Oke dus deze twee krijgen nu (in van bastens ogen) vedette trekjes? Dan zullen ze voortaan niet meer geselecteerd worden.quote:
Waarom komt dit uberhaupt ter sprake? Verwachten we nu van iedere bankzitter dat ze gaan bedanken ofzo? Wat een onzin.quote:Kuyt zei eerlijk dat hij had gedacht te spelen tegen Roemenië, uiteindelijk kreeg hij zelfs niet één minuut. De aanvaller zegt geen seconde overwogen te hebben het verder voor gezien te houden bij Oranje.
Bankzitter is 1 ding maar als v Basten een slechte lopende aanvalslinie laat staan terwijl er een topspits op de bank zit dan is een vergelijking met Mark & Ruud snel gemaakt. Vandaar de vraag van de journalist denk ik. Kuyt is natuurlijk niet een bankzitter zoals een Koevermans.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:52 schreef koningdavid het volgende:
Waarom komt dit uberhaupt ter sprake? Verwachten we nu van iedere bankzitter dat ze gaan bedanken ofzo? Wat een onzin.
Kuyt is ook weer geen Pele ofzo.. Een degelijke spits, maar niet verheven boven de rest van de selectie. Als Kuyt gepasseerd wordt voor Huntelaar vind ik dat niet zo heel erg vreemd hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Bankzitter is 1 ding maar als v Basten een slechte lopende aanvalslinie laat staan terwijl er een topspits op de bank zit dan is een vergelijking met Mark & Ruud snel gemaakt. Vandaar de vraag van de journalist denk ik. Kuyt is natuurlijk niet een bankzitter zoals een Koevermans.
Tering hey, jij hebt goeie doop gescoord, wat een wereldtrip.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
We gaan weer makkelijk naar het EK, en worden europees kampioen.
Geen Pele nee maar dat zeg ik ook niet. Kuyt is een ander type spits dan Huntelaar. Als je dan ziet dat het geheel Babel-Robben-Huntelaar niet in staat is om op een of andere manier gevaar te creeren dan zul je het op een andere manier moeten proberen. Babel opofferen voor Kuyt om daarmee een betere aanvoer naar de aanval te krijgen lijkt me dan een hele reële optie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef koningdavid het volgende:
Kuyt is ook weer geen Pele ofzo.. Een degelijke spits, maar niet verheven boven de rest van de selectie. Als Kuyt gepasseerd wordt voor Huntelaar vind ik dat niet zo heel erg vreemd hoor.
Inderdaad. Kuijt heeft nog nooit goed gespeeld als centrumspits in Oranje en het probleem lag ook helemaal niet bij Huntelaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kuyt is ook weer geen Pele ofzo.. Een degelijke spits, maar niet verheven boven de rest van de selectie. Als Kuyt gepasseerd wordt voor Huntelaar vind ik dat niet zo heel erg vreemd hoor.
Toen zat ik in Florence, 10 oktober 2004 ongeveer, wat een grap was dat zeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:28 schreef mcyodogg het volgende:
En versloegen Italie thuis met 1-0 in de kwalificatie voor het WK 2006.
Van Hanegem gelezen zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van Basten kennende, want wie kent hem beter dan ik:
Van der Sar
Heijtinga - Boulahrouz - Mathijsen/Bouma - Emmanuelson
Seedorf - de Zeeuw - Sneijder
Kuijt - Huntelaar - Robben
Uiteindelijk lachte Italië het hardst in 2006!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef Fides het volgende:
[..]
Toen zat ik in Florence, 10 oktober 2004 ongeveer, wat een grap was dat zeg.![]()
![]()
Nederland ook niet, toch staan we er goed voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zoveel goede voetballers hebben ze anders niet meer. Zahovic was tof.
Uitslagen van 0-5 worden er tegenwoordig niet meer gemaakt. Kijk naar afgelopen weekend, allemaal krappe overwinninkjes van de 'grote' landen tegen de 'kleintjes'. 0-1 mag Nederland blij mee zijn, zeker na zaterdagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
0-5 of 0-6 wordt het niet, maar we moeten Slovenië ook weer niet overschatten. Ik denk een 0-2 overwinning. En dat is een keurig resultaat.
En Nederland speelde toen volgens mij ook gelijk tegen Macedonie geloof ik, dus zoveel te lachen was er niet:P Maar toch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Uiteindelijk lachte Italië het hardst in 2006!![]()
Oh ja die 0-0 in de Arena afschuwelijke wedstrijd ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef Fides het volgende:
[..]
En Nederland speelde toen volgens mij ook gelijk tegen Macedonie geloof ik, dus zoveel te lachen was er niet:P Maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |