abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10583249
situatie schets:

1 ondergetekende op weg in z`n auto om iets af te gaan geven. Op de plaats des toekomstig onheils is het op straat een beetje smal, dus ik zet m`n auto op de stoep, alarmlichtjes aan (Niet gaan zeuren over op de stoep parkeren, die is daar breed genoeg om nog een heel leger aan voetgangers erlangs te laten, er stonden al kweetniet hoeveel autos op de stoep en zo kon het normale verkeer nog mooi door), en ik begin met het openen van m`n portier. Ik heb m`n deur nog niet half open of ik kijk ineens naar een groot vuilwit vlak, horende bij een gare bestelbus. what the fuck denkt ondergetekende nog, terwijl hij ziet dat de troela achter het stuur spontaan op me begint te kafferen adat het een lieve lust is. Ik maak een gebaar dat ze in de weg staat, maar daar gaat ze nog hysterischer van doen, zie ik. Owkay dan, verder maar in d`r sop gaar laten koken die muts. Ik besluit dat ze kan barsten met d`r demonstratieve geblokkeer van m`n deur en trek hem dicht, duw het sleuteltje terug in het contact en rijdt een meter naar voren. Zow, we kunnen weer uitstappen. deur open, en weer een vuilgrijzigwit vlak voor me neus.( Overigens die teef is nog een tandje harder gaan schelden, maar dat terzijde. Ik ben laaiend, en duik over de pook heen, en naar de andere deur. Als ik enigzins heel erg pissig op madam afstap (die nog steeds het hele scheldwoordenboek afgaat) om te vragen waar ze mee bezig is en om gelijk even te noteren wat voor nummerbord miss kut heeft stapt ze zelf al uit en begint ze te janken als een voetzoeker. Het blijkt dat madam ook iets wil laden/lossen en ze vindt dat ik maar opzij moet. Yeah right. Als ik zeg dat ze het heen en weer kan krijgen met d`r onzin en dat ze ff normaal moet doen, haalt ze uit. mispoes, ondergetekende hield er al rekening mee en kan nog net een stapje opzij doen. Mevrouw hield er echter geen rekening mee dat ik niet altijd een heer ben daarentegen, zeker niet als het de bedoeling is dat m`n hoofd als boksbal wordt gebruikt. Toen ze klaar was met dizzy zijn en tegen d`r bus hangen had ze ineens niet meer zo`n haast om te parkeren meer. Ze durfde zelfs niet meer te schelden toen ze zich in d`r busje terugtrok met een dikke kaak en plankgas ervandoor ging.

pi_10583281
af en toe die enter gebruiken en misschien zijn er dan mensen die het hele verhaal lezen.
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:10:58 #3
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_10583298
held!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_10583308
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:09 schreef Stranger het volgende:
af en toe die enter gebruiken en misschien zijn er dan mensen die het hele verhaal lezen.
C’est Davie :o)
pi_10583314
Yes... en terecht.. eigen schuld dikke bult.

Als je je niet gedraagt als een dame word je ook niet behandeld als dame !
chapeau...

A sick mind is a joy forever
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:12:29 #6
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_10583325
Ja beter dat je de volgende keer Enter gebruikt, maarre ik hoop voor jou dat ze niet met haar dikke kaak richting politie is gereden met jou kenteken!
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
pi_10583343
als iemand je slaat sla je gewoon terug, zo hoort het ook, goed gedaan!
pi_10583363
quote:
forget it.
pi_10583367
Stom wijf, maar ik zou haar neit slaan, hooguit effe stevig beetpakken dat ze schrikt en niks meer
pi_10583370
Emanicpatie?
Neuj
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2003 @ 13:15:14 #11
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_10583376
Ik denk dat het hier niet relevant is of het een vrouw betreft of niet. Als jouw kant van het verhaal klopt dan vind ik dat je gelijk had terug te meppen, zeker als je het bij één klap gehouden hebt. Vorm van noodweer met proportioneel geweld, zogezegd.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_10583391
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:12 schreef GrymReaper het volgende:
Ja beter dat je de volgende keer Enter gebruikt, maarre ik hoop voor jou dat ze niet met haar dikke kaak richting politie is gereden met jou kenteken!
doet ze niet, het voordeel van drukke straten is dat er veel getuigen zijn. En ze konden allemaal in full color zien hoe mevrouw d`r handjes als eerste liet wapperen
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:16:54 #13
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_10583406
Op zich zeg ik "terecht, goed aangepakt", maar aan de andere kant vind ik vrouwen slaan eigenlijk niet kunnen. Ook slaan zij het eerst. Dat is omdat mannen over het algemeen toch iets harder kunnen slaan.
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:17:01 #14
48578 SmeeR
Lost in cyberspace....
pi_10583408
En terecht, maar je had ook gewoon weg kunnen lopen.....
Not taking risks, is not living!
pi_10583416
Good for you!

Even een vrouwtje op haar plaats zetten met een ferme tik op de bek moet kunnen denk ik!

(in deze situatie dan.... normaliter ben ik niet zo pro vrouwen in elkaar meppen)

pi_10583424
Fantastisch
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_10583429
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:14 schreef HenkieSpankie het volgende:
Emanicpatie?

ja gelijke behandeling was het wel. Een man zou ik ook terugslaan
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:18:02 #18
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_10583434
Stapje opzij was niet genoeg? bent fysiek sterker dan een vrouw, moest je zonodig slaan?

Je verhaal lijkt mij een poging tot rechtvaardiging - proef ik een beetje schuldgevoel?

Siamo Tutti Antifascisti!
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:19:49 #19
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_10583470
goed gedaan wat een snert wijf
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_10583477
quote:
Volledig mee eens!
pi_10583487
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:18 schreef wijsneus het volgende:
Je verhaal lijkt mij een poging tot rechtvaardiging - proef ik een beetje schuldgevoel?
idd verschrikkelijk schuldgevoel. Ik ga correlatie of het riagg maar bellen denk ik voordat ik er aan onder door ga.
pi_10583489
Als iemand mij slaat weer ik af en trakteer ik terug... dat is een reflex......
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:21:11 #23
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_10583499
Goed gedaan lijkt me. Vrouwen moeten niet denken dat ze wel even mogen uithalen als ze pissed zijn.

Als een vrouw mij dreigt te slaan zeg ik altijd gelijk dat ik gewoon terug mep als ze wat probeert. Of ze me raakt is niet relevant, slaat ze mis/weet ik te ontwijken dan had ze maar beter moeten meppen.

Hoe je het ook bekijkt: Ze heeft altijd de keus om niet te slaan en weet wat er kan gebeuren als ze het wel doet.

Tot nu toe is het dreigement meestal afdoende geweest

woensdag 21 mei 2003 @ 13:22:57 #24
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_10583525
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:20 schreef slaughtermonkey het volgende:

[..]

idd verschrikkelijk schuldgevoel. Ik ga correlatie of het riagg maar bellen denk ik voordat ik er aan onder door ga.

Begrijp me niet verkeerd - she had it coming - ik vraag me alleen af of je het niet op een andere manier had kunnen oplossen
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_10583526
Waarom mag je vrouwen niet slaan? Ik bedoel, als ze problemen willen dan kunnen ze die krijgen hoor.

Ben trouwens zelf ook vrouw (geen agressieve ofzo) .
Maar laatst hadden we hier een zeer brutale student die ik met liefde met kop en kont over de reling hier geflikkerd had.
"Ik sla geen wijven" zei 'ie ook nog. Waarop mijn collega en ik: Hebben wij zeker pech, aangezien we geen wijven zijn.

(we zijn niet gaan slaan, en hij ook niet, al waren mijn collega en ik er niet ver van af, *hahaha*. We hebben het maar gelaten bij: En nou kop dicht of opsodemieteren, en dat maakte genoeg indruk).

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')