abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14953188

Elke kamerlid en bewindspersoon moet dan 10 proefballonnetjes bedenken op een nationaal te organiseren proefballonnetjesdag. Het wordt het politieke feest in Den Haag. Elke partij krijg dan 30 seconden de tijd om in een zo logisch mogelijke taal de proefballonnetjes af te schieten.
Hiermee worden de harten van kamerleden en partijen gelucht en kan het kabinet mooi proefballonnetjes oplaten zonder dat het de stabiliteit van het kabinet in gevaar brengt. Ja toch?

pi_14953349
et kan aan mij liggen maar k snap em niet helemaal
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_14953406
Als je dat tekeningetje zelf hebt gemaakt, heb je je waarschijnlijk heel erg verveeld...
pi_14953438
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:33 schreef NiMAGiNE het volgende:
Als je dat tekeningetje zelf hebt gemaakt, heb je je waarschijnlijk heel erg verveeld...
Don't ever fuck with Paint
pi_14953518
lol pberends mooi plaatje.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_14953636
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Don't ever fuck with Paint

Don't worry... Fucking with paint is too messy for me...
pi_14954260
pberends nu ik je plaatje heb gezien moet je me wel een paar dingen gaan beloven als we de politieke partij 'Pberends' gaan oprichten. ten eerste lijkt het me verstandig om in de toekomst ons promotionele materiaal door mijn (top) artdirector te laten doen. ten tweede bedenk ik voor mijn beroep concepten, dus wat betreft de naamsbekendheid en de reclame die we erom heen gaan maken hoef je je geen zorgen te maken. ten derde moet in het echte leven soms iets genuanceerder over een uitlating nagedacht worden. ten vierde zorg ik (als adviseur van de minister-president) er persoonlijk voor dat minister-president pberends altijd een goed verhaal heeft naar de buitenwereld. Ten slotte; we moeten opschieten, want de nieuwe verkiezingen staan alweer voor de deur.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_14954967
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
pberends nu ik je plaatje heb gezien moet je me wel een paar dingen gaan beloven als we de politieke partij 'Pberends' gaan oprichten. ten eerste lijkt het me verstandig om in de toekomst ons promotionele materiaal door mijn (top) artdirector te laten doen. ten tweede bedenk ik voor mijn beroep concepten, dus wat betreft de naamsbekendheid en de reclame die we erom heen gaan maken hoef je je geen zorgen te maken. ten derde moet in het echte leven soms iets genuanceerder over een uitlating nagedacht worden. ten vierde zorg ik (als adviseur van de minister-president) er persoonlijk voor dat minister-president pberends altijd een goed verhaal heeft naar de buitenwereld. Ten slotte; we moeten opschieten, want de nieuwe verkiezingen staan alweer voor de deur.
You're hired. Maar de verkiezingen duren nog wel even het eerst jaar is nog niet eens voorbij.
pi_14955099
deal 'the early bird catches the worm'. komt ie: 1.partijprogramma, 2.communicatie 3.toestemmingen en netwerken 4.lekker lunchen 5.verkiezingsmores 6.nog meer toestemmingen aanvragen 7.gewoon heel erg veel werk dus. dat gaat niet 1,2,3 ik ben iemand die een goede basis wil leggen alvorens te werk te gaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 26 november 2003 @ 23:10:36 #10
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_14958566
Ik neem aan dat je op dit lumineuze idee bent gekomen na mijn succestopic over proefballonnetjes
pi_14999745
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:10 schreef Lithion het volgende:
Ik neem aan dat je op dit lumineuze idee bent gekomen na mijn succestopic over proefballonnetjes
Niet echt, maar heb het topic in een vaag verleden wel eens gelezen
pi_14999757
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
deal 'the early bird catches the worm'. komt ie: 1.partijprogramma, 2.communicatie 3.toestemmingen en netwerken 4.lekker lunchen 5.verkiezingsmores 6.nog meer toestemmingen aanvragen 7.gewoon heel erg veel werk dus. dat gaat niet 1,2,3 ik ben iemand die een goede basis wil leggen alvorens te werk te gaan.
Ik zal kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')