach heeft nog maar twee keer verloren geloof ik. Tegen Italië, de latere wereldkampioen en tegen Portugal op het WK. Mooi voetbal ben je zo vergeten, goede resultaten niet.
En welke grootmachten heeft Bassie zoal verslagen als het er echt om ging ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 26 maart 2007 @ 09:59:07 #52
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_47663788
Dat kun je uiteindelijk van iedere bondscoach zeggen, dat de tegenstanders niet zulke grootheden waren. Blijft staan dat het uiteindelijke resultaat van Van Basten als bondscoach helemaal niet zo slecht is. D'r uit tegen Portugal is geen schande.
pi_47663994
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:59 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat kun je uiteindelijk van iedere bondscoach zeggen, dat de tegenstanders niet zulke grootheden waren. Blijft staan dat het uiteindelijke resultaat van Van Basten als bondscoach helemaal niet zo slecht is. D'r uit tegen Portugal is geen schande.
Je hebt gelijk. Van Basten verdient alle respect wegens glorieuze overwinningen op een Nedved-loos Tsjechië, Roemenië, Andorra, Armenië, Servië en Ivoorkust .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 26 maart 2007 @ 10:13:47 #54
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_47664067
Hij neemt tenminste geen onnodige risico's. Hij doet dus wat 'ie moet doen.
pi_47664082
Onnodige risico's nemen tegen Andorra: Geloof je er zelf ook in ?
pi_47664089
Ga ik lekker lang sporten die dag.

Absoluut een zwak pruts NL elftal dat wij voorgeschoteld krijgen.

Van Basten ben een vent roep Davids en Van Bommel op en je zult zien dat er balans in het elftal komt.

Al die lichtgewichten die er nu staan heb je geen flikker aan.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 10:17:40 #57
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_47664133
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:15 schreef cultheld het volgende:
Onnodige risico's nemen tegen Andorra: Geloof je er zelf ook in ?
Heel makkelijk om dat land er dan uit te pakken. Maar wat kan Van Basten meer doen dan winnen van die landen die je noemde?
pi_47664157
Alsof Roemenië sterk was??
JOHNNY HEITINGA
pi_47664177
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:18 schreef Camplo het volgende:
Alsof Roemenië sterk was??
Waren zij zo sterk of waren wij zo zwak
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47664186
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:17 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Heel makkelijk om dat land er dan uit te pakken. Maar wat kan Van Basten meer doen dan winnen van die landen die je noemde?
Z'n retoriek waar maken.
pi_47664209
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Waren zij zo sterk of waren wij zo zwak
Wij speelden als mongolen.
Tering man, we zijn godverdomme NL. Geen één of ander zwak boerenland met semi-profs.
Damnit.
Dat die kneuzen zich kapotschamen en ons woensdag 0-7 trakteren.

Vroeger jonge, toen kan ik me herinneren elke wedstrijd was wel 4-0 / 0-5 en het was slecht als er maar 2-0 /0-2 gewonnen werd.

Waar is die tijd???
JOHNNY HEITINGA
pi_47664284
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:21 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wij speelden als mongolen.
Tering man, we zijn godverdomme NL. Geen één of ander zwak boerenland met semi-profs.
Damnit.
Dat die kneuzen zich kapotschamen en ons woensdag 0-7 trakteren.

Vroeger jonge, toen kan ik me herinneren elke wedstrijd was wel 4-0 / 0-5 en het was slecht als er maar 2-0 /0-2 gewonnen werd.

Waar is die tijd???
elke wedstrijd? Damn hoe oud ben jij wel niet?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_47664290
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:13 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hij neemt tenminste geen onnodige risico's. Hij doet dus wat 'ie moet doen.
Dan is het een laffe coach, iets wat helemaal niet bij Oranje past. En dan komt hij ook nog uit de Cruijff-school. Maar het ergste is nog dat hij helemaal geen resultaatvoetbal wil spelen. Van Basten wil mooi en aanvallend spelen, wat hem nog nooit gelukt is (op een helft tegen Duitsland na). Dus doe nu niet net alsof dit allemaal deel uitmaakt van het masterplan van Van Basten. Als je de eerste kwalificatiereeks bekijkt, dan hingen die wedstrijden stuk voor stuk van geluk aan elkaar. Dat zal dan wel beginnersgeluk zijn geweest, want de resultaten beginnen nu al minder te worden.
pi_47664303
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:24 schreef Longmen het volgende:

[..]

elke wedstrijd? Damn hoe oud ben jij wel niet?
Kwalificatie reeksen heb ik het over.
Sjonge jonge, nu spelen we tegen de mongolischte landen soms 2-2... en moeizaam ergens 0-1 winnen van Andorra. Etc etc.
Belachelijk.
JOHNNY HEITINGA
pi_47664333
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:25 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dan is het een laffe coach, iets wat helemaal niet bij Oranje past. En dan komt hij ook nog uit de Cruijff-school. Maar het ergste is nog dat hij helemaal geen resultaatvoetbal wil spelen. Van Basten wil mooi en aanvallend spelen, wat hem nog nooit gelukt is (op een helft tegen Duitsland na). Dus doe nu niet net alsof dit allemaal deel uitmaakt van het masterplan van Van Basten. Als je de eerst kwalificatiereeks bekijkt, dan hingen die wedstrijden stuk voor stuk van geluk aan elkaar. Dat zal dan wel beginnersgeluk zijn geweest, want de resultaten beginnen ook al minder te worden.
Plus... het WK hebben we ook geen moment de tegenstander onze wil opgelegd.
Goals vielen puur uit individuele klasse.
JOHNNY HEITINGA
pi_47664382
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:25 schreef Camplo het volgende:

[..]

Kwalificatie reeksen heb ik het over.
Sjonge jonge, nu spelen we tegen de mongolischte landen soms 2-2... en moeizaam ergens 0-1 winnen van Andorra. Etc etc.
Belachelijk.
Ik kan me anders herrineren dat pak m beet de laatste 10 jaar de kwalificatie uiterst moeizaam verliep, en de 5-0 uitslagen zeldzaam waren... Alleen de laatste reeks onder van basten ging eenvoudig. En eerlijk is eerlijk ook nu staan we er nog steeds prima voor.
(alleen het vertoonde spel... )
pi_47664383
Van topland Macedonië werd in ieder geval niet verloren en in Nederland werd zelfs de nul gehouden .
pi_47664415
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:25 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dan is het een laffe coach, iets wat helemaal niet bij Oranje past. En dan komt hij ook nog uit de Cruijff-school. Maar het ergste is nog dat hij helemaal geen resultaatvoetbal wil spelen. Van Basten wil mooi en aanvallend spelen, wat hem nog nooit gelukt is (op een helft tegen Duitsland na). Dus doe nu niet net alsof dit allemaal deel uitmaakt van het masterplan van Van Basten. Als je de eerste kwalificatiereeks bekijkt, dan hingen die wedstrijden stuk voor stuk van geluk aan elkaar. Dat zal dan wel beginnersgeluk zijn geweest, want de resultaten beginnen nu al minder te worden.
Met mooi en aanvallend is niets mis, alleen was het dat maar, dat is onder van B. nog nooit vertoont....
pi_47664519
Van Gaal moet er nog een keer gaan zitten vind ik.

Die kan goed met jonge spelers omgaan,en toen hij faalde zat er allemaal van die oude garde troep.
JOHNNY HEITINGA
pi_47664563
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:30 schreef Longmen het volgende:

[..]

Met mooi en aanvallend is niets mis, alleen was het dat maar, dat is onder van B. nog nooit vertoont....
Dat zeg ik ook niet en natuurlijk geef ik de voorkeur aan aanvallend voetbal omdat dat bij Oranje hoort. Maar het ging mij erom dat er door sommige mensen hier net wordt gedaan alsof Van Basten met opzet resultaatvoetbal speelt. Maar het schrijnende is juist dat zijn eftal op een totaal andere manier voetbalt dan hij voor ogen heeft. Daarom is hij zo'n matige bondscoach.
pi_47664792
Het ligt simpelweg aan de opstellingen van Van Basten.

De laatste keer dat hij ECHT een goede opstelling had die klopte speelde Oranje een erg goede wedstrijd. Tegen Ierland: 4-0

Aanval was Robben - Huntelaar - Van Persie. Van der Vaart was de grote spelverdeler en stond aan de basis van vrijwel elke aanval. Landzaat en Schaars speelden heel sober in dienst van Van der Vaart.

Dat KLOPTE gewoon. Sindsdien is het altijd maar schipperen geweest.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47664879
Ik laat NCIS niet hiervoor schieten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 26 maart 2007 @ 11:07:27 #73
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_47665414
Ik vind het niet zo erg dat Nederland niet met 4-0 van kleine om middelgrote landen wint. Dat lukte Nederland tegen Cyprus 1987 tijdens de EK kwalificatie, maar tegenwoordig laten dat soort landen zich niet meer zo makkelijk afstraffen. Ze graven zich in, zodat er geen doorkomen meer aan is. Italië, Engeland, Duitsland etc. winnen ook niet vaak met grote cijfers in dat soort wedstrijden.

Wat ik wil erg vind is dat er geen enkele lijn in het beleid van Van Basten te ontdekken is:

Spelers lijken geselecteerd te worden zodra ze 1 goede wedstrijd voor hun club hebben gespeeld, maar worden daarna nooit meer opgeroepen.

Vaste waarden worden afgedankt. Spelers krijgen geen vertrouwen. Iemand die 8 wedstrijden in de basis mag beginnen, wordt na 1 matige wedstrijd buiten de selectie gezet (Landzaat).

Het nederlands elftal gaat niet steeds beter voetballen, er zit geen stijgende lijn in. Jonge spelers breken niet door. Het lukt van Basten niet om van de meer ervaren spelers er eentje uit te kiezen die de leider op het veld wordt. En als druppel worden spelers die een grote mond hebben en misschien wat extra kunnen betekenen rigoreus buiten de selectie gezet (Van Bommel, Davids, Van Nistelrooy).

Er wordt gespeeld met een systeem wat niet goed lijkt te werken. Tegenstanders weten ondertussen hoe je twee buitenspelers moet afstoppen. Bovendien lijkt Van Basten niet in te zien dat we op dit moment niet genoeg goede buitenspelers hebben om 4-4-2 te spelen.
  maandag 26 maart 2007 @ 11:38:52 #74
159022 AminBen
El Maestro
  maandag 26 maart 2007 @ 11:52:26 #75
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_47666941
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef AminBen het volgende:
0-0.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_47667517
Binnen de huidige opgeroepen kut selectie van Van Basten zou ik dan dit doen...

-----------------vd Sar-------------
----Heitinga--------Boula-------Gio
----------------Zeeuw-------------
---Vd Vaart-----------------Seedorf
----------------Sneijder-------------
----Kuyt-------Huntelaar---Robben

Maar eigenlijk zou Van Bommel VanPersie er minimaal bij moeten zitten
pi_47667893
Hup Slovenie
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_47667919
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Hup Slovenie
Dat sowieso.

Maar goed, Nederland zal wel 'gewoon' winnen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_47668186
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:45 schreef koningdavid het volgende:
Het ligt simpelweg aan de opstellingen van Van Basten.

De laatste keer dat hij ECHT een goede opstelling had die klopte speelde Oranje een erg goede wedstrijd. Tegen Ierland: 4-0

Aanval was Robben - Huntelaar - Van Persie. Van der Vaart was de grote spelverdeler en stond aan de basis van vrijwel elke aanval. Landzaat en Schaars speelden heel sober in dienst van Van der Vaart.

Dat KLOPTE gewoon. Sindsdien is het altijd maar schipperen geweest.
Ja en vervolgens gaat hij weer van alles wijzigen en mensen passeren, onbegrijpelijk. Incapabel.
pi_47668187
Als er wordt verloren, wordt v Basten er dan uitgegooit of is dat valse hoop?
Цой жив
pi_47668196
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:30 schreef Zwoerd het volgende:
Als er wordt verloren, wordt v Basten er dan uitgegooit of is dat valse hoop?
dat laatste.
pi_47669857
waarom stelt ie niet gewoon heel 020 op?
pi_47670095
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef PabloLopez het volgende:
waarom stelt ie niet gewoon heel 020 op?
Tja in 010 valt weinig te halen.
  maandag 26 maart 2007 @ 13:29:42 #84
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47670180
Laatste kans Bassie

--------------Sar---------------
-Boula-Mathijsen-Bouma-
-----------Heitinga-----------
---Seedorf--van der Vaart--
-------------Sneijder-----------
-----Huntelaar-Robben----
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47670225
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:27 schreef Longmen het volgende:

[..]

Tja in 010 valt weinig te halen.
zeker waar, maar buiten de landsgrenzen... of in alkmaar, eindhoven...
  maandag 26 maart 2007 @ 13:46:41 #86
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_47670715
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:28 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ik kan me anders herrineren dat pak m beet de laatste 10 jaar de kwalificatie uiterst moeizaam verliep, en de 5-0 uitslagen zeldzaam waren... Alleen de laatste reeks onder van basten ging eenvoudig. En eerlijk is eerlijk ook nu staan we er nog steeds prima voor.
(alleen het vertoonde spel... )
tegen san marino won NL toen destijds met een nulletje of 8, bergkamp/kluivert periode.

die periode doelt hij op, en ik ook!
  maandag 26 maart 2007 @ 13:49:31 #87
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_47670814
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:23 schreef mitt het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Maar goed, Nederland zal wel 'gewoon' winnen.
ik plijt ervoor dat het of een 0 - 10 overwinning voor NL moet worden, alles minder voor NL moet dan bestraft worden met een 1 of 2 - 0 overwinning voor slovenie. maar ik denk dat het van een koude kermis thuis komen wordt en dat NL er 1 pisballetje bij slovenie er in glijd en dat er voor de rest niets gebeurd.
pi_47671485
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

tegen san marino won NL toen destijds met een nulletje of 8, bergkamp/kluivert periode.

die periode doelt hij op, en ik ook!
Eh ja maar dat is niet elke wedstrijd En met zo'n groot verschil winnen doet bijna geen enkele ploeg meer. Bovendien is Roemenië zeker geen san marino. Letland ook niet.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:15:00 #89
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47671603
En toch ga ik weer kijken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 26 maart 2007 @ 14:15:40 #90
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_47671624
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:11 schreef Longmen het volgende:

[..]

Eh ja maar dat is niet elke wedstrijd En met zo'n groot verschil winnen doet bijna geen enkele ploeg meer. Bovendien is Roemenië zeker geen san marino. Letland ook niet.
luxemburg = san marino, geen verschil in kwaliteiten, allebij amateur voetbal. waarom wou het toen wel tegen san marino een nulletje of 8, en waarom nu een schamele klote 0 - 1 tegen de luxemburgers?
pi_47671785
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

luxemburg = san marino, geen verschil in kwaliteiten, allebij amateur voetbal. waarom wou het toen wel tegen san marino een nulletje of 8, en waarom nu een schamele klote 0 - 1 tegen de luxemburgers?
Ja luxemburg was idd een drama.
Maar het SM van toen speelt ook anders dan het SM van nu. Maar 5-0 moet zeker normaal zijn tegen dergelijke tegenstanders.
pi_47672158
Geen tijd om te kijken.
Secrets never die. Only people.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:33:54 #93
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47672238
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Geen tijd om te kijken.
Wat ga je doen dan?
pi_47672284
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat ga je doen dan?
Andere dingen .
Het nederlands elftal interesseert me in dit soort wedtrijden toch niet echt, en al helemaal niet tegen Slovenië .
  maandag 26 maart 2007 @ 14:37:03 #95
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47672349
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Andere dingen
Weer zuipen en snuiven zeker
pi_47672439
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Weer zuipen en snuiven zeker
Lijkt me de ideale voorbereiding op wat belangrijke tentamens ja !
pi_47672505
Sneijder en Robben er dus niet bij?
quote:
"We moeten niet vergeten dat Roemenië een sterke tegenstander is. We hebben niet goed gevoetbald, maar het is geen schande dat je gelijk speelt tegen Roemenië. Dat kan best gebeuren”, aldus de bondscoach in De Telegraaf.
Zo zet je je spelers wel op scherp zeg .

Hij heeft uiteraard wel gelijk, Roemenie is best een aardig ploegje en je kunt er tegen gelijk spelen, maar doe het dan met 2-2 of zo.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:49:48 #98
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_47672770
Nee, gewoon met 0-0. Prima resultaat. We gaan weer makkelijk naar het EK, en worden europees kampioen. Maar dan kijken jullie waarschijnlijk al niet eens meer.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:50:14 #99
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_47672789
Het wordt 1-5.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_47672986
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nee, gewoon met 0-0. Prima resultaat. We gaan weer makkelijk naar het EK, en worden europees kampioen. Maar dan kijken jullie waarschijnlijk al niet eens meer.
Roemenie en Bulgarije hebben evenveel verliespunten, dus zo gemakkelijk gaat het ook weer niet hoor. Een misstap kan al fataal zijn, lijkt me niet een relaxed gevoel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')