1 ondergetekende op weg in z`n auto om iets af te gaan geven. Op de plaats des toekomstig onheils is het op straat een beetje smal, dus ik zet m`n auto op de stoep, alarmlichtjes aan (Niet gaan zeuren over op de stoep parkeren, die is daar breed genoeg om nog een heel leger aan voetgangers erlangs te laten, er stonden al kweetniet hoeveel autos op de stoep en zo kon het normale verkeer nog mooi door), en ik begin met het openen van m`n portier. Ik heb m`n deur nog niet half open of ik kijk ineens naar een groot vuilwit vlak, horende bij een gare bestelbus. what the fuck denkt ondergetekende nog, terwijl hij ziet dat de troela achter het stuur spontaan op me begint te kafferen adat het een lieve lust is. Ik maak een gebaar dat ze in de weg staat, maar daar gaat ze nog hysterischer van doen, zie ik. Owkay dan, verder maar in d`r sop gaar laten koken die muts. Ik besluit dat ze kan barsten met d`r demonstratieve geblokkeer van m`n deur en trek hem dicht, duw het sleuteltje terug in het contact en rijdt een meter naar voren. Zow, we kunnen weer uitstappen. deur open, en weer een vuilgrijzigwit vlak voor me neus.( Overigens die teef is nog een tandje harder gaan schelden, maar dat terzijde. Ik ben laaiend, en duik over de pook heen, en naar de andere deur. Als ik enigzins heel erg pissig op madam afstap (die nog steeds het hele scheldwoordenboek afgaat) om te vragen waar ze mee bezig is en om gelijk even te noteren wat voor nummerbord miss kut heeft stapt ze zelf al uit en begint ze te janken als een voetzoeker. Het blijkt dat madam ook iets wil laden/lossen en ze vindt dat ik maar opzij moet. Yeah right. Als ik zeg dat ze het heen en weer kan krijgen met d`r onzin en dat ze ff normaal moet doen, haalt ze uit. mispoes, ondergetekende hield er al rekening mee en kan nog net een stapje opzij doen. Mevrouw hield er echter geen rekening mee dat ik niet altijd een heer ben daarentegen, zeker niet als het de bedoeling is dat m`n hoofd als boksbal wordt gebruikt. Toen ze klaar was met dizzy zijn en tegen d`r bus hangen had ze ineens niet meer zo`n haast om te parkeren meer. Ze durfde zelfs niet meer te schelden toen ze zich in d`r busje terugtrok met een dikke kaak en plankgas ervandoor ging.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:09 schreef Stranger het volgende:
af en toe die enter gebruiken en misschien zijn er dan mensen die het hele verhaal lezen.
Als je je niet gedraagt als een dame word je ook niet behandeld als dame !
chapeau...
quote:forget it.
af en toe die enter gebruiken en misschien zijn er dan mensen die het hele verhaal lezen.
quote:doet ze niet, het voordeel van drukke straten is dat er veel getuigen zijn. En ze konden allemaal in full color zien hoe mevrouw d`r handjes als eerste liet wapperen
Op woensdag 21 mei 2003 13:12 schreef GrymReaper het volgende:
Ja beter dat je de volgende keer Enter gebruikt, maarre ik hoop voor jou dat ze niet met haar dikke kaak richting politie is gereden met jou kenteken!
Even een vrouwtje op haar plaats zetten met een ferme tik op de bek moet kunnen denk ik!
(in deze situatie dan.... normaliter ben ik niet zo pro vrouwen in elkaar meppen)
quote:ja gelijke behandeling was het wel. Een man zou ik ook terugslaan
Op woensdag 21 mei 2003 13:14 schreef HenkieSpankie het volgende:
Emanicpatie?
Je verhaal lijkt mij een poging tot rechtvaardiging - proef ik een beetje schuldgevoel?
quote:Volledig mee eens!
quote:idd verschrikkelijk schuldgevoel. Ik ga correlatie of het riagg maar bellen denk ik voordat ik er aan onder door ga.
Op woensdag 21 mei 2003 13:18 schreef wijsneus het volgende:
Je verhaal lijkt mij een poging tot rechtvaardiging - proef ik een beetje schuldgevoel?
Als een vrouw mij dreigt te slaan zeg ik altijd gelijk dat ik gewoon terug mep als ze wat probeert. Of ze me raakt is niet relevant, slaat ze mis/weet ik te ontwijken dan had ze maar beter moeten meppen.
Hoe je het ook bekijkt: Ze heeft altijd de keus om niet te slaan en weet wat er kan gebeuren als ze het wel doet.
Tot nu toe is het dreigement meestal afdoende geweest
quote:Begrijp me niet verkeerd - she had it coming - ik vraag me alleen af of je het niet op een andere manier had kunnen oplossen
Op woensdag 21 mei 2003 13:20 schreef slaughtermonkey het volgende:[..]
idd verschrikkelijk schuldgevoel. Ik ga correlatie of het riagg maar bellen denk ik voordat ik er aan onder door ga.
Ben trouwens zelf ook vrouw (geen agressieve ofzo) .
Maar laatst hadden we hier een zeer brutale student die ik met liefde met kop en kont over de reling hier geflikkerd had.
"Ik sla geen wijven" zei 'ie ook nog. Waarop mijn collega en ik: Hebben wij zeker pech, aangezien we geen wijven zijn.
(we zijn niet gaan slaan, en hij ook niet, al waren mijn collega en ik er niet ver van af, *hahaha*. We hebben het maar gelaten bij: En nou kop dicht of opsodemieteren, en dat maakte genoeg indruk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |