quote:In één keer goed...
Op dinsdag 9 september 2003 17:37 schreef Sidekick het volgende:[..]
BHFH.
Dit is het lijstje dat ik tot nu toe heb:
code:http://forum.fok.nl/search.php?on=topicstarter&search=Kozzmic&fora=56Kozzmic 169
BloodhoundFromHell 168
Strolie75 69
Nyrem 53
tong80 43
Sidekick 41
HiZ 30
qbus 28
pberends 26
Fortuynaanhanger 25
Gil-galad 21
Wile_E_Coyote 19
Fullbrain 19
Kennyman 18
Kaalhei 17
X-Ray 16
golfer 15
Strix-Nebulosa 13
SCH 13
yvonne 13
Tia_Tijger 12
MikeyMo 11
Verbal 11
Tikorev 11
sizzler 9
Sickie 9
Kordotium 8
marky 8
du_ke 8
RemcoKouwenhoven 7
Koos Voos 7
Jeukaanmenaat 6
rvand 5
Doc 5
Maerycke 5
Farzin 4
Parabola 4
Toffe_Ellende 3
tvlxd 3
BAZZA 3
freako 2
Aaahikwordgek 2
robh 1
-edit- +1 voor Sidekick.
quote:Dat is ook niet zo moeilijk.
Op dinsdag 9 september 2003 17:40 schreef Kozzmic het volgende:[..]
In één keer goed...
Toch een plaats 6. (voornamelijk van POL-chat-topics denk ik)
Heb je voor iedere user de search gebruikt? Want ik zie Tomaat er niet tussen staan (met iig 4 kuttopics).
quote:Yep. Via de search kan het kan alleen handmatig.
Op dinsdag 9 september 2003 17:44 schreef Sidekick het volgende:Heb je voor iedere user de search gebruikt? Want ik zie Tomaat er niet tussen staan (met iig 4 kuttopics).
Of je moet de totale topiclijst gaan inladen in Access of Excel of een soortgelijk programma. Misschien dat ik op die manier vanavond ermee verder ga.
code:In de Top-10 in 2,5 maandenKozzmic 169
BloodhoundFromHell 168
Strolie75 69
Nyrem 53
tong80 43
Sidekick 41
HiZ 30
qbus 28
pberends 26
Fortuynaanhanger 25
quote:Hoeveel topics van tong80 zijn er geen baggertopics?
Op dinsdag 9 september 2003 17:40 schreef Kozzmic het volgende:code:tong80 43
.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:18 schreef freako het volgende:[..]
Hoeveel topics van tong80 zijn er geen baggertopics?
.
quote:aldus een bericht op de FP.
Er gaan al langer geruchten dat de vrouw van de Italiaanse premier Silvio Berlusconi vreemdgaat, maar nu heeft hij het zelf ook toegegeven. Zijn vrouw blijkt een relatie te hebben met Massimo Cacciari, een hoogleraar filosofie.Tijdens een gezamenlijke persconferentie met de Deense premier Rasmussen, zei Berlusconi: "Rasmussen is de meest aantrekkelijke premier van Europa. Misschien moet ik hem eens aan mijn vrouw voorstellen, hij is toch echt veel knapper dan Cacciari." Tegen de stomverbaasde Rasmussen zei hij: "Je kent het verhaal niet. Ik zal het je straks vertellen."
In een cultuur waar overspel van zijn vrouw het ergste is dat een man kan overkomen, is de bekentenis van Berlusconi opmerkelijk. De eerste roddels over de huwelijksproblemen van de premier en zijn vrouw, Veronica Lario, ontstonden in 2001. Vanaf toen verscheen het echtpaar steeds minder vaak samen in het openbaar.
De geruchten laaiden verder op toen Lario zich openlijk tegen de oorlog in Irak uitsprak, terwijl haar man juist helemaal voor de oorlog was. Toen de krant La Repubblica haar vroeg of ze haar man nog vaak sprak, antwoordde ze: "Er is niet alleen de telefoon. Soms zie ik hem nog op televisie." De laatste keer dat Berlusconi in het openbaar over zijn vrouw sprak, was in augustus
Dat zet z'n uitspattingen natuurlijk wel in een ander daglicht
quote:Ach ik doe het graag rustig an
Op dinsdag 9 september 2003 17:40 schreef Kozzmic het volgende:[..]
In één keer goed...
Dit is het lijstje dat ik tot nu toe heb:
[...]
quote:Goed plan, hoewel dit dweilen met de kraan open is.
EU investeert 11,7 miljoen in veiliger internetBRUSSEL - De Europese Commissie heeft een oproep gedaan om voorstellen in te dienen die het internet veiliger kunnen maken. Brussel heeft besloten 11,7 miljoen te besteden aan het plan.
Het programma beslaat een breed terrein en moet onder meer ongevraagde elektronische post, piraterij en illegale content tegengaan. Een van de manieren om dit te bereiken is het versterken van de huidige controlerende en regulerende middelen, zoals meldpunten en bewustwordingscampagnes.
Het plan richt zich met name op ouders, opvoeders en kinderen. Zo wil de Europese Commissie onder meer onderzoek doen naar de manier waarop kinderen omgaan met nieuwe media. Ook moet er een keurmerk komen voor websites en internetfilters.
De eerste voorstellen moeten uiterlijk 14 november binnen zijn. Op 12 september is er een informatiedag in Brussel.
Zie ook:
ANP
quote:
Kamer: Taxitarieven omlaag
DEN HAAG - De Tweede Kamer vindt dat minister Peijs van Verkeer harde maatregelen moet nemen nu de liberalisering van de taximarkt totaal is mislukt. Maximumtarieven en strenge kwaliteitseisen zijn volgens CDA, PvdA, VVD en D66 onontbeerlijk.Hoewel de prijzen door de liberalisering omlaag hadden moeten gaan, stegen ze in drie jaar tijd met liefst 25 procent. Bovendien stappen er minder mensen in een taxi en is de stratenkennis en kennis van het Nederlands abominabel bij sommige chauffeurs.
Opvallend is dat vooral de 'paarse' partijen PvdA, VVD en D66 op subiet ingrijpen staan. Dit waren in 1999 juist de enige partijen die voor de liberalisering van de taxiwereld stemden. Een mislukking, zo geven de drie partijen nu toe.
Maximumtarief
,,Het is een zootje'', vindt VVD'er Hofstra. ,,We moeten toch meer gaan reguleren en een lager maximum stellen.'' Zijn D66-collega Van der Ham ziet ook wel wat in een maximumtarief per stad, zoals in Utrecht (9,50 euro). Ook de Kamerleden Dijksma (PvdA) en Mastwijk (CDA) vinden dat de tarieven omlaag moeten, al waarschuwt de christen-democraat wel voor ,,paniekvoetbal''.
Een woordvoerder van minister Peijs benadrukt dinsdag dat er al onderzoek loopt naar de taxitarieven die tegen de verwachting in zijn gestegen. Die onderzoeken worden betrokken bij de evaluatie van de taxiwet.
Om de kwaliteit van het taxivervoer te verbeteren, staat al een aantal maatregelen op til. Zo moeten tarieven en identiteit van de bestuurder in de toekomst beter zichtbaar in de auto hangen en komt er een verplicht examen voor taxichauffeurs, waarbij rijvaardigheid, stratenkennis en sociale vaardigheden worden getest. Veel Kamerleden benadrukken ook dat chauffeurs goed Nederlands moeten kunnen.
ANP
Ze zijn pas 4 jaar verder...
Net zoals bij de NS gaat ook dit mis. Ik hoop dat de politiek (en dan voornamelijk de 3 meest liberale partijen VVD, D66 en PvdA) eindelijk een les leren dat een gemengde vorm, waarin de vroegere overheidssteun nog steeds invloed heeft en waar er geen beperkingen worden gesteld, uitloopt op een fiasco.
Vooral de ontwikkelingen in de zorg moeten daarom goed onder de loep worden genomen.
quote:Ik was nog niet uitgeteld...
Op dinsdag 9 september 2003 18:08 schreef pberends het volgende:code:In de Top-10 in 2,5 maandenKozzmic 169
BloodhoundFromHell 168
Strolie75 69
Nyrem 53
tong80 43
Sidekick 41
HiZ 30
qbus 28
pberends 26
Fortuynaanhanger 25
Ik krijg het niet voor elkaar de topiclist naar Excel of Access over te zetten, dat moet Sidekick me nog maar eens uitleggen, maar volgens mij kom ik met de volgende top 25 aardig in de buurt. Misschien dat ik er nog 1 of 2 vergeten ben...
code:Kozzmic 169
BloodhoundFromHell 168
gtotep 75
Ryan3 72
Strolie75 69
Nyrem 53
R@b 52
tong80 43
Bazooka-Eend 42
Sidekick 41
CherrymoonTraxx 37
Ulx 36
Meneer_Aart 33
Cosma-Shiva 30
HiZ 30
niego 30
JAM 28
qbus 28
SunChaser 27
Loedertje 27
hoppe 26
pberends 26
Fortuynaanhanger 25
Aernout 23
mixologist 21
Gil-galad 21
Lynch 21
Peter_Hoopman 21
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 09-09-2003 21:02]
quote:Het wordt toch wel schikken.
Fraude-onderzoek justitie doorsnede bouwRIJSWIJK - De acht projecten die justitie onderzoekt op bouwfraude hebben een waarde van meer dan 25 miljoen gulden en werden met 6 miljoen gulden opgehoogd. Ze vormen een dwarsdoorsnede van de Nederlandse bouw. Dat blijkt uit onderzoek van het dagblad voor de bouw, Cobouw.
Het zou gaan om projecten in Hillegom, Spijkenisse, Amsterdam, Rheden en Hoofddorp en verder om een project van de provincie Zuid-Holland, van NS Railinfrabeheer en van Rijkswaterstaat.
Het landelijk parket, dat in de laatste fase van onderzoek zit, houdt informatie over soort en plaats van de projecten voor zich. Een woordvoerder van Railinfrabeheer begrijpt het stilzwijgen van het OM. ,,Ze willen hun eigen onderzoek niet hinderen. Als iets bekend wordt gaat de open haard aan en verdwijnt bewijsmateriaal.'' Railinfrabeheer wacht af wat er verder uitkomt en gaat mogelijk het teveel betaalde proberen terug te halen bij de betrokken aannemers.
Aannemers vervolgd
De gemeente Hillegom heeft wel aangifte gedaan omdat zij mogelijk te veel heeft betaald voor rioolwerk in Horst ten Daal. De gemeente Spijkenisse zegt niet benadeeld te zijn bij de asfaltering van een weg. ,,We hadden daarvoor een hoger bedrag begroot dan de 175.000 gulden die de aannemer ervoor vroeg'', aldus een woordvoerder.
De andere onderzochte projecten zijn volgens het bouwblad Schinkelbrug in Amsterdam, asfaltwerk in de provincie Zuid-Holland, een supermarkt in Hoofddorp, verlegging van de A4 en een gietasfaltbrug in Rheden.
Justitie vervolgt waarschijnlijk vier grote aannemers of onderdelen van die bedrijven. Het zou daarbij gaan om Heijmans, VolkerStevin, BAM, inclusief het dit jaar verworven HBG en de Groningse aannemer Koop.
ANP
quote:Totale de bouwfraude-enquete is er per jaar voor 1.000 miljoen Euro gefraudeerd bij de overheid
Op dinsdag 9 september 2003 20:57 schreef Sidekick het volgende:
Ik kon het meest recente topic over de bouwfraude niet vinden (wel tig oude), dan maar hier:
[..]Het wordt toch wel schikken.
kijk maar naar de nummer twee van de lijst van kozzmic
Een mooie en confronterende aflevering over de staatsgreep van Pinochet in Chili. Een naaste medewerker van oud-president Allende vertelde over de bestorming van het paleis en de uiteindelijke zelfmoord van Allende, maar het meest schokkende waren de weduwes in een klein dorpje boven Santiago De Chili. Heel veel mannen zijn "verdwenen in het niets" onder het terreur bewind van Pinochet
quote:Ja, je moet de handmatige slotjes niet meerekenen.
Op dinsdag 9 september 2003 21:33 schreef sizzler het volgende:
Leuk, die statjes, maar het gaat natuurlijk wel om de inhoud, en niet alleen om de hoeveelheid!kijk maar naar de nummer twee van de lijst van kozzmic
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:55 schreef Kozzmic het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar de topiclist naar Excel of Access over te zetten, dat moet Sidekick me nog maar eens uitleggen
Ctrl+A om alles te selecteren, Ctrl+C om te kopieren en Ctrl+V om te plakken in Excel werkt niet?
Ik heb wel eens alle topics op aantal Views gesorteerd.
De top3 is eigenlijk te erg voor woorden.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:55 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik was nog niet uitgeteld...
Ik krijg het niet voor elkaar de topiclist naar Excel of Access over te zetten, dat moet Sidekick me nog maar eens uitleggen, maar volgens mij kom ik met de volgende top 25 aardig in de buurt. Misschien dat ik er nog 1 of 2 vergeten ben...
code:Kozzmic 169
BloodhoundFromHell 168
gtotep 75
Ryan3 72
Strolie75 69
Nyrem 53
R@b 52
tong80 43
Bazooka-Eend 42
Sidekick 41
CherrymoonTraxx 37
Ulx 36
Meneer_Aart 33
Cosma-Shiva 30
HiZ 30
niego 30
JAM 28
qbus 28
SunChaser 27
Loedertje 27
hoppe 26
pberends 26
Fortuynaanhanger 25
Aernout 23
mixologist 21
Gil-galad 21
Lynch 21
Peter_Hoopman 21
wie zit er eigenlijk achter de techniek van het fok forum
quote:Topix
Op dinsdag 9 september 2003 21:45 schreef pberends het volgende:wie zit er eigenlijk achter de techniek van het fok forum
quote:Oftewel Arjen, Jorma en nog wat figuren.
Op dinsdag 9 september 2003 21:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Topix
36 topics in totaal (nr 25 is overgeslagen, dus #37 zit ook hierbij)
In hoeveel topics de betreffende user heeft gepost staat er achter.
code:Nr. User Aantal posts Topics
=========================================
1. Sidekick 1854 36
2. pberends 1260 26
3. Gil-galad 1090 29
4. du_ke 649 30
5. Aaahikwordgek 556 18
6. Maerycke 508 27
7. Nyrem 377 20
8. Parabola 365 26
9. Kozzmic 355 32
10. Wile_E_Coyote 339 33
11. freako 159 20
12. tvlxd 137 20
13. SCH 117 11
14. sizzler 98 17
quote:Ja.
Op dinsdag 9 september 2003 22:13 schreef tvlxd het volgende:
Even ter informatie:Ben ik een zogenoemde linkse rakker?
quote:Oh, gewoon.
Op dinsdag 9 september 2003 22:14 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja.
Hoezo?
quote:Van die "linkse rakkers"
Op dinsdag 9 september 2003 22:15 schreef tvlxd het volgende:[..]
Oh, gewoon.
Welterusten. Tot morgenmiddag maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |