De enige speler met een goede voorzet is niet eens geselecteerd: Jennerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe Overmars nodig
Klein maar fijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Sneijder is eigenlijk een best goeie speler. Jammer dat hij zo klein is.
Lethal Industryquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel goede muziek...
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, Kluners uit Kenia.
Oh nee, Seedorf
Zuivere speeltijd compenseren is sinds Nederland-Portugal een illusie gebleken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Wtf is zuivere speeltijd
Griekenland-Turkijke schijnt wel aardig te zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:21 schreef buzzer het volgende:
ALs de tweede helft net zo wordt ga ik liever iets anders kijken. Dit was bagger met hoofdletter B
Rondom 10quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:21 schreef buzzer het volgende:
ALs de tweede helft net zo wordt ga ik liever iets anders kijken. Dit was bagger met hoofdletter B
Vertelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Griekenland-Turkijke schijnt wel aardig te zijn.![]()
echt he. De Zeeuw voor Landzaat en Seedorf voor Sneijder en we rollen ze op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat doet die wisselspeler van Wigan Athletic er altijd in? Zuigt hij de pik van Van Basten ofzo?
ik zit ff stjechie duitsland te kijken,. die duitsers ballen een stuk soepeler,. bij nederland is het steeds balletjes net niet op maat, geen aansluiting, tempo eruit enz..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:22 schreef XrAiDeN het volgende:
wat een middelmatig saai kutteam hebben we toch, bedankt Marco!
Die kijk ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Griekenland-Turkijke schijnt wel aardig te zijn.![]()
sneijder eruit?!?!? Spoor je wel helemaal?!?!?!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
echt he. De Zeeuw voor Landzaat en Seedorf voor Sneijder en we rollen ze op.
Er staat een zogenaamde bal afpakker in. Die wisselspeler van Wigan. Maar hij pakt geen ene bal af en heeft nog geen normale pass gegeven op 2 balletjes breed na. Zoals altijd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:23 schreef koningdavid het volgende:
![]()
Van Basten, je opstelling klopt niet!
Er staat geen balafpakker op het middenveld waardoor het defensief vaak wordt overlopen. De opbouw van achteruit verloopt allesbehalve soepel en er is niet iemand in de punt-naar-achteren die zich aanbied om de opbouw over te nemen. Er wordt daarom veels te vaak de lange bal gespeeld.
Wat zouteloos zeg, en dit reken ik Van Basten aan.
Wil je met 10 man gaan spelen of zo?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Haal landzaat, huntelaar, van bronckhorst en jaliens der maar uit![]()
jaliens staat zo slecht niet te spelen hoor, waar baseer je dat op?,. haal babel er maar uit, daar gaat geen dreiging van uit en hij verprutst steeds de bal..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
4 wissels?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
moet je meer bier drinken dant valt het wel meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:27 schreef denthemen het volgende:
kut wedstrijd
Landzaat speelt dramatisch. Dan kan je nog beter De Jong opstellen, dat is meer een balafpakker.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Er staat een zogenaamde bal afpakker in. Die wisselspeler van Wigan. Maar hij pakt geen ene bal af en heeft nog geen normale pass gegeven op 2 balletjes breed na. Zoals altijd.
Babel moet je altijd laten staan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef nightfall het volgende:
[..]
jaliens staat zo slecht niet te spelen hoor, waar baseer je dat op?,. haal babel er maar uit, daar gaat geen dreiging van uit en hij verprutst steeds de bal..
Ik vraag me echt af wat er moet gebeuren wil hij Landzaat passeren... misschien moet een Roemeen maar even zo aardig zijn om hem uit de wedstrijd te trappenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Er staat een zogenaamde bal afpakker in. Die wisselspeler van Wigan. Maar hij pakt geen ene bal af en heeft nog geen normale pass gegeven op 2 balletjes breed na. Zoals altijd.
Na'aah, die gast is gewoon debiel bezig. Beetje Sneijder gaan zitten afzeiken. Please ..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:25 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
sneijder eruit?!?!? Spoor je wel helemaal?!?!?!
Jezus , wat een kut instellingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er moet gebeuren wil hij Landzaat passeren... misschien moet een Roemeen maar even zo aardig zijn om hem uit de wedstrijd te trappen![]()
![]()
puuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:28 schreef Happel het volgende:
Allemaal even fluiten, vanwege het slechte spel. Kom op!
De Jong is ook slecht. Liever de Zeeuw.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Landzaat speelt dramatisch. Dan kan je nog beter De Jong opstellen, dat is meer een balafpakker.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:28 schreef Happel het volgende:
Allemaal even fluiten, vanwege het slechte spel. Kom op!
Blijkbaar is het de enige manier om Landzaat uit Oranje te krijgen, want op basis van presteren hoort ie er al jaren niet meer in thuisquote:
Ik vind hem vrij statisch.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:31 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar kan je niks aanrekenen, hij heeft amper de bal gehad.
Hoeveel euro zal zoon roemeen er voor nodig hebben om dat te doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me echt af wat er moet gebeuren wil hij Landzaat passeren... misschien moet een Roemeen maar even zo aardig zijn om hem uit de wedstrijd te trappen![]()
![]()
het is rust je mag gratis naar binnen kom op !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:32 schreef APK het volgende:
Jezus, wat een verschrikkelijk slechte regie.
De overzichtscamera ter hoogte van de middellijn staat te ver ingezoomd en ze tiefen om de 10 sec. een close up in beeld.
Ik word er zeeziek van.
Voor wiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vandaag is Rood......
Wie zal die kaart gaan krijgen![]()
Is jaknikken ook al overleg tegenwoordigquote:
Volgens Hans welquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is jaknikken ook al overleg tegenwoordig
Moet nog rijdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet je meer bier drinken dant valt het wel mee
Polen heeft ook gewonnen. Wat een kutopstelling trouwens.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
1 Nederlandse Bondscoach heeft al gewonnen ( Hiddiink)
Wellicht heeft hij het koudquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom loopt Jhonny zich nou warm![]()
Ik bedoelde het "oeps, daar ging een bal onder m'n poten door" stukjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De beste speler van het Nederlands elftal bedoel je ?
kloptquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:38 schreef ShaoliN het volgende:
Polen heeft ook gewonnen.
Zal je zien, gaan ze net scoren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef VoreG het volgende:
Ik ga maar gewoon poepen, ik mis toch niets.
Draai een drol voor Van Basten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:39 schreef VoreG het volgende:
Ik ga maar gewoon poepen, ik mis toch niets.
Niks tegen Jezus he ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:41 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, lijkt nergens op.!
Die heeft medelijden. Geef hem eens ongelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Daar wou die roemeen ons bijna helpen![]()
En staat Van Basten met uitgestreken smoelwerk een hosannaverhaal te verkondigenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal je zien. Word het dalijk 3-0 in 20 minuten en dan denken al die landen weer dat we makkelijk winnen
En dan Van Basten weer met ooooo wat hebben we weer goed gespeeldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal je zien. Word het dalijk 3-0 in 20 minuten en dan denken al die landen weer dat we makkelijk winnen
Ligt plat, goedzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Huntelaar eraf a.u.b.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Ontslaan die Van Basten, wat een kneus.
dat zou ik dus echt niet doen he... warm lopen terwijl je er toch niet inkomtquote:
ga je woord ff op fokskie.roe verspreiden ofzo..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:47 schreef Skwish het volgende:
Hup roemenen, doe es scoren
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gelder snapt van Basten ook al niet meer met Landzaat.....
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gelder snapt van Basten ook al niet meer met Landzaat.....
Dat ie op het middenveld soms nog een paar balletjes pakt , maar voor de rest al een hele tijd slecht speelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:49 schreef VoreG het volgende:
Wat zei hij?
Lijkt wel alsof ie gewoon zit te ouwehoeren met die wissespelers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou ik dus echt niet doen he... warm lopen terwijl je er toch niet inkomt
Paas je glazenbol isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef RayMania het volgende:
Hij valt nog wel, 74e minuut.
Wat je zegtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Wat een beschamende pot voetbal zeg, het wordt per interland erger
de'r zit iig een "lijn" in he,. dat wil vb graag..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou sowieso niet bij een interland gaan kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je zou maar heel je gezicht geschiminkt hebben![]()
Ik vraag me af of er ook voetballiefhebbers tussen zitten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je zou maar heel je gezicht geschiminkt hebben![]()
idd... en eigenlijk merk ik dat ik me daar minder druk om maak dan ik zou moeten. Het gaat om het Nederlands Elftal, dat behoort onze trots te zijn, ons boegbeeld, maar het is i.d.d. om je voor te schamen. Van Bastenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk maar heel heel weinig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:54 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik vraag me af of er ook voetballiefhebbers tussen zitten.
Inderdaad ja. Was nou een typisch "quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik denk maar heel heel weinig.
Dat zag je aan het begin ook van die domme wijfen die geeneens wisten wie er meededen![]()
ik heb precies hetzelfde... ik zou bijna gaan hopen op een Roemeense goal alleen al om Van Basten op zijn bek te zien gaan, dat het nog eens zo erg zou wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
idd... en eigenlijk merk ik dat ik me daar minder druk om maak dan ik zou moeten. Het gaat om het Nederlands Elftal, dat behoort onze trots te zijn, ons boegbeeld, maar het is i.d.d. om je voor te schamen. Van Basten![]()
In de eerste helft rond de 16 had ie er weer een toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robben moet weer 1 van zijn schijnbewegingen makenDoe ie niet vaak meer.
Is er dan nog iets anders leuks op de tv?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
En dan moeten ze Woensdag weer spelen![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Robben , Robben , Robben ............
Moet maar eens gaan uitzoeken of er niks leukers op isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:58 schreef Urquhart het volgende:
Is er dan nog iets anders leuks op de tv?
Ja, en Kees Jansma is zo leuk met de pers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Maar gelukkig is de sfeer in de ploeg fantastisch![]()
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:58 schreef nightfall het volgende:
ze gaan nog verliezen ook straks..
Als je centrale verdediger bent bij je club en je wint van PSV, Sevilla, Fenerbahce en Newcastle dan ben je geen lachertje in Oranjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:58 schreef Duiveltja het volgende:
Jaliens in Oranje.
Ik vind het nog steeds een lachtertje.
Robben eruit!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:00 schreef kratovsk het volgende:
Een beetje fatsoenlijke trainer had nu al lang gewisseld.......
Hou nou eens op met dat rijtje clubs te noemen waarvan AZ gewonnen heeftquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je centrale verdediger bent bij je club en je wint van PSV, Sevilla, Fenerbahce en Newcastle dan ben je geen lachertje in Oranje
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:02 schreef Urquhart het volgende:
Op RTL 5 begint nu een film
Nee, dat is een goed tegenargument!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat rijtje clubs te noemen waarvan AZ gewonnen heeftDat biedt geen vrijbrief voor alles.
Van Gaalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Dat er maar vernietigende kritiek op Van Basten mag komen na deze wanvertoning...
En terecht, dit kan gewoon echt niet langer doorgaan zo...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:04 schreef T1andonly het volgende:
[..]
De enige die z'n mond tenminste open durft te doen.
het afgelopen anderhalf jaar ja..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef Urquhart het volgende:
Is het ooit weleens zo slecht geweest?
Je mag geen enkele kritiek leveren op een az-speler of je krijgt weer een tegenargument te horen dat az wel van Newcastle heeft gewonnen, dus ze oranje waardig zijn. Hou nou is op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat is een goed tegenargument!
Ik probeerde helemaal niets te beargumenteren tegen Jaliens. Ik wilde alleen zeggen dat het verder niet alles zegt dat je van een paar goede clubs gewonnen hebt. Als je ziet van wie Boulahrouz dit jaar allemaal gewonnen heeft, betekent dat ook niet dat hij een automatische toegangskaart van Oranje moet krijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat is een goed tegenargument!
Ja, maar dit lijkt helemaal een dieptepuntquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef nightfall het volgende:
[..]
het afgelopen anderhalf jaar ja..
die zit zich nu te verkneukelen (en terecht)quote:
Luxemburg misschien?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef Urquhart het volgende:
Is het ooit weleens zo slecht geweest?
behoorlijk jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar dit lijkt helemaal een dieptepunt
Hij hoopt dat Nederland nog scoort om dan te kunnen zeggen dat Seedorf helemaal niet nodig is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:06 schreef TheVulture het volgende:
maar echt serieus... we zitten in de 75e minuut en je speelt om te janken zo slecht.... welke coach haalt het dan in zijn hoofd om nog geen een keer te wisselen... hij is echt helemaal van god los
Precies, ik beargumenteer tenminste nog, jij komt met loze kreten aanzetten. En inderdaad Landzaat en Mathijsen spelen niet meer bij AZ maar degradatievoetbal, dat heb je ook goed gezienquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]