quote:Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ik mag dan rechts aangelegd zijn, maar dit is puur marketing. Niks mis mee.
Op vrijdag 5 december 2003 15:16 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Er vandaag een artikel erover in het AD.
Ik vond de discussie overigens nog wel redelijk inhoudelijk gaan, voor een 'moslimtopic' dan.
quote:klopt
Op vrijdag 5 december 2003 15:09 schreef freako het volgende:[..]
Drenthe en pluimvee, dat moet Hendrik "Boer" Koekoek zijn.
.
quote:De tering, is ook weer goed te zien dat zodra het kapitalisme de kans krijgt het goed beter gaat in China.
Op vrijdag 5 december 2003 12:01 schreef UnderWorld_ het volgende:-snip-
Je kan het toch bijna niet voorstellen. Wij hebben 15 miljoen mensen in het hele land. Daar zitten ze allemaal in een stad!
De Statenleden van de LPF stellen vast, dat er op grote schaal een
verspilling van belastinggeld heeft plaatsgevonden bij de regionale
omroepen. Dit blijkt uit het vernietigende onderzoek, dat op verzoek van de
LPF is uitgevoerd onder regie van de Provincie Zuid-Holland.
De Statenfractie van de LPF spreekt van een 'groot schandaal'. "RTV
West blijkt 35 mensen teveel in dienst te hebben. In 2001 en 2002 is het
aantal medewerkers fors uitgebreid. Ook de huisvestingskosten zijn
uitzonderlijk hoog. Bij de radio verdubbelden deze kosten en bij RTV West
zijn die bijna verviervoudigd in een paar jaar tijd. Een ontslagen
directeur kreeg 700.000 euro mee naar huis.
De andere omroep, RTV Rijnmond, heeft 37 mensen teveel in dienst.
Binnen twee jaar verdubbelden daar de autokosten. In het rapport wordt
herhaaldelijk gerept over "een Hilversumse mentaliteit: het kan niet op,"
aldus woordvoerder van der Vorm-de Rijke.
De Provinciale omroepen in Zuid-Holland, RTV West en RTV Rijnmond,
staan aan de rand van een faillissement. Gisteren zijn de hoofdredacteuren
van RTV Rijnmond op staande voet ontslagen.
De rapporteurs van het onderzoek melden, dat de door de omroepen
geboden informatie op een aantal punten niet overeenkomen met de
werkelijkheid. Beide omroepen missen de meest essentiële kenmerken van een bedrijf.
RTV West heeft een tekort van drie miljoen euro en is praktisch
failliet. RTV Rijnmond koerst op een zelfde situatie af. Daar is het tekort
1,3 miljoen euro. De Provincie is om hulp gevraagd, waar op 17 december
door de Staten van Zuid-Holland een besluit zal worden genomen.
De Statenleden van de LPF hebben in september 2003 om een onderzoek
gevraagd naar de Provinciale omroepen. Onder regie van de Provincie, de
belangrijkste subsidieverlener, zijn daarop de omroepen RTV West en RTV
Rijnmond tegen het licht gehouden. Aanleiding voor het onderzoek waren
verzoeken om voorschotten op de subsidie voor 2004. De Provincie Zuid
Holland heeft dat geld beschikbaar gesteld in het belang van de 123
werknemers.
RTV Rijnmond.. pure belastinggeld verspilling !!!
quote:Dat niet alleen, maar het wordt je ook nog eens opgedrongen qua zenderkeuzes. Eurosport moet al jaren plaatsmaken voor nutteloze zenders.
Op vrijdag 5 december 2003 15:42 schreef Koos Voos het volgende:
LPF trekt beerput open bij provinciale omroepen Zuid-Holland
[..]RTV Rijnmond.. pure belastinggeld verspilling !!!
quote:
120 Teletekst vr 05 dec
MÜNSTER Oud-premier Wim Kok ontvangt op
10 december een ere-doctoraat van de
universiteit van Münster.Niet alleen
heeft Kok het Nederlandse imago sterk
verbeterd,ook was hij een voorbeeld
voor Duitse politici,vindt Münster.
quote:
UTRECHT - 05/12/03 Het CDA is in de laatste week 5 zetels gedaald en staat daamee op 29 zetels, het laagste aantal sinds begin 2002. Dit blijkt uit een onderzoek onder 1.600 Nederlanders, gehouden ten behoeve van Stem van Nederland.Minder dan de helft van de CDA-stemmers van januari 2003 zou nu weer voor het CDA kiezen. De positie van de PvdA is de afgelopen dagen versterkt, van 50 naar 52 zetels. Ook de meeste andere oppositiepartijen, met uitzondering van de LPF en SGP, profiteren van het 'zware weer' voor het CDA.
Van de ondervraagden vindt 73 procent dat Balkenende de keiharde toezegging moet doen dat niemand in de samenleving meer dan 1 procent in koopkracht zal dalen. Onder CDA-kiezers is dat percentage 66. 53 procent van de ondervraagden denkt dat een regering CDA-PvdA een duidelijk ander beleid gevoerd zou hebben.
quote:Mijn god. Meen je serieus dat je niet weet dat Kok de beste was voor het Nederlandse imago in het buitenland?
Op vrijdag 5 december 2003 16:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
![]()
quote:Meen je je vraag serieus?
Op vrijdag 5 december 2003 16:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Mijn god. Meen je serieus dat je niet weet dat Kok de beste was voor het Nederlandse imago in het buitenland?
quote:SideKick dat iemand op een bepaalde politieke partij stemt hoeft niet te betekenen dat je deze adoreert als ware het een pop-idool...
Op vrijdag 5 december 2003 16:36 schreef Sidekick het volgende:Mijn god. Meen je serieus dat je niet weet dat Kok de beste was voor het Nederlandse imago in het buitenland?
quote:Goed, laat ik het uitleggen.
Op vrijdag 5 december 2003 16:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Meen je je vraag serieus?
Kok was een goed staatsman. Hij had de juiste uitstraling en handelde niet overhaast, wat een gevoel van politieke stabiliteit geeft. Door onder andere goed politiek handelen was er een uitstekende economische groei en het drastisch verlagen van de werkeloosheid was ook een punt dat de hele wereld over ging. We waren vooruitstrevend als land met het homo-huwelijk, euthenasie-wetgeving, abortus en drugs, wat ook een pijler was van het imago-fundament. De overlegcultuur waardoor dit alles is gerealiseerd werd omarmt als "The Third Way" door Clinton en Blair.
Kok was de beste premier die we hebben gehad qua beeldvorming in het buitenland. Naar mijn mening ook qua inhoud, hoewel er wel wat kanttekeningen te plaatsen zijn imho
quote:Daar heb ik het ook nie over. Alleen de positieve beeldvorming in het buitenland is door Kok echt omhopoggeschoten.
Op vrijdag 5 december 2003 16:50 schreef Herostratos het volgende:[..]
SideKick dat iemand op een bepaalde politieke partij stemt hoeft niet te betekenen dat je deze adoreert als ware het een pop-idool...
Nu hebben we een kneus die wat achter Bush aanloopt.
quote:En dankzij Kok kregen we een kneuzen-imago. Waarom denk je dat we in de EU niet meer serieus worden genomen? En wat zien we in Duitsland nu? Gaat het daar nu lekker?
Op vrijdag 5 december 2003 16:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
Daar heb ik het ook nie over. Alleen de positieve beeldvorming in het buitenland is door Kok echt omhopoggeschoten.
quote:Vanuit jouw positie lijkt alles wat de PvdA aanraakt in goud te veranderen, was dat maar zo. Ik bedoelde enkel te stellen dat je wel erg bevlogen en positief reageert op alles wat met de PvdA en zijn regenten te maken heeft en erg lacherig of negatief op elke andere aanpak (volgens mij dan). Kok had goede punten en Kok had slechte punten maar door te stellen dat Kok qua beeldvorming in het buitenland de beste premier die Nederland ooit heeft gehad is ga je wel erg kort door de bocht... (Weeg je positieve dingen die je noemt zoals homohuwelijk eens af tegen zijn negatieve resultaten zoals Sebrenica)
Op vrijdag 5 december 2003 16:57 schreef Sidekick het volgende:Daar heb ik het ook nie over. Alleen de positieve beeldvorming in het buitenland is door Kok echt omhopoggeschoten.
quote:http://www.politiekebarometer.nl/
Op vrijdag 5 december 2003 16:30 schreef schatje het volgende:
CDA erg slecht in peilingen:
[..]
"PvdA en SP worden slapend rijk"
Hun stemmers ook
quote:Slapend inderdaad, want je kunt van de PvdA veel zeggen, maar niet dat ze alternatieven aandragen. Wat dat betreft vind ik de zetelwinst van de SP meer verdient, die nemen eigen standpunten in.
Op vrijdag 5 december 2003 17:15 schreef pberends het volgende:[..]
http://www.politiekebarometer.nl/
"PvdA en SP worden slapend rijk"
quote:Hij had routine, idd. Balkenende is nog net nieuw, denk je niet dat we hem wat meer tijd moeten geven?
Op vrijdag 5 december 2003 16:55 schreef Sidekick het volgende:
Kok was een goed staatsman. Hij had de juiste uitstraling en handelde niet overhaast, wat een gevoel van politieke stabiliteit geeft.
quote:Ten eerste is het erg corrupt dat als je het over het financiele wanbeleid hebt je de VVD de schuld geeft en als het over de goede punten gaat het dan aan de PvdA te danken is.
Door onder andere goed politiek handelen was er een uitstekende economische groei en het drastisch verlagen van de werkeloosheid was ook een punt dat de hele wereld over ging.
Daarbij zaten we gewoon in hoog conjunctuur. Het is dan niet zo moeilijk om het goed te doen. Ik vind het juist veel meer daadkracht van Balkenende en co. dat ze durven, tegen de opinie in, onze verzorgingsstaat te hervormen zodat we ook over 30 jaar de mensen gelijke kansen kunnen bieden!
Van die werkeloosheid is natuurlijk gelul omdat de WAO er niet bij zit; maar dat weet je natuurlijk zelf ook.
quote:Zijn deze liberale veranderingen er niet gekomen door de VVD en D66? Het poldermodel is van Lubbers; zo las ik vanmiddag ergens.
We waren vooruitstrevend als land met het homo-huwelijk, euthenasie-wetgeving, abortus en drugs, wat ook een pijler was van het imago-fundament. De overlegcultuur waardoor dit alles is gerealiseerd werd omarmt als "The Third Way" door Clinton en Blair.
quote:Wat een zakelijke foto op je site. Je had er toch eerst een informele foto opstaan, niet?
Op vrijdag 5 december 2003 17:20 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:[..]
Slapend inderdaad, want je kunt van de PvdA veel zeggen, maar niet dat ze alternatieven aandragen. Wat dat betreft vind ik de zetelwinst van de SP meer verdient, die nemen eigen standpunten in.
quote:Het is maar de vraag wat realistisch is. Eenzijdig schoppen tegen het kabinet is wel makkelijk.
Op vrijdag 5 december 2003 17:20 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:[..]
Slapend inderdaad, want je kunt van de PvdA veel zeggen, maar niet dat ze alternatieven aandragen. Wat dat betreft vind ik de zetelwinst van de SP meer verdient, die nemen eigen standpunten in.
De tegenbegroting van de PvdA vind ik trouwens een behoorlijk alternatief. Ik zie een heel duidelijk eigen standpunt daarin van de PvdA. Dat er wat overeenkomsten zijn met het kabinet is heel normaal lijkt me. Het huidige kabinet heeft gewoon ook hele goede punten in het regeeraccoord staan.
quote:Het vroegere accoord vond ik mooier. Wat is progressiviteit in taal soms toch walgelijk lelijk!
Op vrijdag 5 december 2003 17:29 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat betekent accoord trouwens Sidekick? vandale.nl kent alleen maar akkoord
quote:Echt waar?
Op vrijdag 5 december 2003 17:29 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat betekent accoord trouwens Sidekick? vandale.nl kent alleen maar akkoord
Ick wasch een beetje in den warre dan.
quote:Je lijkt wel een omaatje. O. wat een ellende met die Euro. Hadden we de goede oude gulden maar gehouden. Progressief is goed!
Op vrijdag 5 december 2003 17:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Het vroegere accoord vond ik mooier. Wat is progressiviteit in taal soms toch walgelijk lelijk!
quote:Ik wil nieuwe euro's. Deze zijn erg oud aan het worden.
Op vrijdag 5 december 2003 17:33 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Je lijkt wel een omaatje. O. wat een ellende met die Euro. Hadden we de oude goede gulden maar gehouden. Progressief is goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |