7. Mannen mogen NOOIT vrouwen slaan, zelfs niet als verdediging
Kasta
Volledig mee eens!
Als man heb je als een vrouw je slaat 3 opties:
-Niks doen
-Je afweren
-Weglopen
Algemeen geldt trouwens: Zodra je negatief gedrag op een negatieve manier gaat beantwoorden dan verlaag je jezelf en is het einde meteen zoek. Iemand slaan is trouwens sowieso al een enorm zwaktebod.
Als zelfverdediging mag je iedereen slaan (Let wel, de andere partij begint!).
Als een doorgedraaid meisje van acht jaar met een mes op me afkomt zal ik niet aarzelen om te slaan, en ook volwassen vrouwen die me aanvallen hoeven niet op enige ridderlijkheid te rekenen.
In niet-bedreigende situaties kun je je beter inhouden, maar zelfs dan zie ik niet waarom een vrouw een andere behandeling zou krijgen als een man.
Conclusie: niet mee eens.
quote:
op 11-18-1999 om 02:04 PM schreef Pinball het volgende:
Mijn uitgangspunt is dat niemand iemand anders zou moeten slaan. Mannen EN vrouwen.Als zelfverdediging mag je iedereen slaan (Let wel, de andere partij begint!).
Als een doorgedraaid meisje van acht jaar met een mes op me afkomt zal ik niet aarzelen om te slaan, en ook volwassen vrouwen die me aanvallen hoeven niet op enige ridderlijkheid te rekenen.
In niet-bedreigende situaties kun je je beter inhouden, maar zelfs dan zie ik niet waarom een vrouw een andere behandeling zou krijgen als een man.
Pinball, ik Quote nu jou even maar ik had net zo goed Sombie kunnen Quoten: Als je weg kunt lopen, doe dan dat ipv je verlagen tot terugslaan. Dan is namelijk meteen de beer los. Gewoon weglopen en er op een beter, geschikter moment op terugkomen. Je uitgangspunt klinkt raar als je daaronder schrijft dat je terug zou slaan terwijl je dus ook makkelijk weg zou kunnen lopen.
Oog om oog tand om tand lost ook niks op, het laat de zaak alleen maar direct volledig escaleren zonder dat er dan nog eigenlijk een weg terug is.
Overigens even uit eigen ervaring en kennis: De politie zegt ook: Als je weg kunt lopen, doe dat dan. Mocht je, ookal begint de ander, zover doordraaien dat je zelfverdediging overgaat in aanvallen of dat je dus ipv weglopen de ander echt flink verwondt dan zul je op het matje geroepen worden door justitie
Kortom, door terugslaan terwijl dat niet *absoluut* noodzakelijk is, als je dus makkelijk weg kan, stel je jezelf ook zeer kwetsbaar op en begeef je je meteen op het randje van de wet waar je door alle opwinding zomaar over heen kunt gaan.
Wees wijs, negeren, weglopen.
DIGGER, ik denk dat je me niet helemaal goed begrepen hebt: ik zeg namelijk dat een man (en dat geldt trouwens idd ook voor vrouwen) alleen mag slaan als hij dat nodig heeft om zich te kunnen verdedigen. Ik ben het met je eens dat je altijd moet proberen om geweld te vermijden.
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 18 November 1999).]
M'n uitgangspunt is ook "nooit slaan". Het punt over niet-bedreigende situaties haal ik alleen aan om aan te geven dat er m.i. geen verschil is tussen mannen en vrouwen.
P. A. Lumile
vul de rest zelf maar in
quote:
op 11-18-1999 om 10:21 PM schreef roadrunner het volgende:
vrouwen wil toch zelfde rechten als mannen ???
Uhhh, even een correctie: vrouwen hebben dezelfde rechten als mannen.
Ik vind het maar onzin allemaal hoor. Vrouwen mag je gewoon net zo hard slaan als dat je mannen slaat. In mijn geval, niet.
Ik ben voor gelijke behandeling voor zover dat mogelijk is. Zo toon ik bijvoorbeeld mijn mannelijke vrienden het liefste net zo goed affectie als vrouwelijke vrienden.
Waarom een vrouw wel kussen bij een begroeting en een man niet? Het is misschien dan wel het tegenovergestelde van de topic, maar het is wel vergelijkbaar!
YES I AM
quote:
op 11-18-1999 om 01:39 PM schreef kastanova het volgende:
en...welke 7 mannen zijn dat?
Nee, ik vraag me af Kasta, had die vriend van jou dan wel terug geslagen als het twee jongens waren geweest???????
Nu was zijn reactie goed, maar is er verschil nodig in reactie van geslacht tot geslacht?
PS
Persoonlijk hou ik wel van slaan, maar nooit echt hard...
Jezelf verlagen tot het nivo vaan een ander is altijd een zwaktebod.Praten of humor helpen soms niet, integendeel, kunnen soms ook weer escalerend werken.
Er zijn echter situaties waarin je niet meer weg kan lopen, als je bijv. letterlijk in een hoek gedreven wordt, zoals mij ooit eens overkwam.Pas dan vind ik het gebruiken van geweld geoorloofd.
Ik vind dat in die situatie een man of vrouw, die aangevallen wordt gelijk is.
Mannen moeten echter nooit vergeten dat ze over het algemeen fysiek sterker zijn dan vrouwen en dat ze daar wel digelijkverantwoording moeten nemen tegenover een vrouw,net zoals tegenover kleinere mannetjes, bejaarden, babys, kinderen,ook als ze door hen aangevallen worden.
Je moet , hoe moeilijk ook,altijd je kop erbij houden en als het ff kan, niet van uit je emoties reageren.
Voorop gesteld ik ben tegen elke vorm van geweld, maar als een vrouw mij aanvalt zal ik mijzelf verdedigen, dat heeft nix te maken met oog om oog of dat het een vrouw is, lang leve de emancipatie toch? Degene die aanvalt maakt de fout, ik ben er geheel mee eens dat je moet voorkomen dat de zaak escaleert, maar dat betekent niet constant de andere wang toekeren, man of vrouw....het is natuurlijk allemaal afhankelijk van de omstandigheden.
Het feit dat vrouwen fysiek zwakker zijn is op zich waar, maar snijdt geen hout want een afgetrainde spierbundel is een stuk sterker dan de magere lat, dus fysieke ongelijkheid is altijd aanwezig.....
maar mannen ook niet, waarom zou ik gaan slaan?? het komt eigenlijk nooit voor dat ik sla.
maar als iemand en dan maakt het me geen fuck meer uit of het een man of een vrouw is me begint te slaan/schoppen en weglopen is geen optie meer zal ik er niet over twijfelen op ook maar even wat bruut geweld toe te passen. Ik ga niet als wandelende boksbal ergs rondlopen in de hoop dat dat vrouwtje stopt met slaan.
YES I AM
Ja alleen in hoge nood, als het puur noodweer is, je geen andere kant op kan uitgezonderd dan. Een klap krijgen rechtvaardigt terug slaan in mijn ogen namelijk totaal niet als je ook gewoon weg kunt lopen. Verder blijf ik volledig bij mijn mening zoals ik die een tijd terug al gegeven heb (zie bovenaan).
quote:
op 11-18-1999 om 02:04 PM schreef Pinball het volgende:
Als een doorgedraaid meisje van acht jaar met een mes op me afkomt zal ik niet aarzelen om te slaan,
Ja, ja, dit is natuurlijk een heel reeel beeld, je wordt tegenwoordig gek van al die doorgedraaide meisjes van acht met steekwapens op zak.
Maar even alle gekheid op een stokje, ik ben heel erg tegen het gebruik van geweld, en ook weer de gebeurtenis in Vlaardingen drukt ons met de neus op de feiten. Geweld kan enorm leed veroorzaken, maar wat me ook zorgen baart is het aantal gevallen van geweld waar meisjes als dader bij betrokken zijn. In en uit principe zal ik nooit een vrouw slaan, maar inderdaad als je in een hoek staat hoe reageer je dan. Toen ik nog als taxichauffeur werkte zag ik in het uitgaansleven vaak dat meisjes de aanzet tot vele ruzies en vechtpartijen zijn, en er zijn ook genoeg meiden die het niet schromen zelf eens flink te matten en op iemand in te hakken.
Ik heb zelf een keer in de situatie gestaan dat ik wel moest, een muts die het nodig vond om mij te beroven. Ik maar een keer goed raak geslagen en toen was ze weg, maar als ik weg kan lopen zal ik dat zeker doen. Want ik heb echt een bloedhekel aan alles wat met vechten te maken heeft
quote:
op 01-11-2000 om 02:50 PM schreef BadGirl het volgende:
[BadGirl houd ervan om geslagen te worden][BadGirl verveelt zich en gaat dan rare dingen zeggen]
[BadGirl wil NU BILLEKOEK]
[BadGirl zegt sorry]
* blauwe m&m wil voor BadGirl dan wel even van zijn 'niet slaan' principe afwijken!.
(Sorry, maar heb net "The killing zone" gezien.)
Kasta
quote:
op 01-11-2000 om 08:32 AM schreef Ludo het volgende:
1. Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben.
2. Gij zult u geen gesneden beeld maken noch enige gestalte van wat boven in de hemel, noch van wat beneden op de aarde, noch van wat in de wateren onder de aarde is.
3. Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de Here, uw God, ben een naijverig God, die de ongerechtigheid der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde en aan het vierde geslacht van hen die Mij haten,en die barmhartigheid doe aan duizenden van hen die Mij liefhebben en mijn geboden onderhouden.
4. Gij zult de naam van de Here, uw God, niet ijdel gebruiken, want de Here zal niet onschuldig houden wie zijn naam ijdel gebruikt.
5. Gedenk de sabbatdag, dat gij die heiligt;
zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen;
maar de zevende dag is de sabbat van de Here, uw God;
dan zult gij geen werk doen, gij noch uw zoon, noch uw dochter, noch uw dienstknecht, noch uw dienstmaagd, noch uw vee, noch de vreemdeling die in uw steden woont.
Want in zes dagen heeft de Here de hemel en de aarde gemaakt, de zee en al wat daarin is, en Hij rustte op de zevende dag; daarom zegende de Here de sabbatdag en heiligde die.
6. Eer uw vader en uw moeder, opdat uw dagen verlengd worden in het land dat de Here, uw God, u geven zal.
7. Gij zult niet (dood)slaan.
8. Gij zult niet echtbreken.
9. Gij zult niet stelen.
10. Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste. Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn rund, noch zijn ezel, noch iets dat van uw naaste is.
Exodus 20:1-17
Ehhh... nou ja, 8 heb ik al geschonden
------------------
Scripta manent, verba volant.
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren (Datum 11 Januari 2000).]
quote:
op 01-11-2000 om 02:50 PM schreef BadGirl het volgende:
[Badgirl houd ervan om geslagen te worden]
[Badgirl verveelt zich en gaat dan rare dingen zeggen]
[Badgirl wil NU BILLEKOEK]
[Badgirl zegt sorry]
* BwennieBren denkt dat het klinkt als: hit me, whip me, make me feel cheap .
quote:
op 01-11-2000 om 09:39 PM schreef BwennieBren het volgende:
1. Gij zult ..........etc.Exodus 20:1-17
Ach so, Ja Ludo is heiden
quote:
op 01-12-2000 om 09:56 AM schreef Ludo het volgende:
7.2 Mannen mogen NOOIT heidenen slaan, zelfs niet als verdediging
quote:
op 01-11-2000 om 05:34 PM schreef blauwe m&m het volgende:
* rosebud51 m&m wil voor BadGirl dan wel even van zijn 'niet slaan' principe afwijken!.
quote:
op 01-11-2000 om 08:32 AM schreef Ludo het volgende:
Natuurlijk mag je in prenciepe geen vrouwen slaan maar als ze jou zonder reden gaan slaan mag je ze wel duidelijk maken dat je dat niet pikt waarbij een keer slaan met de vlakke hand misschien wel nodig kan zijn maar als het even kan niet.
quote:
op 01-11-2000 om 07:11 AM schreef devilman_ het volgende:
kunt gewoon veel beter mijn theorie nemen: als iemand je slaat of ruzie zoekt: gewoon een pilsje aanbieden.
Dat mannen nooit vrouwen mogen slaan vind ik belachelijk, pure discriminatie. Zoals eerder gezegd, gelijke monniken, gelijke k(l)appen.
Zelfverdediging: inschatten is belangrijk; wat zijn je kansen? Tegen wapens begin je niets, wegrennen. Maar een ongewapend iemand die mij aanvalt / berooft 'betaal' ik terug (let wel op: ik ben bruine-band karateka, sta redelijk stevig in m'n schoenen). Ik zal echter geen wapens gebruiken, en ook nooit verder gaan dan noodzakelijk.
Een ander persoon dat veel geweld pleegt: de dronkelap. Ik zou hier niet van onder de indruk zijn als je zelf nuchter bent, dan win je altijd van iemand met halfzatte hersens.
Tegen geweld? Niet principeeel, het kan noodzakelijk zijn, maar dat zijn uitzonderingen. Die kan je 'zinvol' of 'nuttig' geweld noemen. Als bv (heel actueel) franse truckchauffeurs de complete infrastructuur blokker mogen die IMHO best met - gedoseerd - geweld verwijderd worden.
Er zijn meestal echter betere oplossingen.
MacBeth
quote:
op 01-12-2000 om 02:50 PM schreef rosebud51 het volgende:
[/quote]
* blauwe m&m doet dit in het geval van BadGirl graag gratis hoor! .
P.S. Guus als blauwe mee mag meppen?
Lust wel een biertje!
Dit is mijn mening en niet anders!
Nou moet ik bekennen dat ik mijn broertje een keer heb geslagen, maar dat telt niet.
quote:
op 01-12-2000 om 04:20 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
[QUOTE]op 01-11-2000 om 07:11 AM schreef devilman_ het volgende:
kunt gewoon veel beter mijn theorie nemen: als iemand je slaat of ruzie zoekt: gewoon een pilsje aanbieden.
Zet het bier maar vast koud
[/quote]
LOL
quote:
op 01-12-2000 om 09:56 AM schreef Ludo het volgende:
Ich geh dan eben aus-topic.
Aber Ludo, das machs doch kein flaus aus! I bin namlich aug Heiden und habe die geboten gewohn von Internet gepluckt!
Zouden de heren hier die niet slaan ook geen transsexueel slaan in een bedreigende situatie?
Ben benieuwd.
quote:Owhjee, nou in mijn ogen is en wordt een transsexueel NOOIT een vrouw en dus sla ik hem net zo hard voor ze bakkes als een gewone vent !
Zouden de heren hier die niet slaan ook geen transsexueel slaan in een bedreigende situatie?
quote:Owhjee, nou in mijn ogen is en wordt een transsexueel NOOIT een vrouw en dus sla ik hem net zo hard voor ze bakkes als een gewone vent !
op 01-13-2000 om 08:46 AM schreef §erum het volgende:
[QUOTE]Zouden de heren hier die niet slaan ook geen transsexueel slaan in een bedreigende situatie?
[/quote]
Wat een mooi antwoord. Hieruit blijkt dat je dus vrouwen ziet als lichaam en geest, en niet als puur biologisch geslachtskenmerk. Het feit dat een vrouw borsten en een vagina heeft maakt een vrouw geen vrouw, maar haar psyche in combinatie met lichamelijke kenmerken telt bij jou. Precies zoals ik had gehoopt dat een genuanceerd persoon zoals jij zou denken.
Hoe zien wij aan een vrouw (voor we haar slaan) dat zij een vrouw is? We zien het niet, we vragen eerst of ze van afwassen houdt. Is het antwoord ontkennend, dan rammen we haar met terugwerkende kracht alsnog flink op haar silliconen.
(kijk, geen smiley, lijkt me nu ook niet echt nodig)
quote:
op 01-15-2000 om 02:53 AM schreef Roache het volgende:
Wat een mooi antwoord. Hieruit blijkt dat je dus vrouwen ziet als lichaam en geest, en niet als puur biologisch geslachtskenmerk. Het feit dat een vrouw borsten en een vagina heeft maakt een vrouw geen vrouw, maar haar psyche in combinatie met lichamelijke kenmerken telt bij jou. Precies zoals ik had gehoopt dat een genuanceerd persoon zoals jij zou denken.Hoe zien wij aan een vrouw (voor we haar slaan) dat zij een vrouw is? We zien het niet, we vragen eerst of ze van afwassen houdt. Is het antwoord ontkennend, dan rammen we haar met terugwerkende kracht alsnog flink op haar silliconen.
(kijk, geen smiley, lijkt me nu ook niet echt nodig)
En dan zonder smiley, komen we weer terug op het topic Zinloos geweld.
Of ik vrouwen zou slaan? Ik weet het niet, hangt van de situatie af, maar ik denk dat als het heel extreem is dat ik dan best zou kunnen slaan/trappen.
Moet je niet bij mij proberen. Ik zal een vrouw niet snel slaan, en zeker nooit in het gezicht. Gezien mijn achtergrond ( 8jaar Taekwondo) zou ik wel eens ernstige schade kunnen doen.
Ben trouwens nog nooit in een situatie geweest waar een vrouw mij slaat (of althans raakte).
Is een betere discussie: Moet je geraakt worden om terug te slaan of voldoet de intentie van het slaan, ongeacht of het raak was of niet?
quote:Goed he? Ben er zelf ook wel trots op.
Op 23 augustus 2000 11:48 schreef Kiegie het volgende:
Gezien mijn achtergrond (8 jaar Taekwondo)Echt?
Tjee!
[Dit bericht is gewijzigd door Arnof op 23-08-2000 12:26]
dan kom maar eens zon manwijf tegen.
Of 2 vrouwen die aan het vechten zijn die je uit elkaar moet halen die dan jouw beginnen te schoppen met punt laarsjes op je schenen. Dan verkoop ik echt wel een beuk hoor..ok gezicht alleen met vlakke hand maar maag ofzo....vette pech... moeten ze zich maar gedragen.
Ennuh een transsexueel slaan ? tuurlijk wel.. eens een vent altijd een vent. duh.
[Dit bericht is gewijzigd door Capoeiristas op 23-08-2000 13:19]
jullie beseffen toch wel dat doordat jullie "getrained" zijn meer kans hebben op een "instinctieve" handeling dan de rest
tuurlijk is ook je zelfbeheersing getrained, maar ik betrap mezelf er ook af en toe op (heb ook redelijk aan vechtsport gedaan) dat je sneller instinctief handeld dan dat je logisch nadenkt
en on topic
ik zal alleen fysiek geweld gebruiken indien niet anders kan
eerst lullen, dan afstand nemen, weer lullen, afweren (indien nodig) en als laatste tegenstander neutraliseren --> houdgreep, of een por op de juiste plek
als je aangevallen wordt door wapens ligt het anders
als je door meerdere mensen tegelijk wordt aangevallen met wapens, zal je niet vervolgd worden als je in door zelfverdediging de tegenpartij verwond (zonder wapens) dus een arm breken is in die situatie toegestaan (als je dat zou lukken) ik zou zelf als een haas er vandoor gaan, ondanks mijn kennis van zelfverdediging.
conclusie niet eens met stelling
quote:Kijk je hebt best gelijk, maar er zijn genoeg vrouwen die toch de persoon in kwestie niet met rust laten: een voorbeeld.
Op 15 oktober 2000 18:25 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
ff als reactie op alle vechtsport beoefenaars hierjullie beseffen toch wel dat doordat jullie "getrained" zijn meer kans hebben op een "instinctieve" handeling dan de rest
tuurlijk is ook je zelfbeheersing getrained, maar ik betrap mezelf er ook af en toe op (heb ook redelijk aan vechtsport gedaan) dat je sneller instinctief handeld dan dat je logisch nadenkt
en on topic
ik zal alleen fysiek geweld gebruiken indien niet anders kan
eerst lullen, dan afstand nemen, weer lullen, afweren (indien nodig) en als laatste tegenstander neutraliseren --> houdgreep, of een por op de juiste plek
als je aangevallen wordt door wapens ligt het anders
als je door meerdere mensen tegelijk wordt aangevallen met wapens, zal je niet vervolgd worden als je in door zelfverdediging de tegenpartij verwond (zonder wapens) dus een arm breken is in die situatie toegestaan (als je dat zou lukken) ik zou zelf als een haas er vandoor gaan, ondanks mijn kennis van zelfverdediging.
conclusie niet eens met stelling
Een kammeraad had ruzie met zijn vriendin, hij vroeg haar gewoon aardig om zijn huis te verlaten zonder geweld. Zijn vriendin (nu ex) wou dat niet en begon hem te slaan. Dus toen ging hij zelf weg, zijn vriendin rennend achter hem aan en bleef hem slaan, hij heeft meerdere keren afgeweerd en haar goed proberen vast te houden zodat het slaan zou ophouden maar nee. Op den duur werd hij er echt gek van en sloeg haar gewoon terug. Dit vond ik een goede reactie want als je ruzie hebt en de ander echt niet met rust wilt laten kun je gewoon verwachten dat de persoon is kwestie gewoon explodeert.. jah toch..
Maar verder over het vechtsporten gedoe: ik ken genoeg vrouwen die echt wel de meeste jongens aankunnen zonder vecht sport!. Die hun mannetje staat!. maar verder is dat ook een beetje off-tropic!!
Roestig!
geld ook voor reddingszwemmers, als he tslachtoffer (beetje raar woord hier) niet kalmeerd, buiten westen meppen of onder water duwen
nou is buiten westen meppen msichien wat rigoreus (wat een klotewoord) maar er zijn genoeg manieren die heel erg voor de hand liggen om iemand te neutraliseren, daar hoef je geen vechtsport voor gedaan te hebben
quote:Maar denk je dat de tegenstander altijd valt te neutraliseren. maar als dat nou eens een keer niet het geval is. Wat dan?!
Op 15 oktober 2000 20:09 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
zoals ik zei, tegenstander neutraliserengeld ook voor reddingszwemmers, als he tslachtoffer (beetje raar woord hier) niet kalmeerd, buiten westen meppen of onder water duwen
nou is buiten westen meppen msichien wat rigoreus (wat een klotewoord) maar er zijn genoeg manieren die heel erg voor de hand liggen om iemand te neutraliseren, daar hoef je geen vechtsport voor gedaan te hebben
Jah je hebt gelijk wat een ... woord
[Dit bericht is gewijzigd door VerdrietigMannetje op 15-10-2000 21:49]
quote:Ik ken dus vrouwen van zo'n 150 kilo. Die wil ik wel vastgehouden zien worden door VerdrietigMannetje
Op 14 oktober 2000 14:50 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Neej ik vind dat je in de meeste gevallen een vrouw niet mag slaan, dat doe je gewoon niet!. Teminste niet als een vrouw jou ook niet slaat.. want tja vrouwen kunnen ook erg sterk zijn!. Kijk ik denk zelf altijd: Een vrouw mag 3x slaan (behalve in het gezicht en ballen) maar daarna is het mijn beurt, en dan ga ik der natuurlijk niet met al mijn krachten slaan, maar ff laten voelen dat het niet zo hoort...of gewoon erg stevig vast houden totdat ze is uitgeraasd, of als laatste heel hard weg rennen...
Denk dat een gedoseerde klap een daalder waard kan zijn. Je hoeft niet meteen een oog dicht te slaan.
Ik heb nog nooit een vrouw geslagen. Kan me ook niet voorstellen dit een keer te doen. Kan me echter situaties voorstellen waarin een man wel terugslaat.
Kinderen slaan is veeeeeel erger ;r
quote:Jah kinderen slaan zou verboden moeten worden
Op 17 oktober 2000 12:22 schreef JeePee het volgende:
Ik ken dus vrouwen van zo'n 150 kilo. Die wil ik wel vastgehouden zien worden door VerdrietigMannetje--> Jah dat zou ik ook nog wel eens willen zien
Vindt de duscussie tot nu toe een beetje algemeen. Er zijn zelf instanties in het kader van mannenmishandeling (nee echt waar). Echtparen met grote stevige vrouwen en kleine mannetjes.....
Nee ik ben zelf niet kleinDenk dat een gedoseerde klap een daalder waard kan zijn. Je hoeft niet meteen een oog dicht te slaan.
Ik heb nog nooit een vrouw geslagen. Kan me ook niet voorstellen dit een keer te doen.
knip...knipKinderen slaan is veeeeeel erger ;r
quote:Jah ik ook wel genoeg
Kan me echter situaties voorstellen waarin een man wel terugslaat.
quote:Je hebt wel gedeeltelijk gelijk, omdat je handig bent in het gebruik van geweld is de verleiding ertoe ook groter. Maar de controle is volgensmij juist groter; door veel te vechtsporten leer je heel goed doseren. Zo kunnen ervaren vechtsporters ogenschijnelijk keihard sparren, maar veroorzaken ze daarbij geen enkele blessure. Je weet ook wanneer je te ver gaat. Iemand zonder ervaring weet dat niet, speelt dus op safe, en gaat veel te ver.
Op 15 oktober 2000 18:25 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
ff als reactie op alle vechtsport beoefenaars hierjullie beseffen toch wel dat doordat jullie "getrained" zijn meer kans hebben op een "instinctieve" handeling dan de rest
Als een vrouw je slaat? JUST HIT BACK THE BITCH!!!!!
Hoe het zover gekomen is? Dat lijkt me het ware probleem...
quote:Juist... en daar ben ik nou mee eens!
Op 19 oktober 2000 11:58 schreef §erum het volgende:
Kortom: Het hangt erg af van de situatie ...
De vrouw moet niet gaan denken dat ze een beschermd diersoort is.
In dit geval is het of heel hard weg lopen, of op een onverwacht moment met de koekepan.
Mijn vriendin slaat nog geen deuk in een pakje boter, zelfs met dit weer.
Zelfverdediging is dan een groot woord.
met name als ze NIET goed hun best doen in de keuken mogen ze geslagen worden. Maar als ze niet gewillig zijn mag je ze rossen...
ben sowieso tegen geweld
quote:Kom maar op
Op vrijdag 6 juni 2003 19:12 schreef schatje het volgende:
Ik kan ieder man aan.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:52 schreef KonnieKipke het volgende:
Is dit niet meer iets voor R&P?
quote:Met je SM zweepje zeker
Ik kan ieder man aan.
quote:
Op donderdag 18 november 1999 13:46 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben niet van plan om op alles te reageren, zou een beetje veel worden maar op deze wil ik wel even reageren.<P>Volledig mee eens!<P>Als man heb je als een vrouw je slaat 3 opties: <P>-Niks doen<BR>-Je afweren<BR>-Weglopen<P>Algemeen geldt trouwens: Zodra je negatief gedrag op een negatieve manier gaat beantwoorden dan verlaag je jezelf en is het einde meteen zoek. Iemand slaan is trouwens sowieso al een enorm zwaktebod.
quote:Welja... begin hier ook maar even.
Ik kan ieder man aan.
Mag je vrouwen ook niet uit een topic slaan?
quote:Waarschijnlijk niet veel nut, aangezien deze post in 99 is geplaatst. Aniehoe. Als weglopen niet meer helpt en er is een meid/vrouw die op me in blijft slaan, dan sla ik toch echt terug. En dat zie ik dan niet als zwakte, maar als zelfverdediging. Kzal met toch zeker niet lens laten slaan, alleen doordat het een vrouw is die me slaat
Op donderdag 18 november 1999 13:46 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben niet van plan om op alles te reageren, zou een beetje veel worden maar op deze wil ik wel even reageren.<P>Volledig mee eens!<P>Als man heb je als een vrouw je slaat 3 opties: <P>-Niks doen<BR>-Je afweren<BR>-Weglopen<P>Algemeen geldt trouwens: Zodra je negatief gedrag op een negatieve manier gaat beantwoorden dan verlaag je jezelf en is het einde meteen zoek. Iemand slaan is trouwens sowieso al een enorm zwaktebod.
quote:
Op donderdag 18 november 1999 14:14 schreef kastanova het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af hoe iedereen er over dacht, omdat me dat het afgelopen weekend overkomen is.<BR>Een vriend van me had namelijk ruzie (bekvechten) met een aantal jongens en iedereen stond er een beetje bij te kijken.<BR>Totdat er 2 meiden op hem af kwamen lopen en hem direct voor z'n bek sloegen.<BR>Het enigste dat hij daarop deed was perplex voor zich uit kijken.<BR>Die meiden zijn direct de discotheek uitgeschopt.<BR>Maar later zei hij dat hij haar eigenlijk terug had moeten slaan.<BR>Ik vroeg me daarom af hoe jullie erover denken.
quote:Oftewel: je bent het er niet mee eens.
Op donderdag 18 november 1999 13:51 schreef sombie het volgende:
In principe ben ik het wel met deze stelling eens maar zij behoeft wel enige nuancering, mijns inziens. Als een man wordt aangevallen door een vrouw heeft hij wel het recht om zich te verdedigen en als hij haar dan moet slaan, mag dat dus ook.
quote:Dus omdat die post zo oud is geldt die mening niet meer
Op vrijdag 6 juni 2003 22:25 schreef LKP het volgende:[..]
Waarschijnlijk niet veel nut, aangezien deze post in 99 is geplaatst.
Een klein ventje denkt ook eerst even na voordat hij een grotere vent een knal geeft...dat moet een vrouw dus ook doen.
Kom op zeg, vrouwen moeten gewoon geen mannen slaan en anders om ook niet. Maar een vrouw moet niet denken omdat zij een vrouw is dat ze overal mee weg kan komen.
quote:inderdaad^O^
Op donderdag 18 november 1999 13:51 schreef sombie het volgende:
In principe ben ik het wel met deze stelling eens maar zij behoeft wel enige nuancering, mijns inziens. Als een man wordt aangevallen door een vrouw heeft hij wel het recht om zich te verdedigen en als hij haar dan moet slaan, mag dat dus ook.
quote:Marokkanen sla je dus ook terug?
Op zaterdag 7 juni 2003 01:13 schreef Grote_Swets het volgende:
heel simpel....de gene die mijn slaat krijg klappen terug..... wie of wat
het ook is.....
quote:en marokaanse vrouwen helemaal......
Op zaterdag 7 juni 2003 01:14 schreef Steijn het volgende:[..]
Marokkanen sla je dus ook terug?
quote:want
Op zaterdag 7 juni 2003 01:16 schreef Grote_Swets het volgende:[..]
en marokaanse vrouwen helemaal......
om op zeg, omdat vrouwen het 'zwakkere geslacht' zijn moeten ze overal maar mee wegkomen? mooi niet.
Emancipatie heeft zo zijn nadelen. Dus niet janken als je een keer een flinke pats tegen je harses krijgt.
quote:mongool, en als ze jou mey bijl aanvallen
Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:
7<P>7. Mannen mogen NOOIT vrouwen slaan, zelfs niet als verdediging<P>Kasta<BR>
je bent echt een sulletje, die zomaar wat roept
denk eerst even na
quote:Ik bedoelde hiermee, dat de gene die hier toen zijn mening gaf, misschien niet meer op het forum aanwezig was en daarom dus ook niet meer kon reageren op mijn opmerking over zijn post. Ik bedoelde dus niet dat deze opmerking 'verjaard' was. Dus geen drogredenatie, een onuitgesproken redenatie komt meer in de richting
Op zaterdag 7 juni 2003 00:36 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Dus omdat die post zo oud is geldt die mening niet meer
Wat een drogredenatie![]()
![]()
![]()
edit: Maar in gevallen van ernstige bedreiging wordt het anders...
[Dit bericht is gewijzigd door Gitarist op 07-06-2003 17:47]
quote:
mongool, en als ze jou mey bijl aanvallenje bent echt een sulletje, die zomaar wat roept
denk eerst even na
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 01:18 schreef HeyFreak het volgende:
nou sorry hoor, maar als een wijf op me afkomt met een mes met de bedoeling een paar luchtgaatjes in me te prikken, dan mep ik haar gewoon neer, simpel zat.om op zeg, omdat vrouwen het 'zwakkere geslacht' zijn moeten ze overal maar mee wegkomen? mooi niet.
quote:... dat je geen vrouw bent, anders was je nu geslagen!
Op zaterdag 7 juni 2003 18:50 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
... thank god.
quote:Sla jij vrouwen??
Op zaterdag 7 juni 2003 18:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
omg, ik zag de TS en ik dacht echt van "nee he".
Datum van post: 1999
... thank god.
quote:Help
Op zaterdag 7 juni 2003 19:03 schreef schatje het volgende:[..]
Sla jij vrouwen??
In welk topic ben ik nou weer beland
Ik postte alleen maar dat ik kastanova als topicstarter zag, en daarvan schrok ik
.
quote:I know
Op zaterdag 7 juni 2003 19:07 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ik postte alleen maar dat ik kastanova
als topicstarter zag, en daarvan schrok ik
.
zeker bij mijn vriendinnen die slaan mij de hele dag door
quote:wijs gesproken
Op zaterdag 7 juni 2003 19:46 schreef Vassili_Z het volgende:
ik sla vrouwen ook hoor, geen problemen mee, ze slaan toch ook jongens? ze willen toch zo graag emanciperen ??? ook de voordelen, ook de nadelen.
je mag sowieso nooit iemand slaan, tenzij het uit zelfverdediging is...
ik zie daarom ook het nut van dit onderscheid tussen man en vrouw niet...
quote:Precies. ZO is het. Eerst al dat emancipatie-gelul, je wil toch gelijk behandeld worden? Prima. Een gast sla je terug, dus een vrouw ook. Simpel zat.
Op zaterdag 7 juni 2003 20:51 schreef ScHuMiCaMpIoNe het volgende:
wat een onzin
als een vrouw een man slaat mag de man ook terug meppen
zie niet in waarom niet
Maar als een vrouw mij aanvalt en blijft slaan, reken maar dat ze dan een paar klappen op gevoelige plekken kan krijgen. Nooit op de buik natuurlijk, want de dame in kwestie zou wel eens zwanger kunnen zijn... en DAT getuigd van 0,0 respect, zelfs al is ze je vijand. Maar als het nodig is krijgt ze een paar flinke klappen op haar dijbeen, schouders of borsten. Desnoods een knietje in haar edele deel. Dat moet genoeg zijn om iemand af te weren. In het gezicht zou ik een vrouw niet slaan denk ik.
Waar ik het wel mee eens ben: Een man mag NOOIT NOOIT een vrouw als eerste slaan. Maar ter verdediging keur ik het goed, hetzij zo beschaafd mogelijk.
Dus een vrouw die erop los mept die mag van mij van een kerel een flinke klap terugkrijgen, eigen schuld dikke bult, had je je handen maar thuis moeten houden.
Verder, slaan is zowiezo niet ok, of dat nu bij een man of een vrouw is, dat moet je altijd zien te verkomen, maar kan je het niet voorkomen, moet je jezelf verdedigen, dan mag je van mij ook slaan als het om een vrouw gaat.....
quote:Je zegt gewoon precies wat ik wilde zeggen
Op dinsdag 16 september 2003 22:02 schreef erodome het volgende:
Als je als vrouw zijnde als een vent wil vechten moet je ook niet gaan huilen als er gewoon terug gevochten word...Dus een vrouw die erop los mept die mag van mij van een kerel een flinke klap terugkrijgen, eigen schuld dikke bult, had je je handen maar thuis moeten houden.
Verder, slaan is zowiezo niet ok, of dat nu bij een man of een vrouw is, dat moet je altijd zien te verkomen, maar kan je het niet voorkomen, moet je jezelf verdedigen, dan mag je van mij ook slaan als het om een vrouw gaat.....
Anders zou een leger met alleen vrouwen onverslaanbaar zijn, omdat de vijand ze niet aan mag vallen.
quote:dus als een vrouwengang jou aan het lynchen is laat jij je doodslaan?
dat wil ik je dan nog wel eens zien volhouden.
da's net zoiets als mensen die hun hele leven roepen "ik ben tegen dierenleed" maar als ze ziek worden en ze kunnen door een op dieren getest medicijn beter worden nemen zij het zonder erover na te denken.
quote:Ach het was bedoeld als een discussie, niet om *serieus* tegen *kasta* aan te praten
Op woensdag 17 september 2003 11:45 schreef Sessy het volgende:[..]
dus als een vrouwengang jou aan het lynchen is laat jij je doodslaan?
dat wil ik je dan nog wel eens zien volhouden.
quote:Zero Tolerance
Op dinsdag 11 januari 2000 12:07 schreef Harrie het volgende:
Ik zal in principe geen vrouwen slaan.<P>maar mannen ook niet, waarom zou ik gaan slaan?? het komt eigenlijk nooit voor dat ik sla.<P>maar als iemand en dan maakt het me geen fuck meer uit of het een man of een vrouw is me begint te slaan/schoppen en weglopen is geen optie meer zal ik er niet over twijfelen op ook maar even wat bruut geweld toe te passen. Ik ga niet als wandelende boksbal ergs rondlopen in de hoop dat dat vrouwtje stopt met slaan.<BR>
quote:Stel: er komt een vrouw, die door het dolle is, op me af met een mes. Ik probeer weg te komen, maar dat kan niet meer door welke reden dan ook. Dan gebruik ik toch echt gepast geweld om haar te ontwapenen en uit te schakelen.
En ook: als ik door een groep van tien meiden omsingeld een aangevallen wordt, dan gebruik ik toch echt geweld. Dodelijk als het moet. Doel is om zo snel mogelijk zelf in veiligheid te zijn. En als één van hun daarbij het loodje legt is dat hun probleem.
quote:Ok, volgende keer zal ik lachen en Dank U zeggen als ik een mes tussen me ribben krijg gedouwd door een vrouw
Op woensdag 17 september 2003 14:38 schreef Sannetie het volgende:
Kan wel merken dat de meeste mannen hier toch wel heel veel te maken hebben gehad met een mega bitch!!!..die wijve die het bloed onder je nagels vandaan halen en je verkeerde zak leeg zuigen.... helaas die bestaan ook.
Dan vind ik het toch wel jammer dat ze dan gelijk al de dames over een kammetje scheren.
Is echt niet nodig hoor jongens. het kan ook anders
quote:Dan heb je het wel heel errrg bond gemaakt..een vrouw pakt niet zo snel een voorwerp om te dreigen...daar zijn ze niet slim genoeg voor.
Op woensdag 17 september 2003 14:42 schreef LKP het volgende:[..]
Ok, volgende keer zal ik lachen en Dank U zeggen als ik een mes tussen me ribben krijg gedouwd door een vrouw
quote:Hmmm niet al het 'vrouwelijk' geweld vind in huiselijk kring plaats, helaas. Er zijn tegenwoordig ook vrouwen (zij het niet veel) die mensen zomaar overvallen oid. Ik houd overal rekening mee.
Op woensdag 17 september 2003 14:47 schreef Sannetie het volgende:[..]
Dan heb je het wel heel errrg bond gemaakt..een vrouw pakt niet zo snel een voorwerp om te dreigen...daar zijn ze niet slim genoeg voor.
En vrouwen niet slim genoeg om een wapen te pakken...?? Dont think so...
en als ze aan je kont zitten schop ik dus vet bij dat gevoelige deelhoor!!
quote:nou ja.. vrouwen zijn slimmer dan je denkt..
Op woensdag 17 september 2003 14:47 schreef Sannetie het volgende:[..]
Dan heb je het wel heel errrg bond gemaakt..een vrouw pakt niet zo snel een voorwerp om te dreigen...daar zijn ze niet slim genoeg voor.
quote:maar niemand hier die dat goed praat. Ik sla sowieso alleen maar uit zelfverdediging...
Op woensdag 17 september 2003 14:54 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
nou, er zijn toch jongens die mij slaan.. en dan heb ik hun nog geeneens eerst geslagen..en als ze aan je kont zitten schop ik dus vet bij dat gevoelige deelhoor!!
quote:zo moet het ja.
Op woensdag 17 september 2003 14:56 schreef HeyFreak het volgende:[..]
maar niemand hier die dat goed praat. Ik sla sowieso alleen maar uit zelfverdediging...
'K ben zelf man, en ik kan ook aardig vechten, 'k heb tig jaar vechtsporten gedaan.
Wat nu als je ergens staat waar er 3 muren staan en de 4e muur wordt gevormt door een aggressieve vrouw? Die ook nogges blijkt te kunnen vechten? Dan ga ik echt wel rammen...
De eerste keer dat ik in een full-contact gevecht stond wist ik ook niet wat ik moest doen..... 'n tel later had ik een voet op de wang en lag ik op de grond.... Wordt je heel helder van.
Je mag je altijd verdedigen.. maar wel met gepast geweld.
Iemand die in een gevecht jouw mindere is, daar ga je niet op in lopen rammen, maakt niet uit of het een man of vrouw is.
Maar 'k heb welles iemand aan een marinier horen vragen, als ik jou sla, wat doe je dan? Zij hij heel correct wegrennen.
In veel situaties met mensen die een betere partij voor je zijn is het ook wijs om te rennen, maar als je het vluchten onmogelijk wordt gemaakt.....
quote:kan me voorstellen dat je daar een dagtaak aan hebt in dat geval
Op woensdag 17 september 2003 14:54 schreef xxdeesjuhxx het volgende:en als ze aan je kont zitten schop ik dus vet bij dat gevoelige deelhoor!!
quote:Als je een trap in je zak krijgt dan sla je dubbel, en haar niet.
Op woensdag 17 september 2003 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
NOOIT, hier ben ik het NIET mee eens, als 1 of ander mokkel mij een klap op mijn smoel geeft, en mij in mijn zak trapt ofzo ..
wedden dat ik trap (sla)
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:03 schreef Caen het volgende:
Jeetje.. wat een onzin...'K ben zelf man, en ik kan ook aardig vechten, 'k heb tig jaar vechtsporten gedaan.
Wat nu als je ergens staat waar er 3 muren staan en de 4e muur wordt gevormt door een aggressieve vrouw? Die ook nogges blijkt te kunnen vechten? Dan ga ik echt wel rammen...
De eerste keer dat ik in een full-contact gevecht stond wist ik ook niet wat ik moest doen..... 'n tel later had ik een voet op de wang en lag ik op de grond.... Wordt je heel helder van.
Je mag je altijd verdedigen.. maar wel met gepast geweld.
Iemand die in een gevecht jouw mindere is, daar ga je niet op in lopen rammen, maakt niet uit of het een man of vrouw is.
Maar 'k heb welles iemand aan een marinier horen vragen, als ik jou sla, wat doe je dan? Zij hij heel correct wegrennen.In veel situaties met mensen die een betere partij voor je zijn is het ook wijs om te rennen, maar als je het vluchten onmogelijk wordt gemaakt.....
Vrouwen behandel je met respect..
Sowieso heb ik een hekel aan slaan etc..
Er zijn andere en betere manieren om een probleem op te lossen
het is tog van de gekken dat als er een wijf op je in beukt dat je dan niks trug mag doen?
nee dank je, dan zet ik ook mn vuisten in
quote:Stoer man.
Op zondag 21 september 2003 18:30 schreef Moredhel het volgende:
ik vind dat je gewoon trug mag slaanhet is tog van de gekken dat als er een wijf op je in beukt dat je dan niks trug mag doen?
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:52 schreef HAL9000S het volgende:
Oneens met TS, elk persoon man of vrouw maakt me niet uit die me slaat kan klappen terugverw88
Als vrouwen niet geslagen willen worden hebben ze hun handjes maar thuis te houden. Je kan natuurlijk zeggen dat een vrouw meestal zwakker is en weinig schade doet, maar het gaat om het principe. Door iemand een mep te geven laat je wel zien dat je die persoon niet veel respecteerd. Een corrigerende mep geven of ledematen vasthouden zodat ze je niet meer kunnen raken vind ik zeker wel een goede methode om die gestoorde personen op hun plaats te wijzen.quote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:
Mafkees.quote:Op zondag 21 september 2003 18:30 schreef Moredhel het volgende:
ik vind dat je gewoon trug mag slaan
het is tog van de gekken dat als er een wijf op je in beukt dat je dan niks trug mag doen?
kijk die datum van de eerste postquote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:
Niet mee eens. Zelfverdediging is altijd toegestaan.quote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:
Lijkt me vooral vanwege dat pistool niet zo slim...quote:Op zondag 25 april 2004 16:53 schreef Rnej het volgende:
bullshit.. als er een muts met een pistool voor me neus staat moet je ns op lette hoe hard ik haar voor d'r bek ros
In 1999 was ik nog een ongenuanceerd kutjongquote:Op zondag 25 april 2004 18:45 schreef Ayaxola het volgende:
Sjonge Kasta, ik zie een topic van je staan dus ik verwachte al weer een heel mooi en lang verhaal, maar dit was alles.
Maar dat is niet altijd mogelijk...quote:Op maandag 26 april 2004 06:12 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik ben van mening dat je uberhaupt zowiezow niet een ander zou mogen slaan, of je nou man of vrouw bent. Als iemand anders jou slaat, of diegene nou man of vrouw is, mag je ook een mep teruggeven. Niet meer dan dat though, en nooit zwaarder of meer dan die persoon bij jou heeft gedaan. Al moet je je dan wel realiseren dat je jezelf dan verlaagt tot het niveau van die ander, dus weglopen of negeren is een betere optie.
Dat is het ook niet idd. Wanneer je niet kan weglopen of negeren, is een mep dan ook de enige optie. Zorg alleen dat je jezelf niet verlaagd, en zorg dat wat je doet, puur bedoelt is om het gedrag van de ander te stoppen. Ga de ander dus niet in elkaar timmeren ofzo. Maar dan maakt het dus ook niet of het een vrouw is ofzo. Stel, je hebt ruzie met je vriendin ofzo. Praten helpt niet, weglopen kan niet meer, negeren ook niet. En ze probeerd je schedel in te slaan met een hamer ofzo. Dan mag je haar een klap geven imo, om te zorgen dat ze zich realiseert waar ze mee bezig is. Ga dan aleen niet de hamer pakken en haar achterna, dat is wat ik bedoel te zeggenquote:Op maandag 26 april 2004 10:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar dat is niet altijd mogelijk...
Is dat dan niet iets waar de andere partij wat eerder over na had moeten denken ?quote:Op maandag 26 april 2004 16:47 schreef Malchevia het volgende:
Ik ben zelf een vrouw van +/- 1.88 en ik heb een zwrte band judo en een bruine band Ji Jitsu... Als ik een meisje van 1.65 tegenover me heb die driftig wordt en mij slaat, sla ik onder geen beding terug. Echt niet. Ik hoek het arme kind waarschijnlijk compleet tegen de vlakte. Zo vind ik dat ook bij mannen en vrouwen. Mannen zijn vaak fysiek sterker en kunnen die vrouwen met gemak aan. Waarom zou je dan slaan? Ik sla geen vrouwen, als vrouw zelf. Eigenlijk heb ik nog nooit iemand een mep hoeven te verkopen...
1) discriminatie is verboden, ook op basis van sexe.quote:Op maandag 26 april 2004 18:05 schreef wise het volgende:
een vrouwe mag je nooit, dan maar ook nooit slaan.
tis gewoon laf.
Wat ben je voor droevige loser met je kutplaatjes. Je moet sowieso geen mensen slaan, behalve uit zelfverdediging, en of dat dan een man of een vrouw is boeit echt geen fuck.quote:Op maandag 26 april 2004 18:05 schreef wise het volgende:
tis gewoon laf.
onbegrijpelijk dat sommige mensen er dan iets leuks van proberen te maken.
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
dan is het geen vrouw meer en dus mag je slaan.quote:Op maandag 26 april 2004 18:24 schreef HvS het volgende:
Jij laat je dus in elkaar slaan als een of ander gek wijf op je in gaat slaan dat toevallig ook nog sterker is?
Waarom heeft die vriend van jouw dat destijds niet gedaan, aangifte?quote:Op maandag 26 april 2004 18:28 schreef kastanova het volgende:
Oh nog 1 tip; áls je dan toch persé een vrouw moet slaan, sla haar dan wel dood, anders doet ze waarschijnlijk aangifte.
Je mag me wel even aanraken hoorquote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Leuk, een topic uit 1999
quote:Ik vind dat een man zijn EIGEN vrouw mag slaan.
Der staat nog steeds een gek wijf, je kan dus verwachten dat ik daar een vrouw mee bedoel.quote:Op maandag 26 april 2004 18:30 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het geen vrouw meer en dus mag je slaan.
aap![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 20:06 schreef wise het volgende:
wijf is niet echt respect vol voor de vrouw vindt je niet.
Dus zit m'n topic niet zo vol te blaten met je onzinquote:wijf (het ~ (v.), wijven)
1 [pej.] vrouw
wij·fie (het ~ (v.), ~s)
1 [inf.] aanspreekvorm voor een vrouw of meisje
wijf·je (het ~, ~s)
1 wijfjesdier => vrouwtje
Voor een groot gedeelte gevoelsmatig, en omdat jongens fysiek vaak wat sterker zijn dan meiden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:12 schreef Alicey het volgende:
thedon18, waarom dat onderscheid?
GELULquote:7. Mannen mogen NOOIT vrouwen slaan, zelfs niet als verdediging
hmm denk je dat als je zo boos bent dat je nog bij zinnen genoeg bent om onderscheid te maken? overigens heb ik het zelf helemaal niet op geweld... ben liever weg danquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:25 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte gevoelsmatig, en omdat jongens fysiek vaak wat sterker zijn dan meiden.
Maar mensen die beginnen te slaan maken mij soieso heel kwaad, ongeacht hun geslacht.
Als er wat is dan kunnen ze dat ten alle tijden zeggen, maar op het moment dat iemand mij probeert aan te vallen dan is de maat echt over-vol
quote:Op maandag 26 april 2004 18:05 schreef wise het volgende:
tis gewoon laf.
onbegrijpelijk dat sommige mensen er dan iets leuks van proberen te maken.
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Tja, ik heb m'n uitstraling mee en kennelijk helpt het, ik heb in m'n leven 1 keer een klap gehad en dat was van een vent toen ik net even met zijn vriendin weg was geweest, dus begrijpelijk en ik werd ook niet kwaad.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:30 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
dat "jezusgedoe" van die andere wang en t "peace & love"-niet gewelddadig zijn, heb ik jaaaaren aangehangen (minus jezus dan; ben niet christelijk), en daarmee 1 ding bereikt: nog NOOIT zovaak in elkaar gerost, vernederd, aangerand, beroofd enz als in die tijd!
werkt niet!
hoe is t nou; we zijn toch geen schapen zeker!
Zijn recht gaat zover dat hij van de betreffende dames de vrijheid mag ontnemen om ze over te dragen aan gezagsdragers en ter zelfverdediging is het gebruik van geweld toegestaan als er sprake is van noodweer, voor gevallen waarin er geen sprake is van noodweer maar waarbij er toch sprake is van zelfverdediging is geweld toegestaan mits het een deescalerende werking heeft en mits het onoverkomelijk is, dat geldt ook (maar in mindere mate) voor noodweer.quote:Ik vroeg me eigenlijk af hoe iedereen er over dacht, omdat me dat het afgelopen weekend overkomen is.
Een vriend van me had namelijk ruzie (bekvechten) met een aantal jongens en iedereen stond er een beetje bij te kijken.
Totdat er 2 meiden op hem af kwamen lopen en hem direct voor z'n bek sloegen.
Het enigste dat hij daarop deed was perplex voor zich uit kijken.
Die meiden zijn direct de discotheek uitgeschopt.
Maar later zei hij dat hij haar eigenlijk terug had moeten slaan.
Ik vroeg me daarom af hoe jullie erover denken.
Ik gebruik zelf meestal traangasquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Zeg Kasta, mag je ze wel van je afslaan?
dat is illegaal, wist je dat?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf meestal traangas![]()
Geen idee, ik dacht dat Kastanova er in elk geval wel moeite mee heeft, om vrouwen van 'm af te slaan, dus ik denk, ik vraag het maar even..quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:30 schreef Alicey het volgende:
slaan is anders ook niet echt legaal naar ik meen
Als ze niet meer in staat zijn aangifte te doen is er weinig aan de hand...quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:28 schreef Harry_Sack het volgende:
dat is illegaal, wist je dat?
Daar heb je een punt, kasta!quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze niet meer in staat zijn aangifte te doen is er weinig aan de hand...
Het hoeft ook niet respectvol te zijn, het is immers een persoon die op je in gaat slaan.quote:Op maandag 26 april 2004 20:06 schreef wise het volgende:
wijf is niet echt respect vol voor de vrouw vindt je niet.
Volgens mij kunnen de minst snuggere mensen dat nog begrijpen, maarja. . . [afbeelding]
ste;l je voor je wordt door z'n ouwe vrouw van 80 overvallen wat moet je doenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:37 schreef BB-King het volgende:
Ben het er niet mee eens.
Zo nu en dan een weerloos vrouwtje een stoot voor d'r muil geven moet toch kunnen?
effe overvallen er tussen egzet was dat vergetenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ste;l je voor je wordt door z'n ouwe vrouw van 80 overvallen wat moet je doen![]()
gewoon un steen in de nek gooien![]()
Ik heb je wel eens sneller gezienquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze niet meer in staat zijn aangifte te doen is er weinig aan de hand...
Het topic bestaat al vijf jaar en nog niet vol, wat een loserquote:Op maandag 26 april 2004 19:05 schreef kastanova het volgende:
Je mag me wel even aanraken hoor![]()
Je mag jezelf wel laten slaan als een hond als je dat prettig vindt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:13 schreef iiyame het volgende:
alleen een laffe hond slaat een vrouw.
Ja, ga jij maar lekker klappen lopen incasseren hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:13 schreef iiyame het volgende:
maar wij zijn geen honden he mensenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:13 schreef iiyame het volgende:
BTW ikheb nog nooit un vrouw geslagenquote:Op woensdag 28 april 2004 12:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar wij zijn geen honden he mensen
Net alsof dat nut heeft, ze gaat toch niet voor niets vreemd.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:40 schreef Erique_E het volgende:
ik vind dat als een vrouw vreemdgaat, dat je haar een beste tik op haar smoel mag geven, maar voor de rest hoor je een vrouw niet te slaan.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:17 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Net alsof dat nut heeft, ze gaat toch niet voor niets vreemd.
quote:Als man heb je als een vrouw je slaat 3 opties:
-Niks doen
-Je afweren
-Weglopen
Ben jij gewoon willekeurig welk topic aan het kicken of zo? Ga slapen of zo?quote:Op maandag 22 november 2004 03:20 schreef Markster het volgende:
Tuurlijk wel
Volledig mee eensquote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende: 7
Kasta
helemal mee eensquote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende: 7
Kasta
Als je dat dan nog kanquote:Op zondag 26 december 2004 21:50 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen zal ik niet slaan, maar als iemand als Hannah Tokkie me zou slaan zou ik toch écht wel terugslaan hoor![]()
of knijpenquote:Op zondag 26 december 2004 21:52 schreef Tiemie het volgende:
Slaan gaat veel te ver én schoppen is veel effectiever.
Ik ben gewoon vierkant tegen het slaan van vrouwen. Ik ben een keer bij een verkeersruzie vol in m'n bek gespuugd door een vrouw en heb toen maar even tot twaalf (tien was niet genoeg) geteld. Als het een kerel was geweest, had ik gemeptquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:10 schreef LoggedIn het volgende:
ik maak geen onderscheid.. normaal sla ik gewoon geen mensen, en als iemand mij slaat sla ik terug..
Lolquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:28 schreef lionsguy18 het volgende:
Gewoon terug spugen
Wat zijn kwennes?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:04 schreef Casey het volgende:
5 jaar loopt dit topic al en nog steeds geen antwoord op mijn vraag of je kwennes wél mag slaan... Ik geef het op!!!
Gewoon mannen dus. Die mag je meppenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef Casey het volgende:
Kwennes (of kweentjes) zijn she-males....
Al heb je het bij kwennes geloof ik meestal over geiten
dan zou ik keihard wegrennenquote:Op zondag 26 december 2004 21:50 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen zal ik niet slaan, maar als iemand als Hannah Tokkie me zou slaan zou ik toch écht wel terugslaan hoor![]()
Ik heb nog dezelfde mening als 6 jaar geledenquote:Op donderdag 18 november 1999 14:04 schreef Pinball het volgende:
Mijn uitgangspunt is dat niemand iemand anders zou moeten slaan. Mannen EN vrouwen.
Als zelfverdediging mag je iedereen slaan (Let wel, de andere partij begint!).
Grabbelen, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:25 schreef bloempjuhhhh het volgende:
deze is best oud
grabbel eens naar een topic uit den oude doosch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |