quote:He, onze discussie was nog niet afgelopen. Je kan niet zomaar weglopen hoor.
Op vrijdag 21 november 2003 23:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
later.
We beginnen de ochtend maar met wat nieuws:
quote:De Fok!-Junta... klinkt dat wat?
Junta Birma: regelmatig overleg met Suu Kyi
BANGKOK - Het militaire regime van Birma (Myanmar) is regelmatig in overleg met oppositieleider Aung San Suu Kyi, die nog steeds gevangen zit. Dat heeft de Birmese onderminister van Buitenlandse Zaken tegen de Britse omroep BBC gezegd.Minister Khin Maung Win noemde de gesprekken met Suu Kyi 'positief'.
Waarnemers zien Khin Maung Win als een belangrijk figuur in de democratisering van Birma. Aung San Suu Kyi zit sinds september opnieuw in huisarrest en mag maar weinig bezoek krijgen. De regering spreekt liever van 'beschermende maatregelen', waar volgens de onderminister ooit een einde aan komt.
De oppositieleider was in mei opgepakt tijdens rellen tussen haar aanhangers en die van het regime. Suu Kyi leidt de oppositiepartij Nationale Liga voor Democratie (NLD), die in 1990 de verkiezingen won maar nooit mocht gaan regeren. Het regime maakt haar sindsdien het leven zuur.
ANP
Is dat de juiste smileycombinatie voor 'ik lig dubbel, maar het is eigenlijk om te janken'?
quote:Ik vind het meer om te janken zo zielig, maar eigenlijk is het ook weer grappig.
Op zaterdag 22 november 2003 11:18 schreef Kozzmic het volgende:
NieuwRechts voert actie tegen de Hema, omdat de winkelketen in een reclamecampagne een vrouw met een hoofddoekje gebruikt...![]()
![]()
![]()
Is dat de juiste smileycombinatie voor 'ik lig dubbel, maar het is eigenlijk om te janken'?
quote:
Het is een enorme stap in de verkeerde richting wanneer Nederlanders zich moeten gaan aanpassen aan de Turken en Marokkanen in Nederland. Deze islamisering van de Nederlandse maatschappij gaat veel te ver en moet nu eens over zijn, nog even en we krijgen ook halal Hemaworsten.
quote:Zeker symbolisch bedoeld
Op zaterdag 22 november 2003 11:18 schreef Kozzmic het volgende:
NieuwRechts voert actie tegen de Hema, omdat de winkelketen in een reclamecampagne een vrouw met een hoofddoekje gebruikt...![]()
![]()
![]()
quote:En dan de reacties op het forum...
Op zaterdag 22 november 2003 11:20 schreef Sidekick het volgende:
![]()
![]()
quote:Maar goed, eerlijk is eerlijk, er worden ook een aantal relativerende opmerkingen gemaakt van users die zich er niet echt druk om kunnen maken.
Goeie brief michiel!!!!!!!!!!!!!Grote concerns moeten hun verantwoordelijkheid nemen om de Hollandse cultuur niet verder verislamiseren.
Misschien moeten we een keurmerk introduceren die aangeeft welke bedrijven de Hollandse cultuur schaden en welke een positieve bijdrage leveren.
http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/9/start/30/bekijk/3588.html
Straks krijgen we ook nog moslimsoep van Unox. Of moslimpudding van Mona. Mecca cola is er ook al, alles islamiseerd VERDOMME !
http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/9/start/15/bekijk/3588.html
De site is weer in de lucht.......... heb al even een zwaar afkeurende reactie gestuurd!!!!!!!!!!!!!
Vuile volksverraders!!!!!!!
http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/9/start/0/bekijk/3588.html
quote:Kijk de kinderen van de grote boze PvdA zitten op het forum.
Op zaterdag 22 november 2003 11:28 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En dan de reacties op het forum...
[..]Maar goed, eerlijk is eerlijk, er worden ook een aantal relativerende opmerkingen gemaakt van users die zich er niet echt druk om kunnen maken.
Rita Verdonk denet op ned2: "Wat zei Rob Oudkerk ook alweer "Ik begrijp het wel maar ik heb er geen begrip voor"
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 11:28 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En dan de reacties op het forum...
[..]Maar goed, eerlijk is eerlijk, er worden ook een aantal relativerende opmerkingen gemaakt van users die zich er niet echt druk om kunnen maken.
Toch wel: Paul Rosenmuller als aandeelhouder van Vendex wordt genoemd.
quote:Zo zie je maar weer hoe ver de extreem-linkse arm van GroenLinks reikt...
Op zaterdag 22 november 2003 11:34 schreef Sidekick het volgende:
Ah, ik dacht al, gaat links niet gebasht worden?Toch wel: Paul Rosenmuller als aandeelhouder van Vendex wordt genoemd.
add to to-do-list: Peter Siebelt even tippen over dwarsverbanden tussen GL en de Hema
Kunnen we niet een hoax starten om al die NR'ers even op de stang te jagen?
quote:Is de man toch tot inzicht gekomen na 45 jaar?
Op zaterdag 22 november 2003 11:34 schreef Sidekick het volgende:
Ah, ik dacht al, gaat links niet gebasht worden?Toch wel: Paul Rosenmuller als aandeelhouder van Vendex wordt genoemd.
LOL @ Kozzmic
Zelfs de inhoudelijkste modjes nemen mijn innovatieve oneliners over
quote:Wat voor inzicht?
Op zaterdag 22 november 2003 11:42 schreef pberends het volgende:[..]
Is de man toch tot inzicht gekomen na 45 jaar?
quote:Peter Siebelt zit ook in het linkse complot:
Op zaterdag 22 november 2003 11:39 schreef Kozzmic het volgende:Zo zie je maar weer hoe ver de extreem-linkse arm van GroenLinks reikt...
add to to-do-list: Peter Siebelt even tippen over dwarsverbanden tussen GL en de Hema
En zeg je ook dat de NPS niet tot het extreem-linkse bolwerk hoort? Ze zenden namelijk uitzxendingen uit van Sint Nicolaas wat natuurlijk de vaderlandsliefde kenmerkt.
Een kijkje op dat forum is werkelijk geweldig. Geniale meningen komen daar voorbij
quote:Als je iets leuks op de FP krijgt lezen ze het bij radio 538 wel voor. (of Noordzee) Ookal ontkennen ze beide.
Op zaterdag 22 november 2003 11:40 schreef Sidekick het volgende:
Waar ik ineens aan moet denken...Kunnen we niet een hoax starten om al die NR'ers even op de stang te jagen?
quote:Nu moet ik dus nog iets vinden wat erg ludiek is om als hoax te gebuirken, en een manier vinden om het op de FP te plaatsen...
Op zaterdag 22 november 2003 12:02 schreef sizzler het volgende:[..]
Als je iets leuks op de FP krijgt lezen ze het bij radio 538 wel voor. (of Noordzee) Ookal ontkennen ze beide.
Of anders start ik gewoon een topic op het forum van NR zonder bronvermelding. Ik denk dat dat ook al zou werken.
quote:Mijn favoriet is user WFHermans. Zijn bijdrages op dat forum liggen dicht tegen het geniale aan.
Op zaterdag 22 november 2003 11:47 schreef Sidekick het volgende:Een kijkje op dat forum is werkelijk geweldig. Geniale meningen komen daar voorbij
En zoals we allemaal weten is het maar een kleine stap van genialiteit naar krankzinnigheid.
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En zoals we allemaal weten is het maar een kleine stap van genialiteit naar krankzinnigheid.
quote:Aldus sprak Kozzmic
Op zaterdag 22 november 2003 12:36 schreef Kozzmic het volgende:En zoals we allemaal weten is het maar een kleine stap van genialiteit naar krankzinnigheid.
goedemiddag tesamen
Mijn tentamens komen akelig dichtbij dus zal ik met de nodige stress (en cafeine) vooral met mijn neus in de boeken zitten en wat minder op FOK! posten. Het aantal inhoudelijke reacties (zoals hierboven) zal daarom wat minder zijn maar ik zal wel blijven lurken om op de hoogte te blijven en pberendstopics te sluiten.
Fijn weekend alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |